Zadejte hledaný výraz...

Aplikace chatu pro podporu – máte zkušenosti s foxydesk.cz?

Jan
verified
rating uzivatele
15. 2. 2017 16:40:04
Zdravím,
na webu máme nahozené jako dnes asi velká většina společností chatovací okno podpory. Využíváme už nějakou delší dobu Smartsupp a jejich další služby Smartlook, která na to ale není navázaná tak případná změna nebolí.
Včera kolega posílal odkaz na nějakou novou službu foxydesk.cz. Lákají uživatele na možnost více si chat přizpůsobit, mít aktivních neomezený počet operátorů najednou (plus mnoho dalšího) a hlavně na to, že jim zaplatíte jednorázový poplatek a oni za něj garantují doživotní upgrade a údržbu. To mě samozřejmě odrazuje ale nabízí funkce, které u konkurence platíme v nejvyšší možné variantě a nějaká úspora to teda je :).
Spíše mi jde o zkušenost někoho kdo tu službu reálně používá ? Mám trochu obavu o něco, kde platím jednorázově a někdo mi řekně, že to bude "doživotně" v pohodě a vylepšováno.
Díky za názor
PS: se současnou službou jsme spokojeni je to jen průzkum trhu
15. 2. 2017 16:40:04
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259990
Sam
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 2. 2017 18:15:33
Ahoj,
s foxydesk zkušenosti nemám, ale pokud si děláš průzkum a narazil by jsi na olark tak klidně napiš, právě ten používáme v práci.
15. 2. 2017 18:15:33
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259989
Foxydesk.cz
verified
rating uzivatele
15. 2. 2017 18:43:57
Dobrý den,
je to tak, jak píšete. Za jednorázovou cenu si od nás pořídíte kompletní aplikaci včetně aktualizací zdarma. Další vývoj se financuje z nově prodaných licencí - zatím jsme jen v ČR, ale plánujeme expandovat, takže bude chvíli trvat, než vyčerpáme potenciální zákazníky :). Dalším krokem bude také nabízení stavajícím zákazníkům možnost rozšíření pro náročnější uživatele - plánujeme opravdu pěkné funkce, které budou sahat spíš do analytiky a marketingu než do zákaznické podpory. Každopádně samotné aktualizace již stávajícího rozhraní budou zdarma - během následujících měsíců máme v plánu přidat např. vlastní mobilní aplikaci, která již je téměř hotová (žádná free IM verze typu Pidgin jako u konkurence). Nicméně pokud se stane, že by projekt nedej bože skončil, tak by vás to stejně moc neovlivnilo, protože je aplikace umístěná u vás a ke svému provozu nepotřebuje třetí stranu :).
15. 2. 2017 18:43:57
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259988
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 2. 2017 21:13:56
Dobrý den,
mohu se zeptat, z čeho budete financovat vývoj, až jak zde píšete "vyčerpete potenciální zákazníky", když se zřeknete měsíčních paušálů? Jasně, asi to myslíte dobře, seženete peníze do začátku, nabídnete dobrou službu za malé peníze, ale co dál? Až utratíte všechny prachy ... co dál? Zavřete krám? Takové služby jsem již také platil a všechno to dopadlo stejně. Já prostě nevěřím, že se jakýkoliv takový projekt obejde bez programátorů, propagace atd a to chce stálý přísun peněz.
15. 2. 2017 21:13:56
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259987
livem
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
15. 2. 2017 23:01:34
Tych live chatov su mraky ... konkurencia je vysoka. Self hosted script je pre mna killer feature, ktora to odlisi od ostatnych rieseni (pokial vsetko funguje jak ma :)) ). Ale predpokladam, ze pre vacsinu ludi to zas bude problem, lebo si to musia nainstalovat a tak.
A self hosted script, ktory pouzivam dlhe roky je napr. https://sendy.co/ na rozosielanie mailov ... nezda sa, ze by na vyvoj peniaze nemali.
15. 2. 2017 23:01:34
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259986
Foxydesk.cz
verified
rating uzivatele
16. 2. 2017 11:22:11
Napsal beraniste;1363925
Dobrý den,
mohu se zeptat, z čeho budete financovat vývoj, až jak zde píšete "vyčerpete potenciální zákazníky", když se zřeknete měsíčních paušálů? Jasně, asi to myslíte dobře, seženete peníze do začátku, nabídnete dobrou službu za malé peníze, ale co dál? Až utratíte všechny prachy ... co dál? Zavřete krám? Takové služby jsem již také platil a všechno to dopadlo stejně. Já prostě nevěřím, že se jakýkoliv takový projekt obejde bez programátorů, propagace atd a to chce stálý přísun peněz.
Zdravím. Upřímně, nepředpokládám, že ani potencionální zákazníky vyčerpáme. S dnešním trendem desetitisíců nových firem a webů za měsíc ... a to jen v ČR. Navíc jak jsem říkal, nebudeme se zaměřovat jen na ČR, plánujeme expandovat. Myslím si tedy, že je to reálně udržitelný model a další vývoj se zaplatí. Skvělým příkladem je již zmiňované Sendy a podobné selfhosted aplikace. Dle vašeho tvrzení by autoři těchto věcí např. z Envata neměli co jíst :), opak je ale pravdou. Navíc jak jsem říkal, plánujeme zařadit i rozšiřující moduly pro náročnější uživatele, což se určitě prodává lépe již vytvořené klientele.
16. 2. 2017 11:22:11
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259985
Jan
verified
rating uzivatele
16. 2. 2017 14:35:52
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Rozumím tomuto business modelu i když upřímně nechápu jak je možné jej dlouhodobě udržet. Vzhledem k tomu, že jsme technologická (vývojová) firma tak vím jaké mohou nastat problémy a kolik lidí je třeba aby se projektu účastnilo a to i bez ambic jít do zahraničí.
Tím, že si to dáme k sobě tak samozřejmě máme jisté záruky a za cenu, kterou požadujete mi stačí aby to fungovalo 3 měsíce a investici máme zpět. Máte nějaký referenční seznam klientů kde se na Vaše řešení dá podívat ?
+ v patičce máte "Buďte se našim partnerem" a link Vám nefunguje -> #
Děkuji
16. 2. 2017 14:35:52
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259984
Také jsem se na vaše řešení díval, ale nezjistil jsem následující:
- lze nějak přes API doplnit údaje jako e-mail a jméno návštěvníka, pokud ho znám?
- umíte notifikace v prohlížečích, podobně jako tawk.to?
- aplikace bude i pro Windows Mobile 10?
16. 2. 2017 15:10:00
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259983
Foxydesk.cz
verified
rating uzivatele
16. 2. 2017 15:33:52
Napsal WSE;1364130
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Rozumím tomuto business modelu i když upřímně nechápu jak je možné jej dlouhodobě udržet. Vzhledem k tomu, že jsme technologická (vývojová) firma tak vím jaké mohou nastat problémy a kolik lidí je třeba aby se projektu účastnilo a to i bez ambic jít do zahraničí.
Tím, že si to dáme k sobě tak samozřejmě máme jisté záruky a za cenu, kterou požadujete mi stačí aby to fungovalo 3 měsíce a investici máme zpět. Máte nějaký referenční seznam klientů kde se na Vaše řešení dá podívat ?
+ v patičce máte "Buďte se našim partnerem" a link Vám nefunguje -> #
Děkuji
Fungovat 3 měsíce určitě budeme :). Stále si stojím za tím, že je to udržitelný business model a zájem o aplikaci v poslední době tomu nasvědčuje. Kdybychom zvolili stejný přístup jako X dalších aplikací, kterých je opravdu jako máku, nemělo by to smysl.
Naše řešení využívá např. Darkoviny.cz, Luxusnipradlo.cz, K-sports.cz
Děkuji za připomínku, partnerský program jsme ještě nespustili, tak odkaz ještě nefunguje.
Napsal Whispere;1364134
Také jsem se na vaše řešení díval, ale nezjistil jsem následující:
- lze nějak přes API doplnit údaje jako e-mail a jméno návštěvníka, pokud ho znám?
- umíte notifikace v prohlížečích, podobně jako tawk.to?
- aplikace bude i pro Windows Mobile 10?
- zatím to lze pouze ručně v administraci u daného návštěvníka. Tuto funkci chceme zautomatizovat
- Ano, máme notifikace zvukem i notifikace na plochu z prohlížeče
- Pro Windows 10 mobile zatím neplánujeme
16. 2. 2017 15:33:52
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259982
Napsal Foxydesk.cz;1364143
- Ano, máme notifikace zvukem i notifikace na plochu z prohlížeče
Jak funguje ta notifikace na plochu? Přes websockety? Přijde i když je zrovna vaše stránka s administrací chatu vypnutá?
A jak ji zapnu? Nikde jsem nic takového u vás v administraci nenašel.
16. 2. 2017 16:20:54
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259981
Foxydesk.cz
verified
rating uzivatele
24. 2. 2017 15:32:09
Napsal Whispere;1364164
Jak funguje ta notifikace na plochu? Přes websockety? Přijde i když je zrovna vaše stránka s administrací chatu vypnutá?
A jak ji zapnu? Nikde jsem nic takového u vás v administraci nenašel.
Funguje to jako notifikace přes prohlížeč. Úplně stejně jako např. GMAIL. Dá se to povolit např. při prvním přihlášení do administrace. Je možné, že jste to odmítl - doporučuji tedy vymazat cache, popř. se přihlásit v anonymním okně.
24. 2. 2017 15:32:09
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259980
Martina Jaro
verified
rating uzivatele
21. 7. 2017 09:39:05
Píšete, cituji: " ...protože je aplikace umístěná u vás a ke svému provozu nepotřebuje třetí stranu. " A jak by se to řešilo u klientů, kteří si platí hosting pro aplikaci Foxydesk u Vás, 600kč za rok? V tomto případě přece pak neplatí, že by klient nebyl vázaný na třetí stranu, protože je s aplikací vázaný u Vás a platí hosting pro aplikaci u Vás.... Takže jak je to s tou třetí stranou....?
21. 7. 2017 09:39:05
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259979
Martina Jaro
verified
rating uzivatele
21. 7. 2017 09:42:31
FOXYDESK, píšete, cituji: " ...protože je aplikace umístěná u vás a ke svému provozu nepotřebuje třetí stranu. " A jak by se to řešilo u klientů, kteří si platí hosting pro aplikaci Foxydesk u Vás, 600kč za rok? V tomto případě přece pak neplatí, že by klient nebyl vázaný na třetí stranu, protože je s aplikací vázaný u Vás a platí hosting pro aplikaci u Vás.... Takže jak je to s tou třetí stranou....?
21. 7. 2017 09:42:31
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259978
Foxydesk.cz
verified
rating uzivatele
21. 7. 2017 11:11:56
Napsal Martina Jaro;1400038
FOXYDESK, píšete, cituji: " ...protože je aplikace umístěná u vás a ke svému provozu nepotřebuje třetí stranu. " A jak by se to řešilo u klientů, kteří si platí hosting pro aplikaci Foxydesk u Vás, 600kč za rok? V tomto případě přece pak neplatí, že by klient nebyl vázaný na třetí stranu, protože je s aplikací vázaný u Vás a platí hosting pro aplikaci u Vás.... Takže jak je to s tou třetí stranou....?
Dobrý den,
je to přesně tak jak píšete, pokud klient využije naši doplňkovou službu umístění aplikace na náš server, je samozřejmě vázaný na třetí stranu - tedy na nás. Je ale nutné zdůraznit, že se jedná pouze o doplňkovou službu, které může klient využít či nikoliv. Je to určeno primárně pro lidi, kteří mají např. e-shop v pronájmu a nemají tak přístup na vlastní server či hosting. Pokud nebudete chtít využívat náš server, můžete si vybrat z desítek hostingů, které jsou momentálně na trhu. Většina těchto klientů ale volí nás, protože to vyjde levněji a nemusí řešit instalaci, aktualizace, apod.
21. 7. 2017 11:11:56
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259977
Martina Jaro
verified
rating uzivatele
21. 7. 2017 14:23:13
FOXYDESK: bohužel, nemáte pravdu, platit u Vás hosting pro aplikaci není POUZE doplňková služba, ale NUTNOST. Zejména pro všechny uživatele, kteří mají např. webové stránky pod Webnode a pravděpodobně i pod jinými hostingy podobného typu. Klient který používá tak jako já služby Webnode, tak musí pak platit hosting pro Vaši aplikaci u Vás. (nebo jinde), protože jednoduše dát aplikaci pod Webnode zdarma prostě nejde..
A tuto skutečnost budoucím zákazníkům nesdělujete, alespoň u mne jste to neudělal. Mám uložené emaily, kde píšete, že vložit aplikaci na Webnode není problém, ale jako zkušený odborník by jste měl vědět, že to problém je, že Webnode nedává přístup je jejich servery. nebo by jste mne měl alespoň dopředu upozornit na fakt, že budete potřebovat od Webnode přístup na server, já bych zjistila že to není možné a bylo by po "obchodě". Takto jsem věřila Vašim slovům, že nic není problém, ale nebyla to pravda. Bohužel. A 2199 kč jsem vyhodila do kanálu... respektive Vám.
21. 7. 2017 14:23:13
https://webtrh.cz/diskuse/aplikace-chatu-pro-podporu-mate-zkusenosti-s-foxydesk-cz#reply1259976
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit