logo
09.07.2009 16:19
121
Člověk nikdy neví, občas je někdo třeba jen zvědavý...
09.07.2009 18:09
122
Na to jsi měl říct: "Děkuji za pobavení"
Nebo "napište nám kolik vyděláváte a kde pracujete a já se pak rozmyslím, jestli vás chci za zákazníka" ;)
10.07.2009 00:43
123
Původně odeslal rammi
"napište nám kolik vyděláváte a kde pracujete a já se pak rozmyslím, jestli vás chci za zákazníka" ;)
:-D :-D


Původně odeslal krnac
Paní:
Dobrý den,
Myslela jsem si to a doufala jsem ve skrytu duše že budete slušný obchodník a tyto informace mi poskytnete, ale abyste viděl že já sem velice solidní obchodnice tak objednávku potvrzuji.

Nakonec jsem blb já
a já si smutněl, proč si všichni méně inteligentní zákazníci vybíraj právě můj shop, ale koukám, že ta penetrace inteligentů v ČR je daleko větší, než se mi zdálo v těch nejhorších nočních můrách :)

Teď trochu z jinýho soudku. Co u vás vede ve výmluvách při nepřebraný dobírce? U nás jednoznačně (90%) náhlý odjezd na zahraniční pracovní cestu, zbytek obligátní "neměl jsem lístek ve schránce". Za ty tísíce objednávek, co jsem vyřídil, se mi nestalo, že by odjel na služebku někdo, kdo platil zálohou.
16.07.2009 15:14
124
Dnes si zákazník objednal zboží s tím, že je to dárek, čekal jsem tedy, že bude spěchat a zvolí expresní dopravu. Nakonec dodal, abychom zboží poslali až v září, že ho zatím nepotřebuje.
17.07.2009 09:49
125
no holt ma ten jeho syn/bracha/cokoliv narozeniny az v zari ;)
27.07.2009 17:38
126
Původně odeslal Autolepky.cz

dobrýj den děkuju sev ším souhlasím no nemohlas tese mi dovolat pač sem otpojenej zejtra to tas budu mýt aktivované děkuju inak sem se chtěl zeptad nakolik měto v šecko výde kompletně abych si mohl připravid peníze děkuju
Třeba neumí česky a používá translator :D
27.07.2009 19:59
127
Původně odeslal rammi
No tak tady mam taky historku, je ponekud delsi a tak jsem ji dal na blog...
tak toho bych si nasel a rekl mu to pekne face to face :)
31.07.2009 22:23
128
Take jeden vydařený

Dobrý den,

Kyvadélko Vám vracíme v zákone lhůtě 14-ti dnů, ale kyvadlo mi odpovědělo na mou otázku jinak než jsem čekala. Zakoupila jsem si kyvadlo v jiném obchodě a je vše v naprostém pořádku.
01.08.2009 08:26
129
Původně odeslal krnac
Take jeden vydařený

Dobrý den,

Kyvadélko Vám vracíme v zákone lhůtě 14-ti dnů, ale kyvadlo mi odpovědělo na mou otázku jinak než jsem čekala. Zakoupila jsem si kyvadlo v jiném obchodě a je vše v naprostém pořádku.
:D tak toto je super. Stalo sa uz, ze by niekto reklamoval vestecku gulu, alebo karty, ze nefunguju? Ako to riesis?
01.08.2009 09:26
130
Tady se člověk fakt pobaví.. někteří zákazníci jsou opravdu zadarmo drazí...
01.08.2009 09:45
131
Původně odeslal igor
:D tak toto je super. Stalo sa uz, ze by niekto reklamoval vestecku gulu, alebo karty, ze nefunguju? Ako to riesis?
Ano, občas se to stane, ale to jsou jenom takový kecičky, lidi prostě nemají peníze tak se snaží vrátit zboží. Dokonce mi psal jeden pán že ted nemá na zaplacení zboží, ale že mi za to může poslat jinou komoditu z jeho statku, a dokonce se představte že mi dal na výběr ( rajčata, brambory nebo řepu ) někdy se člověk musí opravdu obrnit.
05.08.2009 22:29
132
Zdravím,

nedá mi to nepřispět sem...mám taky jednu historku i když nemám eshop ale občas prodávám na inzertních bazarech:


inzeruji toto:
10 po sobě jdoucích čísel, vhodné pro firmy, páry atd. aktivované, kredit 0Kč Stačí dobít volat + 80minut měsíčně ZDARMA. Tarif O2 fajn





1) Inz. č. 4765729: 10x SIM O2 s čísly po sobě za 179 Kč !!!!
Dobrý den měla bych zajem o simkarty do 02.. za těch 179???.kč.. nashledanou
vricanova@seznam.cz Smazat Detail odpovědi

moje odpověď na email:

> Zdravím, není problém když mi napíšete adresu, pošlu je k vám
> za 179+84Kč dobírka.
>
> HonzaP.
>
>
a kolik by tech sim karet bylo??: byli by tam i na t-mobile??.
>
> dobře fajn a nešlo by to kdyby jste mi to zlevnil prosim vás??. pěkně??:
>
05.08.2009 23:14
133
Mne sa na inzerciach casto stáva ze ked vypíšem Dopyt na nieakú vec tak sa mi ich ozve veľa s pripomienkou že ak mi to niekto predal že to odomna kúpia :D

---------- Doplňující příspěvek odeslán v 23:14 ----------

a Honza maily nezobrazuj zbytocne jej zaspamuju schránku
06.08.2009 23:54
134
Stalo se klientovi:

Přišla objednávka za téměř 17.000,- Kč s tím, že musí být do dvou dnů doručena (šlo o balík s rozměry asi 3x1x0,5 metru - zboží expedoval, na místě doručení ale zákazník tvrdil, že si nic neobjednal. I telefonní číslo bylo falešné - od té doby telefonuje a potvrzuje každou objednávku větších rozměrů :-)

Buď to byla jeho konkurence nebo chtěl někdo kamarádovi objednat dárek
11.08.2009 15:00
135
Přišlo emailem:

Dobrý den,

objednávám dřevěné obrázkové kostky s domácími zvířátky. Kostky se skládají na sebe od největších po nejmenší. V katalogu jsou uvedeny pod číslem 90571.

Děkuji
13.08.2009 11:42
136
V úterý mě pobavil zákazník, který do objednávky vyplnil

jméno: OrliOko
příjmení: OREL

Tak jsem tam volal, zvedl to odhadem tak 12letý klučina, řekl jsem mu, že by na poště mohl být s tím Orlím Okem problém, řekl mi jeho jméno a světe div se, zásilku převzal :) A to jsem si říkal, že si někdo dělá prdel a že objednávku vystornuju :)
13.08.2009 13:14
137
Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:

"Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"

Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
13.08.2009 14:23
138
Původně odeslal Annalina
Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:

"Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"

Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
:D tak to mě opravdu pobavilo
13.08.2009 15:38
139
Původně odeslal Annalina
Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:

"Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"

Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
:D:D:D:D:thumbup:
13.08.2009 16:33
140
No a co jsi napsala?

Původně odeslal Annalina
Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:

"Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"

Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
15.08.2009 23:45
141
Původně odeslal Annalina
Dneska jsem dostala asi nejvtipnější haluz od zákazníka:

"Dobrý den máte to v nepořádku v balíčku je místo přívěšku nějaká zelená kostka, co s tím budeme dělat?"

Zkušení webtržníci již možná tuší, že problém je v tom, že zelená kostka je standardní šperková krabička a přívěšek je *v ní*. Tenhle email mě na chvíli ale opravdu zmátl. Jsem nesmírně zvědavá, co přijde za odpověď.
omg toto bych asi vybral jako nejvtipnejsi email od zakaznika :D tohle me teda opravdu hlasite rozesmalo :D
20.08.2009 08:02
142
Stalo se právě teď.

Paní si objednala 4 láhve archivní slivovice a sama si vybrala, jaké chce čísla. Jedno z nich už nebylo a tak nám napsala, že místo něj můžeme vybrat jaké budeme chtít. Vybrali jsme a odeslali. Dnes ráno na mě čekal tento email:

Tak slivovica nám včera přišla ve dvou balících, s čímž jsme dopředu nepočítali (v dodacích podmínkách uvádíte, že do 1 balíku dáváte až 6 lahví). Tímto jsme vám neprávem odečetli
50,- Kč poštovného. Před chvilkou jsme tuto částku poslali na stejný účet, pod stejným variabilním symbolem jako prvně. V jednom z balíků byla i objednaná decovka ořechovky (dobrá). Škoda jen, že čílo 245 jedné z lahví slivovice už nebylo. Šlo o datum narození blízké osoby, místo ní byla láhev s číslem 115, což je datum úmrtí téže osoby. Asi 5 minut mi z toho běhal mráz po zádech.
Neuvěřitelné. Děkujeme (i za láhev s tím číslem).
20.08.2009 14:57
143
kks tak tomu sa hovori nahoda :)
26.08.2009 11:07
144
Lidé, kteří nechávají komentáře u náhodného zboží v katalogu včetně své adresy po půlnoci jsou zmatení a dlouho jim nedochází, co se vlastně děje. Bacha na ně :)

Právě mě vyfakoval zákazník s tím, že nebude platit žádnou 50% zálohu předem, ačkoliv jsem ho slušně požádala a vysvětlila podmínky (jsme malý začínající obchod a teď se nám pár drahých objednávek vrátilo nevyzvednutých), nasraně celou objednávku zrušil, že se mu tento přístup nelíbí. :eek2:

Jsem zvědavá, kdo mu rychleji a bez jistoty, že to někdo zaplatí, nechá dělat ručně šitou knihu v kůži s ražbami...
27.08.2009 01:03
145
Neľutuj takto stratených zákazníkov. V takomto prípade musí zákazník počítať so zálohou minimálne vo výške hodnoty materiálu (čas a svoju prácu v najhoršom prípade oželieš).

Původně odeslal Annalina
Právě mě vyfakoval zákazník s tím, že nebude platit žádnou 50% zálohu předem, ačkoliv jsem ho slušně požádala a vysvětlila podmínky (jsme malý začínající obchod a teď se nám pár drahých objednávek vrátilo nevyzvednutých), nasraně celou objednávku zrušil, že se mu tento přístup nelíbí. :eek2:

Jsem zvědavá, kdo mu rychleji a bez jistoty, že to někdo zaplatí, nechá dělat ručně šitou knihu v kůži s ražbami...
27.08.2009 09:10
146
Annalina: presne jak rika Buben. Clovek se musi naucit obcas zakaznika odmitnout a presto z toho mit dobry pocit ;)
27.08.2009 09:58
147
Původně odeslal rammi
Annalina: presne jak rika Buben. Clovek se musi naucit obcas zakaznika odmitnout a presto z toho mit dobry pocit ;)
Přesně tak :-)
28.08.2009 00:14
148
Dnes mě zas jeden zákazník pěkně dožral. Náš systém automaticky posílá upozornění o vyexpedování zboží a on na to odpověděl:

dobry den obednaval jsem pouze 1 hodiny pokud se to povedlo 2krak tak jedny vystornujte dekuji majer oboje si nemohu dovolit a pokud zaslete oboje zboží si neprevezmu verím ze to pochopíte

Nutno podotknout, že předtím dostal potvrzující email s cenou a přehledem a ještě druhý email po zpracování, že objednávka je na skladě a že do 6ti hodin bude vyexpedovaná..
28.08.2009 11:01
149
Mne zákazníčka volala že chce zrušiť objednávku. O týždeň mi celá nahnevaná volala prečo jej objednávka stále neprišla :)
03.09.2009 18:56
150
Já mám hodně zkušeností s lidma, kteří závidí a udavají. Všechny kontroly ale u mě proběhli v naprostém pořádku a nakonec jsem sundal ty, kteří udali mě. Př. trestní oznámení, které jsem podal po tomto emailu:

Email přišel jednou v sobotu v 1:07 v noci.

Dobrý den, jsem z České obchodní inspekce a to konkrétně: Inspektorát Středočeský
Hl.m. Prahy
Adresa:
Štěrboholská
15
19800
00
Praha
9


Dozvěděli jsme se že na vašem e-shopu http://www.luxusniveci.cz/ je pár
nesrovnalostí proto požadujeme o náhled do vašeho účetnicví ,chci se proto domluvit
s vámi, kdy by bylo možné nám předložit vaše účetnicví?

(pokud nebude umožněn náhled do vašeho účetnictví bude se čekat na soudní rozhodnutí)
Důvod prozkoumání: udání

prosím o odpověď a to můžete na email : m.a.t.a.x@seznam.cz


Tak jsem odpověděl:

Dobrý den,

nevím z jakého titulu posíláte tento elektronicky neověřený email.

Pošlete mi své údaje, jméno, pracovního zařazení a jméno Vašeho nadřízeného.
Bude s Vámi okamžitě zahájeno kárné řízení nadřízeným správním orgánem.

Vše předám svému právnímu zástupci, který Vás bude kontaktovat.

Za a) ČOI znám velice dobře, proto vím, že oblastní inspektorát pro
Středočeský kraj a Hl. město Praha je naprosto jinde.

b) Váš email není opatřen elektronickým podpisem,proto nemáte právo
kontaktovat jekékoliv dotčené osoby. (jestli ale víte co to je)

c) máte zásadní neznalost právních předpisů, protože jako správní orgán
nemůžete čekat na " soudní rozhodnutí" ve věcech správních (veřejných),
jednáte ex offo (jestli ale víte co to je)

d) mám důvodné podezření, že svým jednáním jste se dopustil trestného činu
podvodu, podle ustanovení §250 Sb. trestního zákona.

e) nepíše se "prozkoumání" , nýbrž kontrola


Ze správního práva mám státnici, ale Vám to asi nic neříká :-)

Váš email z IP adresou bude archivován pro potřeby orgánů činných v
trestním řízení.


Odpověď:

Už se na vás těším bohužel jsem email posílal přes free wifi takze vám přeju
příjemné hledání. Zas tokovej amatér nejsem



Cca za 6 minut jsem vyhotovil trestní oznámení a odnáším na SKPV PČR

Radím všem, aby si nic nenechávali líbit a žádali práva stejně tak, jako spotřebitelé žádají svá.

V tomto případě se asi nejednalo o zákazníka, ale o magora ;)