logo
22.12.2012 21:14
451
Na problémové zákazníky mám čuchometr a jsem rád když takový zákazník nic nekoupí.
23.12.2012 08:45
452
Mluvil jste o 25 minutách hovoru, nadstandardních podmínkách dohodnutí vrácení. Všechno nelze přepočítat na peníze, ale je jasné, že Vás to stálo nemálo. Chcete říct, že paní je spokojená a všude Vás doporučí? Myslíte, že si někdy něco koupí? Máte vůbec zájem, aby si ještě něco koupila?

Já osobně jsem zastánce toho, že se člověk má omluvit pokud něco udělal špatně a v tomto případě udělat maximum, aby to napravil nebo vynahradil. Na druhou stranu si myslím, že se obchod nedělá tak, že člověk strká lidem hlavy pod zadky. Podrážíte tím sebe i zboží, které prodáváte. Některé lidi je potřeba radikálně usměrnit, aby se chovali dle slušnosti a zákona. Neznamená to, že na paní bude někdo neslušný nebo jí nevyhoví v tom na čem má ze zákona nárok.

Původně odeslal meloun
rouballik, dkoudela: Já si myslím, že je lepší vyjít vstříc (zvlášť když to nic nestojí) a pokusit se z nespokojeného zákazníka udělat spokojeného, než si kazit reputaci (ačkoliv by to bylo ze strany zákaznice neoprávněné, znáte to, jak se všechno takhle na diskuzích špatně dokazuje), což?
23.12.2012 10:55
453
rouballik: Nemyslím si, že doporučí, nemám zájem, aby koupila znovu, měl jsem pouze zájem eliminovat negativní hodnocení a komentáře na Heurece. A to mi za těch 25 minut stálo. Navíc celý rozhovor byl ve smyslu, že jsem neustále zdůrazňoval, že chyba není na naší straně a že pro paní děláme něco mimořádného, i když vůbec nemusíme, rozhodně jsem si nesypal popel na hlavu kvůli něčemu, za co nemůžeme.
16.01.2013 02:00
454
Ahoj lidi taky přidám jednu historku protože nad myšlením lídí se fakt někdy musím pozastavit. Prodávám topenářský materiál a před týdnem mi volal chlap že si u nás koupil před rokem kotel a když ho teď věšel tak zjistil že mu tam schází propojovací sada k bojleru a jestli mu ji pošlu............... nějaká doba to byla než chlap pochopil, že po roce co mu to leželo doma mu nic nepošlu. Udivuje mě to že je schopny mít doma rok kotel a po roce volat a tvrdit že mu nepřišel komplet...........
19.01.2013 19:56
455
Dnes mi psaly dvě ženy. Jedna psala "prodáváte krásné kočárky, mám o něho obrovský zájem. Jen škoda, že nečekám miminko"

A druhá
NO já bych o ten kočár měla strašně vekej zajem mooc se mi líbí je nadhernej a ta cena luxusní..ale je tu menši haček chtěla jsme se vás zeptat jestli by jste byl ochoten nám počkat do května...pač jsem teprv ve 2 měsíci a domu ho nechci tahat!!!OPRAVDU MAM O NĚJ ZÁJEM!!!

Po žádosti o provedení objednávky a zaplacení zboží předem se samozřejmě už neozvala...

---------- Příspěvek doplněn 19.01.2013 v 20:07 ----------

Původně odeslal radek.liberec
Ahoj lidi taky přidám jednu historku protože nad myšlením lídí se fakt někdy musím pozastavit. Prodávám topenářský materiál a před týdnem mi volal chlap že si u nás koupil před rokem kotel a když ho teď věšel tak zjistil že mu tam schází propojovací sada k bojleru a jestli mu ji pošlu............... nějaká doba to byla než chlap pochopil, že po roce co mu to leželo doma mu nic nepošlu. Udivuje mě to že je schopny mít doma rok kotel a po roce volat a tvrdit že mu nepřišel komplet...........
Tak tohle se nám občas stává také, jedna zákaznice mi po 8mi měsících psala že ztratili bezpečnostní matku na kočárek, nebo že ulomili brzdu. Naštěstí mi vše dává výrobce grátis a tak věřím že jsou spokojené:-)
20.01.2013 13:55
456
Síce sa to netýka eshopu, ale je to zábavná príhoda. Mám masážny salón (klasické masáže, nie erotické) a volal mi jeden chlapík, či by mohol prísť aj s priateľkou na 2x90min masáže za 60euro. Hovorím mu, že samozrejme a on mi hovorí, že: "ale nemôžeme to spraviť tak, že prvý krát prídeme zadarmo a potom už nabudúce ked budeme chodiť budeme platiť normálne?" To je prístup tipu prídem do potravín, zoberiem si nákup za 60eur zadarmo, ale sľubujem, že prídem naúpiť aj nabudúce a vtedy už zaplatím... :D
20.01.2013 14:01
457
To buďte rád, že neděláte ty erotické, to by chtěl zaplatit od Vás za přítelkyni :-)
24.01.2013 17:53
458
Původně odeslal Adam
wtf? přeložte mi prosím někdo, co po mě chce :-)
Velice zajímavý zákazník :/
11.02.2013 09:45
459
Včera v neděli okolo půlnoci mi přišel dotaz na zboží :
"dobrej den kdys hnetka zitra bich proto prijel bila bitu sleva napiste a hnetka bich dojel diki"
navíc se ptal na zboží u kterého je jasně napsáno že není skladem a že dostupnost je do 10 dnů.

A nedávno mi přišlo objednávka na 11500Kč + dobírka 750Kč a v poznámce napsáno "jestli mi to nedáte za 8500 a bez poštovného tak to ani neposílejte" nakonec jsme se domluvili na platbě předem, počtovné 250 a cenu 9500. A všichni byli spokojeni.
13.02.2013 20:36
460
Dovážame na objednávku silikónové "panny", kde si zákazník môže svoju hračku prispôsobiť doslova na svoj obraz. Panny znesú dosť hrubé zaobchádzanie, vykrútné končatiny, pády, obliatie horúcou vodou, záťaž až do 150kg. Raz nám zakazník volal, že jeho panna, nevydržala uvedené a výrobcom zaručené zaobchádzanie. Následne na nám zaslal na našu žiadosť fotografie panny, aby sme ju vedeli zdokladovať a odoslať výrobcovi a navrhnúť riešenie. Ale to čo sme videli na fotkách nás totálne zarazilo...Panna vyzerala ako z filmu SAW. Vlasy, obočie oholené, ústa natrhnuté, intímne otvory - z pôvodných 2 bol jeden velký :)), bradavky dohryzené, silikón na tele miestami roztrhnutý. Tak sme hneď volali naspeť zákazníkovy, že čo vlastne preboha robil s pannou, že niečo podobné sme nevideli ani vo filme. Jeho odpoveď nás dorazila rovnako ako fotky. Rozlúčka zo slobodou a 27 členná partia kamarátov, kopa chlastu apod... Výrobca reklamáciu samozrejme neuznal a týpkovi to asi ani veľmi nevadilo, podľa jeho slov to ale stálo za to :))
13.02.2013 20:40
461
Tak to je maso ... pošli fotky. Jinak kolik panna stála?
13.02.2013 21:02
462
Fotky by som musel pohladat na serveri, v pc ich uz asi nebudem mat. jeho panna bola trocha "vytunena" stala 2100$. V zakladnej verzii sa da zohnat od cca 700$. Strop je niekde okolo 5500$, ale to uz je fakt luxus ;)
14.02.2013 11:59
463
Ty fotky pohledej, to bych chtěl vidět :D
18.02.2013 12:10
464
5500$ za silikonovu pannu, ved tolko nestoji ani ziva na 2 roky
18.02.2013 12:31
465
Původně odeslal phys0c
5500$ za silikonovu pannu, ved tolko nestoji ani ziva na 2 roky
Jenze tahle nemluvi a nema zachvaty hysterie :-)
19.02.2013 21:02
466
tak mi jedna paní dnes napsala maila kde mě prosí jestli bych jí nedal adresu polského města kde se dají koupit kočárky co prodáváme, levněji. Napsala mi to přesně tak jak jsem to sem napsal. No odkázal jsem ji na google + překladač a vysvětlil jí proč se jí to nevyplatí. Občas mě ty dotazy fakt udivují.
19.02.2013 21:35
467
Původně odeslal
tak mi jedna paní dnes napsala maila kde mě prosí jestli bych jí nedal adresu polského města kde se dají koupit kočárky co prodáváme levněji. Napsala mi to přesně tak jak jsem to sem napsal. No odkázal jsem ji na google + překladač a vysvětlil jí proč se jí to nevyplatí. Občas mě ty dotazy fakt udivují.
a proč se jí to neoplatí? :)
19.02.2013 21:54
468
phys0c Ale dohryzane bradavky a utrhane koncetiny u realne zeny muzou zbudit podezreni :D Precti si znovu post od jeronimo.


dkoudela: jestli bych jí nedal adresu polského města kde se dají koupit kočárky co prodáváme levněji.
19.02.2013 21:54
469
Původně odeslal dkoudela
a proč se jí to neoplatí? :)
tak jako první má v polsku záruku jen 12 měs, i kdyby bydlela v ostravě tak to má cestu 500Km,nedostane cz návod,každá případná reklamace dalších 500Km a hlavně ten rozdíl mezi mou maloobchodní prodejkou není výrazný oproti maloobchodní cenou výrobce. Nehledě na to že u mě má 14 dnů na vyzkoušení a když bude mít jakýkoliv problém tak jí poradím a jelikož dělám i servis tak se o ni dokážu plně postarat :-) Jo prostě www.vyprodejkocarku.cz (musel jsem to sem hodit když už se tak ptáš)

Joo a před asi deseti minutama to je ve 21:40 mi volal zákazník a ptal se na kočárek... jako řešit maily o půlnoci nemám problém, ale aby někdo volal to už je fakt mimo.
19.02.2013 23:47
470
Původně odeslal
Joo a před asi deseti minutama to je ve 21:40 mi volal zákazník a ptal se na kočárek... jako řešit maily o půlnoci nemám problém, ale aby někdo volal to už je fakt mimo.
Nemáš tam uvedeno kdy, takže... pokud nemáš čistě pracovní číslo, zařiď si ho a po šesté hodině (nebo kdy máš padla) vypínej :)
20.02.2013 08:06
471
Původně odeslal Petr Široký
Nemáš tam uvedeno kdy, takže... pokud nemáš čistě pracovní číslo, zařiď si ho a po šesté hodině (nebo kdy máš padla) vypínej :)
Jako za poslední 3 roky co to provozuju je to první koho napadlo volat po deváté a fakt jsem netušil že to někoho napadne, Ale každá objednávečka (která na mě čekala ráno) se počítá:-)
20.02.2013 08:41
472
Se Slováky mám ty nejzáživnější zážitky, občas jen zírám, občas se chytám za hlavu, dnes jsem se smála... Dorazila objednávka, to že paní hned psala o to, že neví kam to zaplatit, budiž (ne že by nepřišel automatický email s informacemi o platbě).
Ale pak koukám, u objednávky je tato poznámka:

"v pripade nezastihnutia na tejto adrese som na Prievozska 2/B, Bratislava"

Nedalo mi to a našla jsem si to na mapě, od místa doručení je to cca 7 kilometrů včetně překročení Dunaje. Nevím jak na Slovensku, ale u nás takové služby pošta neposkytuje :))) Jediným uklidněním pro mě je to, že s větší částí zákaznic ze Slovenska probíhá obchod naprosto v pohodě.
20.02.2013 08:53
473
Původně odeslal
tak mi jedna paní dnes napsala maila kde mě prosí jestli bych jí nedal adresu polského města kde se dají koupit kočárky co prodáváme, levněji. Napsala mi to přesně tak jak jsem to sem napsal. No odkázal jsem ji na google + překladač a vysvětlil jí proč se jí to nevyplatí. Občas mě ty dotazy fakt udivují.
Úprimne ma fascinujú tie kondómy. Na eshope s kočárkami zaujímavý doplnkový sortiment.
To si niekto vážne objedná kočárek a k tomu krabicu kondómov ?
20.02.2013 08:56
474
Původně odeslal BuBen
Úprimne ma fascinujú tie kondómy. Na eshope s kočárkami zaujímavý doplnkový sortiment.
To si niekto vážne objedná kočárek a k tomu krabicu kondómov ?
ne ke kočárkům ne, ale mám zákazníky kteří prvně kupovali kondomy, potom těhotenské oblečení a nakonec kočárek.
Jinak kondomy jsem tam dal hlavně kvůli skliku, protože když jsem je měl na sexshopu tak mi to vždy zamítli protože jsem tam měl na hlavní straně i vibrátory. A zákazníkům je fakt jedno že kupujou kondomy na shopu s kočárkama.
20.02.2013 09:15
475
já bych rodičům kromě kondomů nabízela ještě špunty do uší pro tatínky a nějaké "veselé pilulky" pro matky :)
20.02.2013 09:16
476
Původně odeslal
A zákazníkům je fakt jedno že kupujou kondomy na shopu s kočárkama.
Muze to vypovidat o kvalite kondomu :D
22.02.2013 07:43
477
Původně odeslal CorteZz
phys0c Ale dohryzane bradavky a utrhane koncetiny u realne zeny muzou zbudit podezreni :D Precti si znovu post od jeronimo.
ja som ho čítal, oni mali len za 2000$ :D tá za 5 je už hádam aj z porcelánu a ani dohrýzť ju nemôžu :D
02.03.2013 15:08
478
ked sa na nieco hra hlupe 13 rocne decko, objednavku spravil v utorok 18:45

v stredu rano:
"Dobrý den zásielka mi neprišla.Prajem pekný den"

po slusnom telefonate (kde som zistil ze to je decko) a naslednom maile, ze to snad nemoze mysliet vazne aby sa to realne stihlo o siedmej vecer poslat sa ozval vo stvrtok rano:
"Šéfe treba do zasielat 1.tr.Expresne a doporučene aby sa to nestratilo.A nehovorte
zákazníkovy ahoj to sa nepatrí oslovujte ma prosím Vážený pán Chrúst.
Ďakujem prajem pekný den"

svrtok 17:30:
"Dobrý den žiadna zásielka mi od vás nepišla! To ako ste poslali!
Podávam stažnost na vás i na Slp.
Ďakujem za pochopenie"

znova este stale slusne vysvetlenie a odoslanie odkazu na sledovanie zasielky, kde vidno ze zasielka je uz od stvrtka 8:00 na jeho poste:
"Dobrý den dozvedel som sa od kuríérky že ona ten balík nemá ale poštár ktorý príde okolo 3 4 hod.Nehnevajte sa ale od vás mi balík vždy dorazil do 24 hodín.Čakal som na balík ale balík mi nedorazil.Navrhujem že chyba je vo vás a tak si to riešte s poštárom.V tomto prípade ak mi balík nepríde domov do dalšieho týždna zásielku nepreberám.Neviem teda aká chyba vznikla.Bohužial nedá sa už s tým nič robit.Ďakujem za pochopenie a nabudúce ma oslovujte Vážený pán Chrúst"

ci uz preberie alebo nie, dalsie zasielky mu odoslem jedine po platbe vopred :-)
02.03.2013 19:21
479
Původně odeslal matho
Vážený pán Chrúst"
Zřejmě dost špatní rodiče, když tohle je výsledkem výchovy (protože mi nepřijde že to si to dítě dělá legraci, jen že je na hlavu).
03.03.2013 11:56
480
Tak jsem se dneska zasmál. Z eshopu mi přišel tento mail
Dobrý den, ráda bych si koupila váš kočárek, s manželem totiž čekáme miminko.

Dostal jsem všechny naprosto důležité informace :-)