logo
21.09.2008 16:36
31
Zdravím kolegy provozovatele internetových obchodů. Taky se Vám občas ozvou zákazníci, kteří nechtějí platit penězi, ale výměnou za jiné zboží? Nám se jeden takový ozval. Měl zájem o kancelářskou židli z naší nabídky a nabízel, že si za ni mohu vybrat zboží ve stejné hodnotě v jeho eshopu. Nepřijde vám to nijak zábavné? Ten pán provozuje internetový sex shop :-) Odepsal jsem mu, že velmi děkuji za nabídku barterového obchodu, ale po konzultacích se svou přítelkyní musím jeho nabídku bohužel odmítnout :D

Co se právě děje na Webtrhu?

21.09.2008 16:41
32
Barterovy ochodni system se snazil rozjet kdysi davno jeden muj sef. Myslim, ze nejaky uspechy zaznamenal ale k vyraznejsimu rozsireni nedoslo. (nevim, nesleduji to)

Ja se vzdy jen smeju tomu, jak v "sezone" nikdo nezavola, a jakmile zacne okurka (unor - duben a pak leto) tak volaji vsichni, a nabizeji a nabizeji. :)
21.09.2008 16:55
33
Původně odeslal mauro
Zdravím kolegy provozovatele internetových obchodů. Taky se Vám občas ozvou zákazníci, kteří nechtějí platit penězi, ale výměnou za jiné zboží? Nám se jeden takový ozval. Měl zájem o kancelářskou židli z naší nabídky a nabízel, že si za ni mohu vybrat zboží ve stejné hodnotě v jeho eshopu. Nepřijde vám to nijak zábavné? Ten pán provozuje internetový sex shop :-) Odepsal jsem mu, že velmi děkuji za nabídku barterového obchodu, ale po konzultacích se svou přítelkyní musím jeho nabídku bohužel odmítnout :D
To byl původní plán u Simplia.cz (reps jejího předchůdce). Dát možnost eshopům jednou za čas zaplatit v naturálích. To jsem ještě netušil, že budeme prodávat kočárky, elektromotory, vibrátory, ...
22.09.2008 15:53
34
k tem historkam:
Jednou si u me objednala zbozi jedna pani, asi 5 minut po tom poslala (i celkem vulgarni email) ze o zbozi ani nic dalsiho nema zajem. Dalsich 10 min po tom objednal to same (predpokladam) jeji manzel - stejne prijmeni, adresa, telefon, vsechno. Nakonec si to vyzvedl a zaplatil.
22.09.2008 16:09
35
Doufám, že se nebude Marco zlobit, když tu odcituji poznámku z jedné objednávky:

JuUUuuuUUuuU TaK ale RYchLE jA JEdu V soboTu pRYč Ako Tak hOpeM xD Dikkkkkk EMOOOOO
22.09.2008 16:41
36
Původně odeslal Souki
Doufám, že se nebude Marco zlobit, když tu odcituji poznámku z jedné objednávky:

JuUUuuuUUuuU TaK ale RYchLE jA JEdu V soboTu pRYč Ako Tak hOpeM xD Dikkkkkk EMOOOOO

ROFL :D
25.09.2008 13:18
37
Přišla mi objednávka na jedno zboží. Druhej den přišel mail, že tu objednávku ruší. Odpověděl jsem , že to není problém, a paní poslala odpověď: děkuji,jste velmi laskav. Třeba do vánoc přemluvím ježíška :-)
15.10.2008 22:40
38
Zákazníčka mi vrátila neoprénové šortky s odkazom, že jej ich osobný tréner neodporúča na behanie - ok, tréner má pravdu :). To že mi zákazník telefonuje o 6:30 ráno na koľko atmosfér je potreba nafúkať čln som dlho škatuľkoval ako "servis naviac". Ale keď mi zavolal iný zákazník že sedí v člne na jazere, práve mu vraj odplávalo pádlo (na rovnej vode odplávalo?!) a či by som nebol tak ochotný mu priviezť nové, to už som bral ako trochu premrštené požiadavky :)
15.10.2008 22:53
39
Původně odeslal BuBen
Zákazníčka mi vrátila neoprénové šortky s odkazom, že jej ich osobný tréner neodporúča na behanie - ok, tréner má pravdu :). To že mi zákazník telefonuje o 6:30 ráno na koľko atmosfér je potreba nafúkať čln som dlho škatuľkoval ako "servis naviac". Ale keď mi zavolal iný zákazník že sedí v člne na jazere, práve mu vraj odplávalo pádlo (na rovnej vode odplávalo?!) a či by som nebol tak ochotný mu priviezť nové, to už som bral ako trochu premrštené požiadavky :)
Tak na tohle musis mit pevny nervy, by mi asi praskla cevka v mozku z takovejch....
15.10.2008 23:29
40
:D
Pádlo mu uplavalo, ale mobil s tvým telefonním číslem tam měl?
16.10.2008 01:23
41
Na Fish Hunterovi už aj mne pádlo odplávalo, resp. sa uvolnila a potopila tá lopatka. Ale ja som to nebol :)
16.10.2008 13:38
42
Původně odeslal satoo
A? A co? A vratil treba objektiv na objednavku za 50 litru :D

...a doplnim, co mi sdelil: "Ja ho objednal u 6 eshopu, a kdo byl nejrychlejsi, od toho jsem to prevzal, nashledanou" :DD
Tak za to bych střílel. :skleb: Ne za to že to vrátil , na to má právo, ale že si to objedná u 6 e-shopů a pak čeká kdo dřív. Nehorázná sprostost. Nicmeně vím že na tohle si hodně stěžujou shopy s hrama, parchantíci si v 5 - 6 shopech objednaj hru a pak taky čekaj kdo jim to dřív pošle. Ohnout přez koleno a naplacát na holou na veřejném místě by zasloužili takovýhle zákazníci.
16.10.2008 14:06
43
Eshop jsem zavrel, a zacal delat cinnost, ktera mi nese 3x vic penez za 3x min prace. :) Po 4 letech zkusenosti - eshop nikdy vic na veky veku amen. Lepsi skladat uhli, nez porad delat debila v pravnim bahne CR.
16.10.2008 14:47
44
satoo

spravne, taky jsem zkoncoval uz pred 4 lety... ono totiz jsou cinnosti, ktere jsou mnoohem pohodlnejsi a nesou vic penez nez resit hovadiny s reklamaci, objednavkou, vyrizovat dotazy atd...

proste pokud eshop tak s velice vykokym kapitalem a support tymem + fakturacni a reklamacni oddeleni jinak to nema smysl.
16.10.2008 15:32
45
vybíráte si špatný produkty pánové, mě nikdo nic nereklamuje.. :)) všichni to vychlastaj a je pokoj.
a pak závisláci volaj, že jim došla droga, že potřebujou další honem honem.
od tý doby si říkám coffee drug dealer.

p.s. a kdybyy náhodou někdo vrátil, tak to vypiju sám a nebo je tu spousta žíznivých sousedů. :-)
16.10.2008 15:34
46
Původně odeslal jiri.kd
vybíráte si špatný produkty pánové, mě nikdo nic nereklamuje.. všichni to vychlastaj a je pokoj.
a pak závisláci volaj, že jim došla droga, že potřebujou další honem honem.
od tý doby si říkám coffee drug dealer.

:) :) :) Mas recht...
16.10.2008 15:35
47
jiri.kd

v te dobe takovy perspektivni produk jeste moc znamy nebyl.

proste realny byznys je o necem jinym nez ten virtualni - nerikam, ze je spatny, ale proste neni to ono
03.11.2008 10:43
48
tak jsem si dnes dal tu práci a z emailů vybral reakce zákazníků cca za posledního půl roku...
http://www.sluchatka.net/feedback/

sám jsem byl překvapen, jak často nás chválí.
už na takové emaily ani neodpovídam, takže to ani nevnímám... :-)
04.11.2008 23:21
49
Když jsem začínal, tak jsem měl představu jednoduché práce a docela snadno vydělaných peněz. Jak šeredně jsem se mýlil si dokáže asi každý zde představit...

Hodiny a hodiny odlaďování eshopu (používám open source řešení), editace nabídek a upload zboží a k tomu vlažný start eshopu.. už jsme to chtěli několikrát zabalit, ale zatím se držíme a po večerech na tom makáme. Snažíme si získat dobré reference a zatím se nám to doufám daří.. vzrůstající obrat je tomu snad důkazem.

Držím všem palce při rozjezdu eshopu.

Radek
04.11.2008 23:36
50
Původně odeslal Unregistered
Když jsem začínal, tak jsem měl představu jednoduché práce a docela snadno vydělaných peněz. Jak šeredně jsem se mýlil si dokáže asi každý zde představit...

Hodiny a hodiny odlaďování eshopu (používám open source řešení), editace nabídek a upload zboží a k tomu vlažný start eshopu.. už jsme to chtěli několikrát zabalit, ale zatím se držíme a po večerech na tom makáme. Snažíme si získat dobré reference a zatím se nám to doufám daří.. vzrůstající obrat je tomu snad důkazem.

Držím všem palce při rozjezdu eshopu.

Radek
Pro zajímavost - jak dlouhé to hluché období asi je? Vždycky žasnu, když k nám někdo přejde s eshopem, jak dlouho se v tom plácal a přitom u nás většinou všichni hned letí vpřed. Tak mi občas přijde, že si snad vymýšlí :D
12.11.2008 11:29
51
No tak tady mam taky historku, je ponekud delsi a tak jsem ji dal na blog...
12.11.2008 11:41
52
Vydržel jsi s ním komunikovat nějak podezřele dlouho ;)
12.11.2008 11:47
53
Původně odeslal Zakaznik
a kdyz nebudu met dalsi otazky tak prodas?????
lol, to musi byt nejaka choroba, lebo to nie je normalne...
12.11.2008 11:56
54
Teda Rammi, ale klobouk dolů, byl jsi zpočátku celkem trpělivý.
Z vážnějšího soudku: Myslíš, že se ti vyplatí nabízet ICQ jako komunikační kanál pro zákazníky?
12.11.2008 12:10
55
Rammi, toto je fakt odvaz :)
Nebyla to konkurence, která tě chtěla zníčit?
12.11.2008 12:34
56
Já teda neměl trpělivost ani to dočíst :D
12.11.2008 13:38
57
Tak ten byl vostrej, pripomnel mi kluka co ode me chtel koupit snowbitch + prislusenstvi, asi 30 mejlu s zadosti o slevu, ze ted tolik nema, rodice mu zatrhli kapesny, a nakonec mi nabidl, ze mi za to da xx (cca o 1000 mene) a za zbytek si od nej muzu nechat vypalit cdecka s hudbou a hrama :banghead: tywo frajer jak cip
13.11.2008 00:24
58
Rammi - masakr :D já takhle komunikuju přes ICQ i s mladšími zákazníky (jeden mě jednou zaskočil otázkou: a dají mi to na poště, když mi ještě není 15?) ... taky jsem si užil své, ale tohle vysoce předčilo veškeré mé zkušenosti :D
13.11.2008 11:41
59
njn, fakt premyslim o tom, ze to ICQ vyhodim, za celou dobu se ozvali jenom cca 4 lidi a 3 z toho si chteli jenom pokecat a jenom jeden chtel neco koupit... no jeste jeden takovy a ICQ pujde pryc. Kupodivu se skype takovy problem zatim nebyl, asi je to tim, ze to neni mezi pubertakama tak rozsirene... zatim ;)
13.11.2008 19:50
60
Kdepááák ICQ Skype atd. nic podobného mě na stránky nesmí. Stačí email a telefon. Kdysi sem prodával grafiku za " akční " cenu ( vrátil mi jí zákazník hned druhý den protože byla do PCIe a on měl starší stroj ještě s AGP ). Na akční nabídku se mě ozval na email jeden kluk ... dle slohu bylo hned poznat že je mu tak 15 ( +,- 2 roky ) no a strhla se smršť emailů. Ptal se jestli mu na ní poběží Call Of Duty 2 .... Call Of Duty 2 se v každém řádku jeho emailů opakovalo nejméně dvakrát. Dostával jsem otázky tipu : jak to že tomu tak rozumím, jestli jsem, a teď cituji doslovně " vášnivým hráčem Call of Duty 2, jestli hraju ligu a co jsem hrál naposledy za hru a bla bla bla bla ...... samozřejmě si ji nekoupil. Vyfoukl mu jí totiž jiný o poznaní starší kluk který prostě zavolal zeptal se jestli jí ještě mám a jak rychle mu jí můžu poslat. Jelikož bylo šest hodin večer řekl jsem že hned ráno jí pošlu a bylo. Dvouminutový rozhovor a obchod byl uzavřen ;)