Atomer.cz - Využijte možnost vyjádřit se k připravované šabloně.
Stránka 5 z 21 PrvníPrvní 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 121 až 150 z 616

Historky z provozování e-shopu

  1. Člověk nikdy neví, občas je někdo třeba jen zvědavý...

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. rammi Hodnocení: 21 (100%) rammi je na dobré cestě
    122
    Na to jsi měl říct: "Děkuji za pobavení"
    Nebo "napište nám kolik vyděláváte a kde pracujete a já se pak rozmyslím, jestli vás chci za zákazníka" ;)

  4. Citace Původně odeslal rammi Zobrazit příspěvek
    "napište nám kolik vyděláváte a kde pracujete a já se pak rozmyslím, jestli vás chci za zákazníka" ;)
    :-D :-D


    Citace Původně odeslal krnac Zobrazit příspěvek
    Paní:
    Dobrý den,
    Myslela jsem si to a doufala jsem ve skrytu duše že budete slušný obchodník a tyto informace mi poskytnete, ale abyste viděl že já sem velice solidní obchodnice tak objednávku potvrzuji.

    Nakonec jsem blb já
    a já si smutněl, proč si všichni méně inteligentní zákazníci vybíraj právě můj shop, ale koukám, že ta penetrace inteligentů v ČR je daleko větší, než se mi zdálo v těch nejhorších nočních můrách :)

    Teď trochu z jinýho soudku. Co u vás vede ve výmluvách při nepřebraný dobírce? U nás jednoznačně (90%) náhlý odjezd na zahraniční pracovní cestu, zbytek obligátní "neměl jsem lístek ve schránce". Za ty tísíce objednávek, co jsem vyřídil, se mi nestalo, že by odjel na služebku někdo, kdo platil zálohou.

  5. Dnes si zákazník objednal zboží s tím, že je to dárek, čekal jsem tedy, že bude spěchat a zvolí expresní dopravu. Nakonec dodal, abychom zboží poslali až v září, že ho zatím nepotřebuje.

  6. rammi Hodnocení: 21 (100%) rammi je na dobré cestě
    125
    no holt ma ten jeho syn/bracha/cokoliv narozeniny az v zari ;)

  7. hribek Hodnocení: 2 (100%) hribek je zatím velká neznámá
    126
    Citace Původně odeslal Autolepky.cz Zobrazit příspěvek

    dobrýj den děkuju sev ším souhlasím no nemohlas tese mi dovolat pač sem otpojenej zejtra to tas budu mýt aktivované děkuju inak sem se chtěl zeptad nakolik měto v šecko výde kompletně abych si mohl připravid peníze děkuju
    Třeba neumí česky a používá translator :D

  8. Citace Původně odeslal rammi Zobrazit příspěvek
    No tak tady mam taky historku, je ponekud delsi a tak jsem ji dal na blog...
    tak toho bych si nasel a rekl mu to pekne face to face :)

  9. krnac Hodnocení: 14 (100%) krnac vyzařuje působivou auru krnac vyzařuje působivou auru krnac vyzařuje působivou auru
    128
    Take jeden vydařený

    Dobrý den,

    Kyvadélko Vám vracíme v zákone lhůtě 14-ti dnů, ale kyvadlo mi odpovědělo na mou otázku jinak než jsem čekala. Zakoupila jsem si kyvadlo v jiném obchodě a je vše v naprostém pořádku.

  10. igor Hodnocení: 18 (100%) igor is a jewel in the rough igor is a jewel in the rough igor is a jewel in the rough
    129
    Citace Původně odeslal krnac Zobrazit příspěvek
    Take jeden vydařený

    Dobrý den,

    Kyvadélko Vám vracíme v zákone lhůtě 14-ti dnů, ale kyvadlo mi odpovědělo na mou otázku jinak než jsem čekala. Zakoupila jsem si kyvadlo v jiném obchodě a je vše v naprostém pořádku.
    :D tak toto je super. Stalo sa uz, ze by niekto reklamoval vestecku gulu, alebo karty, ze nefunguju? Ako to riesis?

  11. Dudyn Hodnocení: 88 (98%) Dudyn je na dobré cestě
    130
    Tady se člověk fakt pobaví.. někteří zákazníci jsou opravdu zadarmo drazí...

  12. krnac Hodnocení: 14 (100%) krnac vyzařuje působivou auru krnac vyzařuje působivou auru krnac vyzařuje působivou auru
    131
    Citace Původně odeslal igor Zobrazit příspěvek
    :D tak toto je super. Stalo sa uz, ze by niekto reklamoval vestecku gulu, alebo karty, ze nefunguju? Ako to riesis?
    Ano, občas se to stane, ale to jsou jenom takový kecičky, lidi prostě nemají peníze tak se snaží vrátit zboží. Dokonce mi psal jeden pán že ted nemá na zaplacení zboží, ale že mi za to může poslat jinou komoditu z jeho statku, a dokonce se představte že mi dal na výběr ( rajčata, brambory nebo řepu ) někdy se člověk musí opravdu obrnit.

  13. HonzaP Hodnocení: 0 (50%) HonzaP je zatím velká neznámá
    132
    Zdravím,

    nedá mi to nepřispět sem...mám taky jednu historku i když nemám eshop ale občas prodávám na inzertních bazarech:


    inzeruji toto:
    10 po sobě jdoucích čísel, vhodné pro firmy, páry atd. aktivované, kredit 0Kč Stačí dobít volat + 80minut měsíčně ZDARMA. Tarif O2 fajn





    1) Inz. č. 4765729: 10x SIM O2 s čísly po sobě za 179 Kč !!!!
    Dobrý den měla bych zajem o simkarty do 02.. za těch 179???.kč.. nashledanou
    vricanova@seznam.cz Smazat Detail odpovědi

    moje odpověď na email:

    > Zdravím, není problém když mi napíšete adresu, pošlu je k vám
    > za 179+84Kč dobírka.
    >
    > HonzaP.
    >
    >
    a kolik by tech sim karet bylo??: byli by tam i na t-mobile??.
    >
    > dobře fajn a nešlo by to kdyby jste mi to zlevnil prosim vás??. pěkně??:
    >

  14. lukas Hodnocení: 26 (100%) lukas je zatím velká neznámá
    133
    Mne sa na inzerciach casto stáva ze ked vypíšem Dopyt na nieakú vec tak sa mi ich ozve veľa s pripomienkou že ak mi to niekto predal že to odomna kúpia :D

    ---------- Doplňující příspěvek odeslán v 23:14 ----------

    a Honza maily nezobrazuj zbytocne jej zaspamuju schránku

  15. Stalo se klientovi:

    Přišla objednávka za téměř 17.000,- Kč s tím, že musí být do dvou dnů doručena (šlo o balík s rozměry asi 3x1x0,5 metru - zboží expedoval, na místě doručení ale zákazník tvrdil, že si nic neobjednal. I telefonní číslo bylo falešné - od té doby telefonuje a potvrzuje každou objednávku větších rozměrů :-)

    Buď to byla jeho konkurence nebo chtěl někdo kamarádovi objednat dárek

  16. Přišlo emailem:

    Dobrý den,

    objednávám dřevěné obrázkové kostky s domácími zvířátky. Kostky se skládají na sebe od největších po nejmenší. V katalogu jsou uvedeny pod číslem 90571.

    Děkuji

  17. V úterý mě pobavil zákazník, který do objednávky vyplnil

    jméno: OrliOko
    příjmení: OREL

    Tak jsem tam volal, zvedl to odhadem tak 12letý klučina, řekl jsem mu, že by na poště mohl být s tím Orlím Okem problém, řekl mi jeho jméno a světe div se, zásilku převzal :) A to jsem si říkal, že si někdo dělá prdel a že objednávku vystornuju :)

  18. Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:

    "Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"

    Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.

  19. Citace Původně odeslal Annalina Zobrazit příspěvek
    Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:

    "Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"

    Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
    :D tak to mě opravdu pobavilo

  20. krnac Hodnocení: 14 (100%) krnac vyzařuje působivou auru krnac vyzařuje působivou auru krnac vyzařuje působivou auru
    139
    Citace Původně odeslal Annalina Zobrazit příspěvek
    Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:

    "Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"

    Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
    :D:D:D:D:thumbup:

  21. rammi Hodnocení: 21 (100%) rammi je na dobré cestě
    140
    No a co jsi napsala?

    Citace Původně odeslal Annalina Zobrazit příspěvek
    Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:

    "Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"

    Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
    Naposledy upravil rammi : 13.08.2009 v 16:34

  22. Citace Původně odeslal Annalina Zobrazit příspěvek
    Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:

    "Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"

    Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
    omg toto bych asi vybral jako nejvtipnejsi email od zakaznika :D tohle me teda opravdu hlasite rozesmalo :D

  23. Stalo se právě teď.

    Paní si objednala 4 láhve archivní slivovice a sama si vybrala, jaké chce čísla. Jedno z nich už nebylo a tak nám napsala, že místo něj můžeme vybrat jaké budeme chtít. Vybrali jsme a odeslali. Dnes ráno na mě čekal tento email:

    Tak slivovica nám včera přišla ve dvou balících, s čímž jsme dopředu nepočítali (v dodacích podmínkách uvádíte, že do 1 balíku dáváte až 6 lahví). Tímto jsme vám neprávem odečetli
    50,- Kč poštovného. Před chvilkou jsme tuto částku poslali na stejný účet, pod stejným variabilním symbolem jako prvně. V jednom z balíků byla i objednaná decovka ořechovky (dobrá). Škoda jen, že čílo 245 jedné z lahví slivovice už nebylo. Šlo o datum narození blízké osoby, místo ní byla láhev s číslem 115, což je datum úmrtí téže osoby. Asi 5 minut mi z toho běhal mráz po zádech.
    Neuvěřitelné. Děkujeme (i za láhev s tím číslem).

  24. controll Hodnocení: 30 (100%) controll je zatím velká neznámá
    143
    kks tak tomu sa hovori nahoda :)

  25. Lidé, kteří nechávají komentáře u náhodného zboží v katalogu včetně své adresy po půlnoci jsou zmatení a dlouho jim nedochází, co se vlastně děje. Bacha na ně :)

    Právě mě vyfakoval zákazník s tím, že nebude platit žádnou 50% zálohu předem, ačkoliv jsem ho slušně požádala a vysvětlila podmínky (jsme malý začínající obchod a teď se nám pár drahých objednávek vrátilo nevyzvednutých), nasraně celou objednávku zrušil, že se mu tento přístup nelíbí. :eek2:

    Jsem zvědavá, kdo mu rychleji a bez jistoty, že to někdo zaplatí, nechá dělat ručně šitou knihu v kůži s ražbami...

  26. BuBen Hodnocení: 31 (100%) BuBen je na dobré cestě
    145
    Neľutuj takto stratených zákazníkov. V takomto prípade musí zákazník počítať so zálohou minimálne vo výške hodnoty materiálu (čas a svoju prácu v najhoršom prípade oželieš).

    Citace Původně odeslal Annalina Zobrazit příspěvek
    Právě mě vyfakoval zákazník s tím, že nebude platit žádnou 50% zálohu předem, ačkoliv jsem ho slušně požádala a vysvětlila podmínky (jsme malý začínající obchod a teď se nám pár drahých objednávek vrátilo nevyzvednutých), nasraně celou objednávku zrušil, že se mu tento přístup nelíbí. :eek2:

    Jsem zvědavá, kdo mu rychleji a bez jistoty, že to někdo zaplatí, nechá dělat ručně šitou knihu v kůži s ražbami...

  27. rammi Hodnocení: 21 (100%) rammi je na dobré cestě
    146
    Annalina: presne jak rika Buben. Clovek se musi naucit obcas zakaznika odmitnout a presto z toho mit dobry pocit ;)

  28. Citace Původně odeslal rammi Zobrazit příspěvek
    Annalina: presne jak rika Buben. Clovek se musi naucit obcas zakaznika odmitnout a presto z toho mit dobry pocit ;)
    Přesně tak :-)

  29. Jose Hodnocení: 22 (100%) Jose je zatím velká neznámá
    148
    Dnes mě zas jeden zákazník pěkně dožral. Náš systém automaticky posílá upozornění o vyexpedování zboží a on na to odpověděl:

    dobry den obednaval jsem pouze 1 hodiny pokud se to povedlo 2krak tak jedny vystornujte dekuji majer oboje si nemohu dovolit a pokud zaslete oboje zboží si neprevezmu verím ze to pochopíte

    Nutno podotknout, že předtím dostal potvrzující email s cenou a přehledem a ještě druhý email po zpracování, že objednávka je na skladě a že do 6ti hodin bude vyexpedovaná..

  30. Shady Hodnocení: 18 (91%) Shady je zatím velká neznámá
    149
    Mne zákazníčka volala že chce zrušiť objednávku. O týždeň mi celá nahnevaná volala prečo jej objednávka stále neprišla :)

  31. strihac Hodnocení: 22 (100%) strihac is a glorious beacon of light strihac is a glorious beacon of light strihac is a glorious beacon of light strihac is a glorious beacon of light strihac is a glorious beacon of light
    150
    Já mám hodně zkušeností s lidma, kteří závidí a udavají. Všechny kontroly ale u mě proběhli v naprostém pořádku a nakonec jsem sundal ty, kteří udali mě. Př. trestní oznámení, které jsem podal po tomto emailu:

    Email přišel jednou v sobotu v 1:07 v noci.

    Dobrý den, jsem z České obchodní inspekce a to konkrétně: Inspektorát Středočeský
    Hl.m. Prahy
    Adresa:
    Štěrboholská
    15
    19800
    00
    Praha
    9


    Dozvěděli jsme se že na vašem e-shopu http://www.luxusniveci.cz/ je pár
    nesrovnalostí proto požadujeme o náhled do vašeho účetnicví ,chci se proto domluvit
    s vámi, kdy by bylo možné nám předložit vaše účetnicví?

    (pokud nebude umožněn náhled do vašeho účetnictví bude se čekat na soudní rozhodnutí)
    Důvod prozkoumání: udání

    prosím o odpověď a to můžete na email : m.a.t.a.x@seznam.cz


    Tak jsem odpověděl:

    Dobrý den,

    nevím z jakého titulu posíláte tento elektronicky neověřený email.

    Pošlete mi své údaje, jméno, pracovního zařazení a jméno Vašeho nadřízeného.
    Bude s Vámi okamžitě zahájeno kárné řízení nadřízeným správním orgánem.

    Vše předám svému právnímu zástupci, který Vás bude kontaktovat.

    Za a) ČOI znám velice dobře, proto vím, že oblastní inspektorát pro
    Středočeský kraj a Hl. město Praha je naprosto jinde.

    b) Váš email není opatřen elektronickým podpisem,proto nemáte právo
    kontaktovat jekékoliv dotčené osoby. (jestli ale víte co to je)

    c) máte zásadní neznalost právních předpisů, protože jako správní orgán
    nemůžete čekat na " soudní rozhodnutí" ve věcech správních (veřejných),
    jednáte ex offo (jestli ale víte co to je)

    d) mám důvodné podezření, že svým jednáním jste se dopustil trestného činu
    podvodu, podle ustanovení §250 Sb. trestního zákona.

    e) nepíše se "prozkoumání" , nýbrž kontrola


    Ze správního práva mám státnici, ale Vám to asi nic neříká :-)

    Váš email z IP adresou bude archivován pro potřeby orgánů činných v
    trestním řízení.


    Odpověď:

    Už se na vás těším bohužel jsem email posílal přes free wifi takze vám přeju
    příjemné hledání. Zas tokovej amatér nejsem



    Cca za 6 minut jsem vyhotovil trestní oznámení a odnáším na SKPV PČR

    Radím všem, aby si nic nenechávali líbit a žádali práva stejně tak, jako spotřebitelé žádají svá.

    V tomto případě se asi nejednalo o zákazníka, ale o magora ;)

Stránka 5 z 21 PrvníPrvní 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3