Zadejte hledaný výraz...

Délka vyřízení reklamace

Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
16. 11. 2009 13:23:21
Nevíte náhodou za jak dlouho musí být vyřízena reklamace zboží? Respektive za jak dlouho musí být zákazník vyrozumněn s výsledkem reklamace?
16. 11. 2009 13:23:21
https://webtrh.cz/diskuse/delka-vyrizeni-reklamace/#reply404435
JeryX
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
16. 11. 2009 13:40:14
Do 30 kalendářních dnů. V opačném případě kupujícímu vzniká nárok na vrácení ceny zboží.
16. 11. 2009 13:40:14
https://webtrh.cz/diskuse/delka-vyrizeni-reklamace/#reply404434
jiri.konecny
verified
rating uzivatele
16. 11. 2009 18:33:53
Napsal JeryX;397426
Do 30 kalendářních dnů. V opačném případě kupujícímu vzniká nárok na vrácení ceny zboží.
Jen u prodeje v obchodě - spotřebiteli/nepodnikateli.
JK
16. 11. 2009 18:33:53
https://webtrh.cz/diskuse/delka-vyrizeni-reklamace/#reply404433
pfdc
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
24. 11. 2009 09:55:54
Napsal jiri.konecny;397649
Jen u prodeje v obchodě - spotřebiteli/nepodnikateli.
JK
jak u nespotřebitele/podnikatele?
24. 11. 2009 09:55:54
https://webtrh.cz/diskuse/delka-vyrizeni-reklamace/#reply404432
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 11. 2009 10:24:29
Napsal pfdc;402268
jak u nespotřebitele/podnikatele?
Pokud jste zboží koupil jao fyzická osoba pro osobní využití, platí výše uvedené.
Pokud jako právnická osoba (na firmu) za podnikatelsým účelem, tato 30ti denní lhůta se na vás nevztahuje.
Pak je ještě třetí skupina, kdy zboží koupí podnikající fyzická osoba (OSVČ) či právnická osoba ale ne pro podnikání, kde je situace složitější, zejména s ohledem na dokazování.
Zjednodušeně řečeno, nemáte-li na prodejním dokladu/faktuře uvedeno u sebe IČ nebo DIČ, lhůta pro vás platí.
24. 11. 2009 10:24:29
https://webtrh.cz/diskuse/delka-vyrizeni-reklamace/#reply404431
jiri.konecny
verified
rating uzivatele
25. 11. 2009 08:43:45
Napsal pfdc;402268
jak u nespotřebitele/podnikatele?
U podnikatelů platí předně to, co bylo dohodnuto, což v těchto případech bývají obvykle všeobecné obchodní podmínky dodavatele. Pokud ani v těch nic není, uplatní se záložní obecné pravidlo obchodního zákoníku, které říká, že závazek má být splněn "bez zbytečného odkladu" po požádání - zde tedy zřejmě po reklamaci (pokud by z reklamace nevyplývalo, že má dodavatel na vyřízení jinou či delší lhůtu).
JK
25. 11. 2009 08:43:45
https://webtrh.cz/diskuse/delka-vyrizeni-reklamace/#reply404430
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit