Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Comgate reference- hrozivé zkušenosti a zoufalost

lada1979
verified
rating uzivatele
27. 12. 2018 19:50:22
A co tam píší? Kdybys dal odkaz tak možná bych se podíval, ale je mi zcela zřejmé, že tam bude nanejvýš odesíláme za 24 hodin, sankce žádná, tak co chceš žalovat. A pokud tam sankce jsou o čemž pochybuji, tak nejprve musíš reklamovat službu, ale ušlý zisk a poškození jména ti nezaplatí a už vůbec nevím jak bys toto určoval a při žalobě toto ještě ustál.
Já bych také rád žaloval Českou poštu, že balíky do ruky nejsou doručeny do 24 hodin jak přes mé upozornění neustále toto nabízejí. Ale ony ani nejsou dodávány do ruky, pouze uloženy na poště. No a když si přečteš reklamační řád tak zjistíš, že žalovat není co.
A jako for se na mě obrátil soused, že posílal pravnukovi dárek k vánocům a ten dárek dosud nemá. Přitom pracovník pošty mu vnutil balík do ruky, že tam bude druhý den za pouhých 174 Kč a dokonce je to na podacím lístku vytištěné, ale jaksi se ho zapomněl zeptat na email a telefon příjemce, takže když jsme dnes zjistili, že balík podaný 11.12. tam šel přes týden a dnes byl vrácen odesílateli, nebyl vůbec doručován, ani příjemce nedostal písemné oznámení o uložení na poště, tak jsme vyreklamovali 78 Kč pokud se toto všechno potvrdí a soused má zkažené vánoce a bere to dost špatně jelikož mu je 80 let. Místo omluvy, že pracovník pochybil, odpověď byl fofr a nejsou lidi a byla to přece jeho vina, že poštákovi nevnutil email a telefon příjemce.
27. 12. 2018 19:50:22
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost/strana/2/#reply1379830
Napsal láďa1979;1503348
A co tam píší? Kdybys dal odkaz tak možná bych se podíval, ale je mi zcela zřejmé, že tam bude nanejvýš odesíláme za 24 hodin, sankce žádná, tak co chceš žalovat. A pokud tam sankce jsou o čemž pochybuji, tak nejprve musíš reklamovat službu, ale ušlý zisk a poškození jména ti nezaplatí a už vůbec nevím jak bys toto určoval a při žalobě toto ještě ustál.
Já bych také rád žaloval Českou poštu, že balíky do ruky nejsou doručeny do 24 hodin jak přes mé upozornění neustále toto nabízejí. Ale ony ani nejsou dodávány do ruky, pouze uloženy na poště. No a když si přečteš reklamační řád tak zjistíš, že žalovat není co.
A jako for se na mě obrátil soused, že posílal pravnukovi dárek k vánocům a ten dárek dosud nemá. Přitom pracovník pošty mu vnutil balík do ruky, že tam bude druhý den za pouhých 174 Kč a dokonce je to na podacím lístku vytištěné, ale jaksi se ho zapomněl zeptat na email a telefon příjemce, takže když jsme dnes zjistili, že balík podaný 11.12. tam šel přes týden a dnes byl vrácen odesílateli, nebyl vůbec doručován, ani příjemce nedostal písemné oznámení o uložení na poště, tak jsme vyreklamovali 78 Kč pokud se toto všechno potvrdí a soused má zkažené vánoce a bere to dost špatně jelikož mu je 80 let. Místo omluvy, že pracovník pochybil, odpověď byl fofr a nejsou lidi a byla to přece jeho vina, že poštákovi nevnutil email a telefon příjemce.
tak snad umíš i sám hledat ne?
Logistika ComGate | Obchodní podmínky
28. 12. 2018 13:49:45
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost/strana/2/#reply1379829
Monika
verified
rating uzivatele
28. 12. 2018 16:05:58
Nemam zkusenosti s touto firmou , ale na tvem miste bych se poohledla po firme, kde soucast smlouvy je i garance urcitych KPI - casy na naskladneni a vyskladneni a cas prepravy. Je tam samozrejme zakotveno kolik % objednavek musi splnovat tyto kriteria a nasledne i penalizace v pripade nedodrzeni techto KPI.
28. 12. 2018 16:05:58
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost/strana/2/#reply1379828
lada1979
verified
rating uzivatele
28. 12. 2018 17:08:34
Napsal colbi;1503421
tak snad umíš i sám hledat ne?
Logistika ComGate | Obchodní podmínky
Promiň jsi jak malej, nevím o co ti jde, je konec roku mám spoustu důležitější práce. To jsou obchodní podmínky, které obsahují přesně to co jsem již psal, tj. povinnosti, ale bez sankcí a jakékoliv odpovědnosti, takže ty máš jediné právo a to platit v termínu. Možná jsi přehlédl, že jsou součástí smlouvy, kterou tu nikdo nijak nespecifikoval. Sám to píšeš v 5.2. i když je to možná trochu vytržené z kontexu. Takže, když se pořád přikláníš k žalobě co chceš pořád žalovat a jak chceš určit výši škody, ušlý zisk či dokonce poškození jména.
Vím jaký je toto problém prokazovat ve výrobních podnicích a tam to je jasné, kdyby linka jela vyrobila by tolik a tolik s takovým ziskem. Ale u eshopu??? Jak prokážeš o kolik by přišlo více objednávek, o kolik objednávek přišel tím, že sklad expeduje se zpožděním, o jaký zisk přišel, když zákazník může přece zboží vrátit, čím bylo poškozeno jméno snad šuškandou nebo pár negativy na Heuréce, jak by jsi ocenil toto.
Víš to je asi tak jako všichni velcí tvůrci těch největších eshopů a krabicových řešení co se pořád chlubí, jak jsou pojištěni proti výpadku provozu v řádech desítek milionů, ale ve smlouvě je samozřejmě, že jejich řešení je dostupné cca na 95% a náhrada škody ve výši měsíční platby co jim platíš, takže v reálu to znamená, že když nám nejde jejich vinou eshop jeden den, tak se to vleze do těch 5% nedostupnosti a když to náhodou přesáhne tak nám třeba na našem nejmenším eshopu dají odškodné 300 Kč, které jim platíme a ten shop tratí za ten den 20 000 Kč zisku, ale nic s tím nenaděláš je to v obchodních podmínkách s kterými jsi souhlasil a jako bonus mají samozřejmě rozhodčí doložku. A tak to mají všichni včetně skladů a spedic a dalších služeb. Prostě poslední dobou je to všude plná huba slibů, když tě lákají a pak nic, prostě chceš nebo nechceš. A hlavně většina se musí smířit s tím, že nejsou ani Alza ani Mall a že všichni dělají raději pořádně ty velké zákazníky a na zbytek se kašle, však když odejde malý zákazník tak se najde jiný, případné sankce budou menší, ale velkého zákazníka hned tak nenahradíš. Navíc tyto problémy dnes mají i eshopy i firmy s obratem přes 100 milionů co využívají služeb logistických areálů. Každý má možnost výběru zda chce nebo nechce a pokud chce musí počítat i s tou nejhorší variantou, pokud nechce hledá se dál, ale tam jak píše Monika, ale najít někoho co by se takto zavázal bude hodně těžké.
28. 12. 2018 17:08:34
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost/strana/2/#reply1379827
PatrikBabinec
verified
rating uzivatele
15. 4. 2019 17:19:47
Dobrý den, vyjádřím se také, ať máte i názor fulfillmentu :-)
Výhoda externího skladu je, že nemusíte investovat do vybavení, softwaru, tvorby procesů, hlídat kapacity, vyjednávat s dopravci, řešit lidi na skladu, atd. - toto vše necháváte na poskytovateli služby a očekáváte, že tuto službu bude poskytovat kvalitně. Fulfillment má pak tu výhodu, že se může soustředit výhradně na logistiku a neustále pracovat na procesech na skladu, prostě plní funkci vaší logistické divize, jen externě, čímž se dostáváme k nevýhodám.
Tím, že logistika je primárně o plánování kapacit a jakmile nastane nějaký nestandard, problém je na světě. Aby mohl fulfillment efektivně fungovat, musí mít ideálně rezervované kapacity a to hlavně na Vánoce kdy stoupne počet objednávek několikanásobně - toto je asi největší výzva, kterou musí externí sklad zvládnout a vlastně kopíruje výzvu kterékoliv interní logistiky. Ti, kteří mají zkušenost s vedením vlastní interní logistiky vám potvrdí, že chybovosti ani zdržení se žádná logistika v určitých situacích nevyhne, ale může nastavit takové procesy, aby je minimalizovala (sekundární kontrola, čtečky, systémová kontrola, kontrolní vážení, atd.)
Nicméně níže abych doporučil pár obranných mechanismů, které by vás v tomto vztahu měly lépe "ochránit"
- SLA (Service level agreement) - nastavení standardů služby - ať už se týká garantovaných časů naskladnění, vychystání, nebo chybovosti, zkuste si domluvit určitě standardy služby a navázat na to nějaké KPIs, které budou spojeny s bonusem/malusem při (ne)dodržení
- Pravidelné schůzky s fulfillment partnerem (ideálně na měsíční bázi) - fulfillment je třeba brát jako vaši externí logistickou divizi, když plánujete navýšit několikanásobně objemy, logistika by měla být první oddělení, které by o tom mělo vědět a mělo by si tak připravit a rezervovat kapacity
- Standardizovaný reporting služeb - tak, ať máte přehled o konkrétní službě (reporting logistiky byste si měl dělat i v případě interní logistiky)
Jinak k porovnávání inhouse logistika v. outsourcing jsme napsali přehledný 20-stránkový ebook, na základě kterého si budete také schopni spočítat nákladovost vlastní logistiky (ať můžete porovnat), ke stažení je zde: https://www.skladonebooks.com/
15. 4. 2019 17:19:47
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost/strana/2/#reply1379826
kurtas2656
verified
rating uzivatele
15. 4. 2019 19:24:04
S Skladon skúsenosti nemám. Ale chápem že ste nový a chcete si prihriať polievku. Posledné body čo ste napísal ako odporúčanie úplne súhlasím. Moje skúsenosti s fulfillment sú fakt desivé momentálne prechádzame k 5 firme. Ale je to otras asi posledný zástavka a následne si robíme zásielky sami. Dodávatelia tejto služby nám neraz robia hanbu nie sú schopný expedovať tovar v dohodnutých časoch. Nereagujú na požiadavky napríklad aj 20 dní.... atď.... Ťažko sa to vysvetluje klientom, že externá firma za to môže. Klient povie buď ich vymeňte alebo robte to sami. Klient nevidí fulfillment firmu ale len nás.
15. 4. 2019 19:24:04
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost/strana/2/#reply1379825
PatrikBabinec
verified
rating uzivatele
16. 4. 2019 09:38:42
Napsal kurtas2656;1522052
S Skladon skúsenosti nemám. Ale chápem že ste nový a chcete si prihriať polievku. Posledné body čo ste napísal ako odporúčanie úplne súhlasím. Moje skúsenosti s fulfillment sú fakt desivé momentálne prechádzame k 5 firme. Ale je to otras asi posledný zástavka a následne si robíme zásielky sami. Dodávatelia tejto služby nám neraz robia hanbu nie sú schopný expedovať tovar v dohodnutých časoch. Nereagujú na požiadavky napríklad aj 20 dní.... atď.... Ťažko sa to vysvetluje klientom, že externá firma za to môže. Klient povie buď ich vymeňte alebo robte to sami. Klient nevidí fulfillment firmu ale len nás.
Na trhu jsme 4 roky a spíše než přihřívat polévku jsem chtěl poskytnout také pohled z druhé strany. Máte pravdu, že fulfillment firem je na trhu opravdu hodně (hlavně v poslední době) a vyznat se v tom není jednoduché. Zkuste se zaměřit opravdu na ty, které dělají ecommerce fulfillment - ten je totiž v mnoha ohledech specifický (náročný na procesy na skladě, potřebujete dobrý systém, stabilní napojení eshopových platforem, úplně jiný systém skladování než v klasickém skladu, rezervace kapacit na vánoční sezonu, reverzní logistika) a nevěřte jednoduchým číslům - fulfillment který vám nabízí "objednávku za 20 Kč a skladování za 200 za metr" bez zvážení dalších věcí jako četnost naskladnění, počet SKU, počet kusů v objednávce, počet vratek, specifika procesu, atd.
To, že koncový zákazník vidí pouze vás a ne fulfillment je bohužel pravda a může mu to pokazit dojem z objednávky, stejně jako když má dopravce zpoždění nebo zásilku ztratí/poškodí. I kdybyste měl dojednané SLA a něco dlouhodobě nefungovalo, tak byste měl řešit změnu dodavatele.
16. 4. 2019 09:38:42
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost/strana/2/#reply1379824
blob2000
verified
rating uzivatele
7. 6. 2019 18:56:43
My máme otřesnou zkušenost s Pošta bez hranic. Ač jsme jejich největší zákazníci, komunikace a řešení požadavků je nula nula nic. Navíc nám čím dál tím později vyplácejí dobírky - dluh se pohybuje pod hranicí 1 mega. Rozhodujeme se mezi Skladon a Comgate. Docela mě překvapuje negativní zkušenost, zatím jsem se setkal se samými pozitivy. Navíc jejich API vypadá opravdu výborně. Používáte jejich systém elogist nebo vše řídíte přes ERP? Díky
7. 6. 2019 18:56:43
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost/strana/2/#reply1379823
František
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
18. 7. 2019 13:32:43
To ma teda desis, ja som chcel ist do posta bez hranic ale odpalkovali ma na mile daleko s tym ze "custom" kurier cennik mi nedovolia a musim to posielat cez ich predrazeny cennicek :)
18. 7. 2019 13:32:43
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost/strana/2/#reply1379822
František
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
24. 7. 2019 08:49:31
Napsal blob2000;1531066
My máme otřesnou zkušenost s Pošta bez hranic. Ač jsme jejich největší zákazníci, komunikace a řešení požadavků je nula nula nic. Navíc nám čím dál tím později vyplácejí dobírky - dluh se pohybuje pod hranicí 1 mega. Rozhodujeme se mezi Skladon a Comgate. Docela mě překvapuje negativní zkušenost, zatím jsem se setkal se samými pozitivy. Navíc jejich API vypadá opravdu výborně. Používáte jejich systém elogist nebo vše řídíte přes ERP? Díky
Ako ste sa rozhodli? Volal som so Skladonom a nepodporuju vlastnu zmluvu s kurierom :-( Ich biznis model mi nesedi tym padom :(
24. 7. 2019 08:49:31
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost/strana/2/#reply1379821
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit