Zadejte hledaný výraz...

Databáze nežádoucích zákazníků – budete vést evidenci?

Napsal colbi;1465214
Já se taky hlásím.
Sice tento měsíc zatím žádná vratka, ale taky mě to vytáčí :(
Peníze mě ani neštvou, ty dám do nákladů, ale štve mě to, co do toho dám své síly. Snažím se posílat balíky druhý den, u zákazníka do 48hod, s maximem papíru (páska, výplň) vyjde mě to dráž, ale plastu je všude plno a chci nabídnou něco nového.
prostě mě serou nepřebírači ....
Myslíte že by nějaký "tajný" seznam prošel? hlavně teď v GDPR?
A jak to pak obhájíš? Někdo ti řekne, že Franta je nepřebírač. A ty ho hned u sebe taky vyloučíš a on si toho samozřejmě všimne a přijde mu to divné ikdyž u tebe nikdy nenakoupil. Hop a už se to řeší oficiálně. dokud to nemáš celé ve svých rukou, tak to asi neutajíš.
24. 5. 2018 23:03:26
https://webtrh.cz/diskuse/databaze-nezadoucich-zakazniku-budete-vest-evidenci/strana/2#reply1347769
Napsal Tomáš Maňhal;1465217
A jak to pak obhájíš? Někdo ti řekne, že Franta je nepřebírač. A ty ho hned u sebe taky vyloučíš a on si toho samozřejmě všimne a přijde mu to divné ikdyž u tebe nikdy nenakoupil. Hop a už se to řeší oficiálně. dokud to nemáš celé ve svých rukou, tak to asi neutajíš.
Snadno, vůbec mu to nepošlu a nebudu reagovat :D
25. 5. 2018 07:06:01
https://webtrh.cz/diskuse/databaze-nezadoucich-zakazniku-budete-vest-evidenci/strana/2#reply1347768
Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
25. 5. 2018 07:22:42
Viděl jsem v jedněch Obchodních podmínkách, že pokud má zákazník vůči prodávajícímu dluh (např. za poštovné z nepřebrané zásilky), vyžaduje se platba předem, navýšená o ten dluh. Hmm, jak asi poznají, že se jedná o dlužníka? Jedině že mají nějaký jejich seznam.
25. 5. 2018 07:22:42
https://webtrh.cz/diskuse/databaze-nezadoucich-zakazniku-budete-vest-evidenci/strana/2#reply1347767
Napsal Standa63;1465249
Viděl jsem v jedněch Obchodních podmínkách, že pokud má zákazník vůči prodávajícímu dluh (např. za poštovné z nepřebrané zásilky), vyžaduje se platba předem, navýšená o ten dluh. Hmm, jak asi poznají, že se jedná o dlužníka? Jedině že mají nějaký jejich seznam.
Poznáš to úplně snadno. Máš uložené objednávky, máš fakturu. Zde si po nepřevzetí dáš vráceno, nedoručení, nepřevzetí a v další objednávce to najdes :). Pokud se nepletu, objednávka =obchodní vztah.
25. 5. 2018 07:39:04
https://webtrh.cz/diskuse/databaze-nezadoucich-zakazniku-budete-vest-evidenci/strana/2#reply1347766
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
25. 5. 2018 22:04:54
Napsal Tomáš Maňhal;1465194
Asi bych zkoumal příčinu a ne že bych si udělal seznam poprav :-)
Jako že bych toho člověka poslal k psychologovi? Protože příčina je v jeho hlavě. To nemá s eshopem nic společného.
U nás jak je jedna nevyzvednutá dobírka, příště požadujeme platbu na účet.
Jenže jsou třeba ojedinělé případy, kdy po nepřevzetí dobírky paní sama zavolala, hrozně se omlouvala. Říkáme, v pohodě. Je slušná, pošlem jí to znovu na dobírku, když chce. Opět si to nevyzvedne a hned jak se balík začne vracet, tak volá, že byla narychlo v zahraničí a že se jí to ještě nestalo. Už si připadáme jako blbci, ale spokojenost zákazníka je to hlavní. Paní sama navrhne navýšení ceny balíčku o dvoje poštovné, které jsme tratili. Ale že musí být dobírka, že nemá účet. Pošleme to a samozřejmě se to opět vrátí a mi posloucháme historku, že musela být s dcerou v nemocnici. Ta paní u ná pak během roku ještě objednala 3x, vždy na dobírku. Na další objednávky jsme již vůbec nereagovali a rovnou je rušili.
25. 5. 2018 22:04:54
https://webtrh.cz/diskuse/databaze-nezadoucich-zakazniku-budete-vest-evidenci/strana/2#reply1347765
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 5. 2018 12:49:53
Jedna věc jsou otravové a druhá jsou zákazníci, kde je způsobená škoda. Pokud totiž došlo ke škodě na poštovném máš právo ji vymáhat. Jedná se o oprávněný zájem držet podklady k případnému vymáhání. Souhlas na toto žádný nepotřebuješ. Bez toho by jsi byl v případném sporu v důkazní nouzi.
28. 5. 2018 12:49:53
https://webtrh.cz/diskuse/databaze-nezadoucich-zakazniku-budete-vest-evidenci/strana/2#reply1347764
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit