Zadejte hledaný výraz...

Avinash Kaushik – Webová analytika 2.0

CPress vydal v českém překladu knihu od jednoho z webanalytických guru, Avinashe Kaushika
Webová analytika 2.0 - Kompletní průvodce analýzami návštěvnosti
Knihu jsem nečetl, ale pokud je alespoň tak dobrá jako jeho blog, určitě stojí za to.
22. 2. 2011 23:16:31
https://webtrh.cz/diskuse/avinash-kaushik-webova-analytika-2-0#reply612304
díky za info, v nejbližší době objednám
23. 2. 2011 00:35:02
https://webtrh.cz/diskuse/avinash-kaushik-webova-analytika-2-0#reply612303
pavel jašek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
14. 3. 2011 13:56:53
Martine, děkuji za zpropagování knihy.
Podílel jsem se na českém překladu a myslím, že kniha je dost nadupaná znalostmi. Pokud ovšem pravidelně čtete Kaushikův blog, některé texty vám budou povědomé. Po vydání knihy některé části zrecykloval do blogspotů. To ale nijak nesnižuje kvalitu knihy, přínosných částí je tam opravdu spousta.
Pokud budete mít někdo otázku ohledně té knížky, neváhejte se mi ozvat klidně i do soukromé zprávy.
14. 3. 2011 13:56:53
https://webtrh.cz/diskuse/avinash-kaushik-webova-analytika-2-0#reply612302
Vendik
verified
rating uzivatele
14. 3. 2011 14:07:47
Objednáno, díky za tip...
14. 3. 2011 14:07:47
https://webtrh.cz/diskuse/avinash-kaushik-webova-analytika-2-0#reply612301
Čeština nemá veškerou terminologii pro tenhle nový obor, takže v obsahu vidím ponechané třeba "clickstream data" nebo "engagement".
Jaké další problémy jste, Pavle, řešili při překládání?
14. 3. 2011 14:20:17
https://webtrh.cz/diskuse/avinash-kaushik-webova-analytika-2-0#reply612300
pavel jašek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
3. 4. 2011 18:32:33
Ano, engagement a podobné výrazy byly náročné. Zkoušeli jsme spolu s nakladatelstvím něco vymyslet, leckdy jsme ale museli ustoupit více užívanému pojmu či standardu, který mají v nakladatelství.
Tím se do toho kupodivu musely vnést i pojmy jako klepnutí - místo kliknutí, které bych já preferoval.
Pokud se podívám na další termíny, které dělaly dost problémů, tak jsou to namátkou:
- accuracy, precision
- Competitive Intelligence - čistě konkurenční zpravodajství by neposloužilo
- klasické pojmy jako dashboard, report
- garbage in - garbage out
- gut-driven company
- HiPPO = Highest Paid Person's Opinion. Zkoušel jsem vymyslet nějakou českou obdobu, něco jako HROCh = Hrozně Rozumná Osoba Chytračí, ale to není ono :-)
- insight
- online experience
- Trinity strategy
- Multiplicity strategy
3. 4. 2011 18:32:33
https://webtrh.cz/diskuse/avinash-kaushik-webova-analytika-2-0#reply612299
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit