Zadejte hledaný výraz...

Co mi dal a vzal Wedos?

Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 10. 2014 12:59:17
Napsal Luke8;1133913
Musím nesouhlasit. Měl jsem u Savany VPS a můj web lagoval a házel 501 nebo 503 (už nevím, která to byla) kvůli pár lidem s problémy, kteří měli VPS na stejném stroji. Takže nezáleží jenom na tom, jak velkou zátěž mají vaše weby.
To se velice snadno napise, ale hure zpetne dokazuje, co to bylo, jak to bylo a proc to bylo. Kazdopadne KAZDY problem se u nas resi a vyresi v podstate obratem - migraci atd.
Pokud to pisete jen takto obecne a vytrzene z kontextu, tak to pote neni ani verohodne podane a neda se na to take jinak, nez takto obecne reagovat.
21. 10. 2014 12:59:17
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063017
Napsal kowi;1133914
DasaB, ak Ti niektorý projekt zabezpečuje tisíce denne, nebolo by vhodnejšie zjednať si podmienky u poskytovateľa, ktorý to umožňuje?
prosím já umím vařit, vyznám se v realitách, vyznám se v daních, trošku wordpress tohle co který poskytovatel umí je pro mně španělská vesnice. Opravdu. Já nevím co který web musí a může mít, doufala jsem že wedos kde jsem se svým prvním webem a tedy všichni co je mám pod palcem, je opravdu ok. Jednoduchá administrace, vím co kde a jak. Nevím co jsou to pakety, rakety, nějaké zvláštní názvy...fungovalo mi to. Byla jsem spokojená. Taky nabídky co teď dostávám, jsou krásné, křišťálově čisté ale já nevím co je co, co je lepší nebo horší, proto si dnes zadám poptávku na migraci a spolehlivý hosting. Ani dokonce tyto tabulky mi nic neřeknou, byla jsem svým způsobem free že weby fungují, dnes jsem jaksi již procitla a nechci dále řešit podobné problémy. Majitel wedosu si asi neuvědomuje kolik problému to napáchalo, posledně jsem dala zvětší části těch 10 dnů na zaměstnance ale jak vidím asi zbytečně. A dnes už nechci ani nabídku na rok zdarma. Pro mně je můj klient který mě chce najít víc důležitý než poskytovatel hostingu se svou slevou. Dnes už jo.
21. 10. 2014 13:04:17
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063016
nahoru
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
21. 10. 2014 13:11:14
Napsal kowi;1133914
Asi patrík k VIP a wedos mi vyhradzuje špecialne pripojenie a HW, ale ani na VPS a ani na hostingu som si osobne ešte nič nevšimol (okrem veľkého výpadku el. energie).
DasaB, ak Ti niektorý projekt zabezpečuje tisíce denne, nebolo by vhodnejšie zjednať si podmienky u poskytovateľa, ktorý to umožňuje?
To máš docela štěstí, já včera měl až 120s loading time, UpTimeRobot ukazoval 25s odezvu. Ale mam podezření, že je to problém jen jednoho serveru (přetíženej?) - myslim, že druhej web/hosting, kterej jsem zřizoval o půl roku dřív jede bez problémů, ale ten moc nesleduju. Každopádně už jsem si dal poslední ultimátum a jakmile se mi zase objeví takovejhle loading time tak ihned kupuju hosting u jinýho poskytovatele...
13165
21. 10. 2014 13:11:14
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063015
Matúš
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
21. 10. 2014 13:30:06
Ja som prešiel od Angel hostingu k NETIO (root VPS) a mám svatý pokoj. Kto šetrí každú korunu, tak mu treba...
21. 10. 2014 13:30:06
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063014
kowi
verified
rating uzivatele
21. 10. 2014 13:37:14
nahoru: je to dosť možné, hosting mám na w89 . wedos . net a VPS na vm15, každopádne, taký load time je fakt problém.
DasaB: pri ďalšom výbere, by som osobne už nepozeral vôbec na cenu (bol som v minulosti u dvoch spoločností, ktoré si fakturovali niekoľko násobne viac, tvárili sa ako medzinárodná spoločnosť a nakoniec nemali problém zo dňa na deň ukončiť prevádzku, resp. tá druhá postupne cenu ešte zvyšovala, ale kvalita skôr upadala). Ak by som musel dnes zmeniť hosting, asi by som vyberqal medzi Tele3, spolehlive-servery, websupport, - nevidel som v poslednej dobe negatívne recenzie.
21. 10. 2014 13:37:14
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063013
Lukáš Kývala
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 10. 2014 13:49:20
Napsal hofy;1133918
To se velice snadno napise, ale hure zpetne dokazuje, co to bylo, jak to bylo a proc to bylo. Kazdopadne KAZDY problem se u nas resi a vyresi v podstate obratem - migraci atd.
Pokud to pisete jen takto obecne a vytrzene z kontextu, tak to pote neni ani verohodne podane a neda se na to take jinak, nez takto obecne reagovat.
Nemám potřebu nic dokazovat. Přesně tohle mi napsala vaše podpora. Dokonce jste to měli jako upozornění u kontaktního formuláře :) Ano, problém se řešil, když jsem na něho upozornil. Akorát bych čekal, že máte na to nějaký systém, které vás na takové problémy upozorní sám. Migraci jste mi nabídli, s tím souhlasím.
A neberte to jako kritiku, jen jsem poukazoval na to, že VPS ovlivňují ostatní... Všechny hostingy prostě mají občas nějaké problémy...
21. 10. 2014 13:49:20
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063012
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
21. 10. 2014 13:56:00
co říct? když něco řeknu ohledně webhostingu wedos, hned se někdo ozve, že rýpu do wedosu. když řeknu názor na weby, které vynašejí prachy a jedou na webhostingu za 25kč/m, taky to schytám
takže: chybami se člověk učí
21. 10. 2014 13:56:00
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063011
DasaB za me doporucuju spolehlive servery. cena asi trochu vyssi, ale za 2 roky 2 serevry bez problému ;). podpora super
21. 10. 2014 13:56:31
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063010
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 10. 2014 14:13:24
Napsal Luke8;1133936
Nemám potřebu nic dokazovat. Přesně tohle mi napsala vaše podpora. Dokonce jste to měli jako upozornění u kontaktního formuláře :) Ano, problém se řešil, když jsem na něho upozornil. Akorát bych čekal, že máte na to nějaký systém, které vás na takové problémy upozorní sám. Migraci jste mi nabídli, s tím souhlasím.
A neberte to jako kritiku, jen jsem poukazoval na to, že VPS ovlivňují ostatní... Všechny hostingy prostě mají občas nějaké problémy...
Ano, kazdy webhoster musi cas od casu resit urcite problemy (modernizace, pretizeni vedome/nevedome, porucha HW, porucha zamestnance :) atd. )
Z tohoto duvodu mame zakaznickou podporu 24/7, takze mate problem s hostingem u nas? Zavolejte ve 2 rano a podelte se o nej s nami a my pomuzeme.
21. 10. 2014 14:13:24
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063009
Když s něčím začínám a slyším...nejlepší, nejdokonalejší, nespolehlivější...99,99% a podobně a nemám absolutně pojem o této oblasti asi neřeším a objednám. A přesně tak to bylo i v mém případě, neřešila objednala, poté opět a opět.....desítky z Vás včetně mně tady podsouvali wedosu jak jsou fajn, brali kupony na slevu...Já taky....ale to jsem nevěděla jako další...že to bude takový průser. V červnu ok....ddos útok....někdo se válel u moře budiž mu písek lehký, pak to oplakal veřejně a ten písek si sypal na hlavu...jak to bude jiné, jak bude prefektní komunikace a více lidí dostane právo komunikovat...a já se tedy ptám kdepak jsou? Kam zalezl ten wedos, Grill, ta komunikační podpora? kam zelezlo to všechno co mělo s námi komunikovat? No pštros efekt tady funguje...jak je problém vše se schová. A víte co pane Grill? klidně...písek je vaše doména....zalezte tam a já půjdu jinam. Jinak jen pro informaci, nekoukala jsem na cenu to vůbec né, jakékoliv vps nebo jak se tomu říká by mě vyšlo asi levněji než každý hosting zvlášť, koukala jsem spíše na refernece. Nedělá mi problém ročně zaplatit z fleku když to bude spolehlivé, bez problému a ne jako tohle. Pro ty co mají přestávku každých dvacet minut bez komentáře. :-)
21. 10. 2014 14:20:40
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063008
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
21. 10. 2014 14:23:29
dasab: kup si http://knihy.cpress.cz/nakupologie.html
21. 10. 2014 14:23:29
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063007
itman
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 10. 2014 14:43:40
tak si taky rejpnu... 99,99% dostupnost? Co to vlastně znamená?!
tím někdo říká, že 99,99% času bude jeho služba dostupná a fungovat tak jak má...
a pokud má dotyčný "koule", tak se k tomu i upíše v rámci SLA (servisní smlouva)
co to znamená v praxi? Pokud je SLA měřeno na měsíční bázi (což je nejběžnější termín), tak
30 dní x 24 hodin x 60 minut x 0,01% času mohou být moje systémy nedostupné
kalkulačka mi říká, že ta doba je jen 4,32 minuty (pro SLA 99,9% je to 43,2 minuty)
nechám na každém, aby si udělal obrázek o tom, zda je možné něco takového slibovat
(a pro ty znalejší problematiky co to stojí za peníze něco takového zaplatit - tím pouze podporuji ty z Vás, kdo tu píší, že kvalita opravdu něco stojí)
takže poté, co mi WEDOS napsal, že na dedikovaný server mi zajistí 99,99% dostupnost (a mají to na stránkách stále), tak jsem se s díky obrátil na konkurenci (která nabízela sice méně kvalitnější službu, ale uvěřitelnou). Za ty 4 minuty totiž technik stěží přijme telefonát nasr.... klienta, natož aby něco vyřešil.
21. 10. 2014 14:43:40
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063006
African
verified
rating uzivatele
21. 10. 2014 14:48:26
Itmane, to´s ale neudělal dobře. Třeba Savana má na webu toto: Garance měsíční dostupnosti je 99,99%. Tak jen doufám, že Savana nebyla tou konkurencí, na kterou ses obrátil:).
21. 10. 2014 14:48:26
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063005
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
21. 10. 2014 14:59:50
Napsal African;1133955
Itmane, to´s ale neudělal dobře. Třeba Savana má na webu toto: Garance měsíční dostupnosti je 99,99%. Tak jen doufám, že Savana nebyla tou konkurencí, na kterou ses obrátil:).
tak ona 99,99% dostupnost není problém, pokud jsou dobře financované zdroje na jeji udržení + zálohované zdroje
21. 10. 2014 14:59:50
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063004
itman
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 10. 2014 15:01:19
Napsal African;1133955
Itmane, to´s ale neudělal dobře. Třeba Savana má na webu toto: Garance měsíční dostupnosti je 99,99%. Tak jen doufám, že Savana nebyla tou konkurencí, na kterou ses obrátil:).
psal jsem že nabízeli horší službu... takže Savana to nebyla... jen jsem chtěl poukázat na to, co se občas slibuje a co to vlastně v realitě může znamenat...
samozřejmě otázka dostupnosti je na delší povídaní, výslednou SLA může ovlivnit vícero parametrů (třeba plánované odstávky, maintenance windows, apod. které se do výpadků nepočítají). Na druhou stranu výsledná dostupnost by měla nějak odrážet dostupnosti/SLA dílčích služeb (sítě, aktivní prvky, elektro, apod.). Prostě důležité je vědět, co to číslo u daného poskytovatele znamená, že to není jen marketingová vábnička, co přesně garantuje a za co si vlastně platím.
21. 10. 2014 15:01:19
https://webtrh.cz/diskuse/co-mi-dal-a-vzal-wedos/strana/2#reply1063003
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit