Zadejte hledaný výraz...

Český zákazník

mxtech
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 11. 2013 23:01:38
Dobrý den.
Chtěl bych se podělit o dnešní zážitek.
O víkendu jsme aktualizovali eshop a u jednoho produktu naskočila špatná cena. Dnes si toho všiml jeden člověk a hned se o to podělil na foru. I když bylo zřejmé, že se jedná o chybu ( cena byla třetinová proti normálu), hned udělali 3 lidé 3 objednávky za 2 minuty, než jsem produkt smazal. Samozřejmě po tel. kontaktu už byli spolu domluvení, vyfotili si stránky s výrobkem a oháněli se žalobou. Samozřejmě přišla okamžitá pomluva na foru. Po několika telefonech jsem se snima domluvil na určitém kompromisu, ale i přesto mě to bude stát 5000 Kč. Všichni se shodli na tom, že je to pro mě trest a takhle se dělá business. Byla by možnost jim to zrušit, ale vyhrožují ještě horší reklamou a pomlouváním. A od 1.1. to bude ještě horší.
Takže pozor na CENY!!!
21. 11. 2013 23:01:38
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968397
Tak když už vás pomluvili, tak už je to jedno ne? Lepší se poradit s právníkem, než platit škodu 5k.
21. 11. 2013 23:11:06
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968396
mxtech
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 11. 2013 23:13:59
Pokud jim zboží dodám, tak říkali že příspěvky stáhnou.
21. 11. 2013 23:13:59
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968395
hodon
verified
rating uzivatele
21. 11. 2013 23:16:53
Ignoruj. :)
21. 11. 2013 23:16:53
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968394
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
21. 11. 2013 23:19:22
5 000,- Hezký víkendový pobyt na horské chatě pro dva. Plna penze, bazen, masáže, drinky joj... ale co, vše špatné je pro něco dobré co tě nezabije to tě posílí.
21. 11. 2013 23:19:22
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968393
dave67
verified
rating uzivatele
21. 11. 2013 23:20:19
Jak se to dělá u velkých (kasa.cz) - objednal jsem notebook za 1 Kč. Nečekal jsem, že to projde, ale zajímala mě reakce. Ani se neobtěžovali omluvit a zmínit špatnou cenu. Vyřešili to prostě - tento produkt se již nedodává, proto byla vaše objednávka stornována.
21. 11. 2013 23:20:19
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968392
Na zboží nemají nárok.
Proti pomluvám se můžete účinně bránit.
5.000 použijte efektivněji.
21. 11. 2013 23:30:15
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968391
TL
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
21. 11. 2013 23:46:02
To by jste se nechal teda lehce "ochcat" čecháčkama :-) normálně to řeš tak, že ten produkt nemáš skladem a že jim ho tedy dodat nemůžeš a proto musí být objednávka stornována. Získáváš však cenné ponaučení do příště.
Musím ale uznat, že je to až šílené, co někteří pro dobrý kup neudělají.
21. 11. 2013 23:46:02
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968390
Nenechte se vystrašit žalobou. Ani právníka platit nemusíte a soud vám dá za pravdu podle mě, protože v jejich jednání je špatný úmysl. Ne v tom vašem. A každý rozumný zákazník to pochopí a tady ho to od vás nakupovat neodradí.
22. 11. 2013 00:00:26
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968389
Michal Toma
verified
rating uzivatele
22. 11. 2013 00:04:06
To je už normálne vydieranie a poškodzovanie obchodného mena. A...to si nemôžete dať do obchodných podmienok právo objednávku kedykoľvek bez udania dôvodu zrušiť ?
22. 11. 2013 00:04:06
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968388
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 11. 2013 00:27:40
A co zkusit změnit úhel pohledu? Co kdyby jste takové chyby, ale fiktivní měl častěji a skutečně dal to zboží za vaši špatnou cenu a lidi by si o tom vykládali? Nebylo by to pozitivní, že by lidé viděli jak se umíte s problémem poprat a současně máte zpětné odkazy a současně máte trafic a současně máte pozitivní PR, že se umíte postavit problému čelem?
Co vy na to? :)
22. 11. 2013 00:27:40
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968387
TL
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
22. 11. 2013 00:38:02
Já bych to spíš viděl tak, že i pokud jim produkty zašle, tak z toho nic dalšího nebude. Negativní příspěvky po fórech zůstanou a dotyčný bude mít díky vychcánkům "ztrátu" 5 tisíc. :-)
22. 11. 2013 00:38:02
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968386
Napsal Bedříšek;1024388
A co zkusit změnit úhel pohledu? Co kdyby jste takové chyby, ale fiktivní měl častěji a skutečně dal to zboží za vaši špatnou cenu a lidi by si o tom vykládali? Nebylo by to pozitivní, že by lidé viděli jak se umíte s problémem poprat a současně máte zpětné odkazy a současně máte trafic a současně máte pozitivní PR, že se umíte postavit problému čelem?
Co vy na to? :)
Čelem se tomu postavil, že jim vůbec zavolal. Často eshopy napíšou, že objednávka byla stornována a dále to neřeší. Jak psal kolega výše.
22. 11. 2013 00:53:56
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968385
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
22. 11. 2013 01:02:22
Mě přijde typicky "české" spíš něco jiného. A to myslet si, že my češi jsme nějak horší/jiní než všichni ostatní ;-)
22. 11. 2013 01:02:22
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968384
Ondrej Machala
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
22. 11. 2013 01:04:02
Jako klobouk dolu. Snad se Vam tech 5k vrati. Muzete ted mit minimalne lepsi pocit ze jste seriozni prodejce oproti tomu co vam tu radi vetsina "obchodniku".
Podivejte treba na studentagency kdyz maji pulhodiny spozdeni kvuli opravam na dalnici coz ale ovlivnit nemohou taky vam vrati penize a ta firma roste, protoze lidi se k serioznim prodejcum vraci :-)
To ze zakaznici vyuzili evidentni chyby povazuji za normalni chovani, kdyby lide nevyuzivali moznosti na ktere narazi tak jeste lozi po stromech :-)
22. 11. 2013 01:04:02
https://webtrh.cz/diskuse/cesky-zakaznik/#reply968383
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit