Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

BFSolutions – nechodí maily, nenačítá se backend?

Switch
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
4. 1. 2010 23:25:12
Takze je to hacknuty.
4. 1. 2010 23:25:12
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432418
A.L.
verified
rating uzivatele
(31 hodnocení)
4. 1. 2010 23:27:45
Vysvětlení:
Omlouvame se vsem uzivatelum za dnesni problemi a vypadek ... bohuzel server mel technicke problemi. Behem dnesniho vecera bude vse uvedeno do puvodniho stavu ... po uvedeni do puvodniho stavu budete blize informovani. Dekuji za pochopeni.
4. 1. 2010 23:27:45
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432417
aby takovych hodin jedno DNS neresolvovalo nic a druhy bylo chciply uplne ... achich ouvej ... to uz je lepsi kdyz nejede nic ( sluzby ) nez kdyz je domena mrtva ( not found ).
Omlouvame se vsem uzivatelum za dnesni problemi a vypadek ... bohuzel server mel technicke problemi. Behem dnesniho vecera bude vse uvedeno do puvodniho stavu ... po uvedeni do puvodniho stavu budete blize informovani. Dekuji za pochopeni.
1 server nejsou 2 DNS ... a pokud jo, tak pak hodne velky achich ouvej
5. 1. 2010 03:29:41
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432416
Aleš
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
5. 1. 2010 07:26:43
Jo, je to nemilé, ale nějak tomu nepomůžu, když budu řvát. To si nechme na potom, až to pojede. Samozdřejmě je schánka po multihostingu a supi už krouží.
Gransy, Subreg má taky hostingy, ale hodně drahý. Lukáš má levno, což je taky kritérium.
Hlavně at to jede, pak se uvidí
5. 1. 2010 07:26:43
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432415
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 1. 2010 07:46:01
Napsal Kleopatra;427739
Jo, je to nemilé, ale nějak tomu nepomůžu, když budu řvát. To si nechme na potom, až to pojede. Samozdřejmě je schánka po multihostingu a supi už krouží.
Gransy, Subreg má taky hostingy, ale hodně drahý. Lukáš má levno, což je taky kritérium.
Hlavně at to jede, pak se uvidí
Je levno, ale za ty peníze to provozovat nejde. Stačí mi vyjádření ve stylu "hosting ten není schopen mě uživit" a o "lítání po providentech" se radši ani nezmiňuju.
Jasně, taky jsem šel po ceně, stejně jako vy ostatní, kdo u BF hostují. Ale když je to s tím hostingem tak nahnuté, tak doporučuju minimálně dělat často zálohy.
5. 1. 2010 07:46:01
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432414
Switch
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
5. 1. 2010 08:40:04
Hm, tak výpadek trvá i nadále. Seriozní služby :D
5. 1. 2010 08:40:04
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432413
kraja
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
5. 1. 2010 10:33:57
"problemi"? no to me poser :) A dns furt down :) chjo, nekdy me to, snad uz si s nima poradi sila trhu a lidi zmigrujou jinam :)
5. 1. 2010 10:33:57
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432412
Switch
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
5. 1. 2010 10:37:02
Dobry den, opet a znovu se vam omlouvame za potize zpusobene nefunkcnosti hostingu teprv az dneska nad ranem sem nam podarilo snad plnohodnotne zprovnoznit hosting. Doufam ze vsem bude ted fungovat. Ted k vyvsetleni problemu. Zatim sme se nedopatrali jakym spusobem ale stala se nasledovna vec a to ze se kompletne na vsech nasich serverech prepsala prava systemovych souboru. Tento problem ovsem urichlil nase plany prestoupit na nove servery a novy systemy. Rad bych podotknul ze pokud vam neco nini nepujde, prosim napiste maila na podporu@bfsolutions.cz problemi se budou resit postupne. Tim ze budete doslova bombardovat podporu na komunikacnich klinetem neurychlite opravu. Dekuji za pochopeni.
Toz to je masakr :D :D :D :D :D
5. 1. 2010 10:37:02
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432411
A.L.
verified
rating uzivatele
(31 hodnocení)
5. 1. 2010 11:11:52
No jo a to jsem se styděl za svou češtinu, ale když čtu toto tak se už fakt musím smát :D
5. 1. 2010 11:11:52
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432410
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 1. 2010 11:29:08
On je sice Lukáš slovák, ale tak má psát slovensky. I když myslím, že problémI se píše stejně všude :)
5. 1. 2010 11:29:08
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432409
Aleš
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
5. 1. 2010 11:39:27
Lukáš se už neudržel, a jen napsal to podstatné. Bohužel neoplývá přílišným nadáním pro jazyk český.
Vážení klienti BF Solutions
Jistě jste všichni, nebo přinejmenším většina z Vás během noci a dneška zaznamenali výpadek našich služeb. Momentálně sami neznáme příčinu, proč se během krátké chvíle přepsala veškerá práva systémových souborů. Nicméně je v plánu přechod na jiné servery.
Tento výpadek nás nesmírně mrzí a omlouváme se našim klientům.
Chtěl bych zdůraznit, že když hoří, je lépe raději hasit. Bombardováním podpory se požár neuhasí, tudíž se zvolila varianta : " Všem prospěje, když bude požár co nejrychleji zlikvidován, guláš si dáme až potom". Tedy pokud naše nereakce na jeden dotaz, proč to nejede, když to nejede.....................
Mohou se objevovat problémy, už jich bylo vyřešeno dost, takže hlavní problém byl odstraněn a pokud máte problémy, kontaktujte Nás prosím na podpoře
S pozdravem
Svět ve vašem pokoji - svet vo vašej izbe - š te ta i fan ten............ hlavně, že to jede
5. 1. 2010 11:39:27
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432408
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 1. 2010 12:34:04
Kleopatra: :D :D :D takový email bych chtěl dostat :)
5. 1. 2010 12:34:04
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432407
Napsal Kleopatra;427739
... Samozřejmě je schánka po multihostingu a supi už krouží.
Gransy, Subreg má taky hostingy, ale hodně drahý. Lukáš má levno, což je taky kritérium....
Ja konstatoval jen ty DNSka. Multihosting tady ani nenabizim, pac vim ze nase nabidka je cenove uplne jinde :) A vim i proc takova je, a klienty s tema tarifama mame taky.
5. 1. 2010 13:55:27
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432406
kraja
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
5. 1. 2010 15:14:56
Napsal Kleopatra;427739
Jo, je to nemilé, ale nějak tomu nepomůžu, když budu řvát. To si nechme na potom, až to pojede. Samozdřejmě je schánka po multihostingu a supi už krouží.
Gransy, Subreg má taky hostingy, ale hodně drahý. Lukáš má levno, což je taky kritérium.
Hlavně at to jede, pak se uvidí
Gransy ma sice taky hosting, a ja taky. A urcite drazsi nez bfsolution. Ani nenabizime multihosting. Jestli to spis nebude tim, ze v ceskych podminkach vime, proc ho nenabizime, a protoze jsme si ty ceny nevycucali uplne z prstu...
Ne, opravdu nechci konkurovat bfhostingu, ani multihostingem, ani cimkoli jinym, a myslim ze gransy a kupa dalsich v CR taky ne.
Nase klienty totiz zajima, jestli a jak jim to jede, a vypadnout jim server na pul dne je pro ne zasadne horsi ztrata nez to, jestli zaplati za hosting 10 nebo 100 korun za mesic. To je jim totiz vetsinou uplne jedno.
Napsal Bacon;427741
Je levno, ale za ty peníze to provozovat nejde. Stačí mi vyjádření ve stylu "hosting ten není schopen mě uživit" a o "lítání po providentech" se radši ani nezmiňuju.
Jasně, taky jsem šel po ceně, stejně jako vy ostatní, kdo u BF hostují. Ale když je to s tím hostingem tak nahnuté, tak doporučuju minimálně dělat často zálohy.
Ja vam doporucim neco jineho nez delat caste zalohy. A to neletet priste po nejnizsi cene a vybirat hosting treba i podle toho, jak dlouho je na trhu a kolik ma klientu. Nerikam, ze se tim nemuzete spalit, stejne tak nerikam, ze vsechny male/nove hostingy jsou spatne, naopak rada malych hostingu nabidne individualnejsi pristup a sluzby, ale presto stoji za to zamyslet se, jestli to vubec za ty ceny poskytovat jde.
Nejde jen o to mit data, ale i funkcnost webu. A v te vam zalohovani rozhodne nepomuze (snad jen pri obnovovani dat na jiny hosting, az nebude odkud vzit puvodni, to je vetsinou rychlejsi nez psat skripty znovu).
5. 1. 2010 15:14:56
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432405
pr0gr4mm3r
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
5. 1. 2010 15:41:24
Nicméně je v plánu přechod na jiné servery.
Začni dělat pořádný systém a ne tu patlaninu, co tady předvádíš.
Nemáš hotovou administraci, bavil jsem se s tebou o hodně věcech jak máš řešené, a normálně známé řešení nepoužíváš, radši napíšeš nějaký paskvil.
Řekl bych, že v serverech chyba nebude.
Hostuju u tebe skoro půl roku, a jediný vývoj vidím možnost přidání si vlastního ftp. Toť vše?
Subdomény fungují pouze bez www, při zadání s www nefungují. Je mi jedno, jestli je obecný návrh subdomény automaticky bez www, já vím, že uživatelé tam www cpou a chci aby to fungovalo. Řekl jsi, že to během 2 dnů upravíš, trvalo ti to měsíc, a skončilo to tak, že www přesměruješ na bez www.
A neříkej, žes odmaturoval ze slovenštiny. Měkké a tvrdé I/Y se píše v 95% případů stejně i v češtině (problémi). Bavili jsme se tady o kravaťácích, kteří neumí techniku, ale mají velkou hubu. Ty neumíš asi ani jedno. Hosting na prd, a neumíš se ani vyjadřovat.
5. 1. 2010 15:41:24
https://webtrh.cz/diskuse/bfsolutions-nechodi-maily-nenacita-se-backend/strana/2/#reply432404
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit