Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Dělá si někdo SEO sám a pozdílí, jak to dělá?

MartinDrdlik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 12. 2018 11:48:47
Napsal Radek O.;1502993
Proc by toto mela byt ironie? SEO z pohledu teto discipliny neni o lepsim svete, ale o tom, dostate se v prirozenych vysledcich co nejvyse, protoze cim vyse = tim vice kliku na vas vysledek a tim vetsi pravdepodobnost nakupu. A za tim prichazi ono "delejte to pro lidi" apod. ne delate to pro sebe, abyste vydelal. Pokud se na ty pozice dostanete nejakou technikou, ktera je pro lidi irelevantni, nebudete to delat? Ne, to nebude mozna delat par seo filozofu.
---------- Příspěvek doplněn 24.12.2018 v 07:31 ----------
Kdyz jsem k nam prisel byl jsem na mkt sam. Sam jsem na to byl dalsich 6 let. Pouze jsem na nektere cinnosti vyuzival externisty. A ze bych penize prehazoval lopatou? To vubec ne. Ono prvni spoluprace s vehlasnymi agenturami vedly k tomu, ze jsme meli od google penalizace...
Jinak co delame pro SEO? Prvni vec je, ze to z casti spojujeme s PPC, protoze pokud delate oboji, tak se vysledek dost preleva, dle toho co zrovna delate v SEO a co delate v PPC. Takze minimalne se chce divat jednim pohledem i na to, zda soucet vysledku roste, nebo zda jeden neroste na ukor druheho.
Pak tu mame web. Web musi dobre fungovat. Google uz indexuje dle mobilni verze, na desktopovou verzi kasle, takze cokoli delate s webem, vzdy jako prvni premyslete, navrhujte, testujte na mobilu, az to je hotove a super, pak reste desktop.
Delejte landing page dle toho co u vas lidi hledaji, ty optimalizujte a zaroven se divejte na to, co je trend ve vasem oboru a na ty tvorte specialni landing page s obsahem, proste aby se to "robotum" libilo.
Budujte dobry odkazovy profil. Kaslete na katalogy, to fakt nema smysl. Idealni jsou "PR SEO clanky" ono to s "PR" nema nic sloziteho. Nicmene reste kvalitu webu, kde by odkaz mel byt. Pokud je to nekvalitni web, odkaz nema zadnou vahu. Lepsi si zaplatit 1-2-3tis. za odkaz, nez mit pet zdarma, ktere nejsou k nicemu. Ano stoji to penize, ale pokud mate alespon nejaky budget, tak je to lepsi cesta. Mit jen sve magaziny to fakt ne, protoze nebudete mit dobry profil, hodne odkazu z jednoho webu nebo par webu bude proste zbytecne. Lepsi je si hledat blogery z oboru, aby o vas napsali vymenou za produkty, sluzby, penize... par linku mesicne dobrych udela vice, jak vasich padesat linku z vasich 5-10 magazinu.
To vse je "levna forma" za malo penez dejme tomu do 5k mesicne bez zapocteni vaseho casu.
Děkuji, zajímavé.
Na landing page jsem uplně zapomenul, to je dobré dělat.
Ano, pokud by šli odkazy jen z těch mých 5-10 magazínů, tak by to byl slabý profil.
24. 12. 2018 11:48:47
https://webtrh.cz/diskuse/dela-si-nekdo-seo-sam-a-pozdili-jak-to-dela/strana/3/#reply1380730
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
24. 12. 2018 13:29:50
Taky si u svých webech dělám seo sám.
Když vidím některé zdejší specialisty na seo optimalizaci, tak jsem rád za samostatnost.
24. 12. 2018 13:29:50
https://webtrh.cz/diskuse/dela-si-nekdo-seo-sam-a-pozdili-jak-to-dela/strana/3/#reply1380729
Andrej Pinčík
verified
rating uzivatele
24. 12. 2018 13:45:10
Mozes najst nejaku agenturu, ktora bude mat cloveka, ktory robil optimalizaciu na x webov a v konecnom dosledku vie kde hladat informacie, co ako funguje. Ak to cloveka zaujima a vie hladat informacie tak ten vysledok moze byt este lepsi a ak sa pozeras na peniaze aj lacnejsi ako keby ti to robi agentura. Nechcem aby to vyzeralo, ze to je nejake zlo, ale pokial si jednotlivec a mas par webov tak mas moznosti ako skusat :)
Spravit 10 webov ako magaziny a tam postovat linky na svoj core web nieje len o tom, pozri si nieco viac o PBN. Niekedy nemusi 100% platit, ze obsah nadovsetko ale vo vacsine miere pripadov je to #1.
24. 12. 2018 13:45:10
https://webtrh.cz/diskuse/dela-si-nekdo-seo-sam-a-pozdili-jak-to-dela/strana/3/#reply1380728
MartinDrdlik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 12. 2018 14:05:07
Napsal majky358;1503026
Mozes najst nejaku agenturu, ktora bude mat cloveka, ktory robil optimalizaciu na x webov a v konecnom dosledku vie kde hladat informacie, co ako funguje. Ak to cloveka zaujima a vie hladat informacie tak ten vysledok moze byt este lepsi a ak sa pozeras na peniaze aj lacnejsi ako keby ti to robi agentura. Nechcem aby to vyzeralo, ze to je nejake zlo, ale pokial si jednotlivec a mas par webov tak mas moznosti ako skusat :)
Spravit 10 webov ako magaziny a tam postovat linky na svoj core web nieje len o tom, pozri si nieco viac o PBN. Niekedy nemusi 100% platit, ze obsah nadovsetko ale vo vacsine miere pripadov je to #1.
Performance Based Navigation (PBN) nebo Private Blog Network (PBN). Jasně to druhý je správně:)
Má angličtina je nic moc, tak jsem z toho moc nevykoukal.
---------- Příspěvek doplněn 24.12.2018 v 14:06 ----------
Napsal Tomve;1503025
Taky si u svých webech dělám seo sám.
Když vidím některé zdejší specialisty na seo optimalizaci, tak jsem rád za samostatnost.
Tak řekni, co a jak děláš?
24. 12. 2018 14:05:07
https://webtrh.cz/diskuse/dela-si-nekdo-seo-sam-a-pozdili-jak-to-dela/strana/3/#reply1380727
Snazime se nabizet na eshopu to, co lide hledaji a co chteji. Pokud to nehledaji nebo neznaji, pouzivame clanky a reklamu, abychom je omrom presvedcili (a pak to hledali a nasli u nas).
24. 12. 2018 21:13:19
https://webtrh.cz/diskuse/dela-si-nekdo-seo-sam-a-pozdili-jak-to-dela/strana/3/#reply1380726
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
24. 12. 2018 22:21:13
Napsal Michal Kubíček;1503033
Snazime se nabizet na eshopu to, co lide hledaji a co chteji. Pokud to nehledaji nebo neznaji, pouzivame clanky a reklamu, abychom je omrom presvedcili (a pak to hledali a nasli u nas).
Takže co se týče SEO (vás jako starého profíka se zeptám), vy se neúčastníte konkurenčních bojů? Já se tomu totiž vyhýbám a i v tom SEU je dost obtížné se prosadit tam, kde už je našlápnuto. Takže třeba já se vyloženě vyhýbám top značkám a neztrácím s tím moc čas. Ale zase když už něco píšeme, tak nechci, aby to šlo vyloženě do plonku a nebo aby můj článek byl prvním krokem k celému procesu až po objednání. Takže mám prostě své oblíbené KW s vyhledávaností a teď plácnu např. kolem 100-200/měs. protože je snadné to dostat do druhého dne na první stránku a už se nejedná o úplně zanedbatenou návštěvnost. Přitom když to je kolem té stovky, tak to stále ještě nebývá dostatečně zajímavé pro žraloky s neomezeným rozpočtem - je to mimo jejich zájem, ignorují to. Tažke je zde docela velká šance, že odvedená práce může fungovat třeba i několik let, než vás někdo okopčí.
Vy Michale fakt píšete i pro nulovou návštěvnost a stojíte zcela na začátku, tam kde se zapaluje poptávka?
24. 12. 2018 22:21:13
https://webtrh.cz/diskuse/dela-si-nekdo-seo-sam-a-pozdili-jak-to-dela/strana/3/#reply1380725
Kdyz se jedna o produkty, ktere mame jen my, tak obcas. A tam se ukazuje i jina zajimava vec, obcas to riskneme a nabidneme neco, co jini nemaji a ono pak prijde objednavka na takovou vec a s tim udelame prodej i dalsich veci. Pak uz zalaznika mame v databazi a on treba zase nakoupi na zaklade mailingu. Takde spis jdeme do sirky v sortimentu, cemuz se rika v SEO s oblibou dlouhy ohon, a ono to podpori organickou navstevnost a prodeje. No a pak tu je druhy efekt. Obcas to prezeneme a mame od jednoho typu produktu prilis mnoho variant (treba vykrajovatko andela, kterych jsme loni meli 18, dnes uz jen polovinu), takze pak zase postavime zakaznika do situace, ktere se rika nakupni vyberova paralyza. Takze ta nase taktika je fajn, ale s rozumem..:) jinak obecne takove to SEO, o kterem mluvi soucasni konzultanti vlastne moc nedelame, spis se snazime mit stranky rychle, pristupne, mit tam obsah, ktery lide hledaji, davat souvisejici produkty bud podle obecne spriznenosti nebo podle personalizace nebo podle historie spolecnych nakupu. Tim vznika interni linkbuilding. Pak zasobujeme svet clanky, bud pres (reklama) www.placla.eu (reklama), nebo pres nasi PR agenturu, ale ta spis cili na papirove casopisy a magaziny, kde prave vypichujeme ty specialky, trendy veci (cim se ty trendy snazime vytvaret) nebo proste sezonni zalezitosti. Pak pracujeme stale s FB a to nejen strankami, ale i skupinami. Jinak samozrejme nejvetsi objem z marketingovych kanalu plyne z PPC a personalizovaneho mailingu.
25. 12. 2018 08:59:03
https://webtrh.cz/diskuse/dela-si-nekdo-seo-sam-a-pozdili-jak-to-dela/strana/3/#reply1380724
MartinDrdlik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 12. 2018 19:08:00
Napsal Michal Kubíček;1503033
Snazime se nabizet na eshopu to, co lide hledaji a co chteji. Pokud to nehledaji nebo neznaji, pouzivame clanky a reklamu, abychom je omrom presvedcili (a pak to hledali a nasli u nas).
Na stole mi leží vaše kniha 333 tipů a triku pro SEO:)
25. 12. 2018 19:08:00
https://webtrh.cz/diskuse/dela-si-nekdo-seo-sam-a-pozdili-jak-to-dela/strana/3/#reply1380723
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
25. 12. 2018 19:19:33
Napsal mar39;1503084
Na stole mi leží vaše kniha 333 tipů a triku pro SEO:)
Tohle je ale podpásovka .-) Nezapomeňte že ta kniha je o jedné z nejproměnlivějších oblastí a to co jeden den napíšete, tak než knihu vydáte, je vše jinak. Stále tam jsou tipy, ze kterých se dá čerpat a pokud ne přesně, tak alespoň převzít či se poučit z myšlenkových pochodů. Ale sám jsem si také všiml že na tom cukrářském eshopu nedělá vše tak, jak třeba bylo psáno v knize a nebo jak by se mělo. Ale to přisuzuji tomu, že p. Kubíček podle mě má prostě více toho businessového uvažování a že dělá hlavně to, co se vyplatí a co se vrátí.
25. 12. 2018 19:19:33
https://webtrh.cz/diskuse/dela-si-nekdo-seo-sam-a-pozdili-jak-to-dela/strana/3/#reply1380722
MartinDrdlik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 12. 2018 20:43:07
Napsal beraniste;1503087
Tohle je ale podpásovka .-) Nezapomeňte že ta kniha je o jedné z nejproměnlivějších oblastí a to co jeden den napíšete, tak než knihu vydáte, je vše jinak. Stále tam jsou tipy, ze kterých se dá čerpat a pokud ne přesně, tak alespoň převzít či se poučit z myšlenkových pochodů. Ale sám jsem si také všiml že na tom cukrářském eshopu nedělá vše tak, jak třeba bylo psáno v knize a nebo jak by se mělo. Ale to přisuzuji tomu, že p. Kubíček podle mě má prostě více toho businessového uvažování a že dělá hlavně to, co se vyplatí a co se vrátí.
Nebylo to míněno jako podpásovka:) A rok vydání 2011, za tu dobu už se hodně věcí změnilo, ale stejnak jí přečtu. Právě, že mi jde o praktickou část, na kterou se tu doptávám. To je větší hodnota, než googlit.
Pro mě by bylo nejjednodušší (jsem jednoduchý člověk), kdybych dostal rady typu: udělej tohle, pak támhleto, každý týden tohle, a ještě tohle,......atd. a bude to na 100% (já vím, že to takhle naservírovaný nedostanu). To jsme u toho businessového uvažování (jelikož internet je plný prahystorické teorie, který se stokrát změnila).
25. 12. 2018 20:43:07
https://webtrh.cz/diskuse/dela-si-nekdo-seo-sam-a-pozdili-jak-to-dela/strana/3/#reply1380721
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit