Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

ČP a online podání

JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 1. 2015 22:57:55
Napsal dave67;1155760
Rozdíl tam je, ale to jsou oficiální ceníky pro veřejnost. Co to udělá se smluvní cenou ?
To se musíš obrátit na obchoďáka.
Řekl bych, že smluvní ceny asi zůstanou stejné. Ono v podstatě se s kartou ceny nezměnily, ale bez karty zdražily.
6. 1. 2015 22:57:55
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071730
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
7. 1. 2015 06:54:16
A na co potřebuji kartu, když mám smlouvu a svoz? Další zbytečná věc, kterou vymyslel někdo, kdo má úplně zbytečnou funkci vc tomto podniku.
7. 1. 2015 06:54:16
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071729
Vrkala
verified
rating uzivatele
7. 1. 2015 07:27:30
Já mám třeba s kartou korunu nebo teď 2 slevu na RR, zadávám je taky přes PO. Na balíky to vliv nemá.
7. 1. 2015 07:27:30
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071728
Evelina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 1. 2015 07:33:50
Napsal Mar_o55;1155649
Ještě se zeptám, jak v online podání efektivně sledujete, které balíčky jsou uloženy na poště? Není tam snad žádná volba, která by mi zobrazila pouze ty balíčky, které zatím nebyly vyzvednuty a jsou uloženy na poště. Ty filtry zkrátka nefungují správně a tak každý týden vždy jedu všechny zásilky za období a ručně se dívám, které nejsou doručeny, abych pak mohl psát sms zákazníkům.
Máte na to nějaký fígl?
Používám doplňkovou službu e-dodejka emailem. Se zákaznickou kartou je to zdarma. Pošta při doručení pošle e-mail,že bylo doručeno a v případě, že je zásila uložena a blíží se konec úložní doby, přijde e-mail i s touto informací.
7. 1. 2015 07:33:50
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071727
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 1. 2015 19:52:30
Evelina: děkuji za tip, to by mělo smysl. I když, ty e-maily o doručení bych nepotřeboval. Jde s tím nějak pracovat a nastavit to, ať mi pošta na e-mail zasílá informace o zásilkách, které nebyly převzaty a úložní lhůta činí již například pouze 4 či 5 dní? Nebo to zkrátka již nijak nastavit nejde.
Je to spíš dotaz na obchoďáka z pošty, ale možná budete vědět
7. 1. 2015 19:52:30
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071726
Napsal Vrkala;1155815
Já mám třeba s kartou korunu nebo teď 2 slevu na RR, zadávám je taky přes PO. Na balíky to vliv nemá.
Vy někam v podání online zadáváte číslo karty?Nebo díky tomu že jí máte to je automaticky?
---------- Příspěvek doplněn 07.01.2015 v 20:52 ----------
Napsal Evelina;1155816
Používám doplňkovou službu e-dodejka emailem. Se zákaznickou kartou je to zdarma. Pošta při doručení pošle e-mail,že bylo doručeno a v případě, že je zásila uložena a blíží se konec úložní doby, přijde e-mail i s touto informací.
eDodejka je zdarma(v podaní online) pokud máte zákaznickou kartu? Někam zadáváte číslo karty?
7. 1. 2015 20:51:56
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071725
dave67
verified
rating uzivatele
7. 1. 2015 21:01:07
Číslo zákaznické karty se dá zvolit při novém podání. Musí být ale asi napárováno obchoďákem, ručně tam zadat nejde. Dám vědět, jak to funguje, až to budu mít vyřešený.
7. 1. 2015 21:01:07
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071724
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(93 hodnocení)
7. 1. 2015 21:05:42
Já jsem s obchoďákem vyřešil karty a ony se objeví při novém podání v nabídce. Pro automatickou volbu karty jsem nastavil, aby se do nabídky propsalo jen jedno číslo karty. Teď vždy podávám na ZK.
7. 1. 2015 21:05:42
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071723
Jiří
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 1. 2015 21:11:08
Napsal Mar_o55;1156076
Evelina: děkuji za tip, to by mělo smysl. I když, ty e-maily o doručení bych nepotřeboval. Jde s tím nějak pracovat a nastavit to, ať mi pošta na e-mail zasílá informace o zásilkách, které nebyly převzaty a úložní lhůta činí již například pouze 4 či 5 dní? Nebo to zkrátka již nijak nastavit nejde.
Je to spíš dotaz na obchoďáka z pošty, ale možná budete vědět
To bude jednodušší řešit filtrem v mailu než s poštou. Vytvořit filtr, který bude automaticky zprávy o doručení mazat a nechá projít jen zprávy o končící úložní době není problém.
7. 1. 2015 21:11:08
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071722
Evelina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 1. 2015 07:52:20
Napsal Mar_o55;1156076
Evelina: děkuji za tip, to by mělo smysl. I když, ty e-maily o doručení bych nepotřeboval. Jde s tím nějak pracovat a nastavit to, ať mi pošta na e-mail zasílá informace o zásilkách, které nebyly převzaty a úložní lhůta činí již například pouze 4 či 5 dní? Nebo to zkrátka již nijak nastavit nejde.
Je to spíš dotaz na obchoďáka z pošty, ale možná budete vědět
to žádné nastavení nemá, je to prostě služba, která se v podání zafajfkuje. Když je zásilka doručena, přijde e-mail , že balík číslo x podaný dne x byl doručen příjemci. A cca 5 dnů před vypršením lhůty na vyzvednutí přijde e-mail, že dne x uplyne doba pro vyzvednutí balíku číslo x kterou adresát x nevyzvedl. Tak to asi řešit jedině přes ten filtr e-mailu jak se tady radí.
8. 1. 2015 07:52:20
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071721
Napsal Evelina;1155816
Používám doplňkovou službu e-dodejka emailem. Se zákaznickou kartou je to zdarma. Pošta při doručení pošle e-mail,že bylo doručeno a v případě, že je zásila uložena a blíží se konec úložní doby, přijde e-mail i s touto informací.
Jestli tomu dobře rozumím e-dodejka emailem, nezasílá email zákazníkovy,ale vám?
8. 1. 2015 09:15:58
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071720
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(93 hodnocení)
8. 1. 2015 09:17:14
Napsal mr.had;1156242
Jestli tomu dobře rozumím e-dodejka emailem, nezasílá email zákazníkovy,ale vám?
To, o čem mluvíte, je Avízo. eDodejka nahrazuje klasickou Dodejku a je to potvrzení pro vás o doručení...
8. 1. 2015 09:17:14
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071719
Napsal Pavel Janků;1156243
To, o čem mluvíte, je Avízo. eDodejka nahrazuje klasickou Dodejku a je to potvrzení pro vás o doručení...
Takže e-dodejka je bezplatně, pokud máte zákaznickou kartu a ještě je o něco levnější balíček?
A když na to koukám tak u doporučeného psaní Avízo není?
8. 1. 2015 09:23:52
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071718
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(93 hodnocení)
8. 1. 2015 10:00:01
Napsal mr.had;1156247
Takže e-dodejka je bezplatně, pokud máte zákaznickou kartu a ještě je o něco levnější balíček?
A když na to koukám tak u doporučeného psaní Avízo není?
Jenom eDodejka e-mailem. Každopádně RR nemá Avízo, byť by mohl být občas užitečné...
8. 1. 2015 10:00:01
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071717
Evelina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 1. 2015 11:59:53
Takže e-dodejka je bezplatně, pokud máte zákaznickou kartu a ještě je o něco levnější balíček?
A když na to koukám tak u doporučeného psaní Avízo není?
E-dodejka je zdarma při zaslání emailem (smskou je zpoplatněná) v případě, že máte ZK. Slevy jsou na dopisy, na balíky ne, vlastně teď se dá říci, že sleva je i na balíky DR a NP od prosince, ty totiž celkem dost zdražili, ale kdo má zákaznickou kartu, tak je cena stejná jako před zdražením.
Doporučené psaní je bez avíza bohužel.
8. 1. 2015 11:59:53
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-online-podani/strana/7/#reply1071716
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit