Zadejte hledaný výraz...

Analytický brainstorming

RL
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 1. 2014 10:59:45
aneb gram teorie je proteď víc než kilogram praxe.
Situace..je web který bez jakéhokoli většího update či nedej bože alespoň částečné rekonstrukce běží 14 let.
Jaké jsou otázky se které byste si při úvahách o změně kladli?
(odpovědi prozatím nehledám, opravdu jen otázky, jak jejich okruhy, tak ty konkrétní)
díky za váš čas!
! :) a úspěšný rok všem :) !
---------- Příspěvek doplněn 06.01.2014 v 18:56 ----------
nikdo nic?
6. 1. 2014 10:59:45
https://webtrh.cz/diskuse/analyticky-brainstorming/#reply982387
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
7. 1. 2014 14:47:33
Nasadil bych Google Webmaster Tools, Bing Webmaster Tools a Collabim.
Počkal bych, až do nich naskáčou data, další týden bych se jimi probíral
7. 1. 2014 14:47:33
https://webtrh.cz/diskuse/analyticky-brainstorming/#reply982386
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
7. 1. 2014 17:15:45
Brainstorming by měl smysl kdybychom věděli o jaký jde web.
7. 1. 2014 17:15:45
https://webtrh.cz/diskuse/analyticky-brainstorming/#reply982385
RL
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 1. 2014 13:56:27
myslel jsem takové ty vznešené a obecné témata a okruhy, nad kterými se má člověk zamýšlet a idálně s nějakým jedním či dvěma dalšími kroky.
Co je cílem? -návštěvnost?
- komuniíta?
- prodej přidružených věcí?
CMS -stávající - vlastní nebo zrovoznění na WP apod.?
design? - facelift stávajícího?
- úplně nový (např. jen zachovány barvy)? - zhotovení vybraným grafikem či pomocí aukce?
o jaký web jde konkrétně hodím do placu cca. koncem ledna/začátkem února, web je už dost starý nato, aby ještě chvilku fungoval jak funguje..:)
8. 1. 2014 13:56:27
https://webtrh.cz/diskuse/analyticky-brainstorming/#reply982384
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
9. 1. 2014 20:35:52
Zjistit vstupní stránky a klíčová slova. Uvažovat, proč zrovna tyto stránky jsou vstupní a důvod zachovat i po změně. Také bych se mrkl na konverzní cesty a odchody z těchto cest. Dále jaké stránky jsou výstupní a zvážit, čím to je, že jsou výstupní.
---------- Příspěvek doplněn 09.01.2014 v 20:37 ----------
Nebál bych se použít i nějakou heatmapu, nebo aspoň analýzu klikání v GA, aby bylo jasné, na co lidi klikají a jestli na webu "nebloudí".
9. 1. 2014 20:35:52
https://webtrh.cz/diskuse/analyticky-brainstorming/#reply982383
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit