Zadejte hledaný výraz...

Brandová PPC – má smysl?

Zapdox
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 10. 2020 08:45:35
Když na Seznamu vyhledám název naší firmy, tak je na prvním místě firemní web, pak náš FB, pak shop, pak další stránky ze shopu a pak naše různé firemní zápisy. Celá první (a i druhá stránka) jsou naše výsledky. Když člověk bude hledat přímo název naší firmy, tak je jasné, že hledá nás. Agentura, která nám dělá PPC nám udělal brandovou kampaň s názvem firmy, aby byl eshop na prvním místě. Na dotaz, zda to má smysl, jsem dostal odpověď něco o učení vyhledávačů. Dál jsem to nechtěl na jednání, u kterého bylo vedení, rozvádět, ale stále mi vrtá hlavou, zda to má smysl, protože člověk, který nás hledá názvem firmy by nás našel, jen by možná shop nebyl na prvním místě, ale na druhém nebo třetím. Taková kampaň bude zcela logicky úspěšná, protože ty lidi nás zkrátka hledají. Přijde mi, že tím jen ta agentura přelévá organickou návštěvnost na placenou a tím dělá své kampaně průměrně úspěšnější. Zároveň ale nejsem odborník, rád si to nechám vysvětlit.
Co vy na to, má brandová kampaň smysl? Díky za názory.
26. 10. 2020 08:45:35
https://webtrh.cz/diskuse/brandova-ppc-ma-smysl/#reply1466975
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
26. 10. 2020 08:50:19
1. Dřív nebo později může na váš brand někdo začít inzerovat a to už první být nemusíte, to je asi hlavní důvod.
2. Logicky by se "výsledky" těchto kampaní měly evidovat bokem od těch klasických, protože správně říkáte, že to jsou tržby bez práce.
3. Touto inzercí lze také monitorovat sílu značky - když rostou zobrazení a prokliky, roste i značka (extrémní příklad z naší historie je Slevoking, který šel z nuly na tisíce prokliků měsíčně)
4. Bodem č. 3 lze také doměřovat vliv nevýkonnostních kampaní.
Čili - je projevem správného hospodáře, že tohle spustili. Jak to budou interpretovat však určí, jestli skutečně správní hospodáři jsou.
26. 10. 2020 08:50:19
https://webtrh.cz/diskuse/brandova-ppc-ma-smysl/#reply1466974
Jedeme i brandovky. Stávalo se poměrně často, že na brand klienta inzeroval konkurent. Pak je k ničemu být vidět vpravo na firemním boxu, nebo první v organice, když podstatnou část z prokliku ubral konkurent z placené první pozice. Rozdíl mezi prvním, druhým a třetím místem je mnohdy markantní.
26. 10. 2020 10:07:49
https://webtrh.cz/diskuse/brandova-ppc-ma-smysl/#reply1466973
Jakub
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 11. 2020 18:41:41
Já se dneska dozvedel ze cileni na konkurenci neni legalni a lze se proti tomu pravne branit:-)
23. 11. 2020 18:41:41
https://webtrh.cz/diskuse/brandova-ppc-ma-smysl/#reply1466972
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit