Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Co vy na to?

Michael Jedzok
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
26. 12. 2013 21:02:08
Mě osobně je jedno jak eshop vypadá, pokud vše najdu a funguje jak má. Když je přehledný dá se přežít že nevypadá nejlíp ale prostě 1,5Mb slider přes půl strany je moc
26. 12. 2013 21:02:08
https://webtrh.cz/diskuse/co-vy-na-to-3/strana/4/#reply979292
Napsal Michael Jedzok;1037098
Mě osobně je jedno jak eshop vypadá, pokud vše najdu a funguje jak má. Když je přehledný dá se přežít že nevypadá nejlíp ale prostě 1,5Mb slider přes půl strany je moc
jste se sekl o vlákno ne? :-D
26. 12. 2013 21:04:05
https://webtrh.cz/diskuse/co-vy-na-to-3/strana/4/#reply979291
Michael Jedzok
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
26. 12. 2013 21:11:53
Už jsem dneska přepracovaný :-) Já myslel že si tu lidi všeobecně už tykají :-)
26. 12. 2013 21:11:53
https://webtrh.cz/diskuse/co-vy-na-to-3/strana/4/#reply979290
Napsal Michael Jedzok;1037105
Už jsem dneska přepracovaný :-) Já myslel že si tu lidi všeobecně už tykají :-)
asi jo, jen jde o to že v tomto vlákně eshop slider nemá abych to tak nějak uvedla na správnou míru. je to o vlákno níže :-)
26. 12. 2013 21:14:37
https://webtrh.cz/diskuse/co-vy-na-to-3/strana/4/#reply979289
Michael Jedzok
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
26. 12. 2013 21:17:28
Smazal jsem ty OT dvě zprávy tak to kdyžtak udělejte taky, ať to nevypadá , že trpíte samomluvou :-)
26. 12. 2013 21:17:28
https://webtrh.cz/diskuse/co-vy-na-to-3/strana/4/#reply979288
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
27. 12. 2013 13:48:49
Napsal Hádej kdo jsem;1036948
Když jdete do Kauflandu tak je tam špína, humus a plné parkoviště zákazníků.
Možná je to tím, že Kaufland se zaměřuje na spodinu a útočí slevami na jejich suchary, zpevněné štěrkem. Před jedním shodou okolností bydlím a důrazně ti radím se nestavět do pozice, kdy chceš být jako Kaufland. Omlouvat stav vlastních věcí s tím, že jiní to mají ještě horší, není dobrý argument.
K e-shopu bych řekl to, že vypadá, jako kdyby si ho zřídil nějaký lokální prodejce pneumatik jako pokus prodávat na internetu. Pokud to prodává, tak fajn, měl jsem možnost pár designů z tohohle oboru dělat a vím, že cílová skupina se chová dost specificky a asi je ochotna hodně prominout. Já sám bych na žádném takovém e-shopu nenakoupil, jednoduše proto, že si ho každý může zřídit během několika minut a dále dozařídit během několika hodin, což je nebezpečné, pokud není nějak ověřený. A to ověření mi tady oproti zavedeným e-shopům chybí.
A jednu praktickou výtku k designu bych měl - marně jsem hledal nějaké informace o ceně dopravy. Teprve po chvíli jsem si všiml, že je to nad produkty napsané velkým červeným písmem. Proč? Já totiž ty pitomosti, co si majitelé e-shopů občas píšou na hlavní stranu, nečtu, protože tam většinou není nic užitečného. Takže jsem tohle prostě ignoroval, protože by mě to nenapadlo. Doporučuji to udělat aspoň bannerem, který přitáhne větší pozornost a doplnit jako položku menu. (Buď do informací, nebo samostatně.)
27. 12. 2013 13:48:49
https://webtrh.cz/diskuse/co-vy-na-to-3/strana/4/#reply979287
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 12. 2013 14:24:38
Napsal Hádej kdo jsem;1036948
Vždycky jsem si myslel že eshopy jsou od toho aby si na nich uživatel internetu nakoupil co potřebuje a ne se kochal designem stránek.
Když jdete do Kauflandu tak je tam špína, humus a plné parkoviště zákazníků.
Nikdo se nechce kochat designem eshopu. Ale v tomhle případě jde o to, že z toho eshopu přímo kříčí "Nedělal mě profík, nestál jsem nikomu za to, aby na mě podíval někdo kdo má vkus, aby mi sladil barvy,...". A to je problém. Alza taky není žádnej grafickej skvost a není to ani potřeba. Ale na Alze je evidentní, že se při vytváření někdo zamyslel a že to prostě dělal člověk, co se tím živí (a vkus na má).
.
A zákazník samozřejmě vnímá, že je to eshop, kterej majiteli nestál za to, aby do něj trochu investoval.
Což sice neznamená, že tam nikdo nenakoupí, ale jen těžko si lze myslet, že na tom vůbec nezáleží.
Srovnání s Kauflandem je mimo. Kamenný obchody jsou uplně něco jinýho než eshopy. Pokud chceš srovnávat, tak to srovnej s tím, že máš schůzku s obchodníkem. A máš na výběr. Buď nakoupíš u člověka, co má boty od bláta, tepláky po babičce a tričko s flekem od piva. Nebo dáš přednost člověku, co má na sobě čistej oblek.
Jelikož když nakupuješ v kamenným obchodě, tak máš docela jistotu, že ten obchod nikam nezmizí, až ho budeš potřebovat. Kdežto pokud nakupuješ v eshopu, tak je to jenom o tom, jestli danýmu eshopu věříš, nebo nevěříš. Stejně jako u toho obchodníka. Buď se vypaří až ho budeš potřebovat, nebo ne.
A sebeprezentace je důležitej prvek, díky kterýmu je možný rozeznat, jak můžeš druhé straně věřit.
27. 12. 2013 14:24:38
https://webtrh.cz/diskuse/co-vy-na-to-3/strana/4/#reply979286
Ivo Matěj
verified
rating uzivatele
28. 12. 2013 23:54:49
+ Světlý vzhled je přehledný
- Rozmazané obrázky bych nezveřejňoval, nepůsobí to profesionálně
- Nevidím nic navíc, co by eshop odlišovalo od konkurence
- Odkazy v patičce bych vložil na samostatnou stránku
- Vzhled odpovídá ceně, osobně by mě nepřesvědčil k nákupu
28. 12. 2013 23:54:49
https://webtrh.cz/diskuse/co-vy-na-to-3/strana/4/#reply979285
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit