Zařídím nejvýhodnější hypotéku/ půjčku / pojištění
Stránka 26 z 26 PrvníPrvní ... 151617181920212223242526
Zobrazují se odpovědi 751 až 776 z 776

Historky z provozování e-shopu

  1. I zákazníci toho mají před Vánocemi hodně :)

    Co nějaké další historky z letošní vánoční sezóny, máte někdo?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zabýváme se zakázkovou výrobou ozvučení. Asi před rokem a půl Pán ing., dle google nějaký duševní poradce, si objednal dvě ozvučovací sestavy. Vždy zákazník odsouhlasí krátké poučení, ve kterém je napsáno vše. co dle jeho vybraných požadavků dostane - v jeho případě složený reprobox bez povrchové úpravy. Samozřejmě odsouhlaseno. Po 14 dnech vyrobeno, zabaleno zasláno. Druhý den asi 5 sprostých e-mailů, že jsme šarlatání, že nám chtěl přenechat asi 200 ozvučnic na vyrobení pro západní trh a že tohle prý ještě neviděl a že sám má šikovnějšího truhláře atd. (to, proč si tedy nevyrobil ozvučení sám, když má na to stroje i truhláře, odpověděl, že nestíhají...). Údajně mu vadilo to, že povrch byl bez úpravy, což odsouhlasil a sám požadoval. Když jsme prozákaznicky ustoupili a nabídli vyreklamování, odmítl to. Své argumenty proč není spokojený vždy měnil po tom, co jsem ho utloukl svými argumenty. Stále jen vyhrožoval ČOI a poškozením jména na fórech atd. Po asi 30x zopakovaném jak má velkou firmu a jak vyrábí stovky ozvučení ročně jsem mu asi po 30x pogratuloval a rozloučil se. Pozitivum na tom je, že jsme vylepšili kvůli němu Poučení a od té doby zatím vše v pořádku. Jinak letos zaťukám, ale nějaký extra materiál se neobjevil :).

  4. Je zajímavé, že když už to stojí za to, tak za tím vězí nějaký ING :-)

  5. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Je zajímavé, že když už to stojí za to, tak za tím vězí nějaký ING :-)
    Pod to bych se podepsal. A když představení uvozuje titul, je jistota, že bude problém. Ověřeno mnohokrát.


  6. Nejde sice o historku z provozování eshopu, ale z naší služby Copywriting.cz. Máme tam službu pro prodej hotových článků a kontrolujeme ručně každý článek než jej zobrazíme ve službě. Stává se, že občas tam někdo dá zkopírovaný článek, v tomto případě slečna dala zkopírovaný článek z TN.cz, takže po zamítnutí rovnou dostala BAN. Jakmile to zjistila, tak nám přišlo několik e-mailů, kde se všelijak vymlouvala, že jí kdosi ukradl notebook a nahrál tam za ni ten článek (psala ze stejné IP, stejného rozlišení a prohlížeče jako tam ten článek vložila), tak jsem ji požádal o zaslání zápisu PČR. Slíbila, že to pošle. Druhý den volal nějaký kluk, představil se jako její přítel a vyptával se jak je to možné. Po objasnění poděkoval a zavěsil.

    Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Je zajímavé, že když už to stojí za to, tak za tím vězí nějaký ING :-)
    V nějakém minulém tématu jsem psal, že s inženýry jsou problémy. Už jste si toho také všimnul? Moje zkušenost je ta, že když to někdo uvádí kdekoliv, tak jde o pitomce. Znám spoustu normálních Ing., rozdíl je v tom, že to neuvádí na potkání.

  7. Pri niektorých veciach naozaj rozum zastane. Podelím sa o príhodu aj ja.
    Zákazníčka si objednala produkt, klasicky sme to zabalili a odoslali proste ako vždy. O 10 dni nato nám prišla recenzia na heuréku a vyplnený dotazník s výsledkom "Neodporúčam". Žiadne dôvody tam neboli uvedené, takže sa nám nezobrazuje recenzia pri hodnoteniach, ale započítava sa do celkového hodnotenia eshopu. O deň nato nám prišiel takýto mail od zákazníčky čo nás najviac dostalo :)

    "Dobrý deň.

    Volám sa XXX XXX, a nedávno som vdaka tomu ,že ste mi dali follow na instagrame spoznala vašu stránku. Hned' som si objednala jeden produkt (XXX) s ktorym som veľmi spokojná. Chcela by som sa vás opýtať, či spolupracujete s nejakými blogmi, pretože som blogerka, a mala by som o to záujem. Môj blog je - XXXX , píšem články na rôzne témy.
    Tešim sa na spolupracu."

    Zákazníčke som odpísal a opýtal sa ako môžem vylepšiť naše služby, keďže nás ako obchod neodporúča. Som zvedavý na odpoveď.

  8. To je klasický překlik. Takových máme 90% z negativních recenzí.
    Ta otázka je taky pro pitomce... Koupíte "lopatu" a heureka se ptá jestli ten eshop s lopatou doporučíte známým. To se nevylučuje se spokojeností. Já i když jsem spokojený tak nemusím někomu chtít něco doporučovat. Mezi těmito věcmi není logický AND.

  9. Citace Původně odeslal rouballik Zobrazit příspěvek
    ... Takových máme 90% z negativních recenzí.
    Ta otázka je taky pro pitomce...
    Přesně jak píšete. Navíc ta otázka od Heureky není položená logicky správně. Ona totiž může v mnoha lidech vyvolat dojem, že po odkliknutí a souhlasu budou muset sami někoho doporučovat, uvádět nějaký mail apod. Proto si myslím, že část z těch, co dají "Nedoporučuji" nespokojená být nemusí.

  10. Škoda, že neexistuje opačný systém a to "spolehlivý zákazník". Byl by to poměrně zajímavý marketingový nástroj.
    Škoda sil pro zákazníky hulváty, lidi co nepřebírají balíky atd.. Byl bych ochotný věnovat speciální nabídky každému kdo má dobrý profil.
    Není nic horšího než vytížená expedice lidmi, kteří se o osudu objednávky chtějí rozhodnout až vteřinu před doručením..

  11. Citace Původně odeslal rouballik Zobrazit příspěvek
    Škoda, že neexistuje opačný systém a to "spolehlivý zákazník". Byl by to poměrně zajímavý marketingový nástroj.
    Škoda sil pro zákazníky hulváty, lidi co nepřebírají balíky atd.. Byl bych ochotný věnovat speciální nabídky každému kdo má dobrý profil.
    Není nic horšího než vytížená expedice lidmi, kteří se o osudu objednávky chtějí rozhodnout až vteřinu před doručením..
    Existuje. Ratingove hodnotenie osoby. Cina skoncila pilot a zavadza to plosne :)

  12. Řidič Geisu řekl zákazníkovi, kterému je 86 let, že silnice kloužou a že se nepotáhne 3 kiláky k vůli balíčku, aby skončil ve škarpě. Ať vezme auto a dojede si on na depo.

  13. Dali jsme na náš web jako první informaci, že když přijedou zákazníci k nám domů, že se jim nemůžeme věnovat, protože máme moc práce a jsme tak někdy od hnoje, protože máme prasata....

    Druhý den přijede auto lidí pro Vepřovky a konzervy a buší na vrata a okna. Vylezu ven a ptám se, co chcete? "No nakoupit přece.! Ale my tu neprodáváme. Objednejte přes eshop. - "To snad není možný máte reklamu a pak nám tohle řeknete!" Jako první informace je, že doma neprodáváme!!! - Ten samý den přijely ještě dvě auta a volal jeden člověk, že přijede. Chápete to? Je to k pousmání, ale v danou chvíli k nasr...ní.

  14. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Už jste si toho také všimnul? Moje zkušenost je ta, že když to někdo uvádí kdekoliv, tak jde o pitomce. Znám spoustu normálních Ing., rozdíl je v tom, že to neuvádí na potkání.
    Pardon za offtopic, ale musím taky říct, že je to pravda, já znám hlavně jednu paní doktorku, která musí všude všem cpát, že je doktorka... Jeden z nejblbějších lidí co jsem kdy poznal...

  15. Citace Původně odeslal petra šprincová Zobrazit příspěvek
    Druhý den přijede auto lidí pro Vepřovky a konzervy a buší na vrata a okna. Vylezu ven a ptám se, co chcete? "No nakoupit přece.! Ale my tu neprodáváme. Objednejte přes eshop. - "To snad není možný máte reklamu a pak nám tohle řeknete!" Jako první informace je, že doma neprodáváme!!! - Ten samý den přijely ještě dvě auta a volal jeden člověk, že přijede. Chápete to? Je to k pousmání, ale v danou chvíli k nasr...ní.
    Zde by bylo vhodné vidět, jak na webu vůbec prezentujete informaci o svém bydlišti (předpokládám že je to tam prezentováno jako sídlo společnosti?), protože to, že to mělo v podstatě opačný účinek, je rozhodně k zamyšlení. Pokud to odbudete tím, že někdo neumí číst, můžete přicházet o užitečnou lekci jak lépe komunikovat se zákazníky.

    Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Řidič Geisu řekl zákazníkovi, kterému je 86 let, že silnice kloužou a že se nepotáhne 3 kiláky k vůli balíčku, aby skončil ve škarpě. Ať vezme auto a dojede si on na depo.
    Řidiče bych poslal do prdele a následně si na něj stěžoval, co si to dovoluje. Pokud jsem si zaplatil za dopravu, tak platím za dopravu na mnou určené místo, ne na něčí depo. O něčem takovém slyším poprvé, to je opravdu silný kalibr.

  16. Přišlo formulářem z eshopu:

    Von si kvůli Vám bude každý pořizovat mobilní telefon. Pevná linka by měla stačit!

    Samozřejmě si zákazník mobil pořizovat nemusí, stačí číslo pevné linky napsat místo mobilu, systém to pak normálně odešle... (pro pevnou linku je tam druhá doplňková kolonka, kterou využívají např. instituce k zadání druhého kontaktu na pevnou linku). Asi to pán psal jen tam a první kolonku pro telefon nevyplnil, protože nemá mobil jako jeden z mála.... Ale je zajímavé že pak na úplně jiném místě vyhrabe poměrně "schovaný" formulář na kontakt, ale nenapadne ho napsat číslo telefonu do kolonky...

  17. Spis je to k zamysleni, jestli jsou popisky formulare dostatecne "blbuvzdorne" (cti jednodusseji smyslejicimu zakaznikovi smysluplne) ;-)

  18. Proto nerozlisujeme mobilni cislo a cislo pevne linky, ale pojmenujeme kolonku napriklad jednoduse jako telefon pripadne dalsi kolonku - dalsi telefon.

    Pomerne zahrabany kontaktni formular - je zhovadilost provozovatele jakehokoliv webu.

  19. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Proto nerozlisujeme mobilni cislo a cislo pevne linky, ale pojmenujeme kolonku napriklad jednoduse jako telefon pripadne dalsi kolonku - dalsi telefon.

    Pomerne zahrabany kontaktni formular - je zhovadilost provozovatele jakehokoliv webu.

    Souhlas

  20. Citace Původně odeslal Komanche Zobrazit příspěvek
    Spis je to k zamysleni, jestli jsou popisky formulare dostatecne "blbuvzdorne" (cti jednodusseji smyslejicimu zakaznikovi smysluplne) ;-)
    Je myslím první za více jak 7 let s takovým závažným problémem, tak popisky bych řekl že jsou v rámci možností ok (navíc u FC 1 s tím stejně nehnu ;-)

  21. A jak si nekdo precte sms od posty/prepravni sluzby na pevne lince?

  22. Citace Původně odeslal tallpa Zobrazit příspěvek
    A jak si nekdo precte sms od posty/prepravni sluzby na pevne lince?
    Zkusil jste si poslat SMS na pevnou linku?
    :)

  23. Citace Původně odeslal Eastwood Zobrazit příspěvek
    Zkusil jste si poslat SMS na pevnou linku?
    :)
    No zkusim to poslat me mame co ma asi 20 let stary aparat...uvidime

  24. Citace Původně odeslal tallpa Zobrazit příspěvek
    No zkusim to poslat me mame co ma asi 20 let stary aparat...uvidime
    O2 | SMS na pevnou linku - Short Message Service (SMS)

  25. Doporucuju ji o tom rict, aby nemela infarkt, ze "uz jsou tady" :))))

  26. tak to je dobrá chujovina, nicméně i tak nechám na eshopu povinný mobilní telefonní číslo :-)

Hostujeme u Server powered by TELE3