Zadejte hledaný výraz...

Chyba e-shopu v muj prospech

GeorgeMK
verified
rating uzivatele
10. 9. 2010 14:22:38
Jak rikam, jak jsem notebook koupil, tak jsem ho ani neoteviral. Prece jenom to neni moje vec a kdyz si to nekdo jiny koupi tak mu nebudu kazit radost z otevirani notebooku :)
Notebook nejspis poputuje zpatky do e-shopu. Ale me vadi ze kdyby to bylo naopak, tak se mnou obchod vymete a ja budu mit smulu.
10. 9. 2010 14:22:38
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-e-shopu-v-muj-prospech/strana/2#reply554807
Taky jsem provozoval 3 roky obchod s vypocetni technikoua stavim se proti obchodu :) Jako urcite si to tam nekdo odnese, ale to te jako zakaznika zajimat nemusi. Je to jejich chyba a prakticky ji nejde prokazat :)
Pripomina mi to trochu situaci, kdy nam tehdy jeste Levi zaslalo tiskarnu za 20tis misto toneru za 4tis :)) Meli to spatne oznaceny a nikomu z tech pracantu tam neprislo divny, ze toner je velikosti tiskarny a vazi 15kg :) Taky jsme zapirali, nas teda dostali s tim, ze to meli zvazeny :) ale i tak se to neoficialne zahralo do autu (museli jsme doplatit ceny a obchodnik nam to pak zase navracel na slevach na zbozi dalsim) joo to byly casy :))
10. 9. 2010 14:29:39
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-e-shopu-v-muj-prospech/strana/2#reply554806
dalamar
verified
rating uzivatele
10. 9. 2010 17:53:31
Napsal bych jim slušný dopis že je chápete, ale že notebook je v anglii a že je nezbytně nutné tam nějaký notebook mít v provozu, pročež jim navrhujete, aby Vám poslali správný notebook, Vy ho pošlete do anglie a teprve následně po přehrání dat že se jim vrátí ten původní, který jim odevzdáte (případně) po uhrazení vynaložených nákladů na dopravu. A že jinak, pokud by trvali na okamžitém vrácení, byste po nich byl nucen požadovat náhradu nákladů a škody jimi způsobené a bla bla bla. On ten eshop je v podstatě v prodlení - za něco jste zaplatil a nedostal to. Není už tak podstatné, jestli v krabici byla cihla nebo dražší model notebooku než objednaný. Základ je v tom, že to oni nesplnili smlouvu, to oni odpovídají za škodu kterou tím mohli způsobit.
Ale jak už tu zaznělo, zkuste se především domluvit, chybu udělá každý, to se stane
10. 9. 2010 17:53:31
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-e-shopu-v-muj-prospech/strana/2#reply554805
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit