Zadejte hledaný výraz...

Alza – Reklamace – Nějaký nápad?

BAJDULINEK
verified
rating uzivatele
31. 8. 2011 11:07:43
Dobrý den, rád bych se s vámi podělil o fakt snad už neuvěřitelný zážitek s ALZA.CZ, jsou to ty největší lháři a zloději, se kterými jsem se za celý život setkal. Rád bych tady popsal svoji situaci a poslechl si váš názor, jelikož už fakt nevím co dělat.
Zde vám popíši celý průběh reklamace :
1.Reklamace - Notebook mi shořel a zespodu roztekl - vypálená asi 2cm díra. Jen upozorňuji, že kdybych u toho notebooku nebyl, neshořel by asi jen ten pc. Na reklamačním oddělení Alzy mi bylo řečeno, že se s tím ještě nesetkali, a že mi budou co nejdříve vráceny peníze. Samozřejmě mi nikdo peníze nevrátil, místo toho mi byla opravena základní deska a vyměněn propálený kryt.
2. Reklamace - Notebook začal projevovat další závady (dalších 6 závad): nesvítí tlačítko ON/OFF, nesvítí indikátor napájení, v zapnutém stavu se přepíná samovolně do úsporného režimu, při pohybu s nap. adaptérem problikává monitor, po 1 hod. provozu se samovolně vypne, a nejde zapnout další cca 2 hodiny, případně nereaguje tlačítko ON/OFF, baterie nevydrží ani 15 min, před první reklamací notebook vydržel 3 hodiny v provozu. Vyměněna znovu základní deska, podmazání cpu...Na to že se objevily víc jak 3 závady, nikdo v obchodě nereagoval.
3. Reklamace(15 dni do konce zaruky) - Přišel jsem domů notebook zapnul a za hodinu se samovolně znova vypnul + problikávání monitoru. To samé se projevilo přijímacímu technikovi v Alze. Reklamoval jsem tedy notebook po 3. se žádostí o vrácení peněz ->Žádost zamítnuta.
Přijímací technik v Alze mi řekne, že vidí že to nefunguje, ale že s tím nemůže nic dělat. Napsal to i do protokolu, že se závady projevily. A tak jsme poslali s technikem stížnost na vedení Alzy, za 4 dny mi přišel email, jestli chci tedy opravdu odeslat stížnost...
Další týden trvalo než se mi vůbec někdo z Alzy ozval - Péče o zákazníky.
Napsal mi, že do 24 hodin mně bude kontaktovat s návrhem řešení situace.
Nikdy mě do 24 hodin nekontaktoval, trvalo to dalších 5 dni.
A včera mi přišel email, že testovali notebook 48 hodin v kuse, a že se jim ani jedna závada neprojevila.
Prostě to jsou takovy svi* ě to není možný. Samozřejmě, že notebook ani nikdo netestoval a smrdí v to v HK v Alze na skladě.
Můžete mi prosím někdo poradit co mám dělat? Mám si nechat udělat znalecký posudek, že to nefunguje?
Mockrát děkuji za odpovědi, ja už jsem z toho úplně nešťastnej, byl to PC za 25 000,- a funguval mi rok.
Martin
31. 8. 2011 11:07:43
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672531
zvláštní, s alzou mám jen ty nejlepší zkušenosti (a nejen já, i známí).
31. 8. 2011 11:10:32
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672530
znalecky posudek neni pro ne zavazny, nemusi s nim souhlasit a pak nezbude, nez se jit soudit. Takze pravnik a soudit se.
31. 8. 2011 11:13:04
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672529
nexus
verified
rating uzivatele
31. 8. 2011 11:19:31
nechala bych si vsechna potvrzeni pisemne (o probehlych reklamacich, co vymenili, vsechny poznamky a korespondenci), kontaktovala je naposledy co se stalo, jaka prava mam (idealne vyjmenovat paragrafy) a jake reseni jsem schopna akceptovat. no a pokud to hodlaji takto resit, tak at me kontaktuji na telefonu xy dnes nebo na mailu a taktez dnes s konkretnim navrhem reseni, jinak se zitra rano obracim se stiznosti na COI a necham jejich postup proverit. vetsinou na to slysi, pokud je reklamace opravnena, pravdepodobne si nebudou chtit nechat proverovat reklamaci ani delat spatnou reklamu, alza by urcite take nechtela nechat reklamaci zverejnit v cernych ovcich atp. ale to bych pouzila teprve po upozorneni a nejake snaze se s nimi domluvit.
take bych se informovala na SOS lince, cislo google, stoji to myslim 6Kc/min
31. 8. 2011 11:19:31
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672528
BAJDULINEK
verified
rating uzivatele
31. 8. 2011 11:20:37
Napsal Neutrion s.r.o.;695986
zvláštní, s alzou mám jen ty nejlepší zkušenosti (a nejen já, i známí).
Tak to já určitě ne. Přístup zaměstnanců, ale i pak těch lidí na vyšších pozicích je opravdu na nic.
Při první reklamaci i zkoušeli, že mi notas spadl na zem a proto shořel:D
---------- Příspěvek doplněn 31.08.2011 v 11:22 ----------
Napsal Radek O.;695987
znalecky posudek neni pro ne zavazny, nemusi s nim souhlasit a pak nezbude, nez se jit soudit. Takze pravnik a soudit se.
Jasně. Ale komu se chce soudit ..
31. 8. 2011 11:20:37
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672527
lidoop
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
31. 8. 2011 11:24:19
Ze zakona mas narok na X za splneni podminek Y. V tento moment jsi zakaznik-otrava co posila emaily a kvaka stiznosti. Moje rada zni:
1. Na stiznosti se vykasli
2. Posli jim doporuceny dopis s presnym popisem co chces a do kdy to chces. Nejlepsi kdyz to bude mit oporu v zakone ktery jim tam vyjmenujes; Taky jim muzes napsat ze v pripade nedoresni reklamace do terminu ABC s nima bude dal komunikovat Tvuj pravni zastupce (idealne kdyz si uz nejakeho najdes a napises tam konkretni kontaktni udaje)
3. Pokud to nepomuze - pravnik. Vetsinou staci kdyz udela bububu jednim dopisem a vec je vyresena.
4. Pokud ani to nepomuze - soudit se. V pomeru k cene notebooku se to vyplati.
31. 8. 2011 11:24:19
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672526
Liborec
verified
rating uzivatele
31. 8. 2011 11:24:58
Měl sem obdobný problém. Kontaktuj Českou obchodní inspekci a na alzu si zavolej, že to bude řešit přes obchodní inspekci. Hned budou jednat jinak uvidíš. Mám to ozkoušené.
31. 8. 2011 11:24:58
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672525
BAJDULINEK
verified
rating uzivatele
31. 8. 2011 11:26:05
Napsal nexus;695990
nechala bych si vsechna potvrzeni pisemne (o probehlych reklamacich, co vymenili, vsechny poznamky a korespondenci), kontaktovala je naposledy co se stalo, jaka prava mam (idealne vyjmenovat paragrafy) a jake reseni jsem schopna akceptovat. no a pokud to hodlaji takto resit, tak at me kontaktuji na telefonu xy dnes nebo na mailu a taktez dnes s konkretnim navrhem reseni, jinak se zitra rano obracim se stiznosti na COI a necham jejich postup proverit. vetsinou na to slysi, pokud je reklamace opravnena, pravdepodobne si nebudou chtit nechat proverovat reklamaci ani delat spatnou reklamu, alza by urcite take nechtela nechat reklamaci zverejnit v cernych ovcich atp. ale to bych pouzila teprve po upozorneni a nejake snaze se s nimi domluvit.
take bych se informovala na SOS lince, cislo google, stoji to myslim 6Kc/min
Mockrát díky za radu! To s těma právi, korespondence, proběhlé reklamace, vše jsem několikrát odeslal na vedení Alzy. Neúspěšně, teď už ani nikdo nereaguje. Mám si ho tedy vyzvednout?Nebo ho tam nechat?
31. 8. 2011 11:26:05
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672524
nexus
verified
rating uzivatele
31. 8. 2011 11:32:00
nemam dostatecne pravni vzdelani na udelovani rad, kdy bych mohla zpusobit skodu. na alzu bych zasla nebo lepe pisemne zaslala (mail) viz vyse navrh reseni a to vyreseni do data nebo ze to budu nucena resit rpo nas oba jiste mene prijemnou cestou, tedy COI, eventuelne budu varovat ostatni pred timto postupem v cernych ovcich. co se tyka NTB, reklamaci vyrizuji maximalne 30 dni, pokud nepsali, ze je volny k vyzvednuti, jen se tam vali bez upozorneni, pak at tam lezi, nedolovala bych ho. pokud tam lezi vic jak 30 dni s tim ze to nedokazali opravit, mas automaticky pravo na vraceni penez nebo novy kus stejny (pokud se nevyrabi tak obdobny nebo lepsi). tyhle detaily a paragrafy bych si ale opravdu zistila na lince SOS (sdruzeni obrany spotrebitelu, proboha zadna 112), tech par korun za to stoji
31. 8. 2011 11:32:00
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672523
bajdulinek: sva prava je treba si chranit a to i za cenu souzeni se. Od toho je mame a od toho tu jsou soudy. Casto to dospeje k tomu, ze nez by to clovek udelal, radeji se vzda, ci absolvuje neskutecny kolotoc ruznych veci, ktere k nicemu nevedou. Minimalne je na miste vyuzit nejake pravni porady, ta zdarma na SOS bude prilis obecna a k cili povede jen velmi okrajove, konuzltace u pravnika vyjde vuci cene notebooku na par korun a budete vedet vice. Zakone lhuty zde jsou, jsou zde i ony judikaty na pocty zavad, ale vse zalezi na ruznych okolnostech, napr. neni jasne jaky je zaver reklamace v bode 3 - uznali ji, nebo ne. Pokud je neco v protokolu, ale neuznaji ji, je to legitimni postup a vam nezbude, nez prokazat tu vadu a to soudnimi znalci nebo soudy apod.
31. 8. 2011 11:37:48
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672522
BAJDULINEK
verified
rating uzivatele
31. 8. 2011 11:38:48
Napsal nexus;696006
nemam dostatecne pravni vzdelani na udelovani rad, kdy bych mohla zpusobit skodu. na alzu bych zasla nebo lepe pisemne zaslala (mail) viz vyse navrh reseni a to vyreseni do data nebo ze to budu nucena resit rpo nas oba jiste mene prijemnou cestou, tedy COI, eventuelne budu varovat ostatni pred timto postupem v cernych ovcich. co se tyka NTB, reklamaci vyrizuji maximalne 30 dni, pokud nepsali, ze je volny k vyzvednuti, jen se tam vali bez upozorneni, pak at tam lezi, nedolovala bych ho. pokud tam lezi vic jak 30 dni s tim ze to nedokazali opravit, mas automaticky pravo na vraceni penez nebo novy kus stejny (pokud se nevyrabi tak obdobny nebo lepsi). tyhle detaily a paragrafy bych si ale opravdu zistila na lince SOS (sdruzeni obrany spotrebitelu, proboha zadna 112), tech par korun za to stoji
Oni mi poslali smsku, že si ho mám vyzvednout, že mě 3 reklamaci zamítli. Tak jsem tam šel, že s tím nesouhlasim, a že si ho přejímat nebudu, když nefunguje, no a od tý doby tam leží dalších 14 dní. Až včera mi přišel email, že to testovali 48 hodin v kuse, hráli na tom hry, možná se mi i hrabali v datech co já vím., a vše funguje, ale tomu prostě nevěřím to jsou kecy.
---------- Příspěvek doplněn 31.08.2011 v 11:41 ----------
Napsal Radek O.;696009
bajdulinek: sva prava je treba si chranit a to i za cenu souzeni se. Od toho je mame a od toho tu jsou soudy. Casto to dospeje k tomu, ze nez by to clovek udelal, radeji se vzda, ci absolvuje neskutecny kolotoc ruznych veci, ktere k nicemu nevedou. Minimalne je na miste vyuzit nejake pravni porady, ta zdarma na SOS bude prilis obecna a k cili povede jen velmi okrajove, konuzltace u pravnika vyjde vuci cene notebooku na par korun a budete vedet vice. Zakone lhuty zde jsou, jsou zde i ony judikaty na pocty zavad, ale vse zalezi na ruznych okolnostech, napr. neni jasne jaky je zaver reklamace v bode 3 - uznali ji, nebo ne. Pokud je neco v protokolu, ale neuznaji ji, je to legitimni postup a vam nezbude, nez prokazat tu vadu a to soudnimi znalci nebo soudy apod.
3 reklamaci samozřejmě neuznali - jediný co udělali, že technik napsal do protokolu že mu to taky nejde, ale že servis to zamítnul. A ten pc se prostě po hodině fakt vypne, nehledě na to že 2. závadu (problikáváni obrazovky, neodstranili již u 2. reklamace)
31. 8. 2011 11:38:48
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672521
Liborec
verified
rating uzivatele
31. 8. 2011 11:45:53
Radím ti. Vem materiály co máš a bež s tím na COI. Je to nejlepší řešení.
31. 8. 2011 11:45:53
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672520
nexus
verified
rating uzivatele
31. 8. 2011 11:46:06
jezisi, sry ale nemel hubou a neco s tim delej, takhle za tebou alza nepribehne :) vygoogli paragrafy, zjisti sva prava a za dve hodky tam naklusej s datem do kdy to hodlas mit vyresene, at si vyberou a s jednim nebo druhym zase odklusej, jestli mas dalsi mesic na reseni tak ho nepotrebujes a bud bez notebooku
31. 8. 2011 11:46:06
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672519
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 8. 2011 11:57:35
rozhodně se nedej, v alze je to blázinec... poslední dobou mi přijde, že to s kvalitou a chováním k zákazníkovi nemyslej vážně, schovat účty, vypsat paragrafy a ať tě kontaktujou týž den, jinak ČOI
31. 8. 2011 11:57:35
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672518
BAJDULINEK
verified
rating uzivatele
31. 8. 2011 11:59:51
Napsal nexus;696017
jezisi, sry ale nemel hubou a neco s tim delej, takhle za tebou alza nepribehne :) vygoogli paragrafy, zjisti sva prava a za dve hodky tam naklusej s datem do kdy to hodlas mit vyresene, at si vyberou a s jednim nebo druhym zase odklusej, jestli mas dalsi mesic na reseni tak ho nepotrebujes a bud bez notebooku
Nějakej ostrej ne? Chtěl bych tě vidět:) Myslíš, že jsem se na Alze nevztekal?Že sem jim neřekl na co právo mám a nemám a co chci a nechci?Oni ti na to řeknou: my jsme pouze pošťačci a prodavači. Tak se uklidni prosimtě:D
31. 8. 2011 11:59:51
https://webtrh.cz/diskuse/alza-reklamace-nejaky-napad/#reply672517
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit