logo
01.08.2014 11:44
631
Původně odeslal Radek O.
nemuzete hodnotit tu sluzbu z pohledu toho, jak dorucovani probiha u nas. Jsou zeme, kde se nechava balicek za plotem, u dveri apod. naprosto bezne, kdyz neni adresat zastizen. Pripadne se dava treba sousedovi apod.

Nicmene to slozeni vedle u domu muze byt jen proste pochybeni cloveka, ze se spletl. Coz dela cas od casu kazdy z nas.
Za plot se někdy dává. Pro jistotu do některých státu USA posílám zboží voduvzdorně zabalené, protože už mi parkrát přišla reklamace na zboží kdy byl balík nechán za plotem a v zavlažovače zahrad dělají s balíkem svoje.

Co se právě děje na Webtrhu?

01.08.2014 17:11
632
Původně odeslal igor
Je to tak ako pise Radek. Posielame tovar kde kade po svete a niekedy naozaj sranda: Zakaznik z UK, ze mu nedosla draha panska retiazka (poisteny balik + recorded delivery (prijemca musi podpisat). Tak sme to reklamovali a Royal Mail v UK ze to dorucili a maju aj podpis. Zakaznikovi sme odporucili obehat susedov (lebo uz vieme ako to v UK chodi) a naozaj: jeden sused to prebral, podpisal a kludne si to skoro mesiac drzal doma, nikomu nic nepovedal...
Spíš než o geografii je to o firmách. Na tohle jsou Royal Mail a jejich partner pro Evropu GLS odborníci. Zásilky doručují komukoli, kdo se byť jen náhodou pohybuje v okolí dané adresy. Takovou jednu zásilku pro mě má také někdo doma, už rok :)
19.09.2014 17:50
633
Včera mi volal zákazník že mu tovar nesedí že ho pošle späť. Vravím ok pošlite ak je to nepoškodené vrátame plnú sumu. Dnes som zisťoval u UPS kde sú peniaze za túto dobierku keďže mali byť už dávno na účte. Odpoveď z UPS: balík je stále u nás zákazník si ho stále neprevzal.
Aj tak sú zákazníci a potom ver im keď chcú niečo reklamovať.
Radšej sa povznesiem nad tým....
19.09.2014 19:06
634
No, pokud Vám pak dá aspoň slušné hodnocení...

To já mám teď čerstvou zkušenost: paní si objednala vůni, odeslala jsem hned další den, pak balík 5 dní ležel na poště, pošta jí poslala SMS a mail, že se blíží konec úložní doby, já jsem jí poslala SMS a mail, ať si zboží vyzvedne nebo si prodlouží úložní dobu. Paní mi napsala SMS, že je na dovolené, že si myslela, že jí zboží uloží 14 dní, a že se tedy asi nedá nic dělat, balík se vrátí zpět. Další den mi přišel vyplněný dotazník z Heuréky, kde paní píše:

V jakém stavu je Vaše objednávka?
zboží jsem objednal(a) a dorazilo

Jak jste spokojen(a) s délkou dodací lhůty?
známka 2.5 z 5ti.

Jak hodnotíte kvalitu dopravy zboží?
známka 2.5 z 5ti.

Dorazilo zboží v pořádku?
ano

Budete zboží vracet?
ano, z jiného důvodu

Kolikrát jste již nakoupil(a) v obchodě?
toto byl první nákup

Jak hodnotíte přehlednost webových stránek obchodu?
známka 2.5 z 5ti.

Jak hodnotíte kvalitu komunikace obchodu?
známka 4 z 5ti.

Doporučil(a) byste obchod svým známým?
ne, nedoporučuji

Jaká je Vaše celková spokojenost s obchodem?
známka 3.5 z 5ti.

Jaké hlavní slabiny má podle Vás tento obchod?
velmi vysoké ceny. Objednala jsem parfém, pouze z důvodu, že jiný nepoužívám a všech ostatních internetových parfumeriích byl vyprodán

Jak byste shrnul(a) Váš názor na obchod pro ostatní nakupující?
Hrozně vysoké ceny. Vše ostatní - přehlednost, dodací lhůty, komunikace, v pořádku

Přitom paní balík neviděla ani z rychlíku, ale klidně ze své dovolené posoudila dodací lhůtu, kvalitu dopravy, a ještě obchod nedoporučila, takže při mém malém počtu objednávek mi stihla srazit hodnocení zákazníků ze 100% na 95%, protože jsem jí zboží zřejmě nedala zadarmo..

To pak skutečně nas..e :-(
22.09.2014 13:29
635
Kromě jiného prodáváme na www.modelarina.cz i lexanové karoserie na RC auta. Zboží se jasně jmenuje třeba stylem "Karoserie pro RC auta BMW M3". Přesto se tak u čtvrtiny objednávek tohoto zboží běžně stává, že jsou zákazníci strašně překvapeni že jim přijde JEN KAROSERIE a samotné auto na dákové ovládání v balíku není ;-)
22.09.2014 13:46
636
Zboží se tak jasně jmenuje, ale na fotce vidí člověk něco jiného. Což může být pro lajka, například ženu problém. Tohle vidím jako selhání obchodu než zákazníka. Sám jsi o tom navíc dodal důkaz, že se diví 25 % zákazníků a to je důvod k zamyšlení.
22.09.2014 16:22
637
jak píše Jakub, tohle je spíš problém vašeho shopu a toho, jak na něm prezentujete informace, než problém zákazníků. Chtěl by to zapracovat na tom, jak i laikovi vysvětlit, že to, co objednává je skutečně jen samotná karoserie.
23.09.2014 11:30
638
copak eshopy, ale O2 jsou přeborníci. Ti mi napsali, že nám nemůžou zřídit pevnou linku ( žádali jsme je o to 3 roky) přitom my ji měsíc od nich ( po těch 3 letech tahanic) už měli v provozu.
23.09.2014 15:09
639
Zákazník objednává s poznámkou: "Pokud řidič přijel v Travnicku a on běží, dokud přechod na Hostinec parku, ať ho / ji, než je uvedeno, prosím, zavolejte mi na můj mobil."

My odpovídáme: "Ok, thank you."

Zákazník dodává: "Pak NE do Sedlistka ale přímo naproti Hostinec cesta až na vrchol dráhy, je dům se satelitním příjmem a jelení parohy. "

My srozumitelně potvrzujeme: "Ok"

Zákazník po obdržení zásilky dává zpětnou vazbu: "psí bouda / kočka dům jsem dostal dnes ráno. Jsem spokojený s tím. Děkujeme Vám za Vaši dobrou službu."
13.12.2014 11:56
640
Zákaznice si u nás objednala růžové ponožky, po 10-ti dnech přišlo hodnocení na heuréku:
- Barva ponožek - zavádějící. Fialová = růžová?

V obchodních podmínkách máme větu: Drobná změna dezénu je vyhrazena. Kupující bere na vědomí, že zobrazované barvy zboží mohou být zkreslené digitalizací. Nicméně zrovna u této barvy, je barva opravdu růžová jak na fotce tak v reálu (potvrdila to i čtyřletá neteř:)

Naše reakce na heuréku:
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Fialovou barvu má pouze přebal ponožek, samotné ponožky jsou opravdu růžové (starorůžové).
A následně přišel mail přímo od zákaznice:
Dobrý den,
to jsem uviděla na vlastní oči... Zákazník by měl mít jasno, překvapení v tomto smyslu, při ceně, kterou máte, není na místě. Já osobně to řešit nehodlám, na to je můj čas dost drahý,ale , naprosto úpřimně, čekala bych jinou reakci. To berte jako lekci z komunikace....zdarma.
Co tím chtěl básník říci?Problém s barvocitem? Radši jsme dále neřešili:)))
16.12.2014 00:31
641
Původně odeslal dysmusax
Mě pobavila jedna rázná Ostravačka, která na automatický email po 2 týdnech odpověděla, že "si nic z obchodu neobjednala a na poštu nepůjde a nic platit nebude!!!". Tak jsem se podíval do systému a vidím, že zboží před pár dny vyzvedla i zaplatila ;-).
Prostě někdo zadal správný telefon (takže dostal sms)
nebo správnou adresu (a šel se zeptat na poštu i bez výzvy)
převzal a zaplatil.

Přičemž na začátku zadal špatný eml, eml na někoho jiného.
To je běžné, mně pořád chodí mailem něco, co si vyžádal někdo, kdo nezná svoji adresu, nebo jehož adresu neumí odesilatel napsat.

---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 00:34 ----------

Původně odeslal meba
Neni to sice z eshopu, ale jedna z historek nahore mi pripomnela:
Cca pred 14 dny jsem poradal 1. ceskou Drupal konferenci. Tesne pred konferenci jsem prihlasenym rozesilal mail s pripomenutim a mapkou. Cca den po konani konference mi odpovedel jeden chlapek, ze at mu okamzite prestanu posilat tyhle maily, ze se nikde neregistroval.

Podival jsem se na prezencni listinu a byl tam podepsanej :-)
A byla ta eml adresa opravdu toho cloveka, ktery prisel?
Co kdyz prisel uspesne proto, ze mapku dostal jeho kolega, a tak ji mel od nej?

---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 00:37 ----------

Původně odeslal Killmaster.cz
Dost často mě se mě zákazníci ptají '' a můžu si to u vás koupit ? '' ??? Co čekají že jim jako provozovatel eshopu asi řeknu ? Ne ? :)
ano, presne to mnoho provozovatelu v realu rika.
mnoho provozovatelu kasle na aktualizaci dostupnosti a o dostupnost se zajima az po prijeti objednavky.
Takovy dotaz je naprosto racionalni, a podlozeny zkusenostmi.

---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 00:39 ----------

Původně odeslal zodiak
Nedávno si u mě objednal florbalovou hůl známy český pornoherec Robert Rossenberg :-) (nevím jestli mu nekomolím jméno)
hm, hezky zpusob nakladani s osobnimi udaji zakazniku

---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 00:48 ----------

Původně odeslal BuBen
zákazník že sedí v člne na jazere, práve mu vraj odplávalo pádlo (na rovnej vode odplávalo?!)
Kazdy dobry prodejce vodackeho vybaveni velmi dobre vi, ze na velkych vodnich plochach v dusledku vetru vznikaji vlny, nekdy i docela nebezpecne.
A nemuseji byt az tak moc velke, a ani absolutne stojate.
I takovy Vah, ktery tece, a je to porad jeste reka, i kdyz siroka,
ma pro kanoe nebezpecne vlny napric - v jeho pripade od vetru (ne od kamenu, jako male reky).
Prodejce, ktery tohle nevi, ohrozuje zivoty zakazniku nevhodnym doporucenim a mel by radeji prodavat neco jineho.

---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 00:49 ----------

Původně odeslal Martin Schlemmer
:D
Pádlo mu uplavalo, ale mobil s tvým telefonním číslem tam měl?
Padlo se obvykle nori do vody casteji nez mobil,
takze je u nej vetsi riziko u plavani nez u mobilu.
Co je na tom nepochopitelneho?

---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 01:03 ----------

Původně odeslal Annalina
Právě mi přišla zvláštní objednávka, kterou někdo nechal jako komentář u produktu. Prostě že si ten přívěšek objednává a jeho adresa (vesnice). Žádný e-mail, žádná volba poštovného nebo platební metody....

No tak jsem ten komentář odpublikovala, pošlu to na dobírku a nejhorší, co se může stát, že se to vrátí. Myslíte, že na vesnici nemají Internet, nebo si třeba někdo splete komentářový formulář s objednávkovým...? Je to pro mě záhada, proč by někdo deset minut po půlnoci nechával takovouhle objednávku a nezvládl použít košík.
Uz jsem take parkrat objednal mailem, misto via kosik.
Obvykle je pricinou chyba ve skriptu na trase k objednavce,
nebo i jen nesmyslne vynucovani registrace.
Jestlize nekdo trva na registraci, kterou se nehodlam zdrzovat, tak objednam mailem.
A nekdo jiny treba komentem.

---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 01:14 ----------

Zazil jsem tragikomickou snahu koupit zbozi z jednoho zahranicniho eshopu,
uz si to nepamatuji cele, ale soucasti toho bylo, ze
- uvadeli, ze zbozi je skladem; za par dni (tzn rucni akci, ne automaticky) mi poslali email potvrzujici, ze zbozi mi prave odeslali; a dalsi den mi sdelili, ze zbozi neni skladem (a ze ho tedy neodeslali).
- uvadeli, ze umeji poslat na dobirku, a ze umeji poslat postou (tzn nejen zasilkovkou); pak se ukazalo, ze ale neumeji poslat na dobirku postou (coz jine firmy umeji, a ja tak bezne nakupuji), ze umeji poslat postou prevodem nebo na dobirku zasilkovkou - coz ale predem na webu neuvadeli a trvalo jim nekolik dni, nez to zjistili - a pro me to byl problem, protoze tam nemam adresu, a vse si nechavam zasilat na postovni urad, kam si to jezdim vyzvedavat - a PPlka mi to asi na postu na dobirku nedoveze...

Krom toho mi opakovane psali, at uvedu spravne telef. cislo,
opakovane jsem jim ho napsal,
tak jsem jim nakonec zavolal ja, a z hovoru vyplynulo,
ze z meho cisla vynechali "+420" a pouzili jen ten zbytek, a pak se divili, ze se dovolali nekomu jinemu. (pricemz uz ze jmena a diakritiky i z TLD v eml bylo jasne, ze jsem Cech)
Mmch, slo o obchod s antenni technikou, kupoval jsem si u nich univerzalni indukcni GSM antenni redukci - tedy bych cekal, ze umeji aspon vytukat cislo.

---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 01:19 ----------

Původně odeslal xcelsion
Dnes si zákazník objednal zboží s tím, že je to dárek, čekal jsem tedy, že bude spěchat a zvolí expresní dopravu. Nakonec dodal, abychom zboží poslali až v září, že ho zatím nepotřebuje.
Tak zrovna narozeniny, svatky a vanoce se daji docela dobre predvidat.
Nekteri lide maji kalendar. Nestoji moc, a dneska uz je k dispozici i zadarmo.

---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 01:25 ----------

Původně odeslal Jose
Dnes mě zas jeden zákazník pěkně dožral. Náš systém automaticky posílá upozornění o vyexpedování zboží a on na to odpověděl:

dobry den obednaval jsem pouze 1 hodiny pokud se to povedlo 2krak tak jedny vystornujte dekuji majer oboje si nemohu dovolit a pokud zaslete oboje zboží si neprevezmu verím ze to pochopíte

Nutno podotknout, že předtím dostal potvrzující email s cenou a přehledem a ještě druhý email po zpracování, že objednávka je na skladě a že do 6ti hodin bude vyexpedovaná..
Existuji i jine profese nez eshopovani, holt nekteri lide nemohou porad sedet u mailu...

---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 01:33 ----------

Původně odeslal Marcel Kupka
dnešní email:

Dobrý den,

prosím o ukončení zasílání novinek, neboť nakladatelství , které vydává Grebeníčka nepatří podle mne k slušným.

s pozdravem

B.c. **********


a moje odpověď vzápětí:

Dobrý den,

rádi zasílání novinek ukončíme, jen si dovolím poznámku - nejsme vydavatelství, nýbrž knihkupectví, knihy nevydáváme, nýbrž prodáváme, osobně je mi Grebeníček stejně nepříjemný jako třeba Václav Klaus (jeho knihy též prodáváme) nebo Miloš Zeman (také prodáváme). Nevím, co děláte Vy, ale pokud lustrujete Vaše zákazníky podle toho, kdo je komunista, nekomunista, Čech, Slovák nebo třeba Arab, určitě vedete spokojený život nesnášenlivého xenofoba. Já živím tři děti a rozhodně nemám potřebu prodávat knihy podle toho, jak je kdo "zásadový" (a uvozovky jsou skutečně ironií). O slušnosti byste měl přemýšlet spíše Vy.

S pozdravem

Marcel Kupka

;)
zakaznik a dodavatel jsou dve ruzne veci.
Jestli jste distribucnim kanalem neceho, s cim nesouhlasite, tak je mi vas lito.
Nabizene zbozi si muzete vybirat sam.
Kdyz u vas nekdo popta atomovou bombu, tak mu ji dodate?

edit:
A nize jste psal, ze se pred zakaznikem nechcete plazit. A co to teda je, kdyz prodavate neco, s cim nesouhlasite, a sve jednani odporujici vasemu presvedceni zduvodnujete tim, ze musite zivit rodinu?
Vnimam to v obecne rovine, neresim, jestli ten politik nebo tamten,
ale jestlize vy osobne s necim nesouhlasite, tak to nepodporujte (prodej knih hlasajicich danou myslenku podpora je), a jestli podporujete to, s cim nesouhlasite, tak se plazite dost smutnym zpusobem.
To je jako kdyby cyklofanatik pracoval v autosalonu nebo antimilitarista v armyshopu.

---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 02:36 ----------

Původně odeslal rammi
Jenom jsem měl před pár minutami hovor se zákaznicí a pro demonstraci napíšu jak si myslím, že se to má dělat... kdyz to zkratim tak pani rekla.
"Objednala jsem si u vás dvě autíčka a oba ovladače ovládají obě auta. To byla hrozná scéna, mám dvojčata... no hroznej rachot presne tomu jsem se chtela vyhnout a vy mi poslete auta, ktere se rusi, oni si s tim samozrejme musi hrat soucasne, a tak i kdyz jsou kazdy v jinem patre, tak to nepomaha a pak se mi tady bijou. Chci vrátit peníze!!!"
Mohl jsem odpovědět: "No tak si ty spratky vychovejte a neřvěte tady po mě, nashledanou!"
ale když to vydržíte, smířlivě řeknete, že samozřejmě uděláte vše co můžete aby byla spokojená, atd, atd... tak paní byla nakonec smířená s tím že pošle jedno auto zpět a pošleme jí jiné a malý dáreček (dárečky je třeba mít pro tyto situace v zásobě). Nakonec byla ráda, že tak dobře pořídila.
No a já mám o 1500kč vyšší zisk, než kdybych ji vynadal že si neumí vychovat děti.

Jak to souvisi s vychovou? Je naprosto normalni, ze se ruzne pary stejneho typu vzajemne nerusi.
Je logicke, ze si s tim deti chteji jezdit soucasne. Je logicke, ze budou chtit zavodit.
Kdyz si spoluzaci na SPSE koupili dve stejna auta na DO, tak naopak museli zasahnout dovnitr a jedno auto preladit, kdyz chteli, aby obe auta jezdila podle pokynu jednoho ovladace.

---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 02:55 ----------

Původně odeslal Well
Vetsina co tu ctu, neni moc k smichu. Me ale docela pobavilo, kdyz si zakaznik objednal zbozi, po objednavce je samozrejme generovany email info na udany email zakaznika, na coz mi prisla odpoved. "Ano, vse vporadku." :)
Původně odeslal Well
Vetsina co tu ctu, neni moc k smichu. Me ale docela pobavilo, kdyz si zakaznik objednal zbozi, po objednavce je samozrejme generovany email info na udany email zakaznika, na coz mi prisla odpoved. "Ano, vse vporadku." :)
Mne to dava smysl - potvrdil, ze ta eml adresa je jeho a ze na objednavce trva. Zaplat pan buh za to.

---------- Příspěvek doplněn 16.12.2014 v 03:20 ----------

Kdysi jsem na aukru v sekci sberatelstvi-modely auticek-1:43 koupil model od vyrobce Corgi
a po rozbaleni jsem zjistil, ze je to uplne jine meritko.

Prodejce prodaval velke mnozstvi modelu, systematicky,
a nebyl to ani pripad vdovy, ktera rozprodava pozustalost, ktere nerozumi, byl to opravdu specialista na modely,
tak jsem mu napsal, ze model je v uplne jinem meritku.

Vynadal mi, ze kazdy modelar vi, ze firma Corgi vyrabi modely v tom a tom meritku, a ze pro to meritko nema aukro kategorii, takze to je moje chyba, ne jeho.
Pricemz aukro melo kategorie pro vsechna meritka (pomoci intervalu, napr. 43; 44-86; 87; 88-...; atd).
Navic mnoho modelu bylo vystaveno o uroven vys, bez urceni meritka.

Tak jsem se poucil, ze modely od prodejce z Budejovic se nekupuji (byly to asi dva aktivni uzivatelske ucty se stejnym mestem a prijmenim),
a pan si dal daval modely uplne jineho meritka do nejnavstevovanejsi kategorie. Do hlavy mu nevidim, ale stejne si myslim, ze to byl z jeho strany spis podvod, protoze o meritko 1:43 je nejvetsi zajem, takze to bylo de facto black hat seo... a nasledne tedy podvod, kdyz prodaval zbozi neodpovidajici popisu.
16.12.2014 05:54
642
Původně odeslal Hana Svobodová
No, pokud Vám pak dá aspoň slušné hodnocení...

To já mám teď čerstvou zkušenost: paní si objednala vůni, odeslala jsem hned další den, pak balík 5 dní ležel na poště, pošta jí poslala SMS a mail, že se blíží konec úložní doby, já jsem jí poslala SMS a mail, ať si zboží vyzvedne nebo si prodlouží úložní dobu. Paní mi napsala SMS, že je na dovolené, že si myslela, že jí zboží uloží 14 dní, a že se tedy asi nedá nic dělat, balík se vrátí zpět. Další den mi přišel vyplněný dotazník z Heuréky, kde paní píše:

V jakém stavu je Vaše objednávka?
zboží jsem objednal(a) a dorazilo

Jak jste spokojen(a) s délkou dodací lhůty?
známka 2.5 z 5ti.

Jak hodnotíte kvalitu dopravy zboží?
známka 2.5 z 5ti.

Dorazilo zboží v pořádku?
ano

Budete zboží vracet?
ano, z jiného důvodu

Kolikrát jste již nakoupil(a) v obchodě?
toto byl první nákup

Jak hodnotíte přehlednost webových stránek obchodu?
známka 2.5 z 5ti.

Jak hodnotíte kvalitu komunikace obchodu?
známka 4 z 5ti.

Doporučil(a) byste obchod svým známým?
ne, nedoporučuji

Jaká je Vaše celková spokojenost s obchodem?
známka 3.5 z 5ti.

Jaké hlavní slabiny má podle Vás tento obchod?
velmi vysoké ceny. Objednala jsem parfém, pouze z důvodu, že jiný nepoužívám a všech ostatních internetových parfumeriích byl vyprodán

Jak byste shrnul(a) Váš názor na obchod pro ostatní nakupující?
Hrozně vysoké ceny. Vše ostatní - přehlednost, dodací lhůty, komunikace, v pořádku

Přitom paní balík neviděla ani z rychlíku, ale klidně ze své dovolené posoudila dodací lhůtu, kvalitu dopravy, a ještě obchod nedoporučila, takže při mém malém počtu objednávek mi stihla srazit hodnocení zákazníků ze 100% na 95%, protože jsem jí zboží zřejmě nedala zadarmo..

To pak skutečně nas..e :-(
Když si tohle přečte trochu normální člověk, tak pochopí, že paní je asi pěkná kravěna. A na tomhle základě(viz text recenze) by měla zaplatit poštovný se vším všudy.
Co asi by řekli ochránci spotřebitelů na takové jednání?
19.12.2014 00:00
643
martin a --> tys mohl radit Hitlerovi, mozna by vyhral valku :-)

Nam jednou volal zakaznik (bylo to v Londyne), ze nasel vzkaz od ridice, ze mu nechal balik v popelnici. Zakaznik byl v tu dobu na dovolene a kdyz se vratil, tak uz byla popelnice vyprazdnena :-)
19.12.2014 07:42
644
Původně odeslal husky
martin a --> tys mohl radit Hitlerovi, mozna by vyhral valku :-)

Nam jednou volal zakaznik (bylo to v Londyne), ze nasel vzkaz od ridice, ze mu nechal balik v popelnici. Zakaznik byl v tu dobu na dovolene a kdyz se vratil, tak uz byla popelnice vyprazdnena :-)
:-):-)

Stejně jako hlava toho řidiče..

Dobrý příběh.
21.12.2014 15:42
645
Původně odeslal Jiří Kubala
Máme eshop s látkami, maloobchod. Cenu látek máme v eshopu po 10cm, nikoli po metrech, protože si většinou lidé objednávají např. 140cm. Nikdy předtím problém nebyl, až minulý týden, kdy přišla objednávka na 73kusů látky (730cm). Zásilka dorazila a zákazník nás po telefonu seřval, jakto, že mu přišlo tak málo látky. Údajně dotyčná chtěla 73m, ale objednala si 730cm. Vůbec milé paní nepřišlo divné, že za kus látky (10cm) chceme 9kč. Že prý je velkoobchod a berou látky za 30Kč/metr a tak jim musíme dát velkou slevu a řekla nám to několikrát :D.
na 1 stranu, jestlize pisete, ze cena je za 10 cm (primo u ceny jako m.j., ne nekde jinde v poznamce, jak to tak byva), tak je to teoreticky dobre
na 2. stranu, std je udavat cenu za 1 m. Kdyby si zakaznik objednal 1,4 , bylo by to jasne. System desetinnych mist v mnozstvi je bezny v mnoha oborech.

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 15:47 ----------

Původně odeslal husky
martin a --> tys mohl radit Hitlerovi, mozna by vyhral valku :-)

Nam jednou volal zakaznik (bylo to v Londyne), ze nasel vzkaz od ridice, ze mu nechal balik v popelnici. Zakaznik byl v tu dobu na dovolene a kdyz se vratil, tak uz byla popelnice vyprazdnena :-)
Ani ne :)
Jen se rad zastavam lidi, kteri jsou podle me v pravu a nemuzou se branit. Nektere (zduraznuji nektere) prispevky ve vlaknu delaji debila z lidi, kteri podle me postupuji racionalne. Nekdy je potreba se nad situaci zamyslet a predstavit si, proc asi ten ci onen to ci tamto dela, a ze to je docela logicke, kdyz pozorovatel neni liny se zamyslet nad moznymi duvody. Nemam rad rychle povrchni odsudky provadene lidmi, kteri jsou lini se zamyslet. Tak to obcas udelam za ne, v nadeji, ze se snad zamysli priste.

mmch, historka s popelnici dobra :)

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 15:50 ----------

Původně odeslal SGD
V eshopu mám zahradní osvětlení, luxusní květináče (světelné apod.). Firma si chtěla objednat právě takový květináč a chtěli slevu, protože jsou přece elektromontážní firma... Moc jsem to nepochopil (jakože jsme kámoši z oboru? ;)
ja to chapu spis tak, ze chteli rict, ze jsou distribucni meziclanek
a v mnoha oborech je bezne, ze koncove ceny pro zakaznika jsou stejne (napr. cena knihy v knihkupectvi nebo od nakladatele - to uz sice prestala byt pravda, ale byvalo to tak; a porad knihkupectvi rozhodne nakupuji levneji nez koncovi ctenare).
Asi tak to, myslim, myslel - nejsem koncak, tak chci VO cenu. V mnoha firmach to tak funguje, driv na slevu stacil ZL, nez ho mel kazdy druhy.[COLOR="Silver"]

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 15:58 ----------

Původně odeslal Martin Kolčaba
dovolil jsem si půjčit od kamaráda z FB (provozuje e-shop s rybářskými potřebami)

Komunikace s jedním z těch poněkud zvláštních zákazníků. Pán měl zájem o lehátko v sadě se spacákem za 2800,-Kč :

On: dobr¨ed den za 2000 to koupim
Já: Dobrý den. Za 2000,- Kč jedině bez spacáku. S pozdravem XXX
On: totedy ne ze zpacakem jinak diky
Já: Tak to se nedohodnem. Nejsme armáda spásy. S pozdravem XXX
On: armady spasi ne ale zlodej kter chteji videlavat moc a nestaci ji pakatel.to vase lehatko jsem zehnal za1200kc
Já: Tak v tom případě doporučuji za ušetřené peníze pořídít pravidla českého pravopisu. Přeji hezký den, jdu pokračovat v okrádání lidí :-)


Původně odeslal Kovboj
Na jednu stranu typická ukázka myšlení některých lidí, na druhou stranu IMHO ukázka toho jak by se obchodník chovat neměl. Pořád je to vztah (potencionální) zákazník - prodejce a tam prostě takové komentáře nepatří.
Prijde na to, jestli zakaznik prodejce urazi, a pak jeste prijde s tim, ze si to stejne koupil jinde, tak co z toho...
Prodejcova reakce mi prijde byt celkem vtipna a na miste. V podstate se da rict i vecna.

Urcite smlouvani za urcitych okolnosti provadene urcitou formou nevnimam jako potiz (navic mnohe eshopy k nemu primo vyzyvaji),
ale tento pan tu pozadovanou cenu oznamil pomerne nekompromisne. A kdyz prodejce vecne nabidl, ze za dane penize muze dodat alespon toto, tak ho zakaznik zacal neopodstatnene urazet.

Ad "sehnal jsem to za...". Mi pripomina cloveka, ktery ode me chtel koupit domenu.
Porad jsem mu opakoval, ze neni na prodej,
on porad chtel cenu,
pak mi sam bez vyzvani nabidl milion Kc,
ja jsem odmitl,
a on mi pak jeste vynadal, ze by mi ten milion "samozrejme" (! a tomu uz rikam chucpe) nedal.
Clovek, ktery urazi protistranu a jeste si smlsne na tom, ze nakupovat nechce, neni zakaznik.

Kdyby misto toho vecne napsal treba "ok, pokud to budete mit ve vyprodeji za tu a tu cenu, tak mi dejte vedet", tak by to byla uplne jina situace.

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 16:03 ----------

Původně odeslal zuzu
Dneska paní provedla objednávku,eshop mám na eshop-rychle a mám nastaveny tyto možnosti:
Zaslání:
Doporučený dopis (bublinková obálka) 50kč
Doporučený balík (kartonová krabice) 65kč
Platba:
platba předem 0kč
Dobírka 35kč
Člověk si vybere jak chce poslat a jak bude platit.
Paní mi napsala:
Dobry den,prosim Vas o opravu dodaciho listu.Zbozi si preji poslat dobirkou(to je v poradku.V neporadku je bublinkova obalka.Nevsimla jsem si,ze je tam neco takoveho zaskrtnuteho.Nerada bych platila za obalku 50kc.Prosim o zaslani pouze na dobirku,dekuji XXXXXXXXX.
To jsou lidi opravdu tak blbí že si myslí že dobírka je 35kč za celou zásilku nebo dělám chybu někde já???
Teoreticky by to melo lidem dojit i z toho, ze to jsou dve samostatne sady radiobuttonu,
mozna by se to dalo jeste podporit vetsim marginem mezi nimi

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 16:13 ----------

Původně odeslal Aleš Jiříček
Sokolda
mam takovy pocit ze nekde v zakonech je uz ustanoveno ze nesmis odmitnout prodat zbozi zakaznikovi z clenskeho statu evropske unie jen kvuli tomu ze neni primo z tvoji zeme... takze tim vlastne porusujes zakony :)
Tak to je ten eurodiktat drsnejsi, nez jsem si myslel.
Je to aspon resitelne desetinasobnym postovnym do dane destinace?
To doufam, zakazane neni, vzhledem k cenam postovneho a bankovniho prevodu (prip. telefonu, to se treba me nastesti netyka, ale mnoho lidi si jeste za volani za hranice priplaci).

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 16:20 ----------

Původně odeslal Iceman_21
- před vánocemi jsme stáhli zbozi.cz a heureku zvláště recenze, zboží vozíme zdarma, což tyto portály neberou v potaz a primárně jsou produkty vidět jen podle ceny, také nechci vidět negativní reakce zákazníků co si jen vymýšlí
A muzes rict zkusenost, o kolik se ti snizil obrat?
Tzn. jak moc je nutny na zbozi a heurece byt?

mmch, ad
"- přijedeme k paní s antiparazitním obojkem, který když se otevře, tím se aktivuje a za měsíc již je nepoužitelný - paní povídá já to psovi vyzkouším, když mu to nebude, tak Vám to vrátím"
- veterinar mi ho prodal s tim, ze vydrzi cca 1 sezonu, v praxi ale fungoval asi 4 leta (pres zimu jsem ho psovi sundal), nez jsem ho pres zimu ztratil; pak jsem koupil druhej, a zase nekolik let. A opravdu funguje - na jare se na psoj objevily klistata, tak jsem nasadil obojek, a do podzima byl pokoj
Ale jinak obecne souhlasim, nektery zbozi je nevratitelny (zakon pamatuje aspon na individualni upravy), zminuju to spis jen jako kladnou referenci, ze tyhle obojky umi vydrzet mnohem dyl, nez se uvadi.

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 16:27 ----------

Původně odeslal darkknight-
Další drobná, programator trošku pokazil kontroly takže do telefonu šlo psát vše. Takže nám pán do kolonky Telefon napsal Nokia 3510i
Nemyslim si, ze to je chyba programatora. Jakakoliv omezeni jsou rizikova.
Co kdyz nekdo bude chtit dopsat poznamku "odpoledne"?
(driv pripadne domu,do prace,klapka,...)
A kdyz povoli jen cislice a mezery a zapomene na plus, tak tam zas nepujde uvest mezinardoni predvolba (a je uplne jedno, jestli posilate jen do cz - ja si nechavam posilat zbozi na zahranicni postu (pro prodejce tuzemskou), a telefon uvadim cesky)
A treba strednik/carka pro oddeleni dvou kontaktu...
Kdyz ho nebude chtit uvest, uvede nuly. Kdyz budete chtit konkretnejsi kontrolu, pro vyber z existujicich volacek, jste na ceste do pekel.

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 16:47 ----------

Původně odeslal Hudinx
Ale naděláte...My jako společnost nabízíme většinu produktů zdarma, ale i přesto lidi často volají a doslova nadávají, že to a to nefunguje a pokud to ihned neopravíme, tak uvidíme...Většinou lidé, kteří nikdy nic nezaplatili...
Zdarma jako trial/propagace vlastnich placenych sluzeb;
nebo "zdarma" jako "vy nejste zakaznici, vy jste zbozi"?
I kravy vezene na porazku maji nejake minimalni podminky (obcas dostanou nazrat). Jestli si nekoho hyckate proto, abyste ho mohli nekomu prodat, tak se o nej starejte.

Zdarma se poskytuji produkty, ktere nadsenci vyrabeji ve skole, pri skole nebo po praci.
Jestlize jako spolecnost nabizite vetsinu produktu zdarma, tak neverim, ze to je zdarma. Z ceho zijete? I pokud jste nemocnice, tak to nedelate zadarmo, ale za me penize prostrednictvim zdravotnich pojistoven. I pokud jste verejna skola, tak jste placeni z dani. A pokud jste soukroma firma, tak setsakra verim, ze od nekoho nejake penize vybirate. Tak se o sve uzivatele starejte. Zvlast, jestli prave oni jsou vase zbozi, ktere nekomu prodavate.

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 16:54 ----------

Původně odeslal darkknight-
Nechápu jak můžeš podnikat když si nepřepočítáš prachy na míště.. základy jsou základy a tohle je základ?
Ja to chapu. Kdysi jsem pri skole jsem rozvazel zbozi. A kdyz se sejde unava s venkovnim vedrem a treba jeste spechem, tak se clovek jednoho dne splete.
Jednou mi chybelo 900 Kc - zpetnou uvahou jsem se jako k nejvetsi prvpsti dopatral k hypoteze, ze mi v jedny firme asi dali 100 misto 1000, kdyz jsme si tam nejak vzajemne vraceli kc. KDyz jsem tam zavolal, tak se niceho nedopatrali, asi netusili, kolik v ty kase maj mit.
Jindy jsem zas nekomu mezi reci a pri predani neceho omylem vrazil do ruky nejaky doklady, ktery jsem tam nechat nemel... to je hned. Kdyz roky jezdis, tak obcas neco takovyho provedes. A jestli ne, tak bud rad.

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 17:46 ----------

Původně odeslal meloun
Ano, dle Heureky je cca. 25% odeslaných dotazníků vyplněno. I nám kazí hodnocení vždy buď "notorický prudič" nebo někdo úplně náhodou. Jednou nám paní zaklikla, že nás nedoporučuje, a do komentáře uvedla, že by nás nedoporučila, protože neví komu, když se o daném sortimentu s nikým nebaví :-)
I z drivejsich prispevku, co jsem si tu davkove precetl (hodnoceni 4,5 az 5 z peti; a dole nedoporucil), mi prijde, ze ma heureka spatnou textaci.
Ze mnozi zakaznici "doporucit" chapou jako podtrzenou jednicku s hvezdickou; a cokoliv ostatniho je "nedoporucit".

Ostatne, doporucit znamena provest vlastni aktivitu navic, nekomu zdarma delat reklamu z velkeho nadseni, to uz je nadstandard.
Mozna by si to mela heureka pretextovat na "spokojen"/"nespokojen" nebo "ok"/"problem".

Ja heureku nepouzivam, protoze dodavam veci konfigurovane na miru, ktere se tam nehodi,
tak si to vy, prodejci pres heureku, kterych tady je spousta, zkuste s heurekou vyresit. Berte to jako namet ode me, jako takovej postreh/pocit/zaver z toho, co tady ctu.

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 17:52 ----------

Původně odeslal Sokolda
goatee: Pozor, to bude dysgrafička nebo jak se to píše. Je to "nemoc", takže pokud dojde něco podobného, chovám se slušně a neupozorňuji na nic. Ti lidé to asi nemají lehké.

Mám v okolí holčinu a taky mi kolikrát na fb dá chvilku zabrat než to přelouskám.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Dysgrafie
Dyslektička.
Dysgrafie je neco jineho.

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 18:04 ----------

Původně odeslal
Tak mi dnes napsala paní že si přijede pro objednaný kočárek a když jsem jí chtěl do mailu poslat trasu od nich k nám tak jsem zjistil že bydlí skoro 400km od nás.
Tak jí hned volám jestli to ví a jo potvrdila mi že jo že si udělají výlet.
Takže těhotná žena pojede 800km autem, což znamená asi 8 hod. Místo toho aby si ho nechala v klidu poslat na dobírku.
I kdyby měli auto na LPG tak jen za palivo utratí 1200Kč, pokud nafťáka tak minimálně 1600kč.
Občas mi zůstává rozum stát, čeho jsou lidi schopní.
Z uvedenych informaci nevyplyva, ze jeli extra.
Naopak, jasne psala, ze si udelaji vylet.
Proste spoji prijemne s uzitecnym.
Jasne to napsala, jasne to tu uvadis a citujes... nerozumim, cemu na tom nerozumis.

A jet si vec prevzit osobne je dost zodpovedne pocinani - predchazi mnoha problemum a je prospesne pro obe strany. Pro priklady se podivej do tohodle fora.
Tak chces zakazniky, kteri k obchodu pristoupi zodpovedne, nebo zakazniky, kteri na to kaslou a pak delaji problemy? Kdyz narazis na jednoho zodpovedneho, tak se mu jeste vysmivas...


A ze je tehotna? Neni to tak dlouho, co se rodilo na poli - a to tenkrat nebyla takova uroven zdravotnicke pece, a ZZS neexistovala.

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 18:24 ----------

Původně odeslal Kovboj
Tak jí pošli tu 8cm kost a k tomu pravítko, že to je opravdu celých 8cm velká kost.
A k tomu jí přidej tenhle odkaz: http://youtu.be/NvcNZmABRZE?t=13s
Kupoval jste nekdo nekdy HDD nebo USB flash?
Vite o tom, ze nabijeci AA clanky drive dobre firmy GP s nazvem 2600 maji asi 2450 mAh, s nazvem 2300 maji asi 2150 mAh, atd atd

(a pokud jde o barvy - rakce na link na YT - tak neni modra jako modra; a u zakladni barvy se clovek musi dost prizpusobovat a nemyslim si, ze by se vubec ruzova dala sehnat; u zakladnich barev si clovek musi vybrat nejakou jakztakz nejblizsi te pozadovane; a naopak u vrchnich je vyber treba ruzove tak siroky, az oci prechazeji)
A rozmery muzou byt v palcich nebo metricke; a i v ramci metrickych mame ruzne jednotky...
Realne se stalo, ze si znamy (praktik-uzivatel) u znameho (strojar-automobilka) objednal nejake uhelniky 10x15, a kdyz se po domluve setkali, tak se divil, kde je ma... a on je vytah z kapsy, protoze to bylo 10x15 mm, nikoliv cm. Ten dotaz z videa "jak velke jsou ramy 6x4" mi tedy zni dost logicky.

Zrovna u te kosti je asi udaj 8 cm dost jasny,
reaguji spis na to video (jeho cast, nekoukam na cele).
Ale obecne je to chyba vyrobcu. Spotrebitel uz vi, ze jim nemuze verit.
Ze auto s motorem "1,7" ma V=1650 ccm, to je ok, kvuli sazbam pojistek; ale v ostatnich pripadech je to necista obchodni hra, na kterou holt prodejci dojizdeji neduverou spotrebitelu.
A prodejci maji tu smulu, ze jsou prvni na rane - neduverivy zakaznik komunikuje s nimi, nikoliv s vyrobci (v nekterych pripadech).

Obzvlast otazka z videa "metrakovej pytel, kolik vazi?" mi, bohuzel, prijde byt naprosto opravnena.
Zakaznicka zkusenost s vyrobci a jejich prohnanymi marketingovymi oddelenimi.
2 TB disk rozhodne nema 2 TB. A prodejci to jeste vysvetluji dost drzym zpusobem, ktery jde shrnout jako "Lzeme proto, ze lzeme. Vime, ze to nejsou 2 TB, a prave to, ze to nejsou 2 TB, je duvod, proc se vam pri pohledu do TC zda, ze ten HDD nema 2 TB."

Az se vyrobci prestanou chovat hloupe, tak zakaznici (casem - obnova duvery trva dlouho) prestanou racionalne klast dotazy, ktere na neinformovaneho cloveka mohou mylne pusobit jako hloupe.

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 18:30 ----------

Původně odeslal Marek Klobáska
Všímám si, že se nám vrací z pošty jen malé balíky, většinou 1 kus zboží. Lidi si to prostě nevyzvednou. Asi zruším možnost Balík na poštu. Velké balíky se nám nevrací.
Primlouvam se ale za to, aby byla vyrizena objednavka, do ktere si zakaznik sam napise do adresy "poste restante" - coz je totez, ale zjevne konano uvedomele.
Poste restante pouzivam uz mnoho let, samozrejme vyzvedavam (proc bych si to jinak nechal posilat), zacal jsem s tim davno pred tim, nez to posta zacala propagovat marketingovym nazvem "balik na postu".
Plne chapu, ze je potreba nejak filtrovat nevyzvednute zasilky; ale ponechal bych to jako otevrenou moznost pro toho, kdo si o to sam rekne. dekuji :)

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 18:54 ----------

Původně odeslal Hana Svobodová
Já tedy musím říci, že odesílám i ty podezřelejší objednávky. V e-shopu s kosmetikou a parfémy mám jako doplněk k těm drahým položkám i skládací taštičku "jahůdku" za 48,-Kč. Jedna paní si jeden kus objednala, k tomu dobírka za 125,-Kč. Volala jsem jí, jestli ji opravdu chce, prý ano. Byla jsem naprosto přesvědčená, že se balíček vrátí nepřevzatý. Ale omyl - opravdu přišly peníze na účet!
Tohle me trochu desi - nejak nechapu, co je na tom podezreleho. Jestli potrebuju konkretni vec dle sveho vyberu, tak jsem rad, ze ji nekde vypatram, objednam si ji tam, a logicky zaplatim i postovne.
A jestli je vec levnejsi nez postovne, tak tim lip - porad lepsi, nez kdyby stala 4x vic...

Mam to teda chapat tak, ze existuji lide, kterym to, ze za postu zaplati vic nez za vyrobek,
dojde az po objednavce, a pak zmeni nazor a uz to s temi prepravnimi naklady nechteji?
Abych si z toho vzal ponauceni, ze je lepsi vubec nenabizet veci levnejsi nez postovne?
(resp. treba jen jako set 4 kusu, aby cena vyrobku presahla cenu postovneho)

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 18:58 ----------

Původně odeslal pleskanec
Jedenkrát se stala velmi zábavná situace :D Bereme krabice ze všudma kde se dá koupelnová studia ,obchody atd... Paní si objednala čepici a skladník ji zabalil do krabice od hajzl prkna . A to paní si prvně myslela že jsme jí poslali záchodový prkínko , než se podívala dovnitř. No to byla sranda..:D
Nekteri prodejci maji vytistene samolepky "zasilka obsahuje jine zbozi, nez je na obalu"
-hlavne kvuli krabicim od drahe elektroniky, aby je nekdo nevykradl.
Mohlo by to pro vas byt reseni.

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 19:04 ----------

Vseobecna poznamka:

Protoze dost casto vyuzivam odlisne fakturacni a dorucovaci adresy,
tak vidim, ze spousty e-shopu s tim maji problemy.

Podle me fakturacni adresa je na danovy doklad (do ucetnictvi),
dorucovaci je fyzicka adresa doruceni - tedy na balik, do systemu zasilkove firmy, pro komunikaci.

Hodne casty problem je, ze prodejce uvede na danovy doklad obe adresy, cimz je casto doklad nepouzitelny pro ucetnictvi. Chce-li byt prodejce byrokrat a uvadet obe adresy, tak at navic tiskne dodaci list, ktery se da zahodit a do ucetnictvi nedat.
Pripadne na fakturu uvede (dorucovaci) telefon, coz je podobny problem. Jsou to pak zbytecne problemy, kdyz se ma takovy doklad obhajit pred FU.

A obcas nekdo micha jednotlive radky mezi obema adresami. Napr. v obou adresach je misto pro jmeno a adresu, coz je ok; a v jedne navic i radek pro firmu, kterou pak ale ten prodejce nacpe naprosto nepochopitelne do obou adres, prestoze na webu byl ten radek zjevne v jedne konkretni z tech dvou adres.

---------- Příspěvek doplněn 21.12.2014 v 19:05 ----------

Procetl jsem si znacny kus diskuze, abych se seznamil s moznymi nebezpecimi, se kterymi je mozne pocitat, v ramci moznosti predvidatelnosti; zkratka abych se pripadne vcas poucil z cizich chyb tam, kde to jde.
Takze dekuji za vyse shromazdene zkusenosti.

A rikam si, ze bych snad ani svuj neco jako e-shop (web pro objednavku konfigurovatelnych vyrobku vyabenych vzdy na zakazku) nemel vylepsovat.
Nedopatrenim jsem ho vyrobil strasne neprehledny a obtizne pouzitelny - navrhl jsem ho pro asi 8 puvodnich polozek, jenze ted jich tam je asi 160, a architektura webu na to nebyla stavena, takze je ted dost neprivetivy.

Na druhou stranu, nesetkavam se s nicim, co tu popisujete. Objednavku mi dokazou zaslat jen ti, kdo to zbozi opravdu chteji, a kdo u te objednavky premysleji, a vedi, co a proc delaji.
Tak si rikam, ze je to docela dobry filtr problemovych nezakazniku:)
Kdo jen bez rozmyslu klika a necte, ten si u me neobjedna. Podle vsech trendu a teorii je to cele spatne, ale zjevne to ma sve vyhody :)
24.02.2015 23:33
646
Jeden známý se mě zeptal, jak to má udělat, aby taky mohl prodávat přes eshop jako Já. Doslova řekl: To mám jako zavolat do tý firmy na ty hadry, že chci prodávat jejich oblečení a oni mi ten eshop dají? 😃. Měl jsem co dělat, abych nevybuchl smíchy.
24.02.2015 23:38
647
Původně odeslal Michallius
Jeden známý se mě zeptal, jak to má udělat, aby taky mohl prodávat přes eshop jako Já. Doslova řekl: To mám jako zavolat do tý firmy na ty hadry, že chci prodávat jejich oblečení a oni mi ten eshop dají? . Měl jsem co dělat, abych nevybuchl smíchy.
to ano. A kdyz tam posle k tomu i mail, tak se ani nemusi lopotit s darovanyn eshopem a budou mu posilat rovnou mesicne rentu
11.03.2015 16:30
648
Poslali jsme paní kočárek se zimním fusakem, ona si ho vyzvedla za tři dny + víkend, takže 6 dnů na poště. A jakmile si to vyzvedla tak mi volá že to nějak smrdí. No po dvou dnech mi to poslala zpět. No po rozdělání igelitu fusaku to fakt doost smrdělo, tak k tomu pořádně přičichnu, bylo to jako hnůj. Rozepnu fusak až dolů a byla v tom zdechlá myš. Musela tam vlézt na poště, protože na prodejně je skladujeme rozložené .....
Okamžitě mi to zamořilo celou prodejnu, to bylo na poblití

---------- Příspěvek doplněn 11.03.2015 v 16:32 ----------

Původně odeslal asd
to ano. A kdyz tam posle k tomu i mail, tak se ani nemusi lopotit s darovanyn eshopem a budou mu posilat rovnou mesicne rentu
no třeba EDCZ.cz dávali svůj strašný orchidea eshop. plně naplněný jejich feedem.
Takže někde to tak prostě může fungovat. Popravdě taky máme takto jednu zákaznici, které jsme nechali udělat (nahodit a naplnit) eshop a pouze si platí nájem u poskytovatele.
01.04.2015 09:28
649
Ja mam web s databazou donaskovych sluzieb. Pri kazdej donaske, restauracii, pizzerii je kontakt priamo do prevadzkarne. Samozrejme mam na webe sekciu Kontakt, kde mam okrem ineho uvedene aj svoje tel. cislo a pri nom velkym cervenym pismom napisane: "tieto kontakty nesluzia na objednavanie donasky". A hadajte na ktore cislo volaju tak 2x do tyzdna zakaznici. Samozrejme ze na to moje. Cez den este ok, ale ked Vas zobudi v noci o pol dvanastej zakaznik a chce pizzu tak to uz velmi vtipne nieje ;-)
03.04.2015 19:09
650
Momentálne mám zákazníka, ktorý si zvolil pri objednávke osobný odber a platbu vopred. Objednávku uhradil prevodom a do dnešného dňa (objednávka bola z januára) si balík neprevzal. Nereaguje na mail, sms a telefón z čísla e-shopu nedvíha. Pokúsili sme sa ho kontaktovať z iného čísla a to zvdihol. Keď mu bolo oznámené že má balík pripravený, zložil. :D
08.04.2015 17:41
651
já nevím co se to poslední dobou děje, ale snad každej den řeším nějakýho s prominutím blbce, který je třeba z ostravy a do objednávky zadá že chce zboží vyzvednout na uložence v brně, nebo do kolonky jméno a přímení vyplní "Jan", nebo zvolí uloženku, která je levnější než balík do ruky a do poznámky napíše že chce poslat na adresu, nebo vybere modré zboží a do poznámky napíše že chce zelené i když by mohl rovnou vybrat to zelené a podobný hovadiny a já už fakt nevím jestli si ze mě nedělaj prd*l
09.04.2015 09:38
652
Někdy je to fakt psycho. Objednávka na motorické věci, labyrinty, dřevěné skládačky, provlékačky korálků, apod. Vše minimálně od 3 let. Po doručení volá vzteklá maminka a huláká do telefonu co jsme jí to poslali, že to její dítě si s tím neumí hrát, že je to na něj velký a složitý a špatně se mu to drží a nerozumí tomu, apod. Trochu se divím, protože věková hranice je nastavena optimálně a opatrně se ptám, kolik let je jejímu dítěti, aby jí neurazil, kdyby mu třeba bylo 5 let a maminka by nabyla dojmu, že z jejího děcka dělám blbce. Odpověď mě trochu zaskočila, prý je mu 8 měsíců !!! Takže paní dávala dřevěné korálky a skládačky kojenci. Pochopil jsem, že není zabržděné dítě, nýbrž maminka.
21.05.2015 15:55
653
"prosim ty fakturacni udaje to jsem nechtela jen dodaci takze by to melo byt levnejsi ne?"

... to mi hlava nebere ...
21.05.2015 17:53
654
Původně odeslal beraniste
"prosim ty fakturacni udaje to jsem nechtela jen dodaci takze by to melo byt levnejsi ne?"

... to mi hlava nebere ...
Dal bych ji to zadarmo, kdyz da kontakt na dealera, co ji dava takovej matros.
21.05.2015 18:21
655
Původně odeslal beraniste
"prosim ty fakturacni udaje to jsem nechtela jen dodaci takze by to melo byt levnejsi ne?"

... to mi hlava nebere ...
:D chce to bez faktury a pozaduje tim slevu : ))
21.05.2015 19:44
656
jinak balík se vrátil :-)
21.05.2015 20:11
657
Původně odeslal tallpa
já nevím co se to poslední dobou děje, ale snad každej den řeším nějakýho s prominutím blbce, který je třeba z ostravy a do objednávky zadá že chce zboží vyzvednout na uložence v brně, nebo do kolonky jméno a přímení vyplní "Jan", nebo zvolí uloženku, která je levnější než balík do ruky a do poznámky napíše že chce poslat na adresu, nebo vybere modré zboží a do poznámky napíše že chce zelené i když by mohl rovnou vybrat to zelené a podobný hovadiny a já už fakt nevím jestli si ze mě nedělaj prd*l
otázkou je, jestli jsou zákazníci blbci, a nebo máte natolik nepřehledný e-shop, výběr variant zboží a proces objednávky, že prostě dochází k těmto situacím. Tam bych spíš hledal příčinu, ne u zákazníků.
21.05.2015 20:33
658
Původně odeslal Martin Kolčaba
Tam bych spíš hledal příčinu, ne u zákazníků.
Blbost. Jsme prostě velmi tupý národ. Zákazník je např. z Prahy a je schopen dát dopravu, kde je jasně psáno Pouze v Brně a to jen proto, že je to o 20 Kč levnější.
21.05.2015 20:40
659
To potvrzuji, mame expres dopravu v jednom meste a oni jsou schopni si to objednat uplne jinam. Primo mame pod tim jeste napsano: plati pouze pro mesto xxx :-)
21.05.2015 20:47
660
Původně odeslal Suke
To potvrzuji, mame expres dopravu v jednom meste a oni jsou schopni si to objednat uplne jinam. Primo mame pod tim jeste napsano: plati pouze pro mesto xxx :-)
to se mi nejak vubec nezda

zajimal by me aspon screen jak to vypada v tom kosiku - mozna mate pravdu, ale nechce se mi to verit - snad jsem se s timto problemem nesetkal : o).