Zadejte hledaný výraz...

Doporučte dobrou firmu pro online marketing (Morava)

jazykovka
verified
rating uzivatele
26. 11. 2012 14:58:25
Dobrý den,
potřebujeme vytvořit web, ale ráda bych spolupracovala s firmou, která si s námi na to sedne a poradí nám i s jeho koncepcí, s názvem domény, atd. Máte někdo dobrou zkušenost? Ideálně by to měla být firma na jižní Moravě.
Líbí se mi Dobrý web, i když vím, že bude drahý a je v Praze, máte nějaké zkušenosti s nimi?
Díky!
26. 11. 2012 14:58:25
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-dobrou-firmu-pro-online-marketing-morava/#reply835683
weby
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 11. 2012 15:08:29
Tak pokud chcete ještě vybírat dle lokality tak to už vůbec nikoho nenajdete. Z mé zkušenosti: většina těchto agentur trvá na jakési vstupní analýze (do 50tis Kč) človek kupuje zajíce v pytli. Tam mu vygenerují jakési informace a doporučí další veci. Pokud by člověk chtěl přímo linkbuilding apod. tak mu řeknou ne, nejdříve analýzu a posleze zjistíte že odkazů moc neseženou a zlepšení bude stát dalších 500 tis.
26. 11. 2012 15:08:29
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-dobrou-firmu-pro-online-marketing-morava/#reply835682
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 11. 2012 15:32:10
weby: textový obsah + linky = SEO. SEO != úspěch. Zákazníci často chtějí SEO nebo linkbuilding, protože to někde slyšeli, ale nedovedou říct na co se mají agentury zaměřit. Agentura to také neumí vyvěštit z křišťálové koule. Proto se dělají analýzy, které odhalí jak internetový business posunout dopředu. Analýzy by měly být transparentní a měřitelné. Analýzy rovněž odhalí jestli prodává zákazník to co je na trhu žádáno, jak se sestaví web, jak se změní komunikace. Tomu odpovídá i cena. Jestli zákazník chce, abych kopal jen za něj, tak musí myslet svůj business vážně. SEO nelze vytrhávat z kontextu businessu. Umí přinést na web návštěvníky, ale neumí zajistit jestli budou objednávat.
26. 11. 2012 15:32:10
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-dobrou-firmu-pro-online-marketing-morava/#reply835681
Vít Michalek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
26. 11. 2012 16:28:30
ale Jazykoka nepíše nic o SEO, chce firmu která by jim pomohla s marketingme návrhem domény, jakým způsobem postupovat v reklamě, socialnich sitích atd. :)
26. 11. 2012 16:28:30
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-dobrou-firmu-pro-online-marketing-morava/#reply835680
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 11. 2012 16:49:23
Napsal mic362;874879
ale Jazykoka nepíše nic o SEO, chce firmu která by jim pomohla s marketingme návrhem domény, jakým způsobem postupovat v reklamě, socialnich sitích atd. :)
Já navazoval na @weby, který se bavil o linkbuildingu. Analýza se dělá vždy, ale speciálně u SEO je tato část u 95% dodavatelů opomíjena (viz. @weby, který píše o jakémsi zajíci v pytli).
26. 11. 2012 16:49:23
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-dobrou-firmu-pro-online-marketing-morava/#reply835679
Tomáš
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 11. 2012 17:17:58
Je otázka co znamená drahý. Někdy se vám může i levná agentura prodražit.
Dobrý web je určitě kvalitní, jenom je pro vás trochu daleko:)
26. 11. 2012 17:17:58
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-dobrou-firmu-pro-online-marketing-morava/#reply835678
Zdeněk Hejl
verified
rating uzivatele
26. 11. 2012 18:51:30
Já například spolupracuji jako konzultant s brněnskou internetovou agenturou optimio (www.optimio.cz).
Co se týče vstupních analýz, tak ty jsou potřebné. Není možné se pustit jen tak na slepo do SEO a linkbuildingu či dalších propagačních/komunikačních aktivit. Je potřeba nejdříve znát klienta, cílovou skupinu, charakter a cíle webu atd. Dále je potřeba navrhnout celkovou koncepci, jak web/firmu na internetu propagovat.
Např. SEO s linkbuildingem nelze dělat tak, že si jen tak z prstu vycucám, že by to chtělo získat 2000 odkazů. Musíte mít například vymyšleno z jakého typu webů chcete odkazy získávat, jak mají odkazy vypadat, na jaké stránky by měly odkazy směřovat, v jakém časovém horizontu odkazy získávat, jak pracuje se zpětnými odkazy konkurence apod. K tomu musíte mít také vytvořenou analýzu klíčových slov, abyste vůbec věděli, na co vlastně cílit a kde na to na webu cílit. Musíte také provést analýzu současného stavu webu (titulky, nadpisy, texty, interní odkazy, obrázky, technické řešení webu atd.).
Pokud se dělá SEO/linkbuilding bez úvodních analýz, tak pak sice můžete nějak cílit na nějaká klíčová slova, ale:
- ta klíčová slova nemusí nikdo hledat,
- ta klíčová slova nemusí odpovídat tomu, co vaše cílová skupina hledá,
- cílíte na úplně špatných stránkách,
- unikají vám další příležitosti, jak získávat návštěvníky z vyhledávačů
Absence úvodních analýz se projeví v tom, že:
- celá propagace nemá ucelenou koncepci,
- ve skutečnosti nevíte, jestli to agentura dělá dobře, protože nemáte velký obraz o možnostech,
- nekoncepční ad hoc dodělávky často stojí více peněz a řeší pouze malou část problému (dokonce ani nevíte, jestli se řeší správný problém a jestli se řeší správně).
Tj. úvodní analýzy si agentury nevymyslely kvůli tomu, aby nakecaly nějaké bláboly klientovi a vytáhly z něho co nejvíc peněz. Tyto analýzy vznikají proto, aby existoval koncepční rámec (kterého se může chytnout jak klient, tak agentura), který se následně plní konkrétními úkoly v průběhu spolupráce.
Během své kariéry jsem zažil jak projekty, které obsahovaly úvodní analýzy, tak projekty, které se řešili jen tak, podle toho, co si kdo myslel, že je potřeba udělat a že to pomůže. U těch druhých se do toho velice snadno zamotá jak agentura, tak klient a většinou to nevede k žádným zázračným výsledkům. Platí zde podobné pravidlo jako při vývoji software: řešení problémů ve fázi analýzy a návrhu stojí desetkrát méně, než řešení stejného problému ve fázi implementace.
26. 11. 2012 18:51:30
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-dobrou-firmu-pro-online-marketing-morava/#reply835677
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit