Zadejte hledaný výraz...

CRM systém s možností individuálního přizpůsobení?

Oldřich Chalupský
verified
rating uzivatele
6. 6. 2013 14:09:28
Dobrý den přeji,
potřeboval bych poradit s výběrem vhodného CRM systému pro naši firmu. Systém bude z počátku využívat pouze 5 zaměstnanců. Postupně počet uživatelů, tak do roku vzroste na pětinásobek.
Chtěli bychom systém, který bude umožňovat vysokou míru individuálního přizpůsobení a zároveň, se kterým mohou zaměstnanci pracovat online i offline (v terénu) a jeho rychlost nebude závislá na rychlosti připojení.
- Systém by tedy měl být provozován přímo u nás na firmě (kvůli bezpečnosti).
- Asi nejdůležitějším kritériem pro nás je možnost volného definování jednotlivých parametrů u kontaktů, definice vlastních přehledů a tabulek (skladová evidence, evidence obchodních případů, atd.).
- Určitě by systém měl mít nějakou funkci pro řízení práce v týmu, úkolování a vedení projektů. Tyto funkce by měly mít vazbu na jednotlivé kontakty.
- Dále chceme, aby systém byl náš a ne žádný pronájem.
Zatím jsme testovali pouze samé cloudové aplikace a žádná z nich pro nás nebyla vyhovující, co se týká míry uživatelského přizpůsobení a nezávislosti na internetu.
Předem děkuji za doporučení…
6. 6. 2013 14:09:28
https://webtrh.cz/diskuse/crm-system-s-moznosti-individualniho-prizpusobeni#reply909838
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 6. 2013 15:34:04
Na pár projektech CRM jsem pracoval, ale řekl bych, že některé požadavky jsou navzájem protichůdné. Nezávislost na internetu znamená, že na koncových zařízeních uživatelů musí být nutně kopie všech firemních dat - což není zrovna dvakrát bezpečné. Ve většině případů to také bude znamenat instalaci tlustého klienta na koncové zařízení. Tím pádem individuální přizpůsobení bude X-náročnější, každá změna bude znamenat přeinstalaci koncových zařízení atd.
Neznám CRM , které by zároveň obsahovalo skladovou evidenci - to už se dostáváme do úrovně ERP. Skladová evidence je běžně součástí účetního softwaru. Na CRM se jenom propojuje. Další oblast vedení projektů - to je oblast, která je rovněž mimo CRM, ale není problém ji tam napojit.
Představa server ve firmě je bezpečnější než ho mít v cloudu je jenom iluzorní. Málokterá firma má takové bezpečností opatření jako mívají poskytovatelé cloudových služeb (ne všichni pochopitelně) - např. dvě geograficky oddělené lokality, hašení samozhášecím plynem, napájení ze dvou nezávislých elektrických okruhů, dieselagregátor, řešení vstupu všech osob , napojení na pult centrální ochrany, bezpečnostní kamery, připojení k internetu s dostatečnou kapacitou včetně zálohy, atd. Pokud je firma připojena do internetu, tak případné nebezpečí "hacknutí" je spíše vyšší než v cloudu, kde na zabezpečením zabývají specialisté, které v běžné menší firmě nejsou k dispozici.
I tak by to chtělo nejdřív dobře popsat následující procesy:
Jak se dělají nabídky?
Jak vyřizujeme příchozí e-maily?
Jak se ve firmě reagujeme na poptávku?
Jak vyřizují objednávky?
Jak odměňujeme pracovníky (provizí, podle cílů)?
Jak vyřizujeme reklamace / požadavky na servis?
Jaké telefonáty chceme zaznamenávat?
Jak přidělujeme priority úkolům?
Jak probíhá vyúčtování zákazníkům a fakturace?
Plus co potřebujete vědět o zákaznících, co o činnostech firmy (počet schůzek, telefonů, nabídek.
O jednom šikovném řešení bych věděl, ale záleží na otázkách viz výše.
6. 6. 2013 15:34:04
https://webtrh.cz/diskuse/crm-system-s-moznosti-individualniho-prizpusobeni#reply909837
Oldřich Chalupský
verified
rating uzivatele
6. 6. 2013 16:29:00
Děkuji imformace... Co se týká systému nezávislého na internetu, tak jsem měl přesně namysli nějakou aplikaci typu Klient / Server. Ano, souhlasím, že je zde velké riziko, že počítač může někdo odcizit a dostat se tak k firemním datům. Koncová zařízení by se měli samozřejmě nějakým způsobem mezi sebou synchronizovat, což je celkem standardní požadavek. Nejsem žádný technik, takže netuším, jestli toto je překážka v nějaké customizaci. Obecně jsem ale četl, že desktopové aplikace ji umožňují daleko více než ty webové.
Co se týká skladové evidence a projektů, tak jsem neměl namysli, přímo nějaký specializovaný modul, nýbrž jen v kartě každého zákazníka možnost neomezené tvorby různých tabulek s volně definovatelnými slupci, do kterých mohu zadávat hondoty typu (text, číslo, měna, datum,..) a pokud možno se dá nastavit na tyto hondoty nějaké upozornění. Např. jeli v tabulce pole Deathline nabídky s dnešním datum, tak mne systém dnes automaticky upozorní, nebo jeli stav zboží u zákazníka na skladě 5 ks a méně, tak mne systém opět upozorní.
V té bezpečnosti jsem vycházel z toho, že některé systémy jsou provozovány bůhví kde a bůhví kým... nebo alespoň na mne to budí takový dojem. Kdo mi zaručí, že provozovatel zítra nezkrachuje a já o všechny data nepříjdu, atd..
Nyní k vašim otázkám:
- Nabídky vytváříme předpřipravených šablon, kde se mění pouze proměnné
- Příchozí emaily řešíme přes MS Exchange a klienta využíváme Outlook – jinak moc nerozumím dotazu
- Na poptávku reagují OZ nebo PM (produkt manžeři)
- Objednávky vyřizují taktéž OZ a PM
- Zaměstnanci mají fixní plat + osobní ohodnocení a OZ ještě k tomu provize z uzavřených obchodů
- Servis a reklamace řeší servisní technici s PM
- Na telefonáty máme již svého komunikačního klienta
- Priority úkolům přidělujeme na základě předplaceného servisu
- Využíváme systém Abra
6. 6. 2013 16:29:00
https://webtrh.cz/diskuse/crm-system-s-moznosti-individualniho-prizpusobeni#reply909836
Pepa Navrátil
verified
rating uzivatele
28. 6. 2013 22:26:04
Zdravím, myslím si, že něco podobného nabízí program Databox contact professional.. Před půl rokem jsme ho začali na doporučení využívat u nás ve firmě a byl jsem překvapenej jeho pružností, co se týká individuálního nastavení přesně nám namíru a rozšiřitelnosti databáze.
Navíc v systému řešíme už i projekty, workflow a veškerou správu dokumentace. Všechny agendy jsou navzájem provázané. Teď kromě desktopu nabízej i cloudovou verzi. Ale máme dost šikovné IT, tudíž data u nás na serveru je pro nás pořád ještě přijatelnější varianta. Navíc možnost práce offline beru jako nezbytnost pro naše obchodníky, automatický synchronizace probíhají a ani o tom člověk neví. Jenom snad byl pro mě asi největší problém ze začátku ve všem zorientovat. Když tak jejich stránky sou tyto http://www.systegra.cz
28. 6. 2013 22:26:04
https://webtrh.cz/diskuse/crm-system-s-moznosti-individualniho-prizpusobeni#reply909835
SYSKO
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 10. 2013 10:18:49
odvazim si tvrdit ze nejlepe "ohnutelna" je abra jak co se tyce moznosti tak cena vykon, pokud budete chtit nejake podrobnosti dejte vedet
3. 10. 2013 10:18:49
https://webtrh.cz/diskuse/crm-system-s-moznosti-individualniho-prizpusobeni#reply909834
Kovac: Nezlobte se na me, ale bezte se uz bodnout. Mate tu na uctu par prispevku, z toho 80% je "kupte abru" a zbytek poptavky. Takto to tady vazne nefunguje. Pokud mate zajem o reklamu, muzete si zaplatit nabidky.
3. 10. 2013 10:21:58
https://webtrh.cz/diskuse/crm-system-s-moznosti-individualniho-prizpusobeni#reply909833
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 10. 2013 11:22:07
Jo, to je už několikátej den, navíc vše skoro jedním textem, kdyby bylo aspoň troška invence a vůle to skrýt, navíc do mrtvých témat... takový příspěvky okamžitě hlásím jako spam
3. 10. 2013 11:22:07
https://webtrh.cz/diskuse/crm-system-s-moznosti-individualniho-prizpusobeni#reply909832
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit