Na problémové zákazníky mám čuchometr a jsem rád když takový zákazník nic nekoupí.
Historky z provozování e-shopu
Co se právě děje na Webtrhu?
- Webzakazky poptává: Koupim skript na realitni server
- Jan Pospíšil nabízí: REGISTRÁTORKA.CZ - Profesionální registrace do katalogů
- Jan Semerád prodává: Polapte neplatiče do online sítě
Mluvil jste o 25 minutách hovoru, nadstandardních podmínkách dohodnutí vrácení. Všechno nelze přepočítat na peníze, ale je jasné, že Vás to stálo nemálo. Chcete říct, že paní je spokojená a všude Vás doporučí? Myslíte, že si někdy něco koupí? Máte vůbec zájem, aby si ještě něco koupila?
Já osobně jsem zastánce toho, že se člověk má omluvit pokud něco udělal špatně a v tomto případě udělat maximum, aby to napravil nebo vynahradil. Na druhou stranu si myslím, že se obchod nedělá tak, že člověk strká lidem hlavy pod zadky. Podrážíte tím sebe i zboží, které prodáváte. Některé lidi je potřeba radikálně usměrnit, aby se chovali dle slušnosti a zákona. Neznamená to, že na paní bude někdo neslušný nebo jí nevyhoví v tom na čem má ze zákona nárok.
rouballik, dkoudela: Já si myslím, že je lepší vyjít vstříc (zvlášť když to nic nestojí) a pokusit se z nespokojeného zákazníka udělat spokojeného, než si kazit reputaci (ačkoliv by to bylo ze strany zákaznice neoprávněné, znáte to, jak se všechno takhle na diskuzích špatně dokazuje), což?
rouballik: Nemyslím si, že doporučí, nemám zájem, aby koupila znovu, měl jsem pouze zájem eliminovat negativní hodnocení a komentáře na Heurece. A to mi za těch 25 minut stálo. Navíc celý rozhovor byl ve smyslu, že jsem neustále zdůrazňoval, že chyba není na naší straně a že pro paní děláme něco mimořádného, i když vůbec nemusíme, rozhodně jsem si nesypal popel na hlavu kvůli něčemu, za co nemůžeme.
Ahoj lidi taky přidám jednu historku protože nad myšlením lídí se fakt někdy musím pozastavit. Prodávám topenářský materiál a před týdnem mi volal chlap že si u nás koupil před rokem kotel a když ho teď věšel tak zjistil že mu tam schází propojovací sada k bojleru a jestli mu ji pošlu............... nějaká doba to byla než chlap pochopil, že po roce co mu to leželo doma mu nic nepošlu. Udivuje mě to že je schopny mít doma rok kotel a po roce volat a tvrdit že mu nepřišel komplet...........
Dnes mi psaly dvě ženy. Jedna psala "prodáváte krásné kočárky, mám o něho obrovský zájem. Jen škoda, že nečekám miminko"
A druhá
NO já bych o ten kočár měla strašně vekej zajem mooc se mi líbí je nadhernej a ta cena luxusní..ale je tu menši haček chtěla jsme se vás zeptat jestli by jste byl ochoten nám počkat do května...pač jsem teprv ve 2 měsíci a domu ho nechci tahat!!!OPRAVDU MAM O NĚJ ZÁJEM!!!
Po žádosti o provedení objednávky a zaplacení zboží předem se samozřejmě už neozvala...
---------- Příspěvek doplněn 19.01.2013 v 20:07 ----------
Tak tohle se nám občas stává také, jedna zákaznice mi po 8mi měsících psala že ztratili bezpečnostní matku na kočárek, nebo že ulomili brzdu. Naštěstí mi vše dává výrobce grátis a tak věřím že jsou spokojené:-)Ahoj lidi taky přidám jednu historku protože nad myšlením lídí se fakt někdy musím pozastavit. Prodávám topenářský materiál a před týdnem mi volal chlap že si u nás koupil před rokem kotel a když ho teď věšel tak zjistil že mu tam schází propojovací sada k bojleru a jestli mu ji pošlu............... nějaká doba to byla než chlap pochopil, že po roce co mu to leželo doma mu nic nepošlu. Udivuje mě to že je schopny mít doma rok kotel a po roce volat a tvrdit že mu nepřišel komplet...........
Síce sa to netýka eshopu, ale je to zábavná príhoda. Mám masážny salón (klasické masáže, nie erotické) a volal mi jeden chlapík, či by mohol prísť aj s priateľkou na 2x90min masáže za 60euro. Hovorím mu, že samozrejme a on mi hovorí, že: "ale nemôžeme to spraviť tak, že prvý krát prídeme zadarmo a potom už nabudúce ked budeme chodiť budeme platiť normálne?" To je prístup tipu prídem do potravín, zoberiem si nákup za 60eur zadarmo, ale sľubujem, že prídem naúpiť aj nabudúce a vtedy už zaplatím... :D
To buďte rád, že neděláte ty erotické, to by chtěl zaplatit od Vás za přítelkyni :-)
Včera v neděli okolo půlnoci mi přišel dotaz na zboží :
"dobrej den kdys hnetka zitra bich proto prijel bila bitu sleva napiste a hnetka bich dojel diki"
navíc se ptal na zboží u kterého je jasně napsáno že není skladem a že dostupnost je do 10 dnů.
A nedávno mi přišlo objednávka na 11500Kč + dobírka 750Kč a v poznámce napsáno "jestli mi to nedáte za 8500 a bez poštovného tak to ani neposílejte" nakonec jsme se domluvili na platbě předem, počtovné 250 a cenu 9500. A všichni byli spokojeni.
Dovážame na objednávku silikónové "panny", kde si zákazník môže svoju hračku prispôsobiť doslova na svoj obraz. Panny znesú dosť hrubé zaobchádzanie, vykrútné končatiny, pády, obliatie horúcou vodou, záťaž až do 150kg. Raz nám zakazník volal, že jeho panna, nevydržala uvedené a výrobcom zaručené zaobchádzanie. Následne na nám zaslal na našu žiadosť fotografie panny, aby sme ju vedeli zdokladovať a odoslať výrobcovi a navrhnúť riešenie. Ale to čo sme videli na fotkách nás totálne zarazilo...Panna vyzerala ako z filmu SAW. Vlasy, obočie oholené, ústa natrhnuté, intímne otvory - z pôvodných 2 bol jeden velký :)), bradavky dohryzené, silikón na tele miestami roztrhnutý. Tak sme hneď volali naspeť zákazníkovy, že čo vlastne preboha robil s pannou, že niečo podobné sme nevideli ani vo filme. Jeho odpoveď nás dorazila rovnako ako fotky. Rozlúčka zo slobodou a 27 členná partia kamarátov, kopa chlastu apod... Výrobca reklamáciu samozrejme neuznal a týpkovi to asi ani veľmi nevadilo, podľa jeho slov to ale stálo za to :))
Fotky by som musel pohladat na serveri, v pc ich uz asi nebudem mat. jeho panna bola trocha "vytunena" stala 2100$. V zakladnej verzii sa da zohnat od cca 700$. Strop je niekde okolo 5500$, ale to uz je fakt luxus ;)
Ty fotky pohledej, to bych chtěl vidět :D
Jenze tahle nemluvi a nema zachvaty hysterie :-)5500$ za silikonovu pannu, ved tolko nestoji ani ziva na 2 roky
tak mi jedna paní dnes napsala maila kde mě prosí jestli bych jí nedal adresu polského města kde se dají koupit kočárky co prodáváme, levněji. Napsala mi to přesně tak jak jsem to sem napsal. No odkázal jsem ji na google + překladač a vysvětlil jí proč se jí to nevyplatí. Občas mě ty dotazy fakt udivují.
a proč se jí to neoplatí? :)tak mi jedna paní dnes napsala maila kde mě prosí jestli bych jí nedal adresu polského města kde se dají koupit kočárky co prodáváme levněji. Napsala mi to přesně tak jak jsem to sem napsal. No odkázal jsem ji na google + překladač a vysvětlil jí proč se jí to nevyplatí. Občas mě ty dotazy fakt udivují.
phys0c Ale dohryzane bradavky a utrhane koncetiny u realne zeny muzou zbudit podezreni :D Precti si znovu post od jeronimo.
dkoudela: jestli bych jí nedal adresu polského města kde se dají koupit kočárky co prodáváme levněji.
tak jako první má v polsku záruku jen 12 měs, i kdyby bydlela v ostravě tak to má cestu 500Km,nedostane cz návod,každá případná reklamace dalších 500Km a hlavně ten rozdíl mezi mou maloobchodní prodejkou není výrazný oproti maloobchodní cenou výrobce. Nehledě na to že u mě má 14 dnů na vyzkoušení a když bude mít jakýkoliv problém tak jí poradím a jelikož dělám i servis tak se o ni dokážu plně postarat :-) Jo prostě www.vyprodejkocarku.cz (musel jsem to sem hodit když už se tak ptáš)a proč se jí to neoplatí? :)
Joo a před asi deseti minutama to je ve 21:40 mi volal zákazník a ptal se na kočárek... jako řešit maily o půlnoci nemám problém, ale aby někdo volal to už je fakt mimo.
19.02.2013
23:47
Petr Široký
Co nabízím
Konzultace, prototypování, grafické návrhy a kódování e-shopů, osobních i firemních prezentací, konverzních stránek a rozsáhlých portálů.
Web | www.lefiath.cz |
Příspěvky |
5 719
|
Členem od |
24.12.2007
|
Nemáš tam uvedeno kdy, takže... pokud nemáš čistě pracovní číslo, zařiď si ho a po šesté hodině (nebo kdy máš padla) vypínej :)Joo a před asi deseti minutama to je ve 21:40 mi volal zákazník a ptal se na kočárek... jako řešit maily o půlnoci nemám problém, ale aby někdo volal to už je fakt mimo.
Jako za poslední 3 roky co to provozuju je to první koho napadlo volat po deváté a fakt jsem netušil že to někoho napadne, Ale každá objednávečka (která na mě čekala ráno) se počítá:-)Nemáš tam uvedeno kdy, takže... pokud nemáš čistě pracovní číslo, zařiď si ho a po šesté hodině (nebo kdy máš padla) vypínej :)
Se Slováky mám ty nejzáživnější zážitky, občas jen zírám, občas se chytám za hlavu, dnes jsem se smála... Dorazila objednávka, to že paní hned psala o to, že neví kam to zaplatit, budiž (ne že by nepřišel automatický email s informacemi o platbě).
Ale pak koukám, u objednávky je tato poznámka:
"v pripade nezastihnutia na tejto adrese som na Prievozska 2/B, Bratislava"
Nedalo mi to a našla jsem si to na mapě, od místa doručení je to cca 7 kilometrů včetně překročení Dunaje. Nevím jak na Slovensku, ale u nás takové služby pošta neposkytuje :))) Jediným uklidněním pro mě je to, že s větší částí zákaznic ze Slovenska probíhá obchod naprosto v pohodě.
Úprimne ma fascinujú tie kondómy. Na eshope s kočárkami zaujímavý doplnkový sortiment.tak mi jedna paní dnes napsala maila kde mě prosí jestli bych jí nedal adresu polského města kde se dají koupit kočárky co prodáváme, levněji. Napsala mi to přesně tak jak jsem to sem napsal. No odkázal jsem ji na google + překladač a vysvětlil jí proč se jí to nevyplatí. Občas mě ty dotazy fakt udivují.
To si niekto vážne objedná kočárek a k tomu krabicu kondómov ?
ne ke kočárkům ne, ale mám zákazníky kteří prvně kupovali kondomy, potom těhotenské oblečení a nakonec kočárek.Úprimne ma fascinujú tie kondómy. Na eshope s kočárkami zaujímavý doplnkový sortiment.
To si niekto vážne objedná kočárek a k tomu krabicu kondómov ?
Jinak kondomy jsem tam dal hlavně kvůli skliku, protože když jsem je měl na sexshopu tak mi to vždy zamítli protože jsem tam měl na hlavní straně i vibrátory. A zákazníkům je fakt jedno že kupujou kondomy na shopu s kočárkama.
já bych rodičům kromě kondomů nabízela ještě špunty do uší pro tatínky a nějaké "veselé pilulky" pro matky :)
Muze to vypovidat o kvalite kondomu :DA zákazníkům je fakt jedno že kupujou kondomy na shopu s kočárkama.
ja som ho čítal, oni mali len za 2000$ :D tá za 5 je už hádam aj z porcelánu a ani dohrýzť ju nemôžu :Dphys0c Ale dohryzane bradavky a utrhane koncetiny u realne zeny muzou zbudit podezreni :D Precti si znovu post od jeronimo.
ked sa na nieco hra hlupe 13 rocne decko, objednavku spravil v utorok 18:45
v stredu rano:
"Dobrý den zásielka mi neprišla.Prajem pekný den"
po slusnom telefonate (kde som zistil ze to je decko) a naslednom maile, ze to snad nemoze mysliet vazne aby sa to realne stihlo o siedmej vecer poslat sa ozval vo stvrtok rano:
"Šéfe treba do zasielat 1.tr.Expresne a doporučene aby sa to nestratilo.A nehovorte
zákazníkovy ahoj to sa nepatrí oslovujte ma prosím Vážený pán Chrúst.
Ďakujem prajem pekný den"
svrtok 17:30:
"Dobrý den žiadna zásielka mi od vás nepišla! To ako ste poslali!
Podávam stažnost na vás i na Slp.
Ďakujem za pochopenie"
znova este stale slusne vysvetlenie a odoslanie odkazu na sledovanie zasielky, kde vidno ze zasielka je uz od stvrtka 8:00 na jeho poste:
"Dobrý den dozvedel som sa od kuríérky že ona ten balík nemá ale poštár ktorý príde okolo 3 4 hod.Nehnevajte sa ale od vás mi balík vždy dorazil do 24 hodín.Čakal som na balík ale balík mi nedorazil.Navrhujem že chyba je vo vás a tak si to riešte s poštárom.V tomto prípade ak mi balík nepríde domov do dalšieho týždna zásielku nepreberám.Neviem teda aká chyba vznikla.Bohužial nedá sa už s tým nič robit.Ďakujem za pochopenie a nabudúce ma oslovujte Vážený pán Chrúst"
ci uz preberie alebo nie, dalsie zasielky mu odoslem jedine po platbe vopred :-)
02.03.2013
19:21
Petr Široký
Co nabízím
Konzultace, prototypování, grafické návrhy a kódování e-shopů, osobních i firemních prezentací, konverzních stránek a rozsáhlých portálů.
Web | www.lefiath.cz |
Příspěvky |
5 719
|
Členem od |
24.12.2007
|
Zřejmě dost špatní rodiče, když tohle je výsledkem výchovy (protože mi nepřijde že to si to dítě dělá legraci, jen že je na hlavu).Vážený pán Chrúst"