Zadejte hledaný výraz...

CRM – zákazníci, objednávky a hlavně e-maily

meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
7. 11. 2012 12:48:44
Zdravím,
již delší dobu se snažím sehnat CRM, které zvládne tři pro mě klíčové funkce:
- import zákazníků přes API a jejich správa,
- import objednávek a produktů přes API,
- kompletní práce s e-maily - připojení přes POP3 nebo IMAP, příchozí e-maily se automaticky připnou k zákazníkům, pokud jsou od někoho, kdo není zákazník, vytvoří nového potenciálního zákazníka, zachovává se celá historie komunikace se zákazníkem.
Finančně do 50 tis., ideální by byla webová verze do 5 tis. / měs. / 3 users.
Zatím nejlepší, co jsem našel, byl Salesforce, jenže ten nezvládá POP3 ani IMAP, a Zoho CRM, které má ale správu e-mailů dost nedotaženou.
Nevíte o něčem... ?
Předem moc díky za všechny tipy!
7. 11. 2012 12:48:44
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828988
skcolibri
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
7. 11. 2012 12:58:39
SUGAR-CRM, Vtiger asi maju tieto funkcie
7. 11. 2012 12:58:39
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828987
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
7. 11. 2012 13:10:30
microsoft CRM splnuje vase pozdavky 5 tis / mes / 3 users vc. vlastniho VPS .. kontaktujte podpora@Hexageek.com pro presnou cenovou nabidku.
7. 11. 2012 13:10:30
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828986
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
7. 11. 2012 13:18:21
SUGAR-CRM jsem zkoušel, ale pokud jsem to správně pochopil, pro uložení e-mailů ke kontaktům v DB je nutné buď je ukládat po jednom ručně, nebo zasílat na interní e-mailovou adresu v kopii, což nabízí každý druhý systém, ale to nechci... Mělo by to fungovat víceméně jako klasický ticket systém, ale s přiřazením k zákazníkům.
Na vTiger ještě kouknu, ale mám pocit, že tam byl také nějaký háček... nakonec se mi jako nejlepší řešení začíná zdát integrace nějakého ticket systému do naší administrace...
7. 11. 2012 13:18:21
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828985
cyric
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 11. 2012 15:49:29
Microsoft Dynamics CRM 2011 - parádne cloud riešenie, 44 USD za mesiac / užívateľ. K dispozícii free trial na 30 dní - http://crm.dynamics.com/en-us/trial-overview
Ľahko prispôsobiteľné akýmkoľvek business pracovným postupom, množstvo funkcionality.
7. 11. 2012 15:49:29
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828984
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
7. 11. 2012 15:58:18
Microsoft Dynamics CRM jsem zkoušel, ale funkcionalita e-mailů je omezena na spolupráci s Outlookem, pokud si dobře pamatuji. Nebo dokáže pracovat napřímo s jakýmkoliv imap/pop3 serverem?
7. 11. 2012 15:58:18
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828983
cyric
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 11. 2012 16:27:49
Nebo dokáže pracovat napřímo s jakýmkoliv imap/pop3 serverem?
Áno. Pri online verzii MSCRM to je možné dosiahnúť inštaláciou Microsoft CRM Email Router aplikácie, ktorá beží u vás a smeruje mailovú komunikáciu na nakonfigurované mail servere - http://support.microsoft.com/kb/2023229
7. 11. 2012 16:27:49
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828982
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
8. 11. 2012 11:07:58
Ahoj, stačí se porozhlédnout i po českých luzích a hájích:
zkuste http://www.intouch-crm.cz
8. 11. 2012 11:07:58
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828981
Zuzana Krkošková
verified
rating uzivatele
8. 11. 2012 11:20:28
BLUEJET web CRM, www.bluejet.cz
8. 11. 2012 11:20:28
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828980
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 11. 2012 12:32:32
Napsal ora;867734
Ahoj, stačí se porozhlédnout i po českých luzích a hájích:
zkuste http://www.intouch-crm.cz
Díky za tip, InTouch už jsem zkoušel dříve, ale uživatelské rozhraní mi přijde hrozně nepřehledné a zastaralé...
9. 11. 2012 12:32:32
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828979
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
23. 1. 2013 17:20:34
Možná s křížkem po funuse, ale přece .. plánujeme uvést na trh cca v polovině roku nový e-shop systém, resp. se již dá hovořit o informačním systému, který zlepšuje a automatizuje procesy spojené s vyřizováním objednávek, nákupem od dodavatelů a také komunikaci se zákazníky. Funkčnosti jako propojení s e-maily přes IMAP, nalezení zpráv souvisejících s objednávkami a následně evidence komunikační historie u objednávek, resp. zákazníků je již hotova.
Aktuálně pracujeme i na androidí aplikaci, kde s pomocí takového telefonu (propojeného s konkrétním uživatelem) v administraci při příchozím hovoru vyskočí notifikace (jako u Skype), že volá zákazník ten a ten (vyhledá se dle čísla v DB), hned zobrazí jeho objednávky a možnost hovor přijmout. Záznam o hovoru se také následně uloží do komunikační historie k objednávce / zákazníkovi a plánujeme i nahrávání těchto hovorů a v (snad blízké) budoucnosti i přenos do administrace s možností transkripce na text a sémantické analýzy pro hodnocení kvality a spokojenosti zákazníka.
Máme tyto požadavky zesumarizované od několika velkých obchodů, kterým jsme poskytli náš systém na vývoj a testování a chtěl bych se zeptat, protože se v této oblasti zjevně pohybujete, zda by Vám takové CRM funkce u e-shopu postačovaly, resp. zda byste ještě potřeboval nějaké featury navíc? Rádi bychom je příp. do systému ještě doplnili a nabídli také testovací verzi systému.
23. 1. 2013 17:20:34
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828978
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 1. 2013 07:47:20
Podobným způsobem to řešíme, do naší administrace budeme napojovat externí nástroj pro e-maily, telefony a on-line chat. Řekli jsme si, že když máme propracovanou administraci, je nesmysl vše duplikovat do CRM a raději proměnit administraci v CRM.
Androidí aplikace zní skvěle, to chceme taky :-) Hoďte mi na sebe, prosím, do PM nějaký kontakt, předpokládám, že by mělo být možné takovou aplikaci upravit na míru pro náš systém.
K Vašemu poslednímu dotazu, určitě bychom od kompletního řešení očekávali také modul pro reklamace. Co se týče testování, "velký obchod" asi nejsme, zákazníci na nový systém z nás také nebudou, ale myslím, že e-shop s administrací máme poměrně propracovaný, prověřený pěti lety provozu a každou chvíli upgradovaný, takže bychom třeba mohli přinést nějaké připomínky a nápady.
24. 1. 2013 07:47:20
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828977
itspec
verified
rating uzivatele
1. 2. 2013 19:58:46
To co popisujete není CRM, ale SFA aplikace, které se využívají v segmentu FMCG. Také nechápu, proč řešíte platformu? Teď se Vám líbí Android, zítra to bude MacOS příště třeba Win10 :D Ideálně CRM, které je v HTML5 (+CSS3).
Pokud zůstaneme u CRM doporučuju Bluejet CRM - www.bluejet.cz - je to jediná firma, která pochopila, že budounost je právě v HTML5.
1. 2. 2013 19:58:46
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828976
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
2. 2. 2013 22:39:59
já jsem však nemyslel (ani neuvedl), že toto je naše celé CRM .. uvedl jsem jen jeden z příkladů, na čem aktuálně pracujeme - je to prostě jeden z nástrojů, který do oblasti nástrojů v CRM spadá .. navíc jste mě zřejmě nepochopil - pro telefon nevyvíjíme klienta, který by umožňoval přístup k nějakému backendovému rozhraní, ale aplikaci, která se "pověsí" na telef. subsystém a reaguje na příchozí a odchozí hovory - moc netuším, jak by se toto dalo realizovat přes HTML :) proto je potřeba vytvořit aplikace pro různé platformy, protože API a frameworky nejsou stejné
2. 2. 2013 22:39:59
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828975
Marek Sudak
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 7. 2014 08:42:14
Anabix - online CRM systém
21. 7. 2014 08:42:14
https://webtrh.cz/diskuse/crm-zakaznici-objednavky-a-hlavne-e-maily/#reply828974
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit