Zadejte hledaný výraz...

"Chytří" zákazníci platí za dopravu méně

Petr Vaňátko
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 10. 2014 12:49:57
Občas se stane, že někteří zákazníci v objednávkovém procesu nepoužijí tlačítka, ale šipky historie v prohlížeči.
Zvolí si způsob dopravy, dostanou se na potvrzovací stránku. Pak si odskočí zpět šipkou v prohlížeči, změní způsob dopravy a zase se vrátí šipkou v prohlížeči na potvrzovací stránku. Problém je v tom, že způsob dopravy se v košíku změnil, ale cena zůstane původní.
Práve se mi stalo, že se takto u jednoho zákazníka započítala platba převodem, ale zboží mu mám poslat dražším způsobem na dobírku.
Řešil jste to někdo?
17. 10. 2014 12:49:57
https://webtrh.cz/diskuse/chytri-zakaznici-plati-za-dopravu-mene#reply1062246
SEmilk
verified
rating uzivatele
17. 10. 2014 12:56:03
Řešil, zákazník zvolí platbu kartou, naskočí mu nižší cena za dopravu. Za chvíli píše, že kartu nemá a zaplatí dobírkou, pak mi musí potvrdit, že souhlasí s vyšší cenou za dopravu, kterou mám i tak nízkou.
17. 10. 2014 12:56:03
https://webtrh.cz/diskuse/chytri-zakaznici-plati-za-dopravu-mene#reply1062245
ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
17. 10. 2014 13:14:04
tak to je jednoznacne fatalna chyba systemu, v normalne naprogramovanom eshope by sa toto malo overovat pri kazdom kroku...
17. 10. 2014 13:14:04
https://webtrh.cz/diskuse/chytri-zakaznici-plati-za-dopravu-mene#reply1062244
Petr Vaňátko
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 10. 2014 13:27:23
Mám prestashp 1.5.6.1, jak by se dala tato chyba odstranit?
17. 10. 2014 13:27:23
https://webtrh.cz/diskuse/chytri-zakaznici-plati-za-dopravu-mene#reply1062243
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit