Zadejte hledaný výraz...

Chyba na eshopu – nejde zvolit Zásilkovna

toki
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 7. 2018 15:26:05
Zdravím,
někteří zákazníci začali hlásit chybu, kdy se jim na stránce objednávky vůbec nezobrazí možnost zvolit odběrné místo Zásilkovny, navíc je to i bez zvolení pustí dále a objednávka je potvrzena, takže musím několika zákazníkům denně volat a ptát se, kam chtějí balík doručit...
Na žádném z mých zařízení (iOS, Android, PC a Mac) se mi nepodařilo chybu identifikovat - vše fungovalo správně, tedy, vyskočila možnost vybrat odběrné místo a bez vybrání tohoto místa bylo tlačítko "Objednat" nefunkční... Jedná se tedy o chybu, která se projeví jen na některých zařízeních, ale není neobvyklá, je to skutečně denně.
Kdyby byl někdo tak hodný a v případě, že na chybu narazí, poslal mi screen console, abychom mohli chybu rychleji najít...
Jde o www.quentino.cz
Jde o jediný modul zásilkovny, takže jej využívá více lidí, takže pokud by tu byl někdo, kdo toto už řešil a našel řešení, jsem ochoten zaplatit za opravu.
Hezký den!
TP
18. 7. 2018 15:26:05
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-na-eshopu-nejde-zvolit-zasilkovna#reply1357007
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 7. 2018 15:58:15
na první pohled to vypadá, že máš validace pouze na straně klienta a nikoliv na serveru, buď nějaký plugin bloguje tvoje scripty nebo v něm na nějaké platformě vyskakuje chyba a nefunguje. Poptej se lidí, který prohlížeč používají na kterém OS a jestli nepoužívá nějaký blokovací plugin
18. 7. 2018 15:58:15
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-na-eshopu-nejde-zvolit-zasilkovna#reply1357006
OMG tak přeoknovaný shop jsem už hodně dlouho něviděl.
Klik objednat zboží a nic, kliknu porduhé a nic, kliknu potřetí zase nic, kliknu po 4 a vidím 4ks v košíku :D
Jdu do poklady kliknu na zásilkovnu a žádná nabídka kam doručit není. mám chrome
---------- Příspěvek doplněn 18.07.2018 v 17:03 ----------
Napsal colbi;1475072
OMG tak přeoknovaný shop jsem už hodně dlouho něviděl.
Klik jsem objednat zboží a nic, kliknu porduhé a nic, kliknu potřetí, zase nic kliknu po 4 a vidím 4ks v košíku
Jdu do poklady kliknu na zásilkovnu a žádná nabídka kam doručit není. mám chrome
napodruhé už tam vidím červeně "Klikněte zde a vyberte si výdejní místo"
zkouším znovu a výběr zas nefunguje. myslím že by to mohlo být tím ...
mám 3ks v košíku vyběr pobočky funguje. přidám 1ks a výběr pobočky nejde....
18. 7. 2018 17:02:04
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-na-eshopu-nejde-zvolit-zasilkovna#reply1357005
toki
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 7. 2018 17:35:32
Napsal colbi;1475072
OMG tak přeoknovaný shop jsem už hodně dlouho něviděl.
Klik objednat zboží a nic, kliknu porduhé a nic, kliknu potřetí zase nic, kliknu po 4 a vidím 4ks v košíku :D
Jdu do poklady kliknu na zásilkovnu a žádná nabídka kam doručit není. mám chrome
---------- Příspěvek doplněn 18.07.2018 v 17:03 ----------
napodruhé už tam vidím červeně "Klikněte zde a vyberte si výdejní místo"
zkouším znovu a výběr zas nefunguje. myslím že by to mohlo být tím ...
mám 3ks v košíku vyběr pobočky funguje. přidám 1ks a výběr pobočky nejde....
Děkuji za odpověď, o těchto problémech víme také a předpokládám, že zde bude nějská souvislost, ale nedokážu problém přesně identifikovat.
Developer modulu zasilkovny nereaguje vubec, developer OPC od toho dává ruce pryč a jen poslal aktualizace ktere to spis zhorsily a jeste k tomu nedoporucuje downgrade..
Věděl byste co s tim?
---------- Příspěvek doplněn 18.07.2018 v 17:37 ----------
Napsal TomášX;1475059
na první pohled to vypadá, že máš validace pouze na straně klienta a nikoliv na serveru, buď nějaký plugin bloguje tvoje scripty nebo v něm na nějaké platformě vyskakuje chyba a nefunguje. Poptej se lidí, který prohlížeč používají na kterém OS a jestli nepoužívá nějaký blokovací plugin
Byl byste ochotný se na to kouknout detailněji, poskytnu přístupy.. mam to na Cloud serveru (CentOS, Plesk)
18. 7. 2018 17:35:32
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-na-eshopu-nejde-zvolit-zasilkovna#reply1357004
Vidím tam 3 chyby:
1. Objednávání funguje pouze se zapnutým a plně načteným Javascriptem.
Nějaká malá skupina lidí JS blokuje, ale hlavně se JS nemusí vždy včas či správně načíst, třeba na nestabilních mobilních připojeních.
2. Pokladna má nějaký složitý a těžkopádný proces ověřování přes AJAX - při každé změně dopravy a platby se celý košík načte znovu. V určitých momentech lze odeslat objednávku s chybnými údaji, právě třeba s výběrem Zásilkovny, ale ještě před výběrem města.
Můžete si to vyzkoušet sami: Překlikněte na jakoukoliv dopravu kromě Zásilkovny. Pak vyberte Zásilkovnu, a jakmile budete moci, rychle stiskněte tlačítko Odeslat.
Zachytil jsem to v GIFu, ale je to hodně rychlé, jde u mě cca o půl sekundy, kdy je okno k odeslání otevřené.
27084
Na jiných zařízeních ale ta možnost může být mnohem delší.
3. Jak píše TomášX, neměli byste se spoléhat pouze na validaci u klienta, ale všechny údaje zkontrolovat i u sebe před odesláním objednávky. Což nevím, jak přesně funguje se Zásilkovnou, jestli vůbec to zvolené místo vidíte.
Vytvořil jsem u vás při testování nákupního procesu 3 zkušební objednávky.
19. 7. 2018 01:36:57
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-na-eshopu-nejde-zvolit-zasilkovna#reply1357003
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit