Zadejte hledaný výraz...

Comgate reference- hrozivé zkušenosti a zoufalost

stttanley
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 12. 2018 08:49:46
Dobrý den, jsem zákazníkem firmy ComGate- využívám jejich externí sklad již 4 roky. Také máte tak hrozné zkušenosti?
V minulých letech to byla občas ztráta v inventuře, nebo chybně odeslané balíky- klasicky v balíku chybí produkt, nebo místo 3ks odeslán jen jeden. Omlouvali jsme se zákazníkovi, ComGate se omlouval nám, jakože už se to nestane, profesionální systém atd. I když se to prakticky pořád opakovalo, měli jsme pro to pochopení. Je to prostě nevýhoda externí logistiky. Na toto téma bych se svými zkušenostmi mohl psát už snad diplomovou práci.
Ale letošní vánoční sezóna- myšleno odesílání v prosinci 2018 je doslova tragédie a zoufalost. Sklad postupně nabíral zpoždění až na 5 dní v odesílání zásilek. Tzn. jen pro představu- zákazník si objedná zboží v úterý 11.12. vy ho včas odbavíte a pošlete do skladu informaci o zabalení 12.12. a čekáte přibližně do 17.12., než zboží vůbec zkompletují a připraví k odeslání !! K tomu si připočtete minimálně jeden den zpoždění dopravců + jejich chyby (kdoví co v tom balíku je) a máte problém na světě.
Nutno říct, že nejsme úplně malý eshop, máme tam už přes tisíc zásilek ve zpoždění, do toho je potřeba si uvědomit, že zákazník volá nám a my se omlouváme za zpoždění "našeho skladu". Ztráta na obratu veliká.
Zajímavost veliká je, že nikomu z Comgate nestálo za to nás o tomto zpoždění informovat- telefonicky, emailem. Po 4 letech spolupráce myslím elementární slušnost (tedy abych nebyl nespravedlivý- zavolali jsme si a dostali jsme informaci o zpoždění 2 dny). Takže sklad špatně komunikuje, vy máte zpoždění a obrovský problém se zákazníky. Zkuste si to jen představit a pak teprve uvažujte o externí logistice. Nemáte absolutně žádnou možnost to ovlivnit.
Závěrem bych chtěl říct, že ta ztráta v našem případě cca 0,5-1mil Kč na obratu díky zpoždění externího skladu ComGate je lehce vyčíslitelná a já jí přičítám k jejich nákladovým fakturám- pokud chci porovnávat vlastní a externí logistiku. Je to prostě ztráta způsobená zpožděním skladu.
Oni si totiž všechny ty zásilky vyfakturují a naúčtují- jedno že je poslali o 5 dní později a budou z toho storna. Správně odhadujete- ty zásilky pravděpodobně nepřijdou do vánoc a budou z toho vratky- Comgate si je opět naúčtuje jako vratky. Super služby ne?
Máte podobnou zkušenost? Minulý týden jsem byl rozladěný, tak jsem psal na vedení společnosti takovou slušnou prosbu, co s tím budou dělat. Teď už jsem zoufalý, protože co mi odepsali z vedení? Absolutně nic :_)))
Pečlivě zvažujte externí logistiku. Kdo má další problém s ComGate skladem? Externí logistika Comgate reference vám rád poskytnu.
tel. 774 710 790
17. 12. 2018 08:49:46
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379845
Kolik platíš měsíčně? :)
že bych pronajal sklad a dělal to za ně.
Jinak, když jsem si pořizoval já ComG platební bránu, tak jsem si všiml že https://www.comgate.cz/cz/projekty-eu
tak se nediv :) :)
---------- Příspěvek doplněn 17.12.2018 v 08:58 ----------
E-shop s knihami
Cena za objednávku
99 Kč
Počet objednávek / měsíc: 300
Počet položek skladem (SKU): 15
Počet položek v objednávce: 1
Váha zásilky: 500 g
standardní přeprava: D+1
E-shop s kosmetikou
Cena za objednávku
114 Kč
Počet objednávek / měsíc: 800
Počet položek skladem (SKU): 480
Počet položek v objednávce: 2
Váha zásilky: 5 kg
standardní přeprava: D+1
E-shop s oblečením
Cena za objednávku
95 Kč
Počet objednávek / měsíc: 2 000
Počet položek skladem (SKU): 4 000
Počet položek v objednávce: 3
Váha zásilky: 3 kg
standardní přeprava: D+1
Cena zahrnuje přijetí objednávky do systému, vychystání, zabalení včetně obalového materiálu a doručení zboží k zákazníkovi do druhého pracovního dne.
---------- Příspěvek doplněn 17.12.2018 v 08:59 ----------
5.2. Doručenie zásielky
Skladovateľ sa obvykle postará o doručenie zásielky v nasledujúcom pracovnom dni odo dňa odovzdania zásielky dopravcovi. Skladovateľ však nezodpovedá za prípadné škody spôsobené Ukladateľovi či ďalším stranám z dôvodu nedodržania spomenutej obvyklej lehoty.
---------- Příspěvek doplněn 17.12.2018 v 09:00 ----------
Tieto VOP logistických a skladových služieb sú platné od…
Ivanka pri Dunaji – Bratislava dňa…
Jsou vůbec platné? Ve slovenštině a ještě takto napsané (sú platné od…, Bratislava dňa…) :)
17. 12. 2018 08:57:15
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379844
stttanley
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 12. 2018 09:39:17
Platím hodně, asi nemá smysl tady vypisovat ceny ze smlouvy- mimochodem ceny dopravy se budou zvedat od roku 2019- přišel mi před týdnem email v nejvěští sezóně- asi aby to zapadlo :_) Jinak mi nikdo ani nevolal.
Já vždycky počítám částku faktury s DPH/ počet zásilek- to je pro mě relevantní číslo do prvotních nákladů.
A vychází mi to cca 160 Kč za zásilku (je v tom všechno, skladování, obalový materiál, příjem, výdej, vratky, dopravci- platby za jejich služby, DPH- prostě komplet náklad).
Nedá se to počítat podle částky za odeslání jednoho balíku. Tu mám výrazně nižší, ale rozdíl je, jestli se posílá jedna položka, nebo více, kolik je zboží ve skladu, kolik zásilek se vrátí...atd. Proto počítám vždycky částka celkem/ počet zásilek. To se mi pohybuje od 130-170 Kč podle toho co je za měsíc v roce.
17. 12. 2018 09:39:17
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379843
OnJa
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 12. 2018 14:42:32
Osobně si myslím, pokud nedodržují smluvní podmínky, tj. termín odeslání, které mají, tak bych to řešil reklamací, náhradou za ušlý zisk, poškození jména firmy ... v restauraci taky nebudete platit za studené jídlo nebo za něco co Vám nedonesli :)
Proč neřešíte sklady po vlastní ose, píšete, že nejste malý obchod. Připadá mi, že řešit sklady externě je pro větší obchodníky strašně limitující. Pokud Váš skladník nestíhá tak na něj můžete dupat, nebo najmout brigádníky ... na ComGate dupat můžete, ale na 90% vás v duchu pošlou do háje :)
Ať se daří ...
17. 12. 2018 14:42:32
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379842
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
17. 12. 2018 17:44:27
Napsal janys80;1501930
...tak bych to řešil reklamací, náhradou za ušlý zisk, poškození jména firmy ...
Predpokladam ze ste nikdy v zivote neabsolvovali sudny spor o usly zisk, alebo poskodenie mena firmy. Aby ste ho dokazali doviest do uspesneho konca, musite sa na to velmi specificky pripravit, v opacnom pripade nebudete schopny uniest dokazne bremeno - to urcite nie je pripad beznej firmy. Tych sporov som absolvoval viacero ;)
17. 12. 2018 17:44:27
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379841
boogey
verified
rating uzivatele
18. 12. 2018 01:01:10
Napsal stttanley;1501878
V minulých letech to byla občas ztráta v inventuře, nebo chybně odeslané balíky- klasicky v balíku chybí produkt, nebo místo 3ks odeslán jen jeden. Omlouvali jsme se zákazníkovi, ComGate se omlouval nám, jakože už se to nestane, profesionální systém atd. I když se to prakticky pořád opakovalo, měli jsme pro to pochopení. Je to prostě nevýhoda externí logistiky. Na toto téma bych se svými zkušenostmi mohl psát už snad diplomovou práci.
Tak pokud mají stejný systém, co měli předtím, než se museli stěhovat z Opočínku, tak věř tomu, že ten systém je cokoliv, jen ne profesionální a je jednou z hlavních příčin, proč se nestíhají zásilky odesílat.
18. 12. 2018 01:01:10
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379840
stttanley
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 12. 2018 01:17:37
Přece ale není možné, že nenesou žádnou odpovědnost. Realita (raději jsem si udělat prtscrn ze systému) objednávky zadané 12.12. nejsou ani dnes odeslané- tj. 18.12.
Zpoždění 6 dní v odesílání, ale nechají si to samozřejmě celé zaplatit. A co je nejvtipnější, že až se ty zásilky vrátí, nechají si zaplatit vratky. Do toho všeho musíme samozřejmě ukončit odesílání už teď v době kdy se na nás valí nejvíce objednávek. To je pro mě pro obchodníka asi to nejtěžší.
To je opravdu jedna velká zoufalost. Můj dotaz směřoval spíš k tomu, jak je možné, že nenesou odpovědnost? Na fakturu to nebude mít žádný vliv. Jinými slovy je jim úplně jedno, jestli to pošlou hned, nebo až za měsíc. Jak psal igor důkazní břemeno bude na mě a právní služby něco stojí.
Abych byl spravedlivý ozvali se mi z vedení firmy a dostal jsem omluvu. Prý se snaží.
Tak děkujeme. Posadil bych je k nám k telefonu, protože nám volají zákazníci, kteří si objednali před týdnem a ve skladu se k tomu nikdo ještě nedostal.
Měl někdo další podobný problém s externí logistikou ComGate? Jak jste ho řešili? Můžete mi doporučit nějakou právní cestu, jak se domáhat náhrady škody?
18. 12. 2018 01:17:37
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379839
boogey
verified
rating uzivatele
18. 12. 2018 01:26:14
K odpovědnosti ti nic neřeknu, to není moje parketa. Jen vím, jak to vypadalo ve skladu v Opočínku a takový amaterismus jsem nikdy předtím ani potom neviděl. Byly tam 3 zásadní problémy, kvůli kterým se zásilky zpožďovaly a nejsmutnější na tom je, že celkem zbytečně, protože všechny ty problémy byly poměrně jednoduše řešitelné, jen to nikdo řešit nechtěl. VIP zasílatelé se řešili přednostně, takže neměli takový důvod si stěžovat a u těch ne-VIP jim asi nevadí, když odejdou, protože to pro ně nebude taková ztráta a zase místo nich nalákaj nějakou jinou ovečku.
18. 12. 2018 01:26:14
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379838
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 12. 2018 08:09:38
neznám nikoho kdo s nimi má zkušenosti, všichni, kde jsem pracoval si řeší sklad svépomocí, mají to pod kontrolou, občas na vánoce jsme balili a odesílali všichni :).
Tohle je běžný obchodní spor, pokud mají v podmínkách odeslání do druhého dne, můžeš se opřít o to. Podej reklamaci jejich služeb, stejně tak reklamaci vratek a otevři s nimi to téma. Najdi si náhradu, nejenže nefungují jak mají ve špičkách (což je pro eshop smrtelně důležité), tak ani očividně správně nekomunikují, rozluč se s nimi.
Bohužel teď před vánoci vždy vznikají podobná prodlení, kdo se nepřipravoval systematicky dopředu, vždy naletí.
18. 12. 2018 08:09:38
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379837
OnJa
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 12. 2018 08:45:31
Napsal igor;1501963
Predpokladam ze ste nikdy v zivote neabsolvovali sudny spor o usly zisk, alebo poskodenie mena firmy. Aby ste ho dokazali doviest do uspesneho konca, musite sa na to velmi specificky pripravit, v opacnom pripade nebudete schopny uniest dokazne bremeno - to urcite nie je pripad beznej firmy. Tych sporov som absolvoval viacero ;)
Osobně jsem nic takového neabsolvoval, ale pokud nabízím službu, tak bych ji měl být schopen zajistit ... :)
18. 12. 2018 08:45:31
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379836
lada1979
verified
rating uzivatele
18. 12. 2018 10:15:32
Napsal stttanley;1502029
Přece ale není možné, že nenesou žádnou odpovědnost. Realita (raději jsem si udělat prtscrn ze systému) objednávky zadané 12.12. nejsou ani dnes odeslané- tj. 18.12.
Zpoždění 6 dní v odesílání, ale nechají si to samozřejmě celé zaplatit. A co je nejvtipnější, že až se ty zásilky vrátí, nechají si zaplatit vratky. Do toho všeho musíme samozřejmě ukončit odesílání už teď v době kdy se na nás valí nejvíce objednávek. To je pro mě pro obchodníka asi to nejtěžší.
To je opravdu jedna velká zoufalost. Můj dotaz směřoval spíš k tomu, jak je možné, že nenesou odpovědnost? Na fakturu to nebude mít žádný vliv. Jinými slovy je jim úplně jedno, jestli to pošlou hned, nebo až za měsíc. Jak psal igor důkazní břemeno bude na mě a právní služby něco stojí.
Abych byl spravedlivý ozvali se mi z vedení firmy a dostal jsem omluvu. Prý se snaží.
Tak děkujeme. Posadil bych je k nám k telefonu, protože nám volají zákazníci, kteří si objednali před týdnem a ve skladu se k tomu nikdo ještě nedostal.
Měl někdo další podobný problém s externí logistikou ComGate? Jak jste ho řešili? Můžete mi doporučit nějakou právní cestu, jak se domáhat náhrady škody?
Sice tě plně chápu, toto řeší snad každý, ale chceš mi říci, že s nimi nemáš žádnou smlouvu, kde se tyto problémy řeší a hledáš tady doporučení jak toto řešit? No a pokud skutečně za nic nenesou odpovědnost, tak je to zoufalství hlavně z tvojí strany a právně to řešit bude problém, jelikož náhradu škody a
nějaký ušlý zisk se opravdu těžko prokazuje.
Jinak samozřejmě všem je to jedno a nenesou za nic odpovědnost včetně spedicí a hlavně České pošty, která to dokonce nazývá vyšší mocí ,prostě nejsou lidi", což je kouzelné zaklínadlo posledních dvou let. A ani spedice ani pošta ti nikdy nic nenahradí, jelikož to mají tak ošetřené a ty jsi jejich používáním s tím souhlasil, takže pokud to ComGate má ošetřeno stejně jediná ochrana je jít pryč. Ale třeba PPL mi tu jako odškodné nechala 5 prupisek a 10 bločků:).
18. 12. 2018 10:15:32
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379835
kurtas2656
verified
rating uzivatele
27. 12. 2018 10:36:51
Absolutne s tebou súhlasím. Máme s nimi rovnaké desivé skúsenosti. Balíky meškali, domotali položky a poslali niečo iné, niekoľko dní neboli schopný expedovať, nedodržiavali zmluvné podmienky atď... extrémne zlá skúsenosť.
Nejednalo sa len o vianočné zásielky. Ale aj v priebehu roka. Pri vianociach nám napr. povedali teraz nebudeme posielať vaše balíky a podobne viac ti napíšem do správy.
Odporúčam dať žalobu.
mali sme nahnevaných zákazníkov, ktorým poslali chybný tovar vynili nás z podvodu dokonca jeden nahnevany chcel volať na nás policajtov že sme mu poslali niečo iné. a comgate nebol schopný expedovať a ked aj niečo poslal tak sa ku koncu stavalo ze to aj domotali.
tiež som zákaznikom vravel ze odosielanie nam robi externa firma a preto je to take zle potom som mal pocit ze naschval pomotaju zasielky len aby sme cim skor od nich odisly a tak sme aj spravili zazil som aj to ze mi povedali ze zamestnanec si narazil ruku a preto nemohli poslat zasielku alebo ze maju malo ludi
27. 12. 2018 10:36:51
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379834
lada1979
verified
rating uzivatele
27. 12. 2018 13:08:03
Žalobu a na co? Pořád jsme se tady nikdo nedozvěděli jaká jsou ujednaná práva a povinnosti smluvních stran a co v nich uvedené porušili. Nechci se jich zastávat, ale předpokládám, že to patřičně ošetřené mají a pokud někdo věří nějakým ústním slibům manažera, tak je to jeho věc. Peníze na žalobu raději použijte na hledání jiného řešení.
27. 12. 2018 13:08:03
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379833
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
27. 12. 2018 13:23:41
Nedať im zarobiť.
To je jediné účinné riešenie každého problému s dodávateľom čohokoľvek.
27. 12. 2018 13:23:41
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379832
Napsal láďa1979;1503278
Žalobu a na co? Pořád jsme se tady nikdo nedozvěděli jaká jsou ujednaná práva a povinnosti smluvních stran a co v nich uvedené porušili. Nechci se jich zastávat, ale předpokládám, že to patřičně ošetřené mají a pokud někdo věří nějakým ústním slibům manažera, tak je to jeho věc. Peníze na žalobu raději použijte na hledání jiného řešení.
tak se podívej na obchodní podmínky na stránce :)
27. 12. 2018 19:15:18
https://webtrh.cz/diskuse/comgate-reference-hrozive-zkusenosti-a-zoufalost#reply1379831
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit