Hlavně starší ročníky píšou O místo nuly, protože jsou tak zvyklí z mechanického psacího stroje. Většina modelů psacích strojů vůbec nulu neměla a počítalo se defaultně s tím, že se místo ní bude psát O. Psací stroj, který jsem měl já, neměl dokonce ani jedničku, místo ní se psalo malé "L" :)Parkrat uz sem videl ze lide pisou O misto 0 (nuly) .. Nevite proc ? :D
Historky z provozování e-shopu
Co se právě děje na Webtrhu?
- Foggy poptává: Tvorba newsletteru, social postů a rešerší (remote part time na DPP/ZL)
- Ig prodává: Doména góly.cz
- AWIS Holding, a.s. nabízí: Hledám C++ programátora pro stávající dlouhodobý projekt
Ja se u "O" misto nuly setkavam i u mladych lidi (vek kolem 25 let). Taky jsem nikdy nepochopila, proc to pisou :-)Hlavně starší ročníky píšou O místo nuly, protože jsou tak zvyklí z mechanického psacího stroje. Většina modelů psacích strojů vůbec nulu neměla a počítalo se defaultně s tím, že se místo ní bude psát O. Psací stroj, který jsem měl já, neměl dokonce ani jedničku, místo ní se psalo malé "L" :)
Notebook bez num klávesnice má O hned po nulou. Běžně se tam překliknu. Nula se píše se shiftem takže velké O.
Uf, teď nějak nevím co odepsat.
Opakovaně od Vás odebírám zboží. Z toho důvodu, že moje objednávka je za celkem vysokou částku, žádám Vás aby jste mi neúčtovali dopravu a poštovné. U konkurenčních firem je toto drobné zvýhodnění při větší objednávce automatické. Děkuji.
Tak v tomto nevidím nic až tak zvláštního, prostě si řekl o slevu,Uf, teď nějak nevím co odepsat.
Opakovaně od Vás odebírám zboží. Z toho důvodu, že moje objednávka je za celkem vysokou částku, žádám Vás aby jste mi neúčtovali dopravu a poštovné. U konkurenčních firem je toto drobné zvýhodnění při větší objednávce automatické. Děkuji.
Jsou i zákazníci, kteří si nakupování užívají a jsou velice přeslušní:
pokračování na mou odpověď:Chtěl bych se především omluvit za poněkud opožděnější reakci na Vámi projevený vstřícný zájem pomoci mne v pořízení "zboží". Důvodem jsou probíhající práce v našem domě na výměně zkolabovaného topného kotle.
Pojďme však raději k věci našeho nepoměrně velikostně drobnějšího zájmu.
Musím Vám vyslovit své poděkování za promptně zaslanou nabídku předpokládaného "zboží" včetně jeho podnětné fotodokumentace. Poněvadž se však o tento typ nejedná, přiměl jste mne k zaslání detailnějšího popisu vysloveného požadavku, kterým je dle indícií udávaných výrobcem na krabičce: xxxxxxxxxxxxx.
Jelikož vůbec nepochybuji o Vaší odborné erudici v dané tématice, dovolil jsem si takto přesně přepsat formulaci ze zmiňovaného obalu.
Prozatím Vám přeji klidné odpoledne a již vyhlížím odpověď, neboť je mi potěšením vést komunikaci s takto bezesporu oduševnělým obchodníkem.
Ještě jednou Vás dneska zdravím.
Jak vidím na obrázku s příslušným popisem zboží, jedná se tentokrát opravdu o favorita do našich xxxxx, čímž jste mne nezklamal v očekávání. Děkuji za nabídku.
Pane xxxx, jak dále předpokládám, tak níže vyobrazená prodejní cena se vztahuje na kompletní osazení xxxxxx, jenže s dosavadním výtvorem se myslím v klidu spokojím i do dalších let s tím, že bychom vyměnili pouze zmiňovaný díl. Bylo by Ve vašich silách vyhovět takové prosbě normálně živořícího člověka spolu s lidštější prodejní cenou ?
Ještě jednou děkuji s přáním dobré nálady vedoucí k rozumným úvahám.
hustý, to mi připomíná jednu bývalou zákaznici co se živila vykládáním karet.Jsou i zákazníci, kteří si nakupování užívají a jsou velice přeslušní:
Jo, to samotné mě nezarazilo, spíš trochu ten způsob. Ale když to tady tak čtu, je to spíš tím, že jsem rozmazlený svými ostatními zákazníky.Tak v tomto nevidím nic až tak zvláštního, prostě si řekl o slevu,
Taková čerstvá věc co se mi stala. Zákazník si něco objednal v hodnotě 200kč. Bohužel omylem jsem mu poslal něco jinýho a to něco jinýho stojí 2500kč. Vychcaný zákazník to sice nepopřel ovšem k vrácení se nemá že prý je to moje chyba. Samozřejmě to vrátit musí protože se jedná o bezdůvodné obohacení leč tvrdí že to nevrátí a pokud na tom budu trvat pošle na mě ČOIku. Tak jsem řekl že klidně může protože pravda je na mé straně. Prostě v Čr jen každý čeká na vaší chybu......
Vidíš to já měl zase opačnou zkušenost, ve vánočním frmolu jsme jednomu zákazníkovi poslali vibrátor za 2000Kč dvakrát (bez dobírky, platil převodem) a on se mi sám ozval že se stala asi chyba a že mi ho pošle zpět. Sám jsem ani netušil že se tato chyba stala a tak jsem mu obratem aspoň zaplatil poštovné, protože si o něho ani neřekl.
Z druhé strany kdysi mi na poště zprasili dvě zásilky ale to se dočtete na http://www.kritik.estranky.cz/clanky/ceska-posta.html
Vyjímka potvrzující pravidlo.
23.11.2012
12:00
Petr Široký
Co nabízím
Konzultace, prototypování, grafické návrhy a kódování e-shopů, osobních i firemních prezentací, konverzních stránek a rozsáhlých portálů.
Web | www.lefiath.cz |
Příspěvky |
5 719
|
Členem od |
24.12.2007
|
Přestaň si namlouvat něco takového! Prostě jsi narazil na zmetka. Čím déle si něco podobného budeš i ve vzteku (a je pochopitelné že to naštve) představovat, nakonec si skutečně v hlavě vytvoříš takový obraz, že tomu uvěříš. Jak takovému hajzlíkovi důrazně pohrozit jistě víš, to na většinu takových existencí stačí, jakmile se ukáže, že by z toho mohli mít nějaké problémy.Prostě v Čr jen každý čeká na vaší chybu......
23.11.2012
19:14
Martin Kejzlar
Co nabízím
Vývoj webových aplikací postavených na Nette Frameworku.
Web | www.martinkejzlar.cz |
Příspěvky |
4 196
|
Členem od |
06.09.2008
|
Asi před týdnem u manželky v eshopu si jedna zákaznice objednávala podruhé. Minule platila poštovné 69,-Kč. Teď psala do poznámky, že to chce bez poštovného. Prý už minule platila předražené poštovné a že má teď teda předplaceno. Tak jsem jí slušně napsal, že na to její poštovné 69,- Kč ještě 20,-Kř doplácíme. Že poštovné se účtovat bude a zda to chce tedy zaslat. Už se neozvala.
To já dávám za poštovné ještě víc :-(
mě to začíná před Vánocemi bavit :D
ve středu ráno přijde objednávka
ve čtvrtek od rána volám, že chceme zboží doručit naší dopravou, paní celý den nebere telefon
v pátek ráno píšu, že jsme nemohli doručit zboží jelikož nikdo nezvedal telefon
v pátek dopoledne mi přijde email, že jelikož nekomunikujeme ruší objednávku :D
lidé jsou teď obecně nějaký podrážděný a často nám držkují do telefonu.....
Dorazila objednávka, v poznámce jen "urgent". Dobře, nikdo nemusí psát prosím, děkuji, je uspěchaná doba... Takže urgent, platba na účet předem. Zabalím to hned druhý den, abych to mohla odeslat, cca 50 balíčků s korálky... A čekám, že když urgent, tak dorazí platba druhý den a já to hned pošlu.
Nedorazila, nedorazila ani o den později. Tak si říkám fajn, počkám. Třetí den od objednávky stejně nevydržím, co když se platba zatoulala a ono je to urgent...tak píšu paní email, že platba nedorazila, jestli se nezatoulala. Tři dny na to se paní omlouvá, že byla pár dní mimo domov a posílá platbu. Druhý den platba dorazila a urgentní zásilka obratem putovala k paní. No, hlavně že to dopadlo.
A pak příjde hodnocení na heuréce, které mě posadilo na prdel, tak krásné hodnocení bych si mohla dát do rámečku a pověsit v pracovně :) Jistě chápete mé milé překvalení. V těch dnech jsem řešila nepřevzatou dobírku, ležel na poště, telefon v objednávce neexistoval, na email doteď nikdo neodpověděl, včera mi ji zrovna vrátili...
Presne to upravuje blbuvzdornost obchodu :-).^Nedávno se nám přihodilo něco podobného. Zákazník si objednal zboží a jako platbu zvolil bankovním převodem. Po týdnu jsem dostal e-mail, že s námi rozhodně není spokojen, protože ještě nedostal objednané zboží, ikdyž je psané jako skladem. Když jsem mu odepsal, že ještě nepřišla platba za objednávku a my to nemohli poslat, tak mi přišla odpověď, že přece nebude platit nic dopředu :)). Ale poučili jsme se z toho a k platbě připsali informaci, že se jedná o platbu předem.
Paní si objednala tašku pro psa a tu jsem jí i poslal. Možná, že si jen spletla emaily...z dnešního emailu:
"Nebylo mi doručeno zboží, které jsem si objednala!!! Nejen jste mi zkazili Vánoce, ale je pro mě bolestivé zaslat dětskou sedačku, když kýžené vnouče nemám !! Napište, kam mám zaslat špatné zboží ? Na dobírku?? Děkuji"
19.12.2012
20:47
Radek Kilevník
Co nabízím
Věřím na karmu, nabízím tedy, že Vám nezpůsobím nic co bych nechtěl abyste způsobili Vy mě :)
Web | kilevnik.com |
Příspěvky |
1 430
|
Členem od |
27.09.2010
|
Aktuálně:
"Dobrý den
Můžete prosím vyřídit na ČESKÉ POŠTĚ že jsem si objednal vánoční řetěz a ne velikonoční.
S pozdravem J. Ž."
tak řetěz pošta asi nedoručila a pán ho chce do vánocAktuálně:
"Dobrý den
Můžete prosím vyřídit na ČESKÉ POŠTĚ že jsem si objednal vánoční řetěz a ne velikonoční.
S pozdravem J. Ž."
Asi před třemi dny mi přišla sms od dodavatele. Velkoobchodně prodává oblečeni wolf manda. Jinak celkem slušnej pán. Asi tu sms psal po tahu :-)
Cituji:
Manda www.wolf-manda.cz ted se prodava 5 krat vice jak prez rok mame 15 druhu noveho wolfa a dalsich 40druhu dalsich znacek podivete se . Zbozi kdo si objedna do 12hod tak muho ten den posleme a ma ho druhy den dle smlouv s ceskou postou je mozne za priplatek i v sobotu a nedeli a i ve svatek to vse umime. Nebo je mozne pro zbozi si prijed k nam . Nebo pokud jedeme okolo vas i ho privest nebo dle dohody. Nakupujte a obj az do patku pak ho mate u vas v sobotu ksefty budou az do pondeli nechte si otevreno 24.12 dopoledne. Jinak nase firma posila i po svatkach kazdy pracovni den. Jedeme nonstop . Jak velkoobchodne po bal a tak i po kuse velkoobchodne tak i maloochodne. www.wolf-manda-outlet.cz . Zbozi je mozne i dovest . Obj je take mozno privest v so a ne a nebo pondeli dle dohdy ale . Mozno volat nonstop na 602147512 nebo pak me. Ted nakupujte ted se proda vse a hned. At to mate a zakaznici to koupi u vas a ne u konkurence. A co zbyde tak se proda v lednu a pak se jede dal . Musi se to tocit. mane zbozi ktere se prodava dokola stale. A zimni teprve se na hory pojede tak to maminky kupuji az tesne pred odjezdem . Vsm to podnikam prez 20let a pocituji to a vim to ze sveho maloobchodu kameneho za ty leta. Od wolfa se proda vse . Kvalita za dobrou cenu a maminky ho znaji tak proto ho kupuji. To vite sami. Dik za obj.
Co dodat :-)
Je to uplne moudre, tu zverejnovat sms od dodavatele? :)
20.12.2012
00:55
Petr Široký
Co nabízím
Konzultace, prototypování, grafické návrhy a kódování e-shopů, osobních i firemních prezentací, konverzních stránek a rozsáhlých portálů.
Web | www.lefiath.cz |
Příspěvky |
5 719
|
Členem od |
24.12.2007
|
Ten pán asi jede nonstop už pár dní :) Přemíra kafe, nedostatek spánku, pak jdou všechny komunikační schopnosti strmě dolů, tipoval bych to tak na třetí den bez spánku, na úrovni frankensteinova monstra člověk zapomíná vlastní jazyk.
Ja od něj nakoupil jednou, asi před rokem. Nevidím na tom nic nemoudrého :-)Je to uplne moudre, tu zverejnovat sms od dodavatele? :)
V tom pripade ano, take na tom nic nevidim. Ovsem bral jsem to, ze je to tvuj dodavatel, se kterym jsi casteji v kontaktu.Ja od něj nakoupil jednou, asi před rokem. Nevidím na tom nic nemoudrého :-)
Já měl dneska dobrej extrém s paní inženýrkou, první ranní hovor na 25 minut... Jako první začala se 3 body - jak je možný, že jsme jí objednané (křehké) zboží poslali v krabičce plné nějakého zeleného polystyrenu (flo-pack), že na faktuře není podpis a razítko a že tam není záruční list? No, bylo mi hned jasné, že to bude problémový zákazník... Vše jsem slušně vysvětlil a dostali jsme se k jádru věci.
Na produkt lepí výrobce své logo (plastová samolepka) a bohužel se čas od času odloupne. Jinak je produkt kvalitní a dokonce s 10letou zárukou. Paní byla však přesvědčená, že jsme největší podvodníci a že je to Čína a logo tam lepíme sami (tohle opravdu řekla). Společně s omluvou jsem nabídl výměnu či vrácení peněz a pro pohodlí zákaznice svoz balíčku, aby s ním nemusela někam na poštu. Jenže podej prst a... Paní se postavila do pozice, že jsme prostě největší *** a že rozhodně nedá věc z ruky, pokud jí nejprve nevrátíme peníze... OK, i v tom jsem jí vyšel vstříc, i s tím, že jí všechno potvrdím mailem... Pak začala vymýšlet extrémy jakože ať jí přepravce dá peníze výměnou za mlýnek a podobně...
No, celé jsem to vyřešil snad nejvstřícněji, jak jsem mohl, paní má zboží, peníze na účtu, písemné potvrzení, kontakt na výrobce pro ověření, že to Čína není, a objednávku na kurýra, ale stejně je mi jasné, že nám to kvůli drobné vadě produktu z výroby na Heurece v dotazníku pořádně "vosolí"... No, pro dobrotu na žebrotu...
Tím vším jste samozřejmě uznali, že má paní pravdu.
Nemyslím si, že je dobré dávat takovému člověku nadstandardní servis. Člověk, který je na Vás neslušný / arogantní a dělá z Vás podvodníka / zloděje si nezaslouží, aby jste mu dával servis, který normálně nedáváte. Pokud bylo zboží v pořádku, dodání dle všech náležitostí a zákona, tak je z Vaší stany vše v pořádku a vše se může řešit standardně vrácením do 14 dnů.
Já měl dneska dobrej extrém s paní inženýrkou, první ranní hovor na 25 minut...
Potom je tvoje přezdívka zde více než padnoucí. Když mám čisté svědomí, nenchám si přece sr...t na hlavu ne? Paní bych poslal do patřičných míst ( takové zákazníky já opravdu NECHCI a nepřeju si nic více než aby u mě již nikdy nenakupovali) Říck mi tohle zákazník, že nedá věc z ruky tak mu oplatím stejnou mincí a ještě ji upozorním na důsledky poškození dobrého jména firmy.Já měl dneska dobrej extrém s paní inženýrkou, první ranní hovor na 25 minut... Jako první začala se 3 body - jak je možný, že jsme jí objednané (křehké) zboží poslali v krabičce plné nějakého zeleného polystyrenu (flo-pack), že na faktuře není podpis a razítko a že tam není záruční list? No, bylo mi hned jasné, že to bude problémový zákazník... Vše jsem slušně vysvětlil a dostali jsme se k jádru věci.
Na produkt lepí výrobce své logo (plastová samolepka) a bohužel se čas od času odloupne. Jinak je produkt kvalitní a dokonce s 10letou zárukou. Paní byla však přesvědčená, že jsme největší podvodníci a že je to Čína a logo tam lepíme sami (tohle opravdu řekla). Společně s omluvou jsem nabídl výměnu či vrácení peněz a pro pohodlí zákaznice svoz balíčku, aby s ním nemusela někam na poštu. Jenže podej prst a... Paní se postavila do pozice, že jsme prostě největší *** a že rozhodně nedá věc z ruky, pokud jí nejprve nevrátíme peníze... OK, i v tom jsem jí vyšel vstříc, i s tím, že jí všechno potvrdím mailem... Pak začala vymýšlet extrémy jakože ať jí přepravce dá peníze výměnou za mlýnek a podobně...
No, celé jsem to vyřešil snad nejvstřícněji, jak jsem mohl, paní má zboží, peníze na účtu, písemné potvrzení, kontakt na výrobce pro ověření, že to Čína není, a objednávku na kurýra, ale stejně je mi jasné, že nám to kvůli drobné vadě produktu z výroby na Heurece v dotazníku pořádně "vosolí"... No, pro dobrotu na žebrotu...