Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

CRM software nakopne i váš byznys. Jak?

CRM software často vnímáme jako synonymum pro celou oblast custmer relationship managementu – a byť je takový pohled poněkud krátkozraký (a v podstatě nesprávný), pravdou je, že bez vhodně zvolené platformy se řízení vztahů se zákazníky stává zbytečně složité a v určitých směrech i nemožné. A protože je tady nový rok a s ním i spousta nových příležitostí k rozvoji podnikání, zopakujme si, jak ho můžete posunout kupředu právě pomocí CRM systému.

Vybudujete lepší vztahy

Oborů, které na vytváření užších vazeb mezi prodejcem či poskytovatelem služby a zákazníkem nestojí, je stále méně. A je to právě CRM software, díky kterému snadno získáte všechny potřebné a důležité informace, bez nichž byste svou klientelu nastudovat nedokázali. Z „noname“ zákazníka se stává člověk s konkrétními potřebami – a na vás je, abyste je uspokojili a přetavili náhodný nákup na dlouhodobou spolupráci.

Řád a pořádek

Obrovským benefitem používání CRM softwaru je centralizace dat. Pokud máte kontakty, záznamy komunikace a další cenné informace rozházené po všech čertech, bude pro vás implementace CRM spásou. Systém vám usnadní vyhledávání konverzací či historie nákupů a ušetří vám drahocenný čas.

Zlepšení retence zákazníků

Spokojený zákazník rád nakoupí znovu. CRM systémy jsou koncipovány tak, aby v konečném důsledku výrazně snížily riziko odchodu ke konkurenci. Vysoká míra udržení zákazníků samozřejmě úzce souvisí s příjmy. Vracející se zákazník je pro firmu násobně výhodnější než „jednorázovka“. Kromě toho, že utratí mnohem více, šetří náklady na reklamu (akvizice nových zákazníků obvykle vychází mnohem dráž než udržovací procesy).

Efektivnější projektové řízení

Moderní CRM systémy jsou sofistikované aplikace s přesahem do různých oblastí. Za zmínku stojí především prostředí pro projektové řízení – možnost nastavení odlišných pracovních postupů s ohledem na specifické potřeby konkrétní skupiny zákazníků, jednoduché sdílení informace napříč týmem a další „vychytávky“ pro úsporu času.

 


Vydáno
5. 1. 2022
Kategorie
Tagy