Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Aplikace chatu pro podporu – máte zkušenosti s foxydesk.cz?

hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
21. 7. 2017 15:18:23
Martina Jaro: vetsina lidi hostuje aplikace na svych hostinzich, webnode je v podstate domena minifirmicek, mala cast internetu :) Nicmene kdyby byl foxydesk opravdu poctiva firma, penize by vam po tomto nedorozumneni proste vratil a mohla byste vyuzit sluzeb konkurence, to je taky otazka jestli jste je o to zadala nebo tu ted jen kricite a pritom vlastne nemate proc :)
21. 7. 2017 15:18:23
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259975
SoNNy
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
21. 7. 2017 15:58:09
Napsal Martina Jaro;1400134
FOXYDESK: bohužel, nemáte pravdu, platit u Vás hosting pro aplikaci není POUZE doplňková služba, ale NUTNOST. Zejména pro všechny uživatele, kteří mají např. webové stránky pod Webnode a pravděpodobně i pod jinými hostingy podobného typu. Klient který používá tak jako já služby Webnode, tak musí pak platit hosting pro Vaši aplikaci u Vás. (nebo jinde), protože jednoduše dát aplikaci pod Webnode zdarma prostě nejde..
A tuto skutečnost budoucím zákazníkům nesdělujete, alespoň u mne jste to neudělal. Mám uložené emaily, kde píšete, že vložit aplikaci na Webnode není problém, ale jako zkušený odborník by jste měl vědět, že to problém je, že Webnode nedává přístup je jejich servery. nebo by jste mne měl alespoň dopředu upozornit na fakt, že budete potřebovat od Webnode přístup na server, já bych zjistila že to není možné a bylo by po "obchodě". Takto jsem věřila Vašim slovům, že nic není problém, ale nebyla to pravda. Bohužel. A 2199 kč jsem vyhodila do kanálu... respektive Vám.
Platit u nás hosting rozhodně nutnost není, tak jak jsem vám již několikrát vysvětloval v e-mailech. Nicméně pro provoz aplikace je potřeba vlastní hosting (což považujeme i za jednu z našich výhod). Moc ale nechápu, proč říkáte, že tuto skutečnost zákazníkům nesdělujeme.
Máme to napsané:
1) v ceníku (v části jaké jsou minimální požadavky na provoz)
2) v manuálu (v části "Co budu potřebovat k provozování Foxydesku?")
3) v košíku
4) přímo na úvodní stránce
5) v obchodních podmínkách
Co se týče vložení chatu na webnode, tak zde problém opravdu není. Máme dokonce na webu detailní manuál, jak toho docílit. Stále ale platí to, že administrace aplikace musí být někde reálně nainstalovaná.
21. 7. 2017 15:58:09
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259974
Martina Jaro
verified
rating uzivatele
21. 7. 2017 18:19:25
Aleš Jiříček: Možná se Vy a já pohybujeme každý v jiném "světě", v jiné skupině lidí. Tam kde se pohybuji já, tak tam naprostá většina lidí platí pro své weby hosting a nemají svůj vlastní. (jedná se o sféru fotografů, modelek, malířů, to jest ne velké firmy, ale mini-pidi živnostníci.) Můj web, např: www.MartinaJaro.com Takže moje zkušenost je opačná než Vaše - lidi si platí hosting - a snad z tohoto důvodu nejsme všichni špatní.
K Vašemu dotazu - ano, požádala jsem o vrácení peněz, ale bylo mi řečeno, cituji: "Platbu vám ale bohužel nevrátíme - je to v rozporu z našimi obchodními podmínkami, se kterými jste při objednání souhlasila." ( přitom jsem ale obchodní podmínky ani neviděla, bylo mi pouze emailem posláno číslo účtu a částka kterou mám zaplatit, žádné "odkliknutí" obchodních podmínek se nekonalo. ) A dále mi bylo napsáno, že pokud se mi to nelíbí, tak se mám obrátit na jejich advokáty... což asi běžný člověk v takové situaci neudělá, pro tak malou částku, škoda času a nervů. Už jsem se s tím nějak smířila, jen jsem se chtěla podělit o moje zkušenosti s Foxydesk, pro uživatele, kteří si jako já platí někde hosting, protože taková skupina lidí existuje.
21. 7. 2017 18:19:25
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259973
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
21. 7. 2017 19:06:03
Všechno co jste vyjmenovala jsou ukázkové minifirmicky, Webnode jenavic těžkej low end ale pro ty minifirmicky hold dostačující, ale platí co jsem napsal, malá velmi malá část internetu ... Neberte to osobně, jen jako mírná obhajoba foxydesk, proč to nezdůrazňuje, asi nejste v pomyslné cílové skupině... Nicméně říct na to z jste souhlasila s podmínkami a peníze si nechat je fakt joke :) takhle se k zákazníkovi prostě nechová,jen další odpadní firma, co se k zákazníkovi chová jako ke psu. Docela smutné...
Navíc ještě spameri
21. 7. 2017 19:06:03
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259972
Martina Jaro
verified
rating uzivatele
21. 7. 2017 19:58:40
Aleš Jiříček: Ano, máte pravdu, asi nejsem cílová skupina, jak píšete..:-) Ale pokud stejnou blbost - koupit si aplikaci Foxydesk 1499kč plus odbornou instalaci za 700kč. Pokud toto udělá jako já dalších pouhých např. 200 lidí.... tak to je 200 x 2199kč to je celkem 439 800 kč a to už jsou slušný "drobný". Možná proto mají třeba dobře udělané "obchodní podmínky" a rychle mluví o právnících.
Můj názor je, pokud by firma byla férová ( což jejich technik neustále férovost zdůrazňoval ), tak mi vrátí třeba symbolicky jen polovinu zaplacené částky.
PRO FOXYDESK: Co myslíte, Vy, zástupci a majitelé FOXYDESK, pan Petr Lišák, atd? Určitě to pane Lišák vše zde pročítáte, tak se můžete klidně vyjádřit, dříve jste byl hodně komunikativní, ale teď nějak mlčíte... Mimochodem, pane Lišák, Vaše jméno je tolik lišácké jako celý Foxydesk, asi nejde o pravé jméno, že? :-)
21. 7. 2017 19:58:40
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259971
Foxydesk.cz
verified
rating uzivatele
21. 7. 2017 20:06:51
Vážená paní Jarošová,
chápu, že hlavním smyslem vašich příspěvků je nás poškodit, nicméně chtělo by to být alespoň trochu objektivní.
Vůbec například nepíšete, že jsme se vám snažili vyjít vstříc a nabídli vám umístění aplikace k nám na server na rok zdarma. Za tu dobu byste třeba již měla k dispozici nějaký hosting a nebyl by problém to tam přehodit. Ohledně toho vašeho tvrzení, že zákazníkům nesdělujeme potřebu hostingu, tak to máme uvedeno:
1) v ceníku (část "Jaké jsou minimální požadavky na provoz")
2) v manuálu (část "Co budu potřebovat k provozování Foxydesku?")
3) v košíku
4) v obchodních podmínkách
5) na úvodní straně webu
6) V celé části "Instalace foxydesku"
když už tady vypisujete ty maily, moc se mi nezdá vaše tvrzení, že jsme vám řekli, ať se obrátíte na naše advokáty, pokud se vám to nelíbí . To je docela vtipné, protože jste to byla právě vy, kdo se oháněl advokátem hned ve vašem prvním e-mailu viz. Pokud Vaši reakci neobdržím s informací ještě dnes, kdy mi hodláte peníze vrátit zpět, tak se zítra obrátím na mého advokáta.
Ale věřím, že to snad nebude potřeba.
Na to jsme vám akorát poslali: Pokud máte nějaké připomínky k uzavřené smlouvě či obchodním podmínkám. Obraťte se prosím rovnou na: XXX - jsou autoři našich obchodních podmínek a zajištují nám právní servis.
@Aleš Jiříček
Moc nechápu, proč vám dodržování uzavřené smlouvy připadá jako takový joke. Navíc v tomto případě kdy instalační balíček aplikace posíláme ihned po připsání peněz na účet a reklamační proces je poměrně složitá věc. Není podle mě korektní, že tady vynášíte soudy bez toho, aniž byste znal veškerá specifika a celou naši konverzaci.
S paní Jarošovou jsme po celou dobu jednali trpělivě a s úctou (těch e-mailů bylo opravdu dost). Snažili jsme se jí vyjít vstříc a nabízeli možná východiska - bohužel z druhé strany se k nám dostaly tak akorát výhružky a nepochopení. Více k tomu nemám asi co říct.
Upřímně, v mnoha věcech vycházíme klientům vstříc - ať už se jedná o podporu či řešení problémů. V několika případech jsme platbu i vraceli, i když na to neměli nárok - prostě ten člověk požádal slušně a lidsky. Tady to ale už z principu odmítám - nepřijde mi adekvátní vyhrožovat a dávat nějaká ultimáta, následně všechno psát na webtrh.
21. 7. 2017 20:06:51
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259970
Martina Jaro
verified
rating uzivatele
21. 7. 2017 20:40:50
FOXYDESK: Vezmu to postupně..
- Hosting na jeden rok zdarma je mi k ničemu - protože co pak ty další následující roky?
- Nechci odcházet od Webnode, jsem tam spokojená a nechci mít jiný hosting, nebo svůj server.
- Chtěla jsem jen to, co mi pan Lišák od začátku psal v jeho emailech - aplikace plus instalace. Vše bez problému na Webnode, jak mi bylo řečeno písemně. ( mohu Vám emaily přeposlat.) Jen jedna platba. Nic víc, Nic míň.
- Váš manuál jsem nepročítala - spoléhala jsem na odborná slova a emaily pana Lišáka ( pán byl před mojí platbou dost komunikativní, což jsem byla jako laik ve Vašem odborném světě ráda. ).
- Nákupní košík na Vašem webu jsem nepoužila, byl mi poslán jen email, jakou částku mám zaplatit a na jaký účet.
- Obchodní podmínky jsem neodklikla, protože právě informace k platbě mi byly zaslány jen emailem. ( ale chápu, asi moje blbost, měla jsem si je pročíst. )
- Píšete o nepochopení - já jsem myslím pochopení měla, když jsem se situaci s přístupem na Webnode snažila řešit také sama a nenechávala jsem vše na Vašem technikovi. Ať Vám dá přečíst ty emaily, kde jsem se snažila situaci vyřešit sama s Webnode. ( Když už pročítáte moje emaily, tak prosím všechny. )
Moje zkušenosti s Foxydesk jsou tady hlavně pro lidi - obyčejný - co nemají svůj vlastní server jako já.
A nejsou pro Vás tedy asi tou cílovou skupinou, jak tu již zazněl názor.
A myslím, že Webtrh je o zkušenostech s produkty, atd.. tak proč tu nemít různé názory.... o tom je přece demokracie, nebo ne?
PS: PRO ÚPLNOST DODÁVÁM.... s nabídkou aplikace Foxydesk jsem byla oslovena emailem. Proto veškerá komunikace a objednávka byla pak emailem a nešla jsem na nákupní košík na jejich webu, obchodní podmínky, atd. Protože jsem věřila slovům odborníka, který mi psal, že stačí jen jedna platba, že instalace na Webnode není problém, že technik to nainstaluje za 2 minuty, atd.... škoda, že to dopadlo tak, jak dopadlo.
21. 7. 2017 20:40:50
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259969
Martina Jaro
verified
rating uzivatele
21. 7. 2017 22:28:40
SALAMMAN: Nevím, zda by mi byl live chat přínosem - to jsem právě chtěla vyzkoušet.:-) Neboť mne zaujala ona lákavá nabídka která mi přišla emailem - jedna platba a nic víc, žádný problém s instalací - technik vše udělá. Byla jsem naivní - teď už to vím.
PS: Děkuji za názor a podporu.
21. 7. 2017 22:28:40
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259968
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
21. 7. 2017 22:39:58
Foxydesk.cz: karma je zdarma. Spam hold vede i k nasranejm a neprijemnejm zakaznikum :) mate co jste chteli... Jinak vratit penize kdyz nedodate sluzbu je proste slusnost, sami vidite kam vede to, kdyz to neudelate, a to i kdyz druha strana slusna neni (a predevsim pak, pac je jistota ze je to problemovej zakaznik co to tak nenecha)... Amateri...
21. 7. 2017 22:39:58
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259967
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
17. 10. 2017 14:28:55
Napsal Aleš Jiříček;1400213
Foxydesk.cz: karma je zdarma. Spam hold vede i k nasranejm a neprijemnejm zakaznikum :) mate co jste chteli... Jinak vratit penize kdyz nedodate sluzbu je proste slusnost, sami vidite kam vede to, kdyz to neudelate, a to i kdyz druha strana slusna neni (a predevsim pak, pac je jistota ze je to problemovej zakaznik co to tak nenecha)... Amateri...
Je to tak, foxydesk je strašný spamer. Když jim člověk neodpoví na jejich "úžasnou nabídku" tak tě spamují dalšími maily s vynucováním si odpovědí. Ikdyby foxydesk měl super apku snů, tak už z principu s tímto přístupem bych si od nich nikdy nic nepořídil.
17. 10. 2017 14:28:55
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259966
Fik
verified
rating uzivatele
6. 11. 2017 08:57:19
Zas rozesílá spamy.
Co to je za business model firmy takto otravovat?
6. 11. 2017 08:57:19
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259965
Jan
verified
rating uzivatele
24. 1. 2018 14:32:40
Koukejte jak se dělá Marketing - https://ibb.co/fivKbw
24. 1. 2018 14:32:40
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259964
ÚOOÚ?
24. 1. 2018 16:51:16
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259963
Tomens
verified
rating uzivatele
26. 1. 2018 11:32:31
Napsal WSE;1363832
Zdravím,
na webu máme nahozené jako dnes asi velká většina společností chatovací okno podpory. Využíváme už nějakou delší dobu Smartsupp a jejich další služby Smartlook, která na to ale není navázaná tak případná změna nebolí.
Včera kolega posílal odkaz na nějakou novou službu foxydesk.cz. Lákají uživatele na možnost více si chat přizpůsobit, mít aktivních neomezený počet operátorů najednou (plus mnoho dalšího) a hlavně na to, že jim zaplatíte jednorázový poplatek a oni za něj garantují doživotní upgrade a údržbu. To mě samozřejmě odrazuje ale nabízí funkce, které u konkurence platíme v nejvyšší možné variantě a nějaká úspora to teda je :).
Spíše mi jde o zkušenost někoho kdo tu službu reálně používá ? Mám trochu obavu o něco, kde platím jednorázově a někdo mi řekně, že to bude "doživotně" v pohodě a vylepšováno.
Díky za názor
PS: se současnou službou jsme spokojeni je to jen průzkum trhu
Zcela unikátní službou, která umí navíc hlasové a video hovory na jedno kliknutí je AtomRTC.com
26. 1. 2018 11:32:31
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259962
Sam
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
12. 2. 2018 11:48:37
Napsal WSE;1438563
Koukejte jak se dělá Marketing - https://ibb.co/fivKbw
Už několikrát jsme jako firma, ve které pracuji, žádali pana Lišáka aby přestal spamovat naše klienty... Bez odpovědi... Nedokázal ani pochopit, že využívají uzavřený redakční systém a technicky jeho chat ani využít nemůžou.. Nakonec se mu povedlo jednoho přesvědčit aby si chat koupil, no nyní bude asi veselo :D
12. 2. 2018 11:48:37
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz/strana/2/#reply1259961
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit