Zadejte hledaný výraz...

e-shop a PPC

lupo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 4. 2009 00:02:02
Napsal mka;254203
No, v mém případě je klíčové slovo jasné: pneu. Takže velmi silná konkurence. A nic moc na tom nevymyslíš. V současné době - bez ppc - mi to vychází tak, že na jednu realizovanou objednávku mám cca 12 - 18 návštěv (a to tam někteří nejprve x-krát za sebou vlezou přes zbozi.cz a pak teprve si něco koupí). A při představě řekněme nějakých 200 - 500 kliknutí na jeden realizovaný nákup to už pro mě není zajímavé.
Vymyslet se toho dá dost, možná bych Ti doporučil pro inspiraci nějaké CZ a EN zdroje na webu k PPC reklamě a konverznímu poměru, případně obecněji k marketingovým principům - například nákupní cyklus zákazníka. (Vygoogluj si)
Pokud si inzeroval pouze na pneu (otázka taky je, jaké pozice si tedy dosáhl), nemůžeš se až tak moc divit, že přichází hodně nerozhodnutých zákazníků, kterým k případnému nákupu nestačí jen jedna návštěva shopu.
Být tebou, soustředím se na základní otestování použitelnosti shopu, zhodnocení konkurenceschopnosti nabídky a pak už bych vytrvale zkoušel, které a jak nastavené PPC pro Tebe bude fungovat nejlépe.
1. 4. 2009 00:02:02
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-a-ppc/strana/2#reply273808
mka
verified
rating uzivatele
1. 4. 2009 10:00:02
Napsal konisko;254314
pneu barum bravuris fr
V tomhle případě se obávám, že bez rozměru to hledání stejně nikam nevede. A ty dva zmíněné obchody - to je samozřejmě humus, protože to pěkně mate. Jednak bych si nebyl tak docela jistý, že jim to u seznamu bude dlouhodobě procházet (i když...), druhak by mě zajímalo, kolik lidí si pak omylem objedná něco úplně jiného, než původně chtěli. Takže tudy cesta nevede.
Možná by stálo za pokus nasázet do popisu jenom klíčová slova...
1. 4. 2009 10:00:02
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-a-ppc/strana/2#reply273807
Kateřina Šenkyplová
verified
rating uzivatele
15. 4. 2009 14:28:05
To se prece neda rict obecne kolik musis mit konverzi a zaplatit za PPC, aby se ti to vyplatilo. Zalezi prece na konkretnim zbozi a zejmena marzich jake tam jsou a na cene slov - tedy cene za jeden klik.
Moje konverze se pohybuji v prumeru kolem 1,3%, coz se myslim obecne nad 1% da povazovat za dobre (alespon ze zkusenosti z USA firmy) - zase zalezi na konkretnim oboru.
Dle mych zkusenosti jsou PPC kampane v pohode, protoze je lze velmi dobre optimalizovat, ale nejvetsim zroutem penez je reklama kontextova (content network na adwords myslim). To je prvni, co vypinam, kdyz nastavuju kampane.
15. 4. 2009 14:28:05
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-a-ppc/strana/2#reply273806
mka
verified
rating uzivatele
15. 4. 2009 15:14:24
Napsal Kachenka;266031
Moje konverze se pohybuji v prumeru kolem 1,3%, coz se myslim obecne nad 1% da povazovat za dobre (alespon ze zkusenosti z USA firmy) - zase zalezi na konkretnim oboru.
No, tak to tedy zkusím takhle:
Prodávám zboží, kde se s marže musí držet hodně, ale hodně nízko, protože nemlich to samý prodává mraky dalších obchodů a ceny jsou tedy hodně krvavý. Již delší dobu mám na každou stovku návštěvníků (podle TopListu) kolem deseti nákupů (někdy 7, někdy 13). Co mi s tím může udělat PPC? Tipnul bych si, že především zvýšit návštěvnost a srazit konverzi.
15. 4. 2009 15:14:24
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-a-ppc/strana/2#reply273805
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 4. 2009 15:55:08
PPC by nemala nijak vyrazne statistiku zmenit. Podle toho jak kvalitne bude kampan nastavena muze konverzi pomer byt vyssi nebo nizsi.
Konkretne v oboru pneu je v PPC velky pretlak a to i na mene zajimave fraze, takze dobre vyladit kampan nebude trivialni.
Vas soucasny konverzni pomer 10% je obecne velmi nadprumerny.
15. 4. 2009 15:55:08
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-a-ppc/strana/2#reply273804
mka
verified
rating uzivatele
15. 4. 2009 18:13:07
Napsal ninja;266114
Konkretne v oboru pneu je v PPC velky pretlak a to i na mene zajimave fraze, takze dobre vyladit kampan nebude trivialni.
Vas soucasny konverzni pomer 10% je obecne velmi nadprumerny.
Proto si nedovedu příliš dobře představit vyladění kampaně: v tomto oboru nejsou zase až tak důležité zančka a model (v daném případě dezén) zboží, ale jeho specifické parametry (rozměr, nosnost, rychlostní index). A pak pochopitelně koncová cena. Takže co: vybrat např. 5 dominantních rozměrů nebo pečlivě vysázet všechny rozměry? nebo vybrat n obecně nejprodávanějších produktů a na ostatní se vykašlat?
Nadprůměrnosti konverzního poměru jsem si vědom. A právě proto by mě zajímalo, jak moc mi ho PPC může srazit. Protože při k.p. pod 5% a ceně prokliku řekněme 1Kč by to už nepochybně mělo podstatný dopad na rentabilitu obchodu.
15. 4. 2009 18:13:07
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-a-ppc/strana/2#reply273803
Martin
verified
rating uzivatele
15. 4. 2009 18:36:54
Napsal mka;266295
v tomto oboru nejsou zase až tak důležité zančka a model
znacka pneu mozno dolezita az tak nie je, ale znacka eshopu, z ktoreho kupujem urcite ano
15. 4. 2009 18:36:54
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-a-ppc/strana/2#reply273802
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 4. 2009 23:54:39
Kampan bych rozdelil na nekolik skupin. Nejvetsi duraz dat asi na produktovou reklamu. Zde bych doporucil prednasku L. Klimeka z H1.cz.
Dale obecnejsi, sezoni veci "letni pneu", "zimni pneu", atd. Chce to vkladat delsi, 3-5 slovni spojeni, pac na zakladni fraze je obrovska konkurence. A nesnazit se byt nutne na prvnim miste.
Zajimave muze byt inzerovat rovnou sety pro jednotliva auta, napriklad "obuti pro skodu octavii", atp. Spousta lidi nevi jake pneumatiky potrebuje, ale vedi co maji za auto. Zde bych se nebal ani kontextove site. A vlozil cenu, to jiste zlepsi CTR, zejmena pokud jste opravdu levny.
15. 4. 2009 23:54:39
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-a-ppc/strana/2#reply273801
mka
verified
rating uzivatele
16. 4. 2009 09:23:42
OK,
prozatím všem děkuji za rady, uvidíme... :-)
16. 4. 2009 09:23:42
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-a-ppc/strana/2#reply273800
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit