Zadejte hledaný výraz...

Co vás nejvíce trápí při nakupování na eshopu?

Napsal mmm.edia;834795
Při nejnižší ceně na trhu na té lednici budou mít tak 350,- (marže kolem 5-7%) :) S takovou marží Vám zcela jistě pošlou domů auto s vlastními pracovníky, kteří Vám lednici vynesou do patra a zapojí :))) Žijeme bohužel ve státě, kde si velkoobchody maržují v desítkách procent a obchodníci se bijí o desetikoruny, taková je prostě realita. Při ceně práce, paliva, PPC a skladových prostor Vám to možná doveze až domů sám majitel nějakého menšího lokálního obchůdku s tím, že na lednici nevydělá absolutně nic, jen mu takový prodej pomůže zvýšit obrat u jeho dodavatele a do patra mu to budete muset pomoci vynést sám.
ale tema je o tom, co vas nejvice trapi a ne to, jak to je v praxi. a toto ho ocividne nejvice trapi a z pohledu zakaznika to vidi jako chybu a neresi, ze VO ma desitky procent marze...
21. 8. 2012 22:35:05
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798757
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 8. 2012 22:39:21
Napsal Radek O.;834798
ale tema je o tom, co vas nejvice trapi a ne to, jak to je v praxi. a toto ho ocividne nejvice trapi a z pohledu zakaznika to vidi jako chybu a neresi, ze VO ma desitky procent marze...
ty jo Rado, že jsi ale pomohl Tondovi Vodičkovi ;o)))
EDIT: musím to rychle doplnit, aby mi nic nemohl vyčítat. na eshopu mě vadí, když to nabízí a není to skladem. třeba alza má zaindexované stránky produktů, které už nenabízí. z pohledu vyhledávání je to super, ale mě to nijak nepomůže. když nakupuji, tak to chci hned a raději připlatím než bych čekal u vysněného eshopu
21. 8. 2012 22:39:21
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798756
Já jsem koupil lednici a pračku od datartu, byla +- nejlevnější na trhu + doprava, vynesení do 4. patra bez výtahu a zapojení zdarma, co víc si přát.
Jinak díky za postřehy, pište dál co vás napadne.
21. 8. 2012 23:10:08
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798755
polakpet
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 8. 2012 23:26:24
Napsal enzo;834425
(Dnes 11:13)
Za mně:
1) chtel bych eshop kde by bylo všechno zboží(např.kromě potravin) na jednom místě tzn.jak elektronika tak nabytek, parfemy, krmeni pro psy, pneumatiky prostě vše ostatni, vždy skladem ne za 3dny nebo za týden to mě odrazuje a jdu tam kde to maji skladem
2) (chtel bych)poštovne/dovoz nad 1000kč nákupu vždy zdarma
3) (chtel bych)měli přip.vydejní místo v nejbl.větším městě do 3Okm
4) (chtel bych)nejnižši nebo srovnatelné ceny s konkurenci
Dnes 11:25
-chci at je skladem
-chci at jim muzu verit ze tuto lednici maji nejlevnejsi nebo asp.srovnatelne s konkurenci (chápu nějake vyprodejove akce atd.)
-chci at mi ji dovezou zdarma, do max.48hodin od platby ještě lépe at maji svůj zavoz(sve pracovniky ) kdy mi tuto lednici vynesou az do kuchyně
Tondo, promiň, že hovořím za Tebe. A enzo Ty se snad neurazíš, ale myslím, že na to jdeš úplně z blbého konce. Máme se bavit o tom, co nám vadí na českých eshopech, nejlépe s konkrétními příklady. Nebál bych se uvést odkazy.
Zatímco Ty, enzo, tady píšeš, jak by měl vypadat Tvůj obchod snů. To mi skoro připadá jako slabší vystoupení ve Dni D na ČT. Mě alespoň Tvé příspěvky tady vůbec nepomohly a spíš se mi zdá, že ještě provokují k odklonu od tématu(byť určitě nechtěně).
Navíc mi přijde, že takový obchod, jaký píšeš, skoro ani nemůže být. To už kombinuješ Mall.cz s funkčností Heureky a holubí pošty.
Proto, prosím: Pišme raději kritiku, co je kde špatně(a vedlejším efektem bude inspirace podnikatelů, jak vytvořit eshop snů), namíst toho, abychom zde vymýšleli eshop snů.
21. 8. 2012 23:26:24
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798754
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 8. 2012 01:26:39
Nejlevnejsi cena na trhu a pritom posta nad 1000kc zdarma... to je uz opravdova vyzva!
22. 8. 2012 01:26:39
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798753
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
23. 8. 2012 20:10:52
Napsal jsem co MI vadi osobně na českych eshopech. Není to orientace na webu ani technicka podpora eshopu s tím mam dobrou zkušenost, tak samo třeba s reklamačním jednáním nebo možnosti navoleni více možnosti platby ale vadí mi to co jsem vypsal.
Viz.bod 2 -Pokud nakupuji parfem za 1050kč a je v tomto eshopu nejlevnejsi ze vsech eshopu co projdu a nad 1000kč zdarma postovne tak proc bych ho jinde kupoval za 1120 + daval 90 za postovne ??
Proto nakupuji parfem tam kde mají dobrý výběr, vim ze maji již dlouhodobě vždy nejnizsi cenu(u vetsiny druhu co kupuji, pro mě, nebo nejbližši) a oproti konkurenci davaji zaslani za tento opakovaný nákup nad 1tis.zdarma.
Tak samo s lednici pokud na eshopu koupim lednici za 20tis a dam eshopu vydelat např. řekněme 3-4tis.kč tak ji koupim tam kde mi daji za tento nakup "něco navic " na úkor svému zisku, napr.prave ten dovoz v hodnote cca 500kč zdarma. Pokud by jiny eshop mel stejnou cenu lednice, + dovoz zdarma a zaroven by uvedli ze lednici zdarma vynesou do kuchyne tak si ji koupim tam jelikoz pro me za me penize nabizeji vic a ulehči mi práci jsem např.starší člověk, mam problemy se zady, nemam nikoho kdo mi pomohl atd.)
Proto napr.parfemy kupuji tam a tam, noteboky zase jinde, a bile zbozi uplne jinde ackoliv bych treba byl rad kdybych toto vse nakoupil u jednoho obchodu a mel klid.
---Tedy takto, vadi mi ze eshop kteremu udelam pri koupi zisk nekolik tisic kč mi neni schopen dovezt zbozi gratis, tedy tento eshop ma u mě smulu a nakoupim tam kde mi zbozi za stejnou cenu i dovezou--- a příště samozřejmě zase.
Nejde o to zda ti me prispevky pomohly nebo ne, psal jsem za sebe co vadi mi Ty sám jsi neuvedl zadnou kritiku nebo napad nebo názor na zlepšení nakupovani na čr eshopech tedy tvůj příspěvek mi osobně bohůžel taky nepomohl.
23. 8. 2012 20:10:52
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798752
nejvíc mě trápí nemožnost platby kartou, dlouhé dodání, případně, když nabízí dopravu jen přes ČP.. protože, přestože jsem si již několikrát stěžoval, nikdy nezazvoní, jen dají lísteček, že se nedozvonili, i když jsem byl doma :-)))
Víceméně mi ani nezáleží na ceně, radši koupím dráž u Alzy (vlastně nic kromě elektroniky na internetu nekupuji), než přes nějaký neznámý, avšak levný obchod. U Alzy mám jistotu, že to tam bude druhý den (do 18h dokonce okolo 9h) a Alza má pobočku na dobrém místě.
31. 8. 2012 14:58:21
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798751
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
2. 9. 2012 08:37:24
Párkrát jsem se už setkal s komunikací s majitelem eshopu, která mě i uráží. Píšu email se všema formálníma náležitostma a za dva dny mi přijde jednoslovná odpověď. Od takových lidí nic nekupuju.
2. 9. 2012 08:37:24
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798750
Napsal Comanch;839591
Párkrát jsem se už setkal s komunikací s majitelem eshopu, která mě i uráží. Píšu email se všema formálníma náležitostma a za dva dny mi přijde jednoslovná odpověď. Od takových lidí nic nekupuju.
A majitel e-shopu na tom možná vydělá. Lepší přijít o jednoho zákazníka kvůli strohé odpovědi než o 3 další kvůli odepisování slohovou prací.
2. 9. 2012 09:10:44
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798749
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
2. 9. 2012 09:31:19
Napsal Ondřej Veřtát;839596
A majitel e-shopu na tom možná vydělá. Lepší přijít o jednoho zákazníka kvůli strohé odpovědi než o 3 další kvůli odepisování slohovou prací.
Majitel eshopu přece nemůže předem vědět, kolik u něj kdo utratí. Jedna Comanchova objednávka mohla být ve větší hodnotě, než 3 od jiných lidí.
2. 9. 2012 09:31:19
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798748
Jiri Bednar
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
2. 9. 2012 10:37:16
Zkusím dát dohromady desítku trápení, která mě napadnou.
1) Špatné popisky zboží - opakující se duplicitní popisky produktu, který eshop dostane od dodavatele. Často jsou tyto popisky nedostatečné a zbytečně krátké.
2) Neupozornění na delší dodací lhůty (přeposílání z Británie, například u http://www.bezvasport.cz/ jsem si toho nevšiml a čekal dva týdny)
3) Chybí mi u některých eshopů drobné výhody za platbu předem/kartou. Stačí dát poštovné zdarma, malý dárek, slevu 5% na další nákup třeba.
4) Nabízení produktů, které nejsou skladem. Eshop by měl buď nezobrazovat produkty, které nemá, nebo to dát výrazně najevo.
5) Dlouhé objednávkové formuláře (už tady někdo psal o Alze). Naštěstí se čím dál více používají jednostránkové objednávkové formuláře, které nezdržují.
6) Špatná filtrace zboží u eshopů s tisíci produkty. Dodavatelé dodávají feedy, které řadí zboží třeba podle značek. Jenže já jako zákazník bych raději měl nějaké rozdělení podle stylu/nálady/činnosti. Například u eshopů s gadgets mě nezajímá, jak si to člověk roztřídil do deseti skoro stejných kategorií. Raději bych viděl kategorie pro muže, pro ženy, pro přítelkyni, pro rodiče, ...
7) Když eshopu trvá odpověď, nenakoupím (např do 24 hodin). Protože když nemají čas na odpověď, tak často objednávkový proces trvá zbytečně dlouho a zboží se odešle až po několika dnech.
8) Jedno doporučení, pokud máte hodně zboží, dělejte často výprodeje (klidně za nákupku nebo i pod ní). Nic neláká lidi tak jako výrazné slevy a výprodej. Dvojnásob to platí u oblečení pro ženy, které přijdou a prohrabou se ve výprodeji a potom stejně něco přikoupí i mezi normálním sortimentem.
9) Nakupuji na hodně eshopech, ale jen málokdy (výjimečně) mě eshop osloví se zpětnou vazbou. Rád bych jim řekl, co se mi líbilo a co ne, ale nebudu jim kvůli toho psát. Zpětná vazba od zákazníků je k nezaplacení.
10) Vadí mi, když eshop zakomponuje do obchodních podmínek to, že mi může posílat newsletter. Tato volba by měla být zvlášť. když mě eshop zajímá, tak klidně pravidelný letáček v mailu ocením.
2. 9. 2012 10:37:16
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798747
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 9. 2012 10:47:01
Napsal Comanch;839591
Párkrát jsem se už setkal s komunikací s majitelem eshopu, která mě i uráží. Píšu email se všema formálníma náležitostma a za dva dny mi přijde jednoslovná odpověď. Od takových lidí nic nekupuju.
Nejradši mám odpověď po několika dnech "zavolejte mi"
2. 9. 2012 10:47:01
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798746
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
2. 9. 2012 12:09:02
Napsal Ondřej Veřtát;839596
A majitel e-shopu na tom možná vydělá. Lepší přijít o jednoho zákazníka kvůli strohé odpovědi než o 3 další kvůli odepisování slohovou prací.
Nemusí psát dlouhý text. Ale co je to za člověka, který neodpoví na tvůj pozdrav a nedokáže odpovědět větou? Doufám, že až budu jeho zboží reklamovat a čekat na vyjádření, tak se zmůže alespoň na vytvoření věty s podmětem a přísudkem.
Napsal baryman;839616
9) Nakupuji na hodně eshopech, ale jen málokdy (výjimečně) mě eshop osloví se zpětnou vazbou. Rád bych jim řekl, co se mi líbilo a co ne, ale nebudu jim kvůli toho psát. Zpětná vazba od zákazníků je k nezaplacení.
Jak taková zpětná vazba probíhá? Jediné co jsem kdy jako zákazník zažil, byla prosba o ohodnocení eshopu na heurece. Jiné případy žádání o feedback neznám. Rád bych od svých zákazníků také získával zpětnou vazbu a než abych něco vymýšlel, raději zkopíruju nějaký dobrý funkční systém. Můžeš se o tom více rozepsat?
2. 9. 2012 12:09:02
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798745
Jiri Bednar
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
2. 9. 2012 14:26:00
Napsal Comanch;839645
Jak taková zpětná vazba probíhá? Jediné co jsem kdy jako zákazník zažil, byla prosba o ohodnocení eshopu na heurece. Jiné případy žádání o feedback neznám. Rád bych od svých zákazníků také získával zpětnou vazbu a než abych něco vymýšlel, raději zkopíruju nějaký dobrý funkční systém. Můžeš se o tom více rozepsat?
No alespoň ta Heureka. Nevím, jak to co nejlépe vymyslet, ale jen minimum eshopů pracuje se zákazníky i po prodeji. Ideální by bylo po týdnu od ukončení objednávky kontaktovat s nějakou anketou, dotazníkem, bohužel to je dost nereálné.
2. 9. 2012 14:26:00
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798744
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 9. 2012 14:40:24
Napsal baryman;839731
No alespoň ta Heureka. Nevím, jak to co nejlépe vymyslet, ale jen minimum eshopů pracuje se zákazníky i po prodeji. Ideální by bylo po týdnu od ukončení objednávky kontaktovat s nějakou anketou, dotazníkem, bohužel to je dost nereálné.
Dyť by se ti na to lidi vykašlali z vysoka.......
2. 9. 2012 14:40:24
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/strana/2#reply798743
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit