Zadejte hledaný výraz...

Ako bojovať proti fake objednávkam

brano
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
23. 7. 2009 18:40:17
Zdravím,
mal by som takú otázku... stáva sa, že návštevníci našich stránok vyplnia a odošlu objednávku, ale nie zo záujmu o naše služby, ale len pre srandu, pre test alebo z nejakého iného, im známeho dôvodu.
Nejde o objednávky kde sú údaje vyplnené spôsobom spam bota, ale o objdnávky, ktoré sa javia ako seriózne. Príde deň splatnosti, systém začne rozosielať výzvy na ktoré nikto nereaguje, pracovník zašle e-mail ale opäť žiadna odpoveď až jedného pekného dňa to pomažem. Nevadilo by mi to, keby sa pri objednávke negenerovala faktúra, VS, nevytváral nový klient v CP a pod.
Moja otázka teda znie, ako bojovať proti takýmto objednávkam? Akým spôsobom je možné vymáhať dlžnú sumu, alebo akým spôsobom donútiť toho klienta buď zaplatiť, alebo zaslať oficiálne e-mail, s výpoveďou zmluvy.
ďakujem za radu.
23. 7. 2009 18:40:17
https://webtrh.cz/diskuse/ako-bojovat-proti-fake-objednavkam/#reply341628
grimword
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
23. 7. 2009 18:49:14
potvrzení zájmu o služby na mailu? a až poté generovat faktury atd.
btw máš špatně upravený podpis
23. 7. 2009 18:49:14
https://webtrh.cz/diskuse/ako-bojovat-proti-fake-objednavkam/#reply341627
Barney
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 7. 2009 19:53:13
Napsal brano;327343
Zdravím,
mal by som takú otázku... stáva sa, že návštevníci našich stránok vyplnia a odošlu objednávku, ale nie zo záujmu o naše služby, ale len pre srandu, pre test alebo z nejakého iného, im známeho dôvodu.
Nejde o objednávky kde sú údaje vyplnené spôsobom spam bota, ale o objdnávky, ktoré sa javia ako seriózne. Príde deň splatnosti, systém začne rozosielať výzvy na ktoré nikto nereaguje, pracovník zašle e-mail ale opäť žiadna odpoveď až jedného pekného dňa to pomažem. Nevadilo by mi to, keby sa pri objednávke negenerovala faktúra, VS, nevytváral nový klient v CP a pod.
Moja otázka teda znie, ako bojovať proti takýmto objednávkam? Akým spôsobom je možné vymáhať dlžnú sumu, alebo akým spôsobom donútiť toho klienta buď zaplatiť, alebo zaslať oficiálne e-mail, s výpoveďou zmluvy.
ďakujem za radu.
Urcite nasadit potvrdzovanie emailu.
Ja asi aj viem preco ti to ludia robia, tvoja stranka im nepride seriozna, tak ti zo srandy posielaju objednavky.
23. 7. 2009 19:53:13
https://webtrh.cz/diskuse/ako-bojovat-proti-fake-objednavkam/#reply341626
Potvrzování emailem může nějaké procento zákazníků odradit.
Pokud nejde o směšné ceny doporučuji telefonní ověření objednávky.
23. 7. 2009 19:58:59
https://webtrh.cz/diskuse/ako-bojovat-proti-fake-objednavkam/#reply341625
brano
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
23. 7. 2009 20:15:24
Nad tým som rozmýšľal.. nad potvrdením objednávky telefonátom...
23. 7. 2009 20:15:24
https://webtrh.cz/diskuse/ako-bojovat-proti-fake-objednavkam/#reply341624
Michal Zima
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
23. 7. 2009 22:00:00
A proč prvně neposlat klientovi výzvu k platbě, a pak teprve zřídit služby? Nebo alespoň vyměnit fakturu za zálohovou fakturu.
V případě zájmu o okamžité zřízení účtu (pokud je třeba možné testování před zaplacením) dát jako podmínku telefonické ověření, zaslání SMS nebo něco podobného. V každém případě se tím ale službě odřízne kousek komfortu skutečným zájemcům o tuto službu.
Například webhosting Savana.cz dává na 30 dnů demo za poslání SMS. Jak ale postupuje u objednávky, nevím (SMS se posílá až po jejím vyplnění).
23. 7. 2009 22:00:00
https://webtrh.cz/diskuse/ako-bojovat-proti-fake-objednavkam/#reply341623
Martin Jurča
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
23. 7. 2009 22:35:33
Napsal xHire;327444
A proč prvně neposlat klientovi výzvu k platbě, a pak teprve zřídit služby? Nebo alespoň vyměnit fakturu za zálohovou fakturu.
V případě zájmu o okamžité zřízení účtu (pokud je třeba možné testování před zaplacením) dát jako podmínku telefonické ověření, zaslání SMS nebo něco podobného. V každém případě se tím ale službě odřízne kousek komfortu skutečným zájemcům o tuto službu.
Například webhosting Savana.cz dává na 30 dnů demo za poslání SMS. Jak ale postupuje u objednávky, nevím (SMS se posílá až po jejím vyplnění).
A co dobírka?
U hostingu je to snad jasné - zaplatíš, pojedeš - nezaplatíš, odpojíme tě. Problémy nastávají spíš v zasílání zboží...
23. 7. 2009 22:35:33
https://webtrh.cz/diskuse/ako-bojovat-proti-fake-objednavkam/#reply341622
Michal Zima
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
24. 7. 2009 07:48:49
Napsal BigLebowski;327466
A co dobírka?
Jo, tak to budu řešit už zanedlouho a říkal jsem si, že pohledám na Webtrhu… :D Kdysi se to tu myslím řešilo.
24. 7. 2009 07:48:49
https://webtrh.cz/diskuse/ako-bojovat-proti-fake-objednavkam/#reply341621
Vzpamatuj se
verified
rating uzivatele
25. 7. 2009 19:03:43
Nechápu kdo může zabíjet čas s tím že vyplní údaje vyplní dodací adresu atd. já myslel že v dnešní době jsou lidi pohodlní a tohle může dělat jen magor. Zkuste mu nabídnout práci zdali nechce vyplňovat něco užitečného třeba karty sortimentu :)
25. 7. 2009 19:03:43
https://webtrh.cz/diskuse/ako-bojovat-proti-fake-objednavkam/#reply341620
Martin Jurča
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
25. 7. 2009 19:06:56
Napsal Vzpamatuj se;328541
Nechápu kdo může zabíjet čas s tím že vyplní údaje vyplní dodací adresu atd. já myslel že v dnešní době jsou lidi pohodlní a tohle může dělat jen magor. Zkuste mu nabídnout práci zdali nechce vyplňovat něco užitečného třeba karty sortimentu :)
Co třeba děcka, která se tak baví třeba ve škole?
25. 7. 2009 19:06:56
https://webtrh.cz/diskuse/ako-bojovat-proti-fake-objednavkam/#reply341619
Vzpamatuj se
verified
rating uzivatele
25. 7. 2009 19:11:25
hmm nevím já ve škole buď naháněl baby nebo chodil o přestávce hulit později i na pivo a nebo pařil hry - ovšem nevidím do dnešní mládeže
25. 7. 2009 19:11:25
https://webtrh.cz/diskuse/ako-bojovat-proti-fake-objednavkam/#reply341618
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit