Zadejte hledaný výraz...

Důkaz, že PPC reklama na Facebooku nepřivedla na můj web skutečné lidi ?

Michal Ubr
verified
rating uzivatele
5. 1. 2024 11:54:41
Zdravím.
Nedávno jsem koupil u facebooku PPC reklamu na svůj nový web, kam nikdo nechodil. Během několika hodin na ni údajně kliklo přes 100 lidí, tak jsem šel ověřit nezávislé statistiky na mém serveru a narazil jsem na to, že tam přišlo několik podobných ip adres v podobný čas a že tyto ip adresy patří přímo facebooku. Na obrázku dole jsou adresy i časy červeně zvýrazněny.
Myslíte si stejně jako já, že facebook si tímto pomáhá aby navýšil zisky z reklamy, nebo se pletu ?
5. 1. 2024 11:54:41
https://webtrh.cz/diskuse/dukaz-ze-ppc-reklama-na-facebooku-neprivedla-na-muj-web-skutecne-lidi/#reply1523996
skorozacatecnik
verified
rating uzivatele
5. 1. 2024 12:03:27
Ne, FB si kontroluje obsah, kam odkazuje.
5. 1. 2024 12:03:27
https://webtrh.cz/diskuse/dukaz-ze-ppc-reklama-na-facebooku-neprivedla-na-muj-web-skutecne-lidi/#reply1523997
Michal Ubr
verified
rating uzivatele
5. 1. 2024 12:48:48
Ne, FB si kontroluje obsah, kam odkazuje.
A proč to kontroluje ze 4 ip adres ? Nevidím v tom smysl.
5. 1. 2024 12:48:48
https://webtrh.cz/diskuse/dukaz-ze-ppc-reklama-na-facebooku-neprivedla-na-muj-web-skutecne-lidi/#reply1524002
WendysBlack
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
5. 1. 2024 13:07:48
Ahoj, FB si tím určitě nepomáhá, protože na FB neplatíš za prokliky, ale již za pouhá zobrazení reklamy.
Jak píše  skorozacatecnik, tak Facebook klidně i víckrát může navštívit cílovou URL, aby ověřil odkaz, který propaguješ.
Důležité je však zmínit, že metrika "Kliknutí" nejsou prokliky na web. To jsou veškerá kliknutá spojená s reklamou.
Relevantnější metrika bude zobrazení cílové stránky.
W.
5. 1. 2024 13:07:48
https://webtrh.cz/diskuse/dukaz-ze-ppc-reklama-na-facebooku-neprivedla-na-muj-web-skutecne-lidi/#reply1524005
Michal Ubr
verified
rating uzivatele
5. 1. 2024 16:49:10
Ahoj, FB si tím určitě nepomáhá, protože na FB neplatíš za prokliky, ale již za pouhá zobrazení reklamy.
Jak píše  skorozacatecnik, tak Facebook klidně i víckrát může navštívit cílovou URL, aby ověřil odkaz, který propaguješ.
Důležité je však zmínit, že metrika \"Kliknutí\" nejsou prokliky na web. To jsou veškerá kliknutá spojená s reklamou.
Relevantnější metrika bude zobrazení cílové stránky.
W.
Díky za odpověď.
Jinak kampaň na fb, ve které platíš pouze za prokliky nastavit určitě jde. V nastavení jsem si to schválně vybíral, že chci platit za prokliky a ne za zobrazení.
Editováno 5. 1. 2024 16:53:50 uživatelem Michal Ubr
5. 1. 2024 16:49:10
https://webtrh.cz/diskuse/dukaz-ze-ppc-reklama-na-facebooku-neprivedla-na-muj-web-skutecne-lidi/#reply1524014
WendysBlack
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
5. 1. 2024 23:50:05
Ano ano, to je pravda, ale není to úplně ta nejlepší cesta, jak na FB udělat dobrou kampaň. Pravděpodobně si udělal kampaň s účelem "návštěvnost", která sice dokáže generovat zajímavé objemy kliků, ale další akce na webu už často moc nelze očekávat.
Pokud má každopádně kampaň přinášet nějaké registraci, prodeje, poptávky nebo jakékoliv jiné konverze, tak tohle není ideální.
Doporučuji nastavit měření konverze/konverzí a kampaň optimalizovat na ně. Přínos pak bude násobně lepší.
5. 1. 2024 23:50:05
https://webtrh.cz/diskuse/dukaz-ze-ppc-reklama-na-facebooku-neprivedla-na-muj-web-skutecne-lidi/#reply1524026
exander
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 1. 2024 16:03:23
Ne, FB si kontroluje obsah, kam odkazuje.
A proč to kontroluje ze 4 ip adres ? Nevidím v tom smysl.
Na kontrolu toho obsahu poběží desítky, možná i stovky serverů z různých lokalit, seberte se člověče.
6. 1. 2024 16:03:23
https://webtrh.cz/diskuse/dukaz-ze-ppc-reklama-na-facebooku-neprivedla-na-muj-web-skutecne-lidi/#reply1524045
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit