Zadejte hledaný výraz...

Analytics a měření multijazyčného webu

funfactory
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 8. 2011 20:57:32
Mám stránky ve dvou jazycích.
cz
example.com/
example.com/ahoj-svete/
eng
example.com/eng/
example.com/eng/hello-world/
Pokud si vygeneruji dva kódy a každý umístím jen na tu jednu verzi, bude to fungovat? Nebo je nějaké jednodušší řešení jak oddělit web na českou a anglickou část?
Hlavně neříkejte že kanály!
30. 8. 2011 20:57:32
https://webtrh.cz/diskuse/analytics-a-mereni-multijazycneho-webu/#reply672260
Milan Kryl
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
31. 8. 2011 15:19:55
Staci tam dat jediny merici kod a v google analytics si nastavit 2 ruzne profily s filtrem. Do jednoho pujde vse, co ma v url /eng/ a do druheho, co /eng/ nema. Udelej si i treti profil, kde budou data celkova bez jakehokoliv filtru (pro pripad chyby, at neprijdes o data).
31. 8. 2011 15:19:55
https://webtrh.cz/diskuse/analytics-a-mereni-multijazycneho-webu/#reply672259
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
14. 9. 2011 22:58:26
Jste si jistí, že cizokrajní návštěvníci webu budou dobrovolně ťukat do prohlížeče example.com/eng/ ???
Co vám brání mít doménu .cz i .com?
A uvědomujete si bordel, který vznikne v Google Webmaster Tools?
14. 9. 2011 22:58:26
https://webtrh.cz/diskuse/analytics-a-mereni-multijazycneho-webu/#reply672258
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit