Zadejte hledaný výraz...

Dá se dnes uspět v prostředí, které je poseto konkurencí ?

Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
2. 10. 2011 11:11:05
Zdravím,
přemýšlel jsem nad tím, jestli se dnes dá uspět, nejen v ČR, se službami, kterých už jsou desítky nebo jich je pár velmi silných, bez toho, aniž bych měl miliony na marketing .
Došel jsem k závěru, že se zeptám na váš názor, protože sám si na to neumím odpovědět.
Je tu mnoho desítek, možná stovek hostingových společností, a přesto se poměrně nedávno začlo dařit webhostingové společnosti SubReg, i přesto že jsou tu konkurenti jako wedos, forpsi, atd... I tato událost mě přivedla k této otázce.
Otázka tedy zní, jde uspět mezi takovou konkurencí, at už v čemkoliv ( od již zmiňovaných hostingových sítí, přes třeba inzertní portály až po třeba, sociální sítě), bez statisícových, nebo milionových investicí ? Mají lidé třeba u těch sociální sítí motivaci registrovat se už na Xté sociální síti, když tam je zatím 500 lidí ? ( jen příklad, jde to použít u čehokoliv )
Díky za vaše názory :)
S Pozdravem, Z3
2. 10. 2011 11:11:05
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682698
pekova
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
2. 10. 2011 11:19:08
k subregu: je tu o něco delší dobu dobu než konkurenční wedos, a oni nyní skoupili dvě hostingové společnosti station a webhosting klenot -> takže investice
ano, dá se uspět, ale nesmíš pouze KOPÍROVAT, ale vymyslet něco SVÉHO - UNIKÁTNÍHO - REVOLUČNÍHO.
dle mého u soc. sítí si lidé už nemají potřebu se po xté někam registrovat, resp. zaregistrují se, ale pak jsou neaktivní -> chtějí to vyzkoušet a zjistí že je to stejné (viz. začátek g+)
2. 10. 2011 11:19:08
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682697
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
2. 10. 2011 11:20:55
Vymkni se standartům, přijď s inovací v daném oboru, dělej to odlišně než konkurence a můžeš uspět.
2. 10. 2011 11:20:55
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682696
vmoutvic
verified
rating uzivatele
2. 10. 2011 13:01:17
Určitě se uspět dá. Měnící se názory a priority lidí vždy vedou k poptávkám a touze po něčem novém, po něčem co jinýnemá atd. Proto stačí přijít s něčím novým, nebo aspoň přesvědčit potencionální zákazníky, že to co nabízíte je jiné, nové lepší apod. Jde jen o to přesvědčit lidi, že to potřebují, bez ohledu na to, co je pravda. A lidé jsou snadno manipulovatelní.
2. 10. 2011 13:01:17
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682695
Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
2. 10. 2011 13:05:25
U subregu jsem nevěděl, že je starší než Wedos,( že trochu investoval bylo patrné z reklamy zde na WT) , to je pak tedy jiná :)
Píšete odlišit se, ale u plno věcí se zkrátka odlišit nedá. U hostingových služeb to může být cena, u sociálních sítí nevím, u inzertních portálů taky moc nevím... Jsou to jen příklady, ale zrovna na nich mě nic nenapadá... Chtěl jsem právě slyšet váš názor, jestli si myslíte, že kdyby vzniklo něco (třeba) na chlup stejné jako fb, jen třeba jiný design, ale funkce stejné. Jen s tím rozdílem, že by tam bylo zpočátku jen málo lidí, jestli mají lidé chuť začít chodit i sem, nebo se tam alespoň registrovat... To je jen příklad, stejný princip se dá udělat u většiny všeho ostatního... Vaše odpověd je tedy : Bez peněz( materiálů ) do propagace a bez "originality", do ničeho takového nelez ? :)
---------- Příspěvek doplněn 02.10.2011 v 13:08 ----------
vmoutvic
Byl jste rychlejší než já, proto se skóre názorů změnilo na pomyslných 2:1 .
S tím co říkáte plně souhlasím, ale jak lidi přesvědčím, resp. jak k nim dostanu zprávu, že můj produkt, služba je lepší, novější, atd ( bez ohledu an to jestli to je pravda nebo ne), když nemám na propagaci ani grešli ( bavíme se zde o tom, jestli to má cenu bez výraznějších investicí) :) . Nevím jak bych lidem "sdělil" , ty mýty. nebo fakta o mém projeku...
2. 10. 2011 13:05:25
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682694
Kdyz to prevedu zrovna na socialni site, tak abys presvedcil lidi chodit na novy projekt, je nutne aby nabizel neco noveho, co uzivatele hodnoti jako velky prinos oproti stavajicimu a primeje je premigrovat. Pokud udelas principialne stejny projekt jen s jinou grafikou, byt sebehezci, tak uspech mit nebudes - ted myslim konkretne u socialnich webu.
2. 10. 2011 13:09:06
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682693
Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
2. 10. 2011 13:11:21
právě si myslím, že v tom by zrovna u soc. síťích problém nebyl, já si spíš myslím, že proč by tam lidi chodily, když tam je 1000 lidí, když můžou na fb kde jsou všichni jejich přátelé :) To samé s inzerátama, aukcema, poptavkama, fórama, atd..
2. 10. 2011 13:11:21
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682692
kazdej web tak zacinal, to neni hlavni problem.. hezky je to videt na G+, ve sve podstate nenabizi nic moc noveho, takze zasadni uspech, aby byli cislo jedna, proste ted nemaji.
2. 10. 2011 13:13:41
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682691
Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
2. 10. 2011 13:15:42
a co by se dalo, zrovna na těch soc. sit. udělat jiného ? :)
P.S.: nechci aby to vypadalo, že se snažím udělat si podmět na soc. sít, a nedej bože se pokusit ji ještě vytvořit. Za prvé na to nemám schopnosti, za 2. ani nechci, jen to používám jako příklad :)
2. 10. 2011 13:15:42
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682690
se subregem jsem zacinal kdyz tu bylo docela zivo ... ignum, forpsi, active, zoner, general ... vsichni stari znami ... a mezi ne kvapem a spol. takze konkurence byla dost velka. Sice bylo nutne reagovat cenou, ale moji prioritou bylo nabidnout to co tu nebylo, tzn opravdu aby bylo vsechno automatizovane, a lidi nebyli nuceni s kazdou hlouposti kontaktovat support ... tim jsme ziskali dost klientu a diky nim dost primych akreditaci a diky tem zas sluzby ktere konkurence nemuze poskytnout, protoze je zavisla na x dodavatelich ...
kazdopadne muj nazor je ten, ze dostat se poradne mezi konkurenci chce jednu ze dvou veci nebo oboje .... 1, finance ( a jit tedy s cenou dolu jako trebas wedos ), nebo 2, sluzbama co tu nejsou
---------- Post added 2.10.2011 at 12:40 ----------
jinak odkup stationu a klenotu byl uz defakto po necelym roce co tu wedos byl, a navic to nema se subregem nic moc spolecnyho, ale s vecma kolem hostingovych aktivit :)
2. 10. 2011 13:39:32
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682689
kdyby to nekdo vedel, co by slo udelat noveho, tak to nevyklada tu, ale udela to ;) Ono se vzdycky neco najde, chce to proste zkouset.. ve sve podstate i facebook byl pokus
2. 10. 2011 14:09:11
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682688
presne tak ... musi byt napad a ten proste zkusit :)
nebo budes mit jen napad, budes to rozebirat, a nez se odhlodas udela to nekdo jinej :)
2. 10. 2011 14:10:36
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682687
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 10. 2011 14:11:27
Ahoj,
uspět se samozřejmě dá, ale musíš nabídnout něco navíc, co uživatelé ocení, případně musíš věc dělat mnohem lépe a efektivněji než konkurence.
Třeba subreg - díky automatizaci (u domén) dokázali snížit náklady na support a i proto mohli nabídnout levnější ceny aniž by je to položilo...
Obecně je snazší uspět na rostoucím trhu (počet reg. domén i hostingů stoupá) než na stagnujícím nebo klesajícím - například asi by si těžko našel firmu,
která by třeba chtěla nyní začínat s nabídkou pevných linek... Pro získání zajímavého tržního podílu v některých odvětvích jsou náklady tak vysoké, že je lacinější koupit existující etablovanou firmu.
obodujte odpověď pokud stojí za to. Díky!
2. 10. 2011 14:11:27
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682686
Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
2. 10. 2011 14:19:04
Pokud vím, tak za doby vznikání facebooku taky bylo pár soc. sítí. , třeba MySpace. V čem byl fb lepší ?
Navíc si myslím, že vymyslet něco nového, aby to byla velká odlišnost, změna k lepšímu, a ne jen jedna "pomocná malinká funkce" , u všech projektů prostě nejde... Ne vždy je zkrátka možnost vymyslet něco nového. Má za cenu snažit se prorazit i v tomto odvětví ? U toho hostingu to de pravě třeba cenou, že bych na tom ze začátku prostě nic neměl, a až druhým rokem, když by byli zákazníci spokojeni, a chystali si prodloužit doménu, bych to zdražil, abych na tom něco měl... Ale třeba u těch soc. sítí, se toho moc nového nevymyslí, zde si stále myslím, že je hlavní počet uživatelů. A ten si myslím, že není snadné nabrat... (nejen u soc. sítí ) ... Jak by jste získali zákazníky vy, při takové konkurenci, a jednalo by se třeba o web/portál, kde je potřeba hodně uživatelů ? :) (krom ceny ) - berme v potaz že se třeba nic převratného v tomto oboru už udělat nedá... má to za těchto okolností, podle vás cenu ? :)
2. 10. 2011 14:19:04
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682685
rict ze se nic prevratneho udelat neda je dost omezene mysleni, ale neber to spatne, kazdej proste na to hlavu nema
kazdopadne to neni urcite pravda
2. 10. 2011 14:23:39
https://webtrh.cz/diskuse/da-se-dnes-uspet-v-prostredi-ktere-je-poseto-konkurenci/#reply682684
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit