Zadejte hledaný výraz...

Dodání nesprávného zboží

papirek
verified
rating uzivatele
13. 8. 2009 21:09:05
Dobrý den,
objednal jsem jsi v nábytkářství postel, podepsal kupní smlouvu, zaplatil jsem zálohu, dostal potvrzeni o jejim zaplaceni a kopii kupní smlouvy. Během čekání na postel mi přišla sms zpráva, že ono nábytkářství bylo vykradeno a že nemají kupní smlouvy a potvrzení o zaplacení zálohy a že to musíme předložit při doplácení postele. Asi za tři dny postel přišla, byl jsem ji tam doplatit a vzali mi tu kopii kupní smluovy a potvrzení o zaplacení zálohy a dali mi doklad o zaplacení postele, potom nám ji přivezli a vše bylo v pořádku. Asi za týden po tom volali z onoho nábytkářství, že se stala chyba že nám přivezli postel jinou, že prej je to postel stejného typu i barvy, ale liší se v typu matrace. Objednali sme s pružinovou matrací a přivezli nám se sendvičovou.
Nabídli nám dvě možnosti buď můžeme doplatit rozdíl mezi postelema (2300,- Kč) nebo ji máme vrátit a oni nám dají tu správnou. Napsal jsem jim E-mail, že to není můj problém a že postel nevrátím ani nedoplatím což mi poradil i majitel jiného obchodu ať to doplatí ten co to spletl. Včera mi přišel domů dopis (recommandé) že do 20.8.2009 se mám rozhodnout pro jednu z možností jinak to budou řešit soudní cestou.
Tak se ptám jestli mě kvůli tomu můžou dát k soudu nebo jestli nemají právo vůbec na nic. Známý mi poradil ať jim napíšu, že sem přijal správné zboží a že to považuji za uzavřené. Jaké mám možnosti ?
Děkuji Zdeněk M.
13. 8. 2009 21:09:05
https://webtrh.cz/diskuse/dodani-nespravneho-zbozi/#reply353997
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit