Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Firemní logo si žádá spolupráci s profesionály

Jak se prosadit na trhu? To je otázka, jíž si klade mnoho začínajících podnikatelů. Jak by řekl klasik nejdůležitější je být vidět! Pokud chcete mít od začátku stabilní vizuální identitu, která se zapíše do povědomí klientů, oslovte prověřené grafické studio. Vytváření osobité prezentace je něčím, na čem se vyplácí nešetřit. Ve hře je totiž něco, čím se budete prezentovat dlouhé roky. Dáte automaticky šanci nejnižší ceně na trhu nebo se pokusíte o úspěšný výsledek sami? Taková úspora se do budoucna nijak nevyplatí. Už na první pohled je totiž vidět, jestli stojí za vaším logem zkušený profesionál.

Tvorba loga vyžaduje mnoho zkušeností

Nezapadnout do šedi a dát o sobě vědět širokému okolí, to je prvořadá otázka, když se rozhodnete dát na podnikatelskou dráhu. Tvorba loga, stejně jako tvorba brandu je stejně důležité, jako například firemní slogan nebo sídlo, ve kterém budete mít kancelář. Lukrativní lokalita nebo snadno zapamatovatelná reklamní fráze je totiž základní předpoklad úspěchu. Měli byste proto na logu spolupracovat s někým, kdo rozumí designu a ví, jak působí na potenciální klientelu. Důležité je, aby byla celá sebeprezentace vizuálně atraktivní a bylo z ní na první pohled patrné, čemu se ve své podnikatelské roli věnujete. Nejde jen o barevný odstín, ale i zvolený typ písma a další věci.

Technologie se neustále vyvíjejí

Co platilo před pěti lety, už dnes nemusí být pravdou. Přesně to platí o moderní grafice, protože software, který je s ní úzce propojený, prochází dynamickým vývojem. A nezapomeňte, čím vyšší rozlišení, tím lépe! Výhodou jsou pak i zkušenosti zvoleného grafického studia s různými typy projektů. Reference jsou vždy na prvním místě, a pokud přesahují české hranice, je to další plus navíc. Důvěra, která vás bude spojovat s klienty, je křehká. Proto se musí začít budovat už na samém začátku a kvalitně zpracované logo k tomu určitě patří.


Kategorie