Zadejte hledaný výraz...

Co vás nejvíce trápí při nakupování na eshopu?

Zdravím,
rád bych diskutoval o tom, co nejvíce trápí české a slovenské nakupující na našich eshopech.
Je to výše poštovného? Zjištění, že osobní odběr je na druhé straně republiky? Zvýrazněná cena bez DPH a ta s daní někde schovaná? Nepřehlednost? Malá nabídka? Další nákup bez bonusů? …
Pojďte si postěžovat, co trápí vás.
21. 8. 2012 11:08:08
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798772
Klasická věc něco je skladem a přitom není.. ale z vlastní zkušenosti vím že někdy to je problém pohlídat.
21. 8. 2012 11:11:00
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798771
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
21. 8. 2012 11:13:25
Za mně:
1) chtel bych eshop kde by bylo všechno zboží(např.kromě potravin) na jednom místě tzn.jak elektronika tak nabytek, parfemy, krmeni pro psy, pneumatiky prostě vše ostatni, vždy skladem ne za 3dny nebo za týden to mě odrazuje a jdu tam kde to maji skladem
2) poštovne/dovoz nad 1000kč nákupu vždy zdarma
3) měli přip.vydejní místo v nejbl.větším městě do 3Okm
4) nejnižši nebo srovnatelné ceny s konkurenci
21. 8. 2012 11:13:25
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798770
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 8. 2012 11:16:16
- skladovost - skladem znamená opravdu skladem nebo skladem u dodavatele?
- nákupní proces - jeden krok úplně stačí. Alza je zde špatným příkladem
- poštovné - poštovné chci zjistit nějak snadno. Buď bude někde napsané, nebo bude už v prvním kroku objednávky. Pokud se před tím musím registrovat nebo něco vyplňovat, jdu jinam
- poštovné - občas chci PPL, jindy chci Českou poštu, protože si to chci vyzvednout z pošty a ne se nechat nahánět řidičem
- platba kartou - chci platit předem, ale nechci kvůli tomu objednávku zdržovat. Pokud eshop používá bránu Spořitelny nebo GP Webpay, nemám problém platit předem i na pochybnějším eshopu.
21. 8. 2012 11:16:16
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798769
Napsal enzo;834410
Za mně:
1) chtel bych eshop kde by bylo všechno zboží(např.kromě potravin) na jednom místě tzn.jak elektronika tak nabytek, parfemy, krmeni pro psy, pneumatiky prostě vše ostatni, vždy skladem ne za 3dny nebo za týden to mě odrazuje a jdu tam kde to maji skladem
2) poštovne/dovoz nad 1000kč nákupu vždy zdarma
Takže jsi do dnešního dne hledal Mall.cz? :)
21. 8. 2012 11:16:44
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798768
Joom
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
21. 8. 2012 11:17:52
Sám provozuji nějaké eshopy, ale zároveň často v jiných eshopech nakupuji.
Osobně mě nejvíc trápí
- dlouhé dodací lhůty většiny eshopů, které jdou směrem Affil, Droppshipping a podobných "vykutálených" systémů bez vlastního skladu.. (mnohdy aktuální dostupnost ani neuvádí) importem navalené duplicitní texty - prostě jen vydělat a po*erte se - z principu takové eshopy nemám rád
- mizerná komunikace se zákazníkem ze strany provozovatele asi v polovině případů
- už zmíněný malý výběr možností platby u většiny eshopů (neberu velké giganty)
- strašně pomalé načítání stránek eshopu (eshopy s 20k produkty v DB na sdíleném hostingu za 20,- Kč / měs.)
21. 8. 2012 11:17:52
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798767
- přehledný a "koukatelný" web
-- z vlastní zkušenosti vím, že existují shopy, které jsou naprosto perfektní, ale vypadají hrůzostrašně. Jen jednou jedinkrát jsem se přemluvil a právě v takovém shopu nakoupil, web ošklivý, nepřehledný, objednávkový proces dlouhý, ale jinak perfektní komunikace, ceny, dodání i zboží. Člověk si pak říká o kolik zákazníků přichází jen tím, že nedají jednorázově pár desítek tisíc do pořádného UI a systému. S jejich sortimentem zboží by to měli během pár objednávek zpátky. Ale možná je to spíš případ firem, které mají kamenné pobočky a e-shop bokem jako něco navíc, co nepovažují za tolik důležité.
- skladem je skutečně skladem
- možnost platby kartou
- dostatečná komunikace směrem k zákazníkovi
- vyzvednutí zboží ihned po objednávce / dopravení na pobočku do města / PPL / ...
V tomto je již zmíněná Alza ideálem. Většina e-shopu je v tomto dost pozadu.
21. 8. 2012 11:23:15
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798766
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
21. 8. 2012 11:25:09
Napsal Ondřej Veřtát;834415
Takže jsi do dnešního dne hledal Mall.cz? :)
ano, mall se tomu asi nejbíce přibližuje ale nemaji tam tušim např.pneu aj.zboži, taky se plati posta
napr.kupuji lednici za 14tis.kč
-chci at je skladem
-chci at jim muzu verit ze tuto lednici maji nejlevnejsi nebo asp.srovnatelne s konkurenci (chápu nějake vyprodejove akce atd.)
-chci at mi ji dovezou zdarma, do max.48hodin od platby ještě lépe at maji svůj zavoz(sve pracovniky ) kdy mi tuto lednici vynesou az do kuchyně
21. 8. 2012 11:25:09
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798765
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 8. 2012 11:26:57
Napsal Ondřej Veřtát;834420
- možnost platby kartou
V tomto je již zmíněná Alza ideálem.
Pokud ovšem nepřesáhneš nějaký obrat :) Já pravidelně přesáhnu měsíční obrat (nevím kolik přesně) a vždycky mi přepnou účet na nějakého "VIP partnera" s lepšími cenami. V praxi to znamená, že ceny jsou víceméně stejné, ale nemůžu platit kartou. Takže jim každý druhý měsíc musím psát, ať to laskavě zruší, že nechci být VIP :)
21. 8. 2012 11:26:57
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798764
Majo Kolesar
verified
rating uzivatele
21. 8. 2012 11:35:23
Zapojím sa tiež hoci som Slovák a skúsenosť mám iba s SK eshopmi.
- tovar skladom nie je skladom
- dlhé dodacie doby
- nedostatočná komunikácia
- ignorácia akýchkoľvek vernostných prvkov
21. 8. 2012 11:35:23
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798763
Díky, nečekal jsem, že to půjde takhle rychle.
Samozřejmě je to i pro SK trh, změnil jsem to v prvním příspěvku.
21. 8. 2012 11:44:54
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798762
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
21. 8. 2012 12:19:47
Napsal enzo;834410
Za mně:
1) chtel bych eshop kde by bylo všechno zboží(např.kromě potravin) na jednom místě tzn.jak elektronika tak nabytek, parfemy, krmeni pro psy, pneumatiky prostě vše ostatni, vždy skladem ne za 3dny nebo za týden to mě odrazuje a jdu tam kde to maji skladem
2) poštovne/dovoz nad 1000kč nákupu vždy zdarma
3) měli přip.vydejní místo v nejbl.větším městě do 3Okm
4) nejnižši nebo srovnatelné ceny s konkurenci
Maximální služby a zároveň minimální ceny je většinou protiklad. Buď budeš mít perfektní služby ale "průměrné" ceny, nebo minimální cenu ale mizerný servis. Prostě ten zákaznický servis něco stojí.
21. 8. 2012 12:19:47
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798761
Napsal Souki;834430
Pokud ovšem nepřesáhneš nějaký obrat :) Já pravidelně přesáhnu měsíční obrat (nevím kolik přesně) a vždycky mi přepnou účet na nějakého "VIP partnera" s lepšími cenami. V praxi to znamená, že ceny jsou víceméně stejné, ale nemůžu platit kartou. Takže jim každý druhý měsíc musím psát, ať to laskavě zruší, že nechci být VIP :)
A smysl toho "VIP partnera"? Respektive ptal ses jich proč pak není možné platit kartou? Tolik se v tom nevyznám, takže za sebe bych hádal kvůli poplatkům bance za transakce?
21. 8. 2012 12:28:06
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798760
mmm.edia
verified
rating uzivatele
21. 8. 2012 22:25:10
Napsal enzo;834425
ano, mall se tomu asi nejbíce přibližuje ale nemaji tam tušim např.pneu aj.zboži, taky se plati posta
napr.kupuji lednici za 14tis.kč
-chci at je skladem
-chci at jim muzu verit ze tuto lednici maji nejlevnejsi nebo asp.srovnatelne s konkurenci (chápu nějake vyprodejove akce atd.)
-chci at mi ji dovezou zdarma, do max.48hodin od platby ještě lépe at maji svůj zavoz(sve pracovniky ) kdy mi tuto lednici vynesou az do kuchyně
Při nejnižší ceně na trhu na té lednici budou mít tak 350,- (marže kolem 5-7%) :) S takovou marží Vám zcela jistě pošlou domů auto s vlastními pracovníky, kteří Vám lednici vynesou do patra a zapojí :))) Žijeme bohužel ve státě, kde si velkoobchody maržují v desítkách procent a obchodníci se bijí o desetikoruny, taková je prostě realita. Při ceně práce, paliva, PPC a skladových prostor Vám to možná doveze až domů sám majitel nějakého menšího lokálního obchůdku s tím, že na lednici nevydělá absolutně nic, jen mu takový prodej pomůže zvýšit obrat u jeho dodavatele a do patra mu to budete muset pomoci vynést sám.
21. 8. 2012 22:25:10
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798759
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 8. 2012 22:32:02
Napsal mmm.edia;834795
Žijeme bohužel ve státě, kde si velkoobchody maržují v desítkách procent a obchodníci se bijí o desetikoruny, taková je prostě realita.
je to horší. mají v desítkách procent zisk ;o)
21. 8. 2012 22:32:02
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-nejvice-trapi-pri-nakupovani-na-eshopu/#reply798758
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit