Zadejte hledaný výraz...

14 dní na vrácení zboží. Lze takto reklamovat i službu?

Aramon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 3. 2010 00:11:01
Zdravím lidi.
Klientka si pořídila hosting včetně shopu. Několikrát došlo k výpadkům serveru, nejen na kterém běžela její doména, ale i jejich (asi to vše mají na jednom stroji). Klientka to prozatím nijak neřešila.
Ovšem dnes již výpadek trvá skoro hodinu (dříve to byly výpadky 5-20 minut, asi 1-2x denně).
Má i ona právo na vrácení služby do 14 dnů? Tak jak je to v občanském zákoníku? Nějak jsem se nedopátral, jestli ano nebo ne.
K hostingu dostala i doménu zdarma, ta je registrována na ni, má firma provozující hosting právo na nějakou náhradu?
Cena byla takováto:
Hosting 290,-
Doména zdarma při platbě na 3 měsíce dopředu (uhrazeny tři měsíce)
Shop zdarma (prestashop)
Může klientka požadovat kompletní vrácení peněz a zrušení služby u nich?
Díky za rady, které ji předám.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 17:49 ----------
opravdu nikdo neví?
12. 3. 2010 00:11:01
https://webtrh.cz/diskuse/14-dni-na-vraceni-zbozi-lze-takto-reklamovat-i-sluzbu#reply472920
jiri.konecny
verified
rating uzivatele
11. 5. 2010 14:50:03
- Klientka je podnikatel (na IČ) nebo ne?
- Existuje smlouva o pořízení hostingu + eshopu nebo ne?
- Nerozumím otázce na náhradu pro hostingovou firmu - výpadek byl na její straně, ne?
JK
11. 5. 2010 14:50:03
https://webtrh.cz/diskuse/14-dni-na-vraceni-zbozi-lze-takto-reklamovat-i-sluzbu#reply472919
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit