Prodej projektů Duchod.cz, Duchodova-Reforma.cz a doména MojeFinance.cz
Stránka 3 z 26 PrvníPrvní 1234567891011121314 ... PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 61 až 90 z 776

Historky z provozování e-shopu

  1. Dobrý Večer, Já Už žádný Dotaz Vznášet Nepotřebuji. Protože Jestli Si Budu Chtít Zase Někdy Pořídit Sluchátka ,tak Mám Absolutně Jasno. Budou Zase Značky Koss. Dneska Se Mi Totiž Stala Taková Věc. Přinesl Jsem Z Práce Domů Montérky Na Vyprání A Když Je Moje Drahá Polovička Dávala Do Pračky , Ptá Se Mě: "máš Všechno Vyndaný Z Kapes ?" Já Na To Jasně!!! Nejsem Debil,abych Dal Do Prádla Monterky S Mevybranýma Kapsama. Asi Dvě Hodiny Na To,za Mnou Ta Moje Přišla A S Rozpačitým úsměvem Mi Položí Do Ruky Nádherně Vypraný Sluchátka. Jediný Co Jsem Byl Schopen říct , Bylo "ty Vole"!!! Ale Abych Nevypadal Jako Uplnej Jouda, Tak Jí říkám: Nevadí To Jsou Kossáky Ty Něco Vydrží. Načež Jsem Začal Opatrně Vyfoukavat Vodu Z Vnitřku Sluchátek. A Pak Je S Trochou Naděje Zapojil K Mobilu. A Oni Normálně Hrajou!!!!! Myslel Jsem že Se Zbláznim Radostí. To Je Fakt Nářez. Vytáhnout Sluchátka Z Pračky,profouknout A Poslouchat. Takže Už Nikdy Jiný!!!!! Díky [Jméno Odstraněno - Retal] Děčín.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Dnes mi došel dotaz:
    Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o radu. Ráda bych dceři (17 let)koupila takový ten hodně chlupatý dámský župánek z takového toho příjemného materiálu, ale nevím pod čím to mám hledat. Snad budete vědět jaký materiál myslím - takový ten krásně chundelaťoučký, teploučký. Děkuji za radu.

  4. No jo, ale vážně - co to je za materiál? :-)

  5. wow, keď si predstavím 17ku v krásnom chundelaťoučkom a teploučkom župane... :P

  6. Citace Původně odeslal Jakub_mt Zobrazit příspěvek
    wow, keď si predstavím 17ku v krásnom chundelaťoučkom a teploučkom župane... :P
    Pokud to ovšem není župan XXXL

  7. V polovině listopadu nám přišla objednávka na jednu láhev slivovice s poznámkou, že si zákazník přeje dodání až o Vánocích. Prima, ten člověk nenechává nic náhodě a než aby na to zapomněl, objednává měsíc dopředu. Janže pak se začaly objevovat podivuhodné dotazy:

    KDE SYDLITE V PONDELI MAME CESTU DO OLOMOUCE DEKUJI ZA ODPOVED NEDKY POJEDU S TATOU DO STREHO MESTA TAK AT NEKDO OD VAS MI ZAVOLA NA XXX XXX XXX
    Po upřesnění naší adresy přišel další dotaz, skoro jako z pohádky

    MATE I SLOVICE
    Ano, máme slivovice, jednu jste si přeci objednal.

    mate i vina pro ma byt pro miho strejdu ktery nekdy prijede z prahy
    (vůbec poprvé, co zákazník vypnul klávesu CAPS LOCK!)

    Ale jo, i víno by se u nás našlo.

    Nakonec jsme se tedy dostali k tomu, že opravdu máme slivovice a že až pojede do Olomouce, tak se u nás staví a láhev vezme osobně. Pak nastal klid. Byly přece Vánoce, svátky klidu a míru.

    Zvrat nastal 5.1.2009. Ozval se zákazník, že cesta kolem není a že to máme poslat Poštou. Není problém, zabalíme, pošleme.

    6.1.2009 balík odešel směrem ku zákazníkovu bydlišti. Do e-mailu dostal automaticky generovaný e-mail s potvrzením expedice zboží na který odpověděl „DEKUJI MOC XXXXXXX !!. Po dvou dnech od od odeslání jsem dostal znepokojující zprávu o tom, že zákazník balík nedostal. Ptal se mě, zdali jsme zásilku "OPRAVDU“ odeslali. Dal jsem se do pátrání pomocí nástroje Sledování zásilek™.

    Zásilka podána dne 06.01.2009 na poště 68725 – Hluk. Zásilka doručována dne 07.01.2009 poštou XXXXX. Po neúspěšném pokusu o doručení zásilka dne 07.01.2009 uložena na poště XXXXX. Zásilka dne 15.01.2009 vrácena do přepravy – adresát zásilku nevyzvedl ve stanovené odběrní lhůtě.

    Dnes, 16.1.2009 se balík vrátil nazpět.

    A teď následuje dnešní konverzace:

    já: Dnes se nám vrátil váš nevyzvednutý balíček se Slivovicí. Můžu se zeptat proč jste si ho nevyzvedl, když jste přeci o Slivovici měl zájem ?

    on: Dobrý den, slivovice měla být vánočním dárkem; v nejlepším případě dárkem novoročním – odtud tedy důvod nevyzvednutí. Nevím, na které straně nastalo časové nedorozumění, ale příště; doufám; oboustranně určitě lépe.

    já: Nerozumím, vždyť jste mi sám do Skype napsal že máme balík odeslat a to bylo už po Silvestru ! Dále jste 6.1 reagoval na potvrzení odeslání balíku slovy DEKUJI MOC XXXX !! To jste nevěděl že je už nový rok a že 6.1 to jako dárek neupotřebíte ?

    jeho tatínek: Víte co – zkrátka si můj syn balík nezvyzvedl, na což má jako zákazník internetového obchodu právo, a není třeba, aby byl podroben křížovému výslechu proč. Tím považuji záležitost za uzavřenou a loučím se s Vámi, XXXXX st.

    Ano, u nás na Slovácku bývá veselo, až se za břicha popadáme.

  8. Povedené, Martine :-) Jen chápu, že takoví zákazníci moc nepotěší :(

  9. Právo na nevyzvednutí balíku...
    Byl jsi na ně pak sprostý? :)

  10. Máš přece právo být na zákazníka sprostý.. ;)

  11. Docela by mně zajímalo jak řešíte při prodeji alkoholu po internetu to zda dotyčnému bylo již 18 let, prootže podle toho jakým způsobem psal, bych to viděl na věk pod 18 let a nezletilým je prodej alkoholu zakázán.

  12. Musím říct, že po přečtení tohoto vláka obdivuji všechny, kteří mají pevné nervy a podobné "zákazníky" neposílají do míst, kam slunce nesvítí. Pravdou je, že zákazníci jakýchkoli služeb na internetu, jsou z velké části naprostí idioti, to bez pardonu :)

  13. Citace Původně odeslal Retal Zobrazit příspěvek
    Právo na nevyzvednutí balíku...
    Byl jsi na ně pak sprostý? :)
    Ne, nebyl i když jsem měl velikou chuť ;) Moje odpověď byla:

    Ano, má na to samozřejmě právo. Já se chtěl jen zeptat proč nedošlo k vyzvednutí, když o zboží měl zájem. Celá akce Vašeho syna nás stála 128,- Kč na zbytečném poštovném.

    Také tímto považuji celou věc za uzavřenou a už si u nás prosím nic neobjednávejte.
    Děkuji.
    Azu: Podle Skype profilu má 23 roků a v kolonce "O mne" má napsané: SEM HEZKY MALDY MUZ (přesně takhle). V obchodních podmínkách máme že zákazník svojí objednávkou stvrzuje, že má víc jak 18 roků. Jinak to není jak zjistit, oskenovanou občanku po nich chtít nemůžu.

  14. Tento týden jsem řešil taky jednu takovou kuriozitku ze světa internetového prodeje.
    Na shopu jsem měl přes Vánoce napsáno, že zboží začínáme expedovat až 12.1., ale lidi objednávali i přes Vánoce a jedna slečna/paní si zvolila platbu převodem a dopravu obchodním balíkem, po dokončení objednávky je jasně napsané že nemá nikam nic posílat dokud ji nedojde proforma faktura a až jsem se dostal k její objednávce zjistil jsem, že její zboží není skladem a pravděpodobně už ani nebude tak jsem slečnu/paní zkontaktoval jestli zaslat neuplnou objednávku nebo ji chce stornovat a odpověď přesně cituji:

    Dobrý den,

    děkuji za zprávu. Prosím o storno celé objednávky a vrácení zaslané částky *****,-Kč, kterou jsem poukázala na Váš účet, bez zbytečného odkladu zpět na můj účet č.
    *********/0800.

