Zadejte hledaný výraz...

Animovaný banner Seznam vs Adwords – jak na více odkazů v banneru ?

Jan Vašík
verified
rating uzivatele
3. 12. 2010 18:03:18
Zdravím všechny, rád bych se zeptal zdali někdo nevíte, jak je vytvořen banner, který se objevuje na HP seznamu pod přihlášením k mailu..? (screen níže)
Jinými slovy, jak lze vytvořit takovýto banner (třeba konkrétně ten na aukro nebo obecně banner se stejnou funkcionalitou) s více odkazy na produkty na jednom banneru, které samozřejmě vedou na rozdílné cílové URL (pro info: bílé pozadí banneru nelze prokliknout, jako odkaz slouží pouze obrázek a prolinkovaný text pod ním - viz zakroužkování).
Dle mého to v případě totoho banneru flash nebude.
Další věc, jde nějaký obdobně vytvořený banner umístit do systému AdWords?
Z podmínek pro grafické/animované adwords bannery jsem vyčetl, že v případě flash banneru (SWF) musí podporovat parametr clickTAG (viz http://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=cs&answer=26938).
Po kliknutí na banner se přes tento parametr vloží cílová URL zadaná při vytvoření reklamy v systému adwords a uživateli se tak zobrazí cílový web. Tedy myslím si, že v případě, kdy by na flash banneru bylo vícero propagovaných produktů (každy produkt by odkazoval jinam) by se stejně po kliknutí na banner uživatel dostal pouze na cílovou adresu, která se tedy vždy zadává při vytváření reklamy v systému adwords.
Díky za vaše reakce/odpovědi.
3. 12. 2010 18:03:18
https://webtrh.cz/diskuse/animovany-banner-seznam-vs-adwords-jak-na-vice-odkazu-v-banneru/#reply588858
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit