360° fotografie pro Váš Eshop z Vaší vlastní fotokomory. Ušetřete, foťte a upravujte 360° obrázky IN-HOUSE
Stránka 27 z 27 PrvníPrvní ... 161718192021222324252627
Zobrazují se odpovědi 781 až 787 z 787

Historky z provozování e-shopu

  1. Citace Původně odeslal martin a Zobrazit příspěvek
    Poste restante na dobírku.
    Já tak už roky nakupuju v zahraničí, kam to mám pár minut autem.
    Nemám tamní adresu, nemám tamní účet. Přesně jako váš zájemce.
    Na rozdíl od vašeho zájemce si s tím umím poradit, ale taky jsem musel hledat cestu.
    A taky je pro mě komplikace, že existují prodejci, kteří nepočítají s podobnými případy.
    Začíná to nemyslnými maskami telefonních a poštovních kontaktů v objednávkových formulářích a končí to takto.

    ---------- Příspěvek doplněn 03.09.2019 v 12:54 ----------



    Jestli ono není lepší se zamyslet, a pak teprve soudit.
    Lidi dnes celkově nemají čas, jsou líní aspoň 15 sekund přemýšlet, jsou se vším hned hotoví, a pak to podle toho vypadá.
    A ještě si nastavte v eshopu masku, že telefonní číslo musí začínat +420, a že fakturační adresa musí být v CZ, ať tomu nasadíte korunu.
    Heh, sorry, ale tomuhle se rika problemovy zakaznik. Skvele psanym projevem to zacina a tim, ze nema adresu ani ucet to konci. Tohle eshopari primo miluji :) Moc nahod na jednoho zakaznika.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal tallpa Zobrazit příspěvek
    lepší zastavit jednoho "poste restante" zákazníka než pustit 1000 debilů co pomalu neví kde bydlí a jaký maj číslo...
    Nesouhlasim. Je to vec komunikace se zakaznikem.
    Jedna cesta je komunikovat se zakaznikem, dodat mu zbozi a uzavrit obchod;
    druha cesta je pri kazdem mirne nestandardnim pripadu se zakaznikem nekomunikovat a jit ho pomluvit a zesmesnit na webtrh a delat z nej v jeho nepritomnosti blbce (obvykle jako dukaz vlastniho nepochopeni situace ze strany obchodnika).
    Je tim nasakle cele toto vlakno.
    Arogance, nabubrelost, omezenost, lenost, nekompetentnost, neochota a nekdy snad i vnitrni komplexy obchodnika tu obcas krystalizuji do zesmesnovani a pomlouvani zakaznika za jeho zady.

  4. Souhlasím s Davidem Musilem, už podle stylu psaní je to problémový zákazník, kterému asi nebylo shůry dáno...

  5. Citace Původně odeslal martin a Zobrazit příspěvek
    Nesouhlasim. Je to vec komunikace se zakaznikem.
    Jedna cesta je komunikovat se zakaznikem, dodat mu zbozi a uzavrit obchod;
    druha cesta je pri kazdem mirne nestandardnim pripadu se zakaznikem nekomunikovat a jit ho pomluvit a zesmesnit na webtrh a delat z nej v jeho nepritomnosti blbce (obvykle jako dukaz vlastniho nepochopeni situace ze strany obchodnika).
    Je tim nasakle cele toto vlakno.
    Arogance, nabubrelost, omezenost, lenost, nekompetentnost, neochota a nekdy snad i vnitrni komplexy obchodnika tu obcas krystalizuji do zesmesnovani a pomlouvani zakaznika za jeho zady.
    Nesouhlasím, co je arogantního na odpovědi "Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz, vyřízení objednávky tímto způsobem není možné. Zvolte prosím dodání na adresu s platbou na dobírku či převodem". Proč by se měl za každou cenu snažit uzavřít obchod. Já bych ho také neuzavíral a odpověděl způsobem viz. výše.

  6. Kdybych měl trochu víc odvahy a času, tak bych do toho šel, jistě by z toho byl bohatý zážitek :) Bohužel, jak někteří v diskuzi naznačili, tohle je podle způsobu komunikace jasně problémový zákazník - jestli znáte někoho, kdo takhle komunikuje a přijde vám to v pořádku, tak hodně štěstí...

    Citace Původně odeslal martin a Zobrazit příspěvek
    Arogance, nabubrelost, omezenost, lenost, nekompetentnost, neochota a nekdy snad i vnitrni komplexy obchodnika tu obcas krystalizuji do zesmesnovani a pomlouvani zakaznika za jeho zady.
    Ty jsi nikdy v životě neudělal žádnou chybu nebo blbost, které by ses sám zasmál? Mě by opravdu nenapadlo spojovat humorný vzkaz od zákazníka s léčením komplexů, ale každý v tom vidíme něco jiného - asi to vychází z toho, jaký kdo jsme člověk, podle toho vidíme v různých situacích různé věci. Mírně nestandardních objednávek je spousta, člověk co komunikuje kalibrem, co jsem sdílel, je jeden na deset tisíc.

    Tohle téma beru jako skvělé odlehčení a odreagování, zvlášť když jde o čistě anonymní vzkazy, proč se nad tím pozastavovat. A někdy se člověk i poučí. Já na rozdíl od tebe lidi okamžitě neodsuzuji, každý není potenciální debil, lidé píšou různě, ale i ty, byť se s pánem chceš porovnávat, píšeš jako normální člověk. Chce to brát s větším nadhledem, nic se přeci neděje.


  7. OK.
    Ale působilo to tady na mě tak, že obchodník zákazníka nepochopí nebo se mu zdá, že si zákazník moc vymýšlí,
    nebo se dokonce obchodníka dotkne, že zákazník je v něčem jiný než ostatní zákazníci a než obchodník čekal;
    a místo, aby se s ním domluvil (což považuje za ztrátu času), tak se jde o něm bez něj bavit na webtrh.
    Pokud to tak není, je to jedině dobře.

  8. I tací sem určitě za ta léta, co to téma existuje, psali.

    Tohle je zatím jediná objednávka (kromě jednoho aprílového vtipálka, který uvedl adresu v New Yorku a neexistující údaje), kterou jsme tento rok kromě odpovědi dál neřešili. Už byla spousta takových, kde bylo třeba zákazníkovi zavolat (řada z nich bohužel nekontroluje e-mail) a dořešit že něco není skladem apod., což rád udělám. Neprovozuji e-shop dlouho, ale už tak jsem se poučil, že tak u poloviny zákazníků je slušná šance, že mají nadstandardní požadavky a potřebují pomoct, aby bylo vše co nejrychleji vyřešeno.

    Jinak díky za připomínku s omezením ze zahraničí - zrovna dnes u nás nakoupila paní ze Slovenska a vyplnila slovenskou adresu (dodáváme zatím jen do ČR), ale nechala si normálně doručit zásilkovnou na jednu z jejich poboček.
    Naposledy upravil Petr Široký : 03.09.2019 v 23:08

Hostujeme u Server powered by TELE3