    Děkuji za vyřízení.
    Co na to víc říct?

  15. mozno to nikoho nebude zaujimat, ale kedysi som vymyslel jednu domenu, chcel tam vybudovat zábavné centrum, ale z domeny sa stal eshop známeho, ktorý ju kupil a poskytol miesto pre moje zábavné centrum hier a podobne. Prosperita webov na poddomenach hnala dopredu aj hlavnu domenu - eshop. Roky dozadu

    Zalozil som si eshop i ja, ako poddomena. Ale vraj jedneho dna hosting nechtiac zrusil poddomeny a nevedel ich vratit spat. P***vina jak mraky,teraz si to uvedomujem ovela viac. vtedy som bol hlupe decko s napadmi a teraz sa uz do nicoho velkeho nepustam. Prisli sme o kopec webov a ja o eshop. Pol roka fungoval a snaha bola. A ja debil som dlhooo hlavny eshop podporoval. Za mesiac som z celej podpory hlavneho eshopu mal v prepocte 300 korun. A to som sa šiel predrať.

    Dnes mam u ineho partnera neporovnatelne viac za ešte mensiu podporu. A dlzil som mu peniaze za tovar, pokusal som sa ich vratit kym som mal. Ale vraj nemusim, ze bude nieco potrebovať, ze pomozem. Akonahle som ale nieco chcel, dostal som pred oči, že mu niečo dlzim, tak mam byt ticho. Vyborna pasca.

    Z toho zrusenia mojej domeny sa pos*ala cela snaha vobec niečo prevadzkovat a v podstate som v predaji hier krachol. Už po eshope nie je ani známka a mám nejaké problémy s uradmi aj kvoli tomu. Ale to sa hodí skor na vlastnu temu... ze :-P


    Nuž a aby to nebola skusenost s eshopom len z tejto strany, mal som teda pol roka eshop svoj. Za ten pol rok mi na email prisli 176 emailov od klanov a herných webov ze chcu sponzorovat, aby som poskytol hry a oni budu mat moje logo na tričku a v nazve. Až privela emailov sa na seba podobalo a neustále prosili o sponzoring klany s webom estranky,blog.cz i vlastne domeny a velke weby. Najlepsie na to neodpovedat, lebo vás zahlusí spatna reakcia, že sa konečne prvý eshop ozval.

  16. Citace Původně odeslal naetoo Zobrazit příspěvek
    Nuž a aby to nebola skusenost s eshopom len z tejto strany, mal som teda pol roka eshop svoj. Za ten pol rok mi na email prisli 176 emailov od klanov a herných webov ze chcu sponzorovat, aby som poskytol hry a oni budu mat moje logo na tričku a v nazve. Až privela emailov sa na seba podobalo a neustále prosili o sponzoring klany s webom estranky,blog.cz i vlastne domeny a velke weby. Najlepsie na to neodpovedat, lebo vás zahlusí spatna reakcia, že sa konečne prvý eshop ozval.
    Hehe, já také neustále žádám různé eshopy (ale hlavně jeden - k tomu se ještě dostanu) o sponzoring do soutěží apod. - a většinou se setkávám spíše s kladným ohlasem. Jenže jeden nejmenovaný eshop (každý kdo chce vědět který určitě dohledá) má funkční provizní systém - referal získá 5% z prodeje hry. A při přepočítávání mi vychází, že přes můj web prodal eshop zboží již za více než milion korun, takže se poté ani vlastně nedivím, že mi do soutěží nějakou tu hru párkrát poskytnou :)

  17. dnes ráno otevřu poštu a tam tohle zvěrstvo (jako odpověď na informační email, že kniha, u které se čekalo na dotisk, vyšla a je opět v prodeji - dáma měla pocit, že závazně objednává, když zadá emailovou adresu u titulu, který není momentálně k dispozici a není možné jej vložit do košíku a namísto toho lze jen zadat emailovou adresu, kam má být v případě znovunnaskladnění titulu zaslána informace, že titul je k dispozici a lze jej koupit, tj. vložit do košíku a objednat):

    tuto knihu jsem sháněla v loňském roce někdy v létě. Vzhledem k neserióznímu jednání z vaší strany, kdy jste nabízeli k prodeji něco, co jste vůbec neměli skladem - a jak se ukázalo, tak vám trvalo tři čtvrtě roku než jste mnou objednaný titul zajistili, na vaše služby již nereflektuji.

    Knihu jsem si koupila v nakladatelství********* také přes internet s osobním odběrem. Pravda byla o cca 10Kč dražší než jste inzerovali vy, ale na rozdíl od vás ji skutečně měli.

    Ujišťuji vás, že služby vašeho obchodu již nikdy nevyužiji, je spousta mnohem serióznějších obchodníků.


    S přáním příjemného dne

    prostě haluz...

  18. Citace Původně odeslal mat Zobrazit příspěvek
    dáma měla pocit, že závazně objednává, když zadá emailovou adresu u titulu, který není momentálně k dispozici a není možné jej vložit do košíku a namísto toho lze jen zadat emailovou adresu...
    Inu, nic není dokonale blbovzdorné.
    Čas od času zjistím, že někdo něčemu nerozumí nebo to nemůže najít nebo si s tím nějak neví rady. Tak s tím něco udělám a on se stejně zase najde někdo, komu to nebude jasné. A dotazy typu: "A opravdu máte skladem těch x kusů? A ta cena opravdu platí?" jsou na denním pořádku. Ale třeba je to jen tím, že na to, že co je na stránkách, to platí, nejsou lidé zvyklí...

  19. Citace Původně odeslal Adam Zobrazit příspěvek
    wtf? přeložte mi prosím někdo, co po mě chce :-)
    to je fakt strašný toto... neuvěřitelný

  20. Právě mi přišla zvláštní objednávka, kterou někdo nechal jako komentář u produktu. Prostě že si ten přívěšek objednává a jeho adresa (vesnice). Žádný e-mail, žádná volba poštovného nebo platební metody....

    No tak jsem ten komentář odpublikovala, pošlu to na dobírku a nejhorší, co se může stát, že se to vrátí. Myslíte, že na vesnici nemají Internet, nebo si třeba někdo splete komentářový formulář s objednávkovým...? Je to pro mě záhada, proč by někdo deset minut po půlnoci nechával takovouhle objednávku a nezvládl použít košík.

  21. heh, no treba prave proto, ze bylo 10 minut po pulnoci ;)

  22. Objednávka od slečny (nevím, ale je to nejvíce pravděpodobné), kde bylo jen jméno a pod tím název vesnice. Tak jsem dotyčné napsal, jestli může adresu blíže specifikovat. Její objednávka byla hned pod mou zprávou. Místo aby napsala celou svou adresu, tak se dotázala, co konkrétně má specifikovat. Tak jsem si řekl, okay, budeme si dopisovat. Napsal jsem, že by mohla třeba uvést číslo domu a jestli ta její vesnice je na Severní Moravě nebo Jižní. naštěstí odpověďěla

  23. Předevčírem si někdo objednal asi 100 her, koukal jsem co to je za blázna, a pro ověření jsem mu zavolal. V telefonu se ozval nějaký mladíček (cca 10 let), tak jsem se ho zeptal jestli je pan XXX, on řekl ano, zkontrolovali jsme adresu... a on mi na závěr řekne - já jsem si dělal srandu.

    Myslel jsem si, že mě jebne. :D

  24. Citace Původně odeslal Morasino Zobrazit příspěvek
    Předevčírem si někdo objednal asi 100 her, koukal jsem co to je za blázna, a pro ověření jsem mu zavolal. V telefonu se ozval nějaký mladíček (cca 10 let), tak jsem se ho zeptal jestli je pan XXX, on řekl ano, zkontrolovali jsme adresu... a on mi na závěr řekne - já jsem si dělal srandu.

    Myslel jsem si, že mě jebne. :D
    Pošli mu balík s cihlou a dobírkou na 5000Kč :D

  25. U nas si slecna objednala 250.000 rovnakych prstienkov za tristvrte miliona eur :D Neviem ako musi vyzerat ona a jej kamaratky, ze maju tolko prstov...

  26. Citace Původně odeslal Morasino Zobrazit příspěvek
    Předevčírem si někdo objednal asi 100 her, koukal jsem co to je za blázna, a pro ověření jsem mu zavolal. V telefonu se ozval nějaký mladíček (cca 10 let), tak jsem se ho zeptal jestli je pan XXX, on řekl ano, zkontrolovali jsme adresu... a on mi na závěr řekne - já jsem si dělal srandu.

    Myslel jsem si, že mě jebne. :D
    To jste se oba moc pobavili, že?:)

  27. Citace Původně odeslal xcelsion Zobrazit příspěvek
    To jste se oba moc pobavili, že?:)
    Kdyby mi přišel pod ruku, tak ho zaškrtim, spíš je mu to přišlo vtipný. :)

  28. Citace Původně odeslal Morasino Zobrazit příspěvek
    Kdyby mi přišel pod ruku, tak ho zaškrtim, spíš je mu to přišlo vtipný. :)
    Věřím. U takových případů bych někdy investoval stovku a poslal velikostně odpovídající krabici v odpovídající váze plnou bordelu. Ať se s tím chlapec táhne a po cestě z pošty má chvíli radost, že někde udělali chybu, když to ani nechtěli zaplatit.

    ---------- Doplňující příspěvek odeslán v 19:20 ----------

    Jinak abych taky trošku přispěl, tak nám dnes dorazila objednávka na zboží. Po ani ne deseti minutách dorazil mail "nestojím o to".

    Na konci května jsme měli objednávku od pána, který nám do objednávky vložil poznámku:
    "Prosím o rychlé o co nejrychlejší zaslání, aby to došlo do pátku, mám to jako dárek. Děkuji"

    pozn. jen rychlé se mu pak zdálo asi v jeho situaci jako příliš pomalé:)

  29. Prodávám navigace jedna pro zasmání a jedna pro nasr....
    1. Zákazník volá vzal bych od vás navigaci TomTom, ale nepotřebuju k tomu to DPH, je to zbytečně vyhozená tisícovka, tak mi to tam nedávajte:D
    2. Po 14 dnech se mi vráila navigace bez udání důvodu s požadavkem na vrácení peněz, v paměti pak bylo týdenní cestování po Chorvatsku, dobrá půjčovna navigace zdama pod záštitou ustanovení Obč. z. o Spot. smlouvách:banghead:

  30. No tak to by mne nasr..... Já relaxuju rozvozy zboží zákazníkum. Super je, když si elektrospotrebiče objednávají slečny a paničky. To potom absolutne kašlu na nejaké naše stanovy, že lednici složíme za první uzamykatelné dvere a podobne. To je nekdy radost z podnikání a samotného obchodu.
    Jednou jsem zažil ale bomba kšeft, dovalil jsem sporák zákazníkovi v Bratislave do Petržalky - deda asi kolem 90let a že si mám vzít starý sporák nazpet. Jasne, to bežne deláme, ale on vyndal klíč číslo 17 a klešte a začal teprve ten starý šmejd odpojovat. Já byl spocený až ..tam... a jen doufal, že si nezapálí cigaretu, nebo nezazvoní nekdo na zvonek. Deda to zvládl a já čučel jak péro z gauče. Proste adrenalinový relax.

  31. Citace Původně odeslal avensis Zobrazit příspěvek
    Prodávám navigace jedna pro zasmání a jedna pro nasr....
    1. Zákazník volá vzal bych od vás navigaci TomTom, ale nepotřebuju k tomu to DPH, je to zbytečně vyhozená tisícovka, tak mi to tam nedávajte:D
    2. Po 14 dnech se mi vráila navigace bez udání důvodu s požadavkem na vrácení peněz, v paměti pak bylo týdenní cestování po Chorvatsku, dobrá půjčovna navigace zdama pod záštitou ustanovení Obč. z. o Spot. smlouvách:banghead:
    Vrátil si mu celou částku? Tohle by mě fakt hodně nas...

Hostujeme u Server powered by TELE3