Zadejte hledaný výraz...

Budoucnost s Flashovými hrami

Angloki
verified
rating uzivatele
25. 10. 2010 21:27:58
Pěkně zdravím!
Zajímala by mě možnost webtrhu dávat dohromady developery pro rozsáhlejší (i menší) flashové herní projekty. Mám za to, že se jedná o progresivní prostor, těšící se velkému zájmu jak developerů, tak i webových uživatelů.
Osobně přemýšlím nad portálem, který by byl sám o sobě "nad-rámcovou" hrou, obsahující další prvky a hry s využitím uživatelových proměnných.
Inspirace:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ideagoras - sdílení nápadů a řešení na webu
http://www.kongregate.com - kvalitně propracovaný herní server
25. 10. 2010 21:27:58
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-s-flashovymi-hrami/#reply577474
Liší se nějak developeři pro Flash(ové hry) od developerů pro Python(ní hry) nebo pro Javascript/Canvas(ové hry)?
Všechny zde můžete hledat už teď. Nebo to myslíte jinak?
Podívám se na odkazy, které uvádíte k inspiraci.
25. 10. 2010 21:34:32
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-s-flashovymi-hrami/#reply577473
duben
verified
rating uzivatele
(49 hodnocení)
25. 10. 2010 21:38:40
Angloki ... myslím, že problém na CZ trhu je spíš na straně poptávky. Pokud vím jsem na CZ trhu jeden z mála kdo produkuje české flash hry (pravidelně je vydáváme myslím jako jediní). Hodně rozsáhlé flashové projekty jsou v rozpočtu v rámci desítek až stovek tisíc, dnešní trh s flashovými hrami se dá popsat spíš slovy "Udělám flash hry, bude tam chodit mraky lidí a já z toho budu mít spoustu peněz bez práce". Takže se tu pak pravidelně objevují projekty s flash hrami "obrovským potenciálem" za neuvěřitelně nadhodnocenou cenu o které nikdo nestojí. Každopádně pokud nejsi investor ale spíš developer a máš už něco zajímavého z vlastní tvorby napiš, rád se podívám a pokud mě to zaujme nabídnu nějakou spolupráci.
---------- Příspěvek doplněn 25.10.2010 v 21:42 ----------
Martine: Myslím že poněkud ano, je problém najít flashaře, který je ochotný spolupracovat s grafikem, navíc ideální pro flash je vektorová grafika, javascript používá spíš bitmapy. Kromě kongreagate se dá uvést ještě například newgrounds.com, ale v principu jde jen o to, že tvůrci nahrávají své hry nebo další obsah, návštěvníci ho hodnotí, získávají určitou formu reputace a podle toho i zvyšují váhu svého hlasu. Někdy využívají získanou reputaci (level) pro nějaké vlastní flashové hry. Většina z těchto větších herních serverů používá své API, které synchronizuje funkčnost hry s možnostmi daného webu.
25. 10. 2010 21:38:40
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-s-flashovymi-hrami/#reply577472
Angloki
verified
rating uzivatele
25. 10. 2010 23:46:21
Celkový problém vnímám právě v tom nadhodnocování a "hrabání" na tomto poli v rámci podprůměrnosti - takové ty hry "zabij čas a ještě při tom hoď pár korun za SMS či jiný druh kreditu" - ať už se jedná o flash nebo browser hry.
Mám něco připraveného /zatím na papíru a v hlavě/ a jako grafik & programátor (sice více grafik, ale co si budeme povídat, actionscript je ízy-pízy) vím, že se dá udělat velmi kvalitní projekt (který dokonce bude mít myšlenku přesahující "zabij čas" princip - to je to co chci sledovat) vlastně bez rozpočtu.
25. 10. 2010 23:46:21
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-s-flashovymi-hrami/#reply577471
Mike
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
26. 10. 2010 01:11:47
Napsal Angloki;590350
Celkový problém vnímám právě v tom nadhodnocování a "hrabání" na tomto poli v rámci podprůměrnosti - takové ty hry "zabij čas a ještě při tom hoď pár korun za SMS či jiný druh kreditu" - ať už se jedná o flash nebo browser hry.
Problém z jakého pohledu? Myslím, že vůbec neexistuje, protože kdyby tu byl, srovnal by to dříve či později trh, ale ten funguje - lidi ty "jednoduché" hry hrají a např. německý BigPoint má 500+ zaměstnanců a neustále expanduje.
26. 10. 2010 01:11:47
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-s-flashovymi-hrami/#reply577470
Angloki
verified
rating uzivatele
26. 10. 2010 01:27:19
Co se týče trhu, tak je to samosebou v pořádku - hry se hrají a lidi jsou ochotni si za hraní+ připlatit.. Zde se ale jedná hlavně o cílovou skupinu pod 20 let (imho).
Mě spíš jde o něco jiného - kvalitní herní zážitek & kreativní přístup ze strany hráče/browsera.
Jako příklad (trochu vzdálenější web-problematice) uvedu karetní hru Magic: the Gathering (www.magicthegathering.com). Hráč sám si vytváří způsob hraní a každý hráč má jiný přístup a jiné preference a každý si v této hře najde něco co ho baví - tj. pro spoustu lidí není důležité hrát "na skore" nebo se vyloženě odreagovat, ale hrát, zúčastnit se, zkusit si svůj přístup. Právě tento přístup zkoumám.
26. 10. 2010 01:27:19
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-s-flashovymi-hrami/#reply577469
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
27. 10. 2010 16:59:48
Napsal Angloki;590350
vím, že se dá udělat velmi kvalitní projekt vlastně bez rozpočtu.
otazka je jak to beres, podle me se do rozpoctu nutne musi zapocitat i tvuj cas ktery nad tim stravis :) i kdyz nevydas finance, ztratis finance v case ktery tomu venujes a mohl bys ho venovat jine vydelecne cinnosti :)
27. 10. 2010 16:59:48
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-s-flashovymi-hrami/#reply577468
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit