Zadejte hledaný výraz...

Dotazník Ověřeno zákazníky v novém kabátě

Honza Vorel
verified
rating uzivatele
28. 6. 2017 08:56:38
Článek na blogu Heureky je o ničem, zajímavé jsou komentáře pod článkem, hlavně ten od J. Kalianka se kterým se stoprocentně ztotožňuji:
Cituji:
Hmm, hmm. Vidím, že jsou stále optimisté, co od Heuréky něco očekávají. Ve chvíli, kdy Heuréka neodstraní ani nepodložené lživé hodnocení, kdy eshop, přestože má x set kladných hodnocení musí jako nějaký zloděj vše dokazovat ale noname „zákazník“ si vymýšlí lži a pomluvy, a to z různých důvodů….
Přitom opravdu stačilo udělat hodně málo, jak se tu píše nutnost zůvodnit negativní hodnocení a možnost eshopu na to reagovat a v případě jasné pomluvy a lži prostě Heuréka danou věc smaže. Bohužel Heuréka dává přednost anonymnímu „zákazníkovi“ před prodejcem, který u ní je x let a x let jim navíc platí.
Škoda slova a velmi přemýšlíme následování Alzy. Kromě toho že se Heuréka chová jak se chová, tak kobnverze jdou dlouhodobě dolu, ceny nahoru a služby a přístup do háje. S kým a jak sdílí dodávaná data snad lépe nevědět.
Za mě oba palce dolů a velké zklamání, kam se Heuréka posouvá.
28. 6. 2017 08:56:38
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-overeno-zakazniky-v-novem-kabate/#reply1287216
Martin Bárta
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
28. 6. 2017 10:11:31
Napsal Honza Vorel;1395468
Článek na blogu Heureky je o ničem, zajímavé jsou komentáře pod článkem, hlavně ten od J. Kalianka se kterým se stoprocentně ztotožňuji:
Cituji:
Hmm, hmm. Vidím, že jsou stále optimisté, co od Heuréky něco očekávají. Ve chvíli, kdy Heuréka neodstraní ani nepodložené lživé hodnocení, kdy eshop, přestože má x set kladných hodnocení musí jako nějaký zloděj vše dokazovat ale noname „zákazník“ si vymýšlí lži a pomluvy, a to z různých důvodů….
Přitom opravdu stačilo udělat hodně málo, jak se tu píše nutnost zůvodnit negativní hodnocení a možnost eshopu na to reagovat a v případě jasné pomluvy a lži prostě Heuréka danou věc smaže. Bohužel Heuréka dává přednost anonymnímu „zákazníkovi“ před prodejcem, který u ní je x let a x let jim navíc platí.
Škoda slova a velmi přemýšlíme následování Alzy. Kromě toho že se Heuréka chová jak se chová, tak kobnverze jdou dlouhodobě dolu, ceny nahoru a služby a přístup do háje. S kým a jak sdílí dodávaná data snad lépe nevědět.
Za mě oba palce dolů a velké zklamání, kam se Heuréka posouvá.
Za mě velká škoda, že Heureka e-shopy které tam byly i zmíněné jako její chlebodárci absolutně ignoruje a vypadá to že názory obchodníků jí absolutně nezajímají.
28. 6. 2017 10:11:31
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-overeno-zakazniky-v-novem-kabate/#reply1287215
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 6. 2017 10:23:36
A co konkurencia? Webtrh je zamoreny temamy o heureke ale o konkurencii som tu teda moc necital.
28. 6. 2017 10:23:36
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-overeno-zakazniky-v-novem-kabate/#reply1287214
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
28. 6. 2017 10:50:13
Pokud myslíte konkurenci typu zbozi.cz nebo pricemania.sk tak se tu o nich nepíše prostě proto, že nedělají takové sviňárny jako Heureka
28. 6. 2017 10:50:13
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-overeno-zakazniky-v-novem-kabate/#reply1287213
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 6. 2017 13:39:00
Pokud se nepletu, tak třeba Invia.cz (agregátor nabídek cestovek) opouštějí největší dodavatelé nabídek, jelikož se Invia začíná stávat prodejcem a tedy i konkurentem. Vyzobou si nejlepší destinace a domluví si termíny s hoteliéry sami ..:-)
Ze stejné stáje Heureka.cz se víceméně také stává prodejcem (ať už svým košíkem, nebo i přes jejich "eshop"). Obchody jim dávají data o objednávkách, produktech, platí jim za prokliky a víceméně nemají žádná práva :-) Ověřeno zákazníky se počítá z obdržených recenzí. Pokud jich máte 50 za 3 měsíce, ale
skutečných objednávek třeba 600, pak vás 2 negativní hodnocení dostanou do velmi negativního světla. Ač těch 598 objednávek bylo ok. Na heureka se vám pak objeví třeba, že vám důvěřuje pouhých 87% zákazníků. Což ale není pravda. Jsou to 2 z 600. Pokud těch 598 nic nenapíše, může jít víceméně o spokojenost.
Toto možná dochází lidem, co se v oboru pohybují, ale běžný zákazník toto nevidí. Proto je pak u dost eshopů recenzí dostatek, ale jedna jako druhá...:-))
Pokud nejste závislí na heurece, zkuste vypnout Ověřeno zákazníky, uvidíte, jak se vám uleví.. Zkuste nějaké vlastní systémy pro dialog s vašimi zákazníky.
Čert vem nějakou "samolepku". To je má rada. :-)
28. 6. 2017 13:39:00
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-overeno-zakazniky-v-novem-kabate/#reply1287212
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit