Zadejte hledaný výraz...

Chování hostingu – to jsme to dopracovali.

I takto se chovají hostingové solečnosti:
Stěžoval jsem si na konkrétní chování jejich zákazníka u jedné české hostingové společnost a žádal je o prověření chování IP adresy, která je v jejich užívání.
Úmyslně neuvádím společnost, ale ani další konkrétní věci (zatím)
.
Reakce z podpory hostingu:
Jedná se o privátní server našeho zákazníka. Předali jsme stížnost. Pokud neustane, doporučujeme příjmout proti této doméně ... patřičná opatření k zamezení zaslaného.
.
Nevím, proč bych měl já, jako pravděpodobně poškozený, přijímat nějaká protiopatření?
Ostatně v tomto případě jsou v současné podobě nemožná (a nebo případně nákladná). Protože jsem nebyl s touto odpovědí spokojen, požádal jsem je opět o řešení problému s jejich zákazníkem.
Výsledkem byla v zásadě stejná odpověď Ctrl+C a CTRL+V
Hosting už nezodpovídá za své zákazníky?
Uspokojila by Vás tato jejich odpověď?
Pokud se v zaslané stížnosti mýlím, potom se jim hluboce omlouvám.
23. 1. 2014 02:14:20
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988769
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
23. 1. 2014 05:12:08
když na můj server kdysi celkem často útočily servery s IP z řad OVH, napsal jsem jim vždy mail a buď mi odpověděli, že se o situaci již ví a server byl již odstřižen, nebo že už pracují na jeho odstřižení. Šlo to obvykle celkem rychle, max. v řádu několika hodin. Pak se mi ovšem také stalo, že to byly i nějaké české IP od různých poskytovatelů, a ti buď nereagovali vůbec nebo mi sdělili, že situaci předají k řešení, čímž to končilo, musel jsem začít IP blokovat sám. A to jsem všem posílal obsáhlé výpisy z logů.
23. 1. 2014 05:12:08
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988768
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 1. 2014 06:42:28
Pravidelně mi spamuje e-maily trojice VPS serverů v OVH. Zkoušel jsem nejprve vše reportovat na SpamCop, ale po nějakých stech reportech jsem to vzdal a zkusil napsat na podporu OVH - napřed do Francie, tam ani neodepsali. Když jsem psal na českou podporu OVH, ti odepsali, ať jim napíšu bližší info, ale pak se už nikdy neozvali. OVH může mít zajímavé ceny služeb, ale z principu bych si je nikdy nevzal, ani kdyby byli zadarmo. Podporují spam a tím u mne naprosto skončili.
23. 1. 2014 06:42:28
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988767
cakes
verified
rating uzivatele
23. 1. 2014 19:11:19
Obracení se na hostery s nekalými aktivitami jejich zákazníků se mi vždy ukázalo jako ztráta času. Radši to na serveru u sebe zaříznu a je klid. Příčinu to sice nevyřeší, ale zkonzumuje to mnohem méně času. Nechat si na server posílat bordel je jako stát pod okapem a stěžovat si na mokro místo toho, abych udělal krok vedle pod střechu.
23. 1. 2014 19:11:19
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988766
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 1. 2014 06:58:48
Napsal čákes;1048051
Obracení se na hostery s nekalými aktivitami jejich zákazníků se mi vždy ukázalo jako ztráta času. Radši to na serveru u sebe zaříznu a je klid. Příčinu to sice nevyřeší, ale zkonzumuje to mnohem méně času. Nechat si na server posílat bordel je jako stát pod okapem a stěžovat si na mokro místo toho, abych udělal krok vedle pod střechu.
Blokuju spoooooustu serverů a někdy i celé IP rozsahy na poštovních serverech pod mou správou. :-) Bohužel tento spam přichází na mou schránku u Seznamu (kterou mám už mnoho mnoho let) a tam není možné napsat filtr, který zablokuje spam dle IP. A ti spammeři posílají každý spam z jiné domény, ale vždy ze stejných VPS. Abych OVH nekřivdil, špatou zkušenost mám s mnohem více webhostéry a ISP, kteří ani neumí odpovědět, natož zjednat nápravu.
Jednou jsem si stěžoval jednomu bezvýznamnému webhostingu, že z jejich serveru přichází prokazatelný spam (věděli o tom). Majitel webhostingu mi napsal, abych si do svého poštovního serveru přidal pravidlo, které zablokuje IP adresu problémového serveru v jeho síti, že o problému ví, ale že on nic podnikat nebude. Tak jsem zablokoval celý IP rozsah, který náleží tomuto webhostingu a dále se problémem nezabýval.
24. 1. 2014 06:58:48
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988765
Obdobný problém mám já.
Schránky jsou na seznam.cz apod. a tam nemůžu jednoduše blokovat podle IP.
Vlastní server je nereálný - není to problém technický.
Hoster se chová, jako by nebyl zodpovědný za své zákazníky (cíleně, nebo je tak neschopný?).
Asi chce získat podobnou reputaci jako citované OVH. Ono mu to možná i krátkodobě přivede zákazníky, kteří jeho neaktivitu oceňují.
BTW - že by pomohl český CSRT team? CSIRT - Novinky
http://www.csirt.cz/ :D
24. 1. 2014 09:50:16
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988764
cakes
verified
rating uzivatele
24. 1. 2014 10:45:04
Pokud je to na nějakém veřejném serveru, tak je to skutečně problém.
vdusek: Jak bys postupoval ty, pokud bys byl na místě hostera?
24. 1. 2014 10:45:04
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988763
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 1. 2014 10:48:38
Napsal čákes;1048286
vdusek: Jak bys postupoval ty, pokud bys byl na místě hostera?
Spravne polozena otazka. Hoster nemuze na kazdou zadost reagovat, zvlast v dobe, kdy kazdy spamuje kazdeho.
U nas na Savane mame nastroje, ktere monitoruji tok emailu na kazdem uctu (proto mame extra mailovou frontu pro kazdy ucet). Ty umime pocitat a umime v pripade podezreni danou frontu zakonzervovat, aby se emaily neposilali dale, nez se to s klientem vysvetli. Tim hodne veci predchazime.
24. 1. 2014 10:48:38
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988762
1/ požádal majitele serveru, aby stížnost urgentně prověřil a informoval stěžovatele
2/ pokud majitel nereaguje - zablokovat provoz
Stejně, jako se to řeší se zavirovanými weby, principiálně v tom není rozdíl. Určitě ne opakovaně zaslat univerzální mail
Zatím jsme po několika dnech dočkal univerzální odpovědi.
BTW - chápu, že mi hosting pravděpodobně "neřekne" vše a bude svého zákazníka bránit
24. 1. 2014 11:02:54
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988761
BeTriCH
verified
rating uzivatele
24. 1. 2014 14:58:32
Podle mě může hoster maximálně upozornit zákazníka a předat mu tvojí stížnost, to je ale asi tak všechno. Hoster totiž nemá moc šancí poznat, co je a co neni spam. Pokud to nebude vyloženě v1agra, c1al1s apod. , tak jak poznám, že nabídna na slevu ledniček a praček je nevyžádaná, že ses k ní nikde neregistroval? Tohle hoster nemůže nikdy vědět a ani to neni v jeho kompetenci. Obzvlášť dneska, když se každej registruje kde kam a pak se diví, že má schránku plnou nabídek.
24. 1. 2014 14:58:32
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988760
cakes
verified
rating uzivatele
24. 1. 2014 15:30:40
Tak odhadnout se to dá, obzvláště pokud opakovaně přichází vícero stížností z mnoha stran a pokud klient následně nereaguje na výzvy (maily, SMS), tak je to téměř tutovka.
24. 1. 2014 15:30:40
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988759
BeTriCH
verified
rating uzivatele
24. 1. 2014 16:28:10
Jasně, odhadnout se dá cokoliv ;-) Ale stejně si myslim, že to na nás ve skutečnosti vdusek celý jen hraje a zjišťuje si informace od hosterů pro své emailingové aktivity :-P
24. 1. 2014 16:28:10
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988758
Napsal BeTriCH;1048500
Jasně, odhadnout se dá cokoliv ;-) Ale stejně si myslim, že to na nás ve skutečnosti vdusek celý jen hraje a zjišťuje si informace od hosterů pro své emailingové aktivity :-P
Řeším problém pro zákazníka, který se trápí s nevyžádanými/podivnými maily z jednoho hostingového stroje.
Očekával jsem vstřícný postoj hostingu.
Naivně jsem očekával, že se k tomu hosting postaví čelem
Od hostingů nic zjišťovat nepotřebuji. Jen jsem si chtěl postěžovat, jak to tady také funguje
24. 1. 2014 17:05:04
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988757
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
24. 1. 2014 20:44:56
Napsal vdusek;1048254
BTW - že by pomohl český CSRT team? CSIRT - Novinky
http://www.csirt.cz/ :D
bohuzel Vasku, nepomohl - v podstate jen tlumoci komunikaci, takze je to stejne, jako bys daneho providera oslovil sam
je to takova sluzba pro ty jedince , kteri se neumi ozvat sami = neco jako linka duvery :-)
a pokud mas na mysli stejneho poskytovatele jako ja, tak ver ze se nebude venovat ani DDOSu hlasenemu pres CSIRT, natoz nejakemu SPAMu na mail...
24. 1. 2014 20:44:56
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988756
Já vím, CSIRT není pro nás malé, ač si ho platíme v ceně domény a daních, které odevzdáváme....
Jsou solidní hostingy, které reagují. Jsou jiné webové služby a hostingy, které reagují proaktivně (někdy až příliš).
Bohužel jsou tací, kteří nehledí na nic, jen na svůj vlastní zisk, a řeší problémy až když jim "bouchá police na dveře".
Takový je život.
Smutné, že mnoho lidí i zde na fóru to považuje za naprosto normální.
24. 1. 2014 21:05:48
https://webtrh.cz/diskuse/chovani-hostingu-to-jsme-to-dopracovali/#reply988755
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit