logo
19.10.2012 11:17
421
Původně odeslal CorteZz
Parkrat uz sem videl ze lide pisou O misto 0 (nuly) .. Nevite proc ? :D
Hlavně starší ročníky píšou O místo nuly, protože jsou tak zvyklí z mechanického psacího stroje. Většina modelů psacích strojů vůbec nulu neměla a počítalo se defaultně s tím, že se místo ní bude psát O. Psací stroj, který jsem měl já, neměl dokonce ani jedničku, místo ní se psalo malé "L" :)
19.10.2012 12:12
422
Hlavně starší ročníky píšou O místo nuly, protože jsou tak zvyklí z mechanického psacího stroje. Většina modelů psacích strojů vůbec nulu neměla a počítalo se defaultně s tím, že se místo ní bude psát O. Psací stroj, který jsem měl já, neměl dokonce ani jedničku, místo ní se psalo malé "L" :)
Ja se u "O" misto nuly setkavam i u mladych lidi (vek kolem 25 let). Taky jsem nikdy nepochopila, proc to pisou :-)
19.10.2012 12:17
423
Notebook bez num klávesnice má O hned po nulou. Běžně se tam překliknu. Nula se píše se shiftem takže velké O.
09.11.2012 17:12
424
Uf, teď nějak nevím co odepsat.
Opakovaně od Vás odebírám zboží. Z toho důvodu, že moje objednávka je za celkem vysokou částku, žádám Vás aby jste mi neúčtovali dopravu a poštovné. U konkurenčních firem je toto drobné zvýhodnění při větší objednávce automatické. Děkuji.
09.11.2012 17:20
425
Původně odeslal Spocklw
Uf, teď nějak nevím co odepsat.
Opakovaně od Vás odebírám zboží. Z toho důvodu, že moje objednávka je za celkem vysokou částku, žádám Vás aby jste mi neúčtovali dopravu a poštovné. U konkurenčních firem je toto drobné zvýhodnění při větší objednávce automatické. Děkuji.
Tak v tomto nevidím nic až tak zvláštního, prostě si řekl o slevu,
09.11.2012 17:26
426
Jsou i zákazníci, kteří si nakupování užívají a jsou velice přeslušní:

Chtěl bych se především omluvit za poněkud opožděnější reakci na Vámi projevený vstřícný zájem pomoci mne v pořízení "zboží". Důvodem jsou probíhající práce v našem domě na výměně zkolabovaného topného kotle.

Pojďme však raději k věci našeho nepoměrně velikostně drobnějšího zájmu.
Musím Vám vyslovit své poděkování za promptně zaslanou nabídku předpokládaného "zboží" včetně jeho podnětné fotodokumentace. Poněvadž se však o tento typ nejedná, přiměl jste mne k zaslání detailnějšího popisu vysloveného požadavku, kterým je dle indícií udávaných výrobcem na krabičce: xxxxxxxxxxxxx.

Jelikož vůbec nepochybuji o Vaší odborné erudici v dané tématice, dovolil jsem si takto přesně přepsat formulaci ze zmiňovaného obalu.

Prozatím Vám přeji klidné odpoledne a již vyhlížím odpověď, neboť je mi potěšením vést komunikaci s takto bezesporu oduševnělým obchodníkem.
pokračování na mou odpověď:

Ještě jednou Vás dneska zdravím.

Jak vidím na obrázku s příslušným popisem zboží, jedná se tentokrát opravdu o favorita do našich xxxxx, čímž jste mne nezklamal v očekávání. Děkuji za nabídku.

Pane xxxx, jak dále předpokládám, tak níže vyobrazená prodejní cena se vztahuje na kompletní osazení xxxxxx, jenže s dosavadním výtvorem se myslím v klidu spokojím i do dalších let s tím, že bychom vyměnili pouze zmiňovaný díl. Bylo by Ve vašich silách vyhovět takové prosbě normálně živořícího člověka spolu s lidštější prodejní cenou ?
Ještě jednou děkuji s přáním dobré nálady vedoucí k rozumným úvahám.
09.11.2012 17:29
427
Původně odeslal kunwald
Jsou i zákazníci, kteří si nakupování užívají a jsou velice přeslušní:

hustý, to mi připomíná jednu bývalou zákaznici co se živila vykládáním karet.
09.11.2012 17:31
428
Původně odeslal
Tak v tomto nevidím nic až tak zvláštního, prostě si řekl o slevu,
Jo, to samotné mě nezarazilo, spíš trochu ten způsob. Ale když to tady tak čtu, je to spíš tím, že jsem rozmazlený svými ostatními zákazníky.
22.11.2012 21:13
429
Taková čerstvá věc co se mi stala. Zákazník si něco objednal v hodnotě 200kč. Bohužel omylem jsem mu poslal něco jinýho a to něco jinýho stojí 2500kč. Vychcaný zákazník to sice nepopřel ovšem k vrácení se nemá že prý je to moje chyba. Samozřejmě to vrátit musí protože se jedná o bezdůvodné obohacení leč tvrdí že to nevrátí a pokud na tom budu trvat pošle na mě ČOIku. Tak jsem řekl že klidně může protože pravda je na mé straně. Prostě v Čr jen každý čeká na vaší chybu......
22.11.2012 22:05
430
Vidíš to já měl zase opačnou zkušenost, ve vánočním frmolu jsme jednomu zákazníkovi poslali vibrátor za 2000Kč dvakrát (bez dobírky, platil převodem) a on se mi sám ozval že se stala asi chyba a že mi ho pošle zpět. Sám jsem ani netušil že se tato chyba stala a tak jsem mu obratem aspoň zaplatil poštovné, protože si o něho ani neřekl.

Z druhé strany kdysi mi na poště zprasili dvě zásilky ale to se dočtete na http://www.kritik.estranky.cz/clanky/ceska-posta.html
22.11.2012 22:07
431
Vyjímka potvrzující pravidlo.
23.11.2012 12:00
432
Původně odeslal grizly007
Prostě v Čr jen každý čeká na vaší chybu......
Přestaň si namlouvat něco takového! Prostě jsi narazil na zmetka. Čím déle si něco podobného budeš i ve vzteku (a je pochopitelné že to naštve) představovat, nakonec si skutečně v hlavě vytvoříš takový obraz, že tomu uvěříš. Jak takovému hajzlíkovi důrazně pohrozit jistě víš, to na většinu takových existencí stačí, jakmile se ukáže, že by z toho mohli mít nějaké problémy.
23.11.2012 19:14
433
Asi před týdnem u manželky v eshopu si jedna zákaznice objednávala podruhé. Minule platila poštovné 69,-Kč. Teď psala do poznámky, že to chce bez poštovného. Prý už minule platila předražené poštovné a že má teď teda předplaceno. Tak jsem jí slušně napsal, že na to její poštovné 69,- Kč ještě 20,-Kř doplácíme. Že poštovné se účtovat bude a zda to chce tedy zaslat. Už se neozvala.
23.11.2012 19:16
434
To já dávám za poštovné ještě víc :-(
30.11.2012 14:36
435
mě to začíná před Vánocemi bavit :D

ve středu ráno přijde objednávka
ve čtvrtek od rána volám, že chceme zboží doručit naší dopravou, paní celý den nebere telefon
v pátek ráno píšu, že jsme nemohli doručit zboží jelikož nikdo nezvedal telefon
v pátek dopoledne mi přijde email, že jelikož nekomunikujeme ruší objednávku :D

lidé jsou teď obecně nějaký podrážděný a často nám držkují do telefonu.....
15.12.2012 21:11
436
Dorazila objednávka, v poznámce jen "urgent". Dobře, nikdo nemusí psát prosím, děkuji, je uspěchaná doba... Takže urgent, platba na účet předem. Zabalím to hned druhý den, abych to mohla odeslat, cca 50 balíčků s korálky... A čekám, že když urgent, tak dorazí platba druhý den a já to hned pošlu.
Nedorazila, nedorazila ani o den později. Tak si říkám fajn, počkám. Třetí den od objednávky stejně nevydržím, co když se platba zatoulala a ono je to urgent...tak píšu paní email, že platba nedorazila, jestli se nezatoulala. Tři dny na to se paní omlouvá, že byla pár dní mimo domov a posílá platbu. Druhý den platba dorazila a urgentní zásilka obratem putovala k paní. No, hlavně že to dopadlo.

A pak příjde hodnocení na heuréce, které mě posadilo na prdel, tak krásné hodnocení bych si mohla dát do rámečku a pověsit v pracovně :) Jistě chápete mé milé překvalení. V těch dnech jsem řešila nepřevzatou dobírku, ležel na poště, telefon v objednávce neexistoval, na email doteď nikdo neodpověděl, včera mi ji zrovna vrátili...
19.12.2012 13:38
437
Původně odeslal jkoci
^Nedávno se nám přihodilo něco podobného. Zákazník si objednal zboží a jako platbu zvolil bankovním převodem. Po týdnu jsem dostal e-mail, že s námi rozhodně není spokojen, protože ještě nedostal objednané zboží, ikdyž je psané jako skladem. Když jsem mu odepsal, že ještě nepřišla platba za objednávku a my to nemohli poslat, tak mi přišla odpověď, že přece nebude platit nic dopředu :)). Ale poučili jsme se z toho a k platbě připsali informaci, že se jedná o platbu předem.
Presne to upravuje blbuvzdornost obchodu :-).
19.12.2012 20:19
438
z dnešního emailu:

"Nebylo mi doručeno zboží, které jsem si objednala!!! Nejen jste mi zkazili Vánoce, ale je pro mě bolestivé zaslat dětskou sedačku, když kýžené vnouče nemám !! Napište, kam mám zaslat špatné zboží ? Na dobírku?? Děkuji"
Paní si objednala tašku pro psa a tu jsem jí i poslal. Možná, že si jen spletla emaily...
19.12.2012 20:47
439
Aktuálně:

"Dobrý den
Můžete prosím vyřídit na ČESKÉ POŠTĚ že jsem si objednal vánoční řetěz a ne velikonoční.
S pozdravem J. Ž."
19.12.2012 21:00
440
Původně odeslal Radek Kilevník
Aktuálně:

"Dobrý den
Můžete prosím vyřídit na ČESKÉ POŠTĚ že jsem si objednal vánoční řetěz a ne velikonoční.
S pozdravem J. Ž."
tak řetěz pošta asi nedoručila a pán ho chce do vánoc
19.12.2012 23:39
441
Asi před třemi dny mi přišla sms od dodavatele. Velkoobchodně prodává oblečeni wolf manda. Jinak celkem slušnej pán. Asi tu sms psal po tahu :-)

Cituji:
Manda www.wolf-manda.cz ted se prodava 5 krat vice jak prez rok mame 15 druhu noveho wolfa a dalsich 40druhu dalsich znacek podivete se . Zbozi kdo si objedna do 12hod tak muho ten den posleme a ma ho druhy den dle smlouv s ceskou postou je mozne za priplatek i v sobotu a nedeli a i ve svatek to vse umime. Nebo je mozne pro zbozi si prijed k nam . Nebo pokud jedeme okolo vas i ho privest nebo dle dohody. Nakupujte a obj az do patku pak ho mate u vas v sobotu ksefty budou az do pondeli nechte si otevreno 24.12 dopoledne. Jinak nase firma posila i po svatkach kazdy pracovni den. Jedeme nonstop . Jak velkoobchodne po bal a tak i po kuse velkoobchodne tak i maloochodne. www.wolf-manda-outlet.cz . Zbozi je mozne i dovest . Obj je take mozno privest v so a ne a nebo pondeli dle dohdy ale . Mozno volat nonstop na 602147512 nebo pak me. Ted nakupujte ted se proda vse a hned. At to mate a zakaznici to koupi u vas a ne u konkurence. A co zbyde tak se proda v lednu a pak se jede dal . Musi se to tocit. mane zbozi ktere se prodava dokola stale. A zimni teprve se na hory pojede tak to maminky kupuji az tesne pred odjezdem . Vsm to podnikam prez 20let a pocituji to a vim to ze sveho maloobchodu kameneho za ty leta. Od wolfa se proda vse . Kvalita za dobrou cenu a maminky ho znaji tak proto ho kupuji. To vite sami. Dik za obj.

Co dodat :-)
20.12.2012 00:34
442
Je to uplne moudre, tu zverejnovat sms od dodavatele? :)
20.12.2012 00:55
443
Ten pán asi jede nonstop už pár dní :) Přemíra kafe, nedostatek spánku, pak jdou všechny komunikační schopnosti strmě dolů, tipoval bych to tak na třetí den bez spánku, na úrovni frankensteinova monstra člověk zapomíná vlastní jazyk.
20.12.2012 18:09
444
Původně odeslal SGD
Je to uplne moudre, tu zverejnovat sms od dodavatele? :)
Ja od něj nakoupil jednou, asi před rokem. Nevidím na tom nic nemoudrého :-)
20.12.2012 23:19
445
Původně odeslal p.s.l.a.v.a
Ja od něj nakoupil jednou, asi před rokem. Nevidím na tom nic nemoudrého :-)
V tom pripade ano, take na tom nic nevidim. Ovsem bral jsem to, ze je to tvuj dodavatel, se kterym jsi casteji v kontaktu.
22.12.2012 00:17
446
Já měl dneska dobrej extrém s paní inženýrkou, první ranní hovor na 25 minut... Jako první začala se 3 body - jak je možný, že jsme jí objednané (křehké) zboží poslali v krabičce plné nějakého zeleného polystyrenu (flo-pack), že na faktuře není podpis a razítko a že tam není záruční list? No, bylo mi hned jasné, že to bude problémový zákazník... Vše jsem slušně vysvětlil a dostali jsme se k jádru věci.

Na produkt lepí výrobce své logo (plastová samolepka) a bohužel se čas od času odloupne. Jinak je produkt kvalitní a dokonce s 10letou zárukou. Paní byla však přesvědčená, že jsme největší podvodníci a že je to Čína a logo tam lepíme sami (tohle opravdu řekla). Společně s omluvou jsem nabídl výměnu či vrácení peněz a pro pohodlí zákaznice svoz balíčku, aby s ním nemusela někam na poštu. Jenže podej prst a... Paní se postavila do pozice, že jsme prostě největší *** a že rozhodně nedá věc z ruky, pokud jí nejprve nevrátíme peníze... OK, i v tom jsem jí vyšel vstříc, i s tím, že jí všechno potvrdím mailem... Pak začala vymýšlet extrémy jakože ať jí přepravce dá peníze výměnou za mlýnek a podobně...

No, celé jsem to vyřešil snad nejvstřícněji, jak jsem mohl, paní má zboží, peníze na účtu, písemné potvrzení, kontakt na výrobce pro ověření, že to Čína není, a objednávku na kurýra, ale stejně je mi jasné, že nám to kvůli drobné vadě produktu z výroby na Heurece v dotazníku pořádně "vosolí"... No, pro dobrotu na žebrotu...
22.12.2012 07:29
447
ing, no jo, tomu se nediv.
22.12.2012 08:01
448
Tím vším jste samozřejmě uznali, že má paní pravdu.
Nemyslím si, že je dobré dávat takovému člověku nadstandardní servis. Člověk, který je na Vás neslušný / arogantní a dělá z Vás podvodníka / zloděje si nezaslouží, aby jste mu dával servis, který normálně nedáváte. Pokud bylo zboží v pořádku, dodání dle všech náležitostí a zákona, tak je z Vaší stany vše v pořádku a vše se může řešit standardně vrácením do 14 dnů.



Původně odeslal meloun
Já měl dneska dobrej extrém s paní inženýrkou, první ranní hovor na 25 minut...
22.12.2012 08:07
449
Původně odeslal meloun
Já měl dneska dobrej extrém s paní inženýrkou, první ranní hovor na 25 minut... Jako první začala se 3 body - jak je možný, že jsme jí objednané (křehké) zboží poslali v krabičce plné nějakého zeleného polystyrenu (flo-pack), že na faktuře není podpis a razítko a že tam není záruční list? No, bylo mi hned jasné, že to bude problémový zákazník... Vše jsem slušně vysvětlil a dostali jsme se k jádru věci.

Na produkt lepí výrobce své logo (plastová samolepka) a bohužel se čas od času odloupne. Jinak je produkt kvalitní a dokonce s 10letou zárukou. Paní byla však přesvědčená, že jsme největší podvodníci a že je to Čína a logo tam lepíme sami (tohle opravdu řekla). Společně s omluvou jsem nabídl výměnu či vrácení peněz a pro pohodlí zákaznice svoz balíčku, aby s ním nemusela někam na poštu. Jenže podej prst a... Paní se postavila do pozice, že jsme prostě největší *** a že rozhodně nedá věc z ruky, pokud jí nejprve nevrátíme peníze... OK, i v tom jsem jí vyšel vstříc, i s tím, že jí všechno potvrdím mailem... Pak začala vymýšlet extrémy jakože ať jí přepravce dá peníze výměnou za mlýnek a podobně...

No, celé jsem to vyřešil snad nejvstřícněji, jak jsem mohl, paní má zboží, peníze na účtu, písemné potvrzení, kontakt na výrobce pro ověření, že to Čína není, a objednávku na kurýra, ale stejně je mi jasné, že nám to kvůli drobné vadě produktu z výroby na Heurece v dotazníku pořádně "vosolí"... No, pro dobrotu na žebrotu...
Potom je tvoje přezdívka zde více než padnoucí. Když mám čisté svědomí, nenchám si přece sr...t na hlavu ne? Paní bych poslal do patřičných míst ( takové zákazníky já opravdu NECHCI a nepřeju si nic více než aby u mě již nikdy nenakupovali) Říck mi tohle zákazník, že nedá věc z ruky tak mu oplatím stejnou mincí a ještě ji upozorním na důsledky poškození dobrého jména firmy.
22.12.2012 20:46
450
rouballik, dkoudela: Já si myslím, že je lepší vyjít vstříc (zvlášť když to nic nestojí) a pokusit se z nespokojeného zákazníka udělat spokojeného, než si kazit reputaci (ačkoliv by to bylo ze strany zákaznice neoprávněné, znáte to, jak se všechno takhle na diskuzích špatně dokazuje), což?