Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Český zákazník

grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 11. 2013 02:10:21
Nechápu co řeší (zakladatel topicu) objednávku stornuju důvod dám není skladem a čau. Ti ještě budou diktovat co máš prodat a za kolik ne? pohrozil bych jim že to předáš právníkovi jako vydírání a oni se stáhnou. Ban na ip adresy a čau. Moc se s tim sereš :)
22. 11. 2013 02:10:21
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/strana/2/#reply968382
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 11. 2013 05:35:27
Osobně si taky myslím, že nic nezískáš...nejsi Student Agency. Negativní příspěvky už jsou napsané, oni je nesmažou a ještě založí nové diskuze otom, jak tě nachytali.
22. 11. 2013 05:35:27
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/strana/2/#reply968381
Ja340
verified
rating uzivatele
22. 11. 2013 07:34:58
no ona tu chybí jedna důležitá věc. Potvrdil jsi jim přijetí objednávky? pokud ano tak pošli zboží, pokud ne tak to stornuj. Protože potvrzením byla uzavřena kupní smlouva a po tom už se bude vozit i čoika.
A proto všechny objednávky potvrzuji ručně, ale to jde dělat jen do určitého počtu objednávek (mám okolo deseti denně)
22. 11. 2013 07:34:58
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/strana/2/#reply968380
Jaromir S.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
22. 11. 2013 07:40:52
Už nevím kde, ale četl jsem o tom, že když dojde k podobné chybě na shopu, nemusíš kupní smlouvu uzavírat. Pokud je evidentní, že cena je např. 1/3 oproti obvyklé, může jít o chybu s kterou musí kupující počítat. Jde o rozpor s dobrými mravy, kdy zákazník nemá právo tuto špatnou cenu požadovat a každý soudce by tě podpořil.
22. 11. 2013 07:40:52
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/strana/2/#reply968379
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
22. 11. 2013 07:44:59
Napsal Jaromír Š.;1024427
Už nevím kde, ale četl jsem o tom, že když dojde k podobné chybě na shopu, nemusíš kupní smlouvu uzavírat. Pokud je evidentní, že cena je např. 1/3 oproti obvyklé, může jít o chybu s kterou musí kupující počítat. Jde o rozpor s dobrými mravy, kdy zákazník nemá právo tuto špatnou cenu požadovat a každý soudce by tě podpořil.
Doplním: http://www.lupa.cz/clanky/televize-za-321-kc-musi-vam-e-shop-prodat-zbozi-i-kdyz-se-fatalne-spletl-v-cene/
22. 11. 2013 07:44:59
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/strana/2/#reply968378
Ondrej Vertat
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
22. 11. 2013 08:09:17
Servilnost se nesmí přehánět. Podobné jednání ze strany zákazníků (tedy rovnou s účelem vysírat a škodit) si zaslouží jen a pouze "čupr" reakci.
Jinak pokud má název tématu naznačovat, že to je česká specialita, tak to určitě není. Podobné dárečky mají všude ve světě.
22. 11. 2013 08:09:17
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/strana/2/#reply968377
Ja340
verified
rating uzivatele
22. 11. 2013 08:17:36
jako ruku na srdce kdo z vás by si neobjednal LCDčko od CZC (není to jen podvodný eshop který sbírá emaily) za 321Kč? Asi bych taky neodolal. A rozhodně se nepovažuji za nějakého vysírače:-)
22. 11. 2013 08:17:36
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/strana/2/#reply968376
Vlada2
verified
rating uzivatele
22. 11. 2013 08:23:32
Taky přidám jednu perličku :)
Zákazník dostal na míru vyrobenou zakázku za 300 Kč, zakázka byla podle jeho první korektury a ne druhé (drobná změna ve velikosti písma, ničemu nevadící). Zákazník, že tak to nechtěl a chce nové. Žádný problém, stane se, vyrobíme znovu. Žádáme ať to pošle zpět. To se mu nechce, že si nechá oboje, tak se mu snažím velmi slušně vysvětlit, že pak to nemůže reklamovat a nemůže dostat nové. Nakonec tedy ustoupí, že nám to pošle, ale kdo mu to proplatí? Tak říkám, že cenu dopravy mu samozřejmě zaplatíme, ať to dá do obálky a nejlevněji pošle. Včera to přišlo. Na dobírku. 92 korun :) A teď co s ním. Samozřejmě ho můžu poslat někam a nepřevzít to, ale nové zboží už od nás k němu odešlo (řešíme vše rychle, je to dobré pro goodwill, a o tolik peněz nešlo). Jenže přesně takový člověk si pak bude stěžovat na fóru nebo FB a i když ho většina lidí odsoudí, tak to zanechá blbý dojem, takže to holt platíme a bereme. Samozřejmě v reklamaci zboží nekompletní :) Naštestí to je veliká výjimka, ale fakt pobavil :)
22. 11. 2013 08:23:32
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/strana/2/#reply968375
TL
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
22. 11. 2013 08:39:36
No jo, hold práce s lidmi, to nejhorší co může být. Někteří zákazníci mi fakt přijdou jak z Marsu.. a že takových za poslední dobu zaznamenávám daleko více. Naopak někteří jsou velice slušní a ještě dokáží vyjádřit určitou pochvalu, což člověka vždy opět hezky "nakopne" :)
22. 11. 2013 08:39:36
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/strana/2/#reply968374
Jiří Rambousek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
22. 11. 2013 08:46:37
Právní povědomí českého zákazníka je velmi malé, navíc podporované "reportážemi" a "zasvěcenými komentáři" v různých médiích. Zákazník si pak myslí, že si může dovolit skoro vše.
Na druhou stranu oproti některým jiným zemím, asi buďme rádi za "typického českého" zákazníka.
22. 11. 2013 08:46:37
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/strana/2/#reply968373
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 11. 2013 09:17:43
Napsal bebo;1024401
Čelem se tomu postavil, že jim vůbec zavolal. Často eshopy napíšou, že objednávka byla stornována a dále to neřeší. Jak psal kolega výše.
Zdá se, že jste nic nepochopil. Vy to postavení čelem přeci vůbec neděláte pro toho vyčuraného zákazníka. Vám by mělo jít o ten sekundární PR zájem. Pokud to není váš šálek kávy, tak v pohodě, nebudu vás o ničem přesvědčovat.
22. 11. 2013 09:17:43
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/strana/2/#reply968372
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
22. 11. 2013 10:03:31
Vykašli se na ně, toto nejsou zákazníci, kteří ti někdy udělají PR, ale bezohlední vychcánkové, kteří ojebou koho můžou. Ano, chápu, že normální člověk objedná něco velmi levného, ale pokud zjistí, že cena byla stanovena omylem (na což mimochodem pamatují české zákony a u soudu by neměli žádnou šanci), pochopí, že zkrátka není možné např. prodat LCD za 300 Kč etc...
Sekundární PR zájem o kterém píše Bedříšek nikdy nezískáš, protože jediné co budou někde vykládat je to, že "někde na netu ojebali eshop a mají tendle supr trupr produkt". Radši ty prachy vraž do PPC.
22. 11. 2013 10:03:31
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/strana/2/#reply968371
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit