Zadejte hledaný výraz...

E-mail marketing x konverze

Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
10. 8. 2011 18:38:13
Máte někdo zkušenosti s e-mail marketingem ? Jaký je asi procentuální poměr email x proklik ?
Jaké máte cílové konverze na produkt / službu, při použití e-mailového marketingu ?
Díky za info
10. 8. 2011 18:38:13
https://webtrh.cz/diskuse/e-mail-marketing-x-konverze/#reply665336
P-ierre
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
10. 8. 2011 19:14:03
Nechal jsem si udělat e-mail marketing jednou, ale i podle ohlasů, které jsem si k tomu hledal, můžu říct, že zkušenosti s tím nejsou moc dobré.
Z rozeslaných 70 000 e-mailů vyzívajícím k registraci na mém portálu typu výdělky na internetu se zaregistrovalo zhruba 200 uživatelů. E-maily byly rozeslány studentům a to byla část mojí cílové skupiny. Samozřejmě otázka je, jestli rozesílatel skutečně poslal všechny zprávy, ale co jsem různě googlil ohlasy po e-mailové reklamě, takhle malé procento je prý úplně normální.
10. 8. 2011 19:14:03
https://webtrh.cz/diskuse/e-mail-marketing-x-konverze/#reply665335
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
10. 8. 2011 19:18:12
kliknuti je malo, konverzi jeste mene, pokud narazis na levny mailing, tak proc ne, ale rozhodne byhc za to moc nezaplatil :)
10. 8. 2011 19:18:12
https://webtrh.cz/diskuse/e-mail-marketing-x-konverze/#reply665334
Ono abych řekl pravdu, to raději investovat peníze kdekoliv jinde, než do email marketingu, protože, přiznejme si to, na ně skoro nikdo nereaguje a ihned je maže. Spíše ti to ještě "snižuje reputaci", protože skoro každý člověk to má stále za spam a ne za druh marketingu.
10. 8. 2011 19:20:48
https://webtrh.cz/diskuse/e-mail-marketing-x-konverze/#reply665333
no ono je jedno zasadni - co to je za e-mailing. Pokud je to nejaka pofiderni databaze, pokud je to databaze, kde uzivatele jsou placeni za klik, pokud je to databaze treba i eshopu ale s naprosto odlisnou cilovkou, pak se nelze divit, ze vysledky jsou tragicke. Pokud se ovsem oslovi kvalitni databaze s dobrou nabidkou - coz veru registrace nekde urcite neni, pak jsou vysledky naprosto paradni. Odrazem kvality nabidky a kvality databaze je vysledek. Tudiz neni duvod hazet spinu na tento zpusob komunikace, naopak je to velmi efektivni nastroj, ale musi se s nim umet pracovat.
10. 8. 2011 19:49:02
https://webtrh.cz/diskuse/e-mail-marketing-x-konverze/#reply665332
Emailový marketing je velmi mocná zbraň, pokud jde o váš maillist, o který pečujete a který využíváte k vedení dialogu.
Když vám někdo dá svůj email, projevuje vám nejvyšší důvěru, jakou na internetu lze projevit (po čísle kreditní karty).
Dodržujte: Double opt-in, možnost rychlého odhlášení, pouze relevantní zprávy, stručné a ne příliš často.
Pokud tím myslíte spam na databáze někoho jiného, to nefunguje.
A pro upřesnění: Jakékoliv nabídky emailingu nebo přímo databází obsahujících emaily je na Webtrhu zakázaná.
10. 8. 2011 20:08:12
https://webtrh.cz/diskuse/e-mail-marketing-x-konverze/#reply665331
Radek
verified
rating uzivatele
(114 hodnocení)
21. 8. 2012 18:03:31
Emailing určitě funguje, nedávno jsem testoval jednu malou kampaň (pár stovek mailů) a udělalo mi to hned několik konverzí na affiliate programu. Problém je podle mě v tom, že lidé posílají obchodní sdělení moc širokému publiku. Zaměřil bych se spíš na sběr lidí, které zajímá stejný produkt/služba a vy jim tak můžete díky emailingu dodat relevantní informace a skrýt v nich affil odkaz nebo odkázat na svoje projekty. Já maily sbírám ze svých tématických stránek, takže vím o co mají odběratelé zájem a podle toho jim taky maily servíruji. Osvědčilo se mi k tomu používání popup okna + opt in formuláře /viz návod, jak to nastavit na Wordpressu/ a maily pak posílám přes Mailchimp.
21. 8. 2012 18:03:31
https://webtrh.cz/diskuse/e-mail-marketing-x-konverze/#reply665330
Antonin Tucek
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 9. 2012 14:22:07
Email Marketing je stále jednou z nejsilnějších formou online marketingu. Akorát se musí vědět jak na to, mít dobrou databázi, dobré IP adresy a design. Zabýváme se více stupňovou metodou rozesíláním emailů, které jsou závislé na interakci příjemce. Zkrátka nabídnout člověku co opravdu chce. Pokud má zákazník svoji vlastní databázi tento smart emailing funguje perfektně. Nechali jsme si vyrobit systém na rozesílání emailů na míru a ten všechno dělá automaticky http://www.chci-emailing.eu/email-software.php. Samozřejmě pokud si někdo objedná emailing kde firma platí lidem za proklik nebo rozesílá emaily lidem, kteří se zaregistrovali někde na Internetu tak to nemá cenu a rozhodně nedoporučuji si něco takového objednávat.
5. 9. 2012 14:22:07
https://webtrh.cz/diskuse/e-mail-marketing-x-konverze/#reply665329
Chodelka Peter
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
17. 10. 2012 12:49:54
Napsal siva01;687950
Máte někdo zkušenosti s e-mail marketingem ? Jaký je asi procentuální poměr email x proklik ?
Jaké máte cílové konverze na produkt / službu, při použití e-mailového marketingu ?
Díky za info
Hromadný e-mailing typu emailing.cz - ÁNO aj NIE - povedal by som, že zázraky nečakaj, ale napríklad nám výnosy pokryli náklady na kampaň a máme odtiaľ aj pár loajálnych klientov :) Takže za skúšku to určite stojí.
Vlastný e-mail marketing s vlastnou databázou zákazníkov - URČITE ÁNO! Efektívna forma online marketingu, ktorá može priniesť zaujímavé výsledky. Konkrétne sme u jednej e-mailingovej kampane mali 25% open rate (tí, čo e-mail dostali a otvorili) a 15% conversion rate, čo si myslím, že je super výsledok keďže je to vlastne skoro zadarmo.
17. 10. 2012 12:49:54
https://webtrh.cz/diskuse/e-mail-marketing-x-konverze/#reply665328
Tomáš
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 10. 2012 15:48:35
E-mailing musí být něčím zajímavý - musí být zajímavý předmět i obsah, jinak to lidi neotevřou a nikam nekliknou.
18. 10. 2012 15:48:35
https://webtrh.cz/diskuse/e-mail-marketing-x-konverze/#reply665327
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
18. 10. 2012 16:29:18
Tak na mě to dělá dojem, že e-mail marketing má smysl jen v rámci vlastní databáze - tedy cílení na lidi, kteří se přihlásili k odběru novinek, nebo se registrovali, či tak něco. Tomuto bych věřil, že to funguje, ale na ty kupované databáze třetích stran nevěřím teda vůbec.
18. 10. 2012 16:29:18
https://webtrh.cz/diskuse/e-mail-marketing-x-konverze/#reply665326
Marián Kábele
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 10. 2012 13:38:17
Správný názor.
MaK.
Napsal siva01;858616
Tak na mě to dělá dojem, že e-mail marketing má smysl jen v rámci vlastní databáze - tedy cílení na lidi, kteří se přihlásili k odběru novinek, nebo se registrovali, či tak něco. Tomuto bych věřil, že to funguje, ale na ty kupované databáze třetích stran nevěřím teda vůbec.
22. 10. 2012 13:38:17
https://webtrh.cz/diskuse/e-mail-marketing-x-konverze/#reply665325
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit