Zadejte hledaný výraz...

Delka uskladneni reklamovaneho zbozi

dave67
verified
rating uzivatele
20. 12. 2010 22:54:32
Dnes jsem mel navstevu pani, ktera si sla vyzvednou reklamovane zbozi. Vtip byl v tom, ze prisla po 4 mesicich. Reklamace probehla vymenou zbozi za nove, ale protoze dlouho nesla, zbozi sem davno zaradil do prodeje. Zajimalo by me, zda je nejaka zakonna lhuta na vyzvednuti nebo je to jen ciste na obchodnich podminkach /eshopu/ (ale co kamenna prodejna?). Myslim si, ze bych si mohl klidne uctovat za uskladneni... Nicmene vse bylo vyreseno, protoze jednak slo o par korun a druhak mi byla pani trochu povedoma. Ale jak je to pravne spravne?
20. 12. 2010 22:54:32
https://webtrh.cz/diskuse/delka-uskladneni-reklamovaneho-zbozi/#reply593181
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
20. 12. 2010 23:14:55
pokud to budeš mít v podmínkách tak si můžeš účtovat skladné, znám hodně obchodů co se takhle chrání, aby jim to tam neleželo půl roku, tak mají uvedeno všude v podmínkách i na reklamačním protokole, něco v tom smyslu " že pokud si zákazník nevyzvedne zboží po 30 dnech od vyřízení reklamace, bude každý následující den účtováno skladné třeba 20Kč, pokud výše poplatku za skladování překročí hodnotu zboží, tak bude zabaveno na úhradu těchto poplatků ..."
20. 12. 2010 23:14:55
https://webtrh.cz/diskuse/delka-uskladneni-reklamovaneho-zbozi/#reply593180
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit