Zadejte hledaný výraz...

5 nej e-shopů podle konverzního poměru

lupo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 6. 2008 21:35:24
Je to už nějaký měsíc od doby, kdy jsem poprvé psal o Top 5 e-shopů podle konverzního poměru. :kava:
Možná se budete divit, ale oproti prosincovému žebříčku došlo k výrazným změnám.
Na prvním místě vystřídal The Popcorn Factory obchod ProFlowers.com s neuvěřitelnými 35,7 procenty!
Podívejte se na aktuální žebříček 5 nej e-shopů s komentářem a radami, jak zvýšit konverzní poměr. :thumbup:
23. 6. 2008 21:35:24
https://webtrh.cz/diskuse/5-nej-e-shopu-podle-konverzniho-pomeru/#reply86219
toulecv
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
23. 6. 2008 23:43:10
Zajimavy, 35% bych chtel mit :)
23. 6. 2008 23:43:10
https://webtrh.cz/diskuse/5-nej-e-shopu-podle-konverzniho-pomeru/#reply86218
lupo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 6. 2008 23:57:51
Napsal toulecv;74937
Zajimavy, 35% bych chtel mit :)
Když vezmeš v úvahu, že všichni v žebříčku mají více než 500 000 unikátních návštěv měsíčně, tak je to opravdu slušný výkon.
23. 6. 2008 23:57:51
https://webtrh.cz/diskuse/5-nej-e-shopu-podle-konverzniho-pomeru/#reply86217
toulecv
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
24. 6. 2008 00:03:30
Napsal lupo;74941
Když vezmeš v úvahu, že všichni v žebříčku mají více než 500 000 unikátních návštěv měsíčně, tak je to opravdu slušný výkon.
A taky slusny zisky :)
24. 6. 2008 00:03:30
https://webtrh.cz/diskuse/5-nej-e-shopu-podle-konverzniho-pomeru/#reply86216
Jakub
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
24. 6. 2008 17:26:30
Tak Office Depot je odteraz môj idol. Aspoň viem, že aj v mojom sortimente (www.kpservice.sk) je to možné.
24. 6. 2008 17:26:30
https://webtrh.cz/diskuse/5-nej-e-shopu-podle-konverzniho-pomeru/#reply86215
Není konverzní poměr jako konverzní poměr. Nielsen (autor tabulky, kterou jsi zveřejnil) počítá konverzní poměr jako poměr jedinečných návštěvníků vůči jedinečným zákazníkům, Google Analytics jako poměr návštěv vůči nákupům (dosažením stránky "Děkujeme za nákup").
Porovnávat data z GA se zveřejněným žebříčkem je tedy zcela bezpředmětné.
Polemizoval bych s větou "Čím vyšší poměr, tím úspěšnější/efektivnější je obchodník."
Vyšší konverzní poměr může znamenat leccos, například na stránky chodí velmi málo návštěvníků v "research modu", z čehož by bylo možné odvodit, že stránky nabízí málo informací pro rozhodování. Vyšší konverzní poměr může také souviset s nějakou ztrátovou incentivou, například s nabídkou poštovného zdarma, výprodejem apod.
Konverzní poměr je důležité měřítko každého transakčního webu, ale není to měřítko jediné a nejdůležitější.
24. 6. 2008 17:30:34
https://webtrh.cz/diskuse/5-nej-e-shopu-podle-konverzniho-pomeru/#reply86214
lupo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 6. 2008 08:55:21
Napsal Retal;75180
Není konverzní poměr jako konverzní poměr. Nielsen (autor tabulky, kterou jsi zveřejnil) počítá konverzní poměr jako poměr jedinečných návštěvníků vůči jedinečným zákazníkům, Google Analytics jako poměr návštěv vůči nákupům (dosažením stránky "Děkujeme za nákup").
Porovnávat data z GA se zveřejněným žebříčkem je tedy zcela bezpředmětné.
Polemizoval bych s větou "Čím vyšší poměr, tím úspěšnější/efektivnější je obchodník."
Vyšší konverzní poměr může znamenat leccos, například na stránky chodí velmi málo návštěvníků v "research modu", z čehož by bylo možné odvodit, že stránky nabízí málo informací pro rozhodování. Vyšší konverzní poměr může také souviset s nějakou ztrátovou incentivou, například s nabídkou poštovného zdarma, výprodejem apod.
Konverzní poměr je důležité měřítko každého transakčního webu, ale není to měřítko jediné a nejdůležitější.
Příště bych asi měl připojit desetistránkový disclaimer pro šťoury, že :)
25. 6. 2008 08:55:21
https://webtrh.cz/diskuse/5-nej-e-shopu-podle-konverzniho-pomeru/#reply86213
Přijde ti rozdíl ve významu "konverzní poměr" u Nielsena a "konverzní poměr" z Google Analytics jako maličkost?
25. 6. 2008 12:15:52
https://webtrh.cz/diskuse/5-nej-e-shopu-podle-konverzniho-pomeru/#reply86212
lupo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 6. 2008 16:37:16
Metodika měření souvisí se zdrojem, ze kterého data pocházejí. Podrobnosti si zájemci mohou ověřit. Je na čtenáři, jak s uvedenými daty/informacemi naloží.
Na konkrétním příkladu odchylka (Nielsen vs. Analytics) nevychází tak zásadní. Kdo si chce porovnávat, porovná si, kdo nechce tak ne :) Kdo se chce do problému zabrat hlouběji, viz článek na blogu DigitalAlex.
25. 6. 2008 16:37:16
https://webtrh.cz/diskuse/5-nej-e-shopu-podle-konverzniho-pomeru/#reply86211
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